ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی سیار آیت الله کاشانی

کلیدسازی سیار آیت الله کاشانی قصد دارد در این مطلب راهکارهایی را پیش روی شما بگذارد تا به وسیله آن ها بتوانید درب را بدون کلید باز کنید. زیرا یکی از مشکلات همیشگی مشتریان جا گذاشتن کلید و ماندن پشت درب است. کلیدسازی سیار آیت الله کاشانی از بهتریم مجموعه های کلید سازی در شهر تهران به شمار می رود که از نیروهایی زبده و کار بلد تشکیل شده است.

معرفی خدمات کلیدسازی سیار آیت الله کاشانی

خدمات کلیدسازی سیار آیت الله کاشانی چیست؟ جا گذاشتن کلید و ماندن در پشت درب خانه شما را در شرایط بحرانی قرار می دهد که بسیاری از افراد از آن فراری هستند. برخی از شما با قرارگیری در این وضعیت خونسردی و کنترل خود را از دست می دهید و تصور می کنید که دنیا به آخر رسیده است . مخصوصا اگر در هوای سرد یا هوای بسیار گرم این اتفاق بیفتد. مراجعه حضوری به کلید سازی می تواند وقت و انرژی زیادی از شما بگیرد و مجبور شوید که زمان بیشتری را بیرون از منزل بگذرانید. اما هنگامی که از خدمات کلید سازی سیار و آنلاین استفاده کنید این مشکل حل می شود. کلیدسازی سیار آیت الله کاشانی در ارائه خدمت به مشتریان خود حاضر است و تنها کافیست تا شما در هر ساعتی از شبانه روز فقط یک تماس بگیرید . آن ها سریعا به محل مراجعه می کنند و اقدام به باز کردن درب با روش های مختلف خواهند کرد. باز کردن درب ضد سرقت یک امر تخصصی است زیرا ساختار قفل آن ها با قفل های سنتی متفاوت است. به همین دلیل توصیه می کنیم که خودتان اقدام به انجام این کار نکنید. اما اگر دستی بر آتش دارید و می توانید درب های ضد سرقت را باز کنید خواندن این مطلب کمک زیادی به شما خواهد کرد.

باز کردن درب بدون کلید

به جرات می توان گفت که استفاده از قفل های ضد سرقت روز به روز در حال افزایش است. این مساله به چند دلیل اتفاق می افتد. اولین دلیل زیبایی اینگونه از قفل هاست. در حال حاضر در تمام مجتمع ها و منازل مسکونی که نوساز هستند شاهد بکارگیری و نصب قفل های ضد سرقت هستیم. دومین دلیل که از اهمیت بیشتری نسبت به دلیل اول برخوردار است امنیت این نوع از قفل ها می باشد. سارقان به راحتی نمی توانند درب های ضد سرقت را باز کنند زیرا ساختار آن ها به نحوی است که نمی توان مانند قفل های سنتی اقدام به باز کردن آن ها نمود. اما هنوز هم بسیاری از منازل مسکونی، پارکینگ ها، شرکت ها و …. از قفل های سنتی استفاده می کنند. ساختار مکانیکی این قفل ها به نحوی است که امنیت بالایی را تامین نمی کنند. در این بخش ابتدا به روش های باز کردن قفل های معمولی و سپس به نحوه باز کردن قفل های درب ضد سرقت اشاره می کنیم.

استفاده از کارت های اعتباری محکم !

تمام کارت های اعتباری گزینه مناسبی برای باز کردن قفل نیستند. زیرا برخی از آن ها کوچک هستند و بسیار نرم می باشند. این نوع از کارت ها نمی توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. بهتر است از کارت هایی استفاده کنید که به اندازه کافی بزرگ باشند و به راحتی در دستان شما جای بگیرند تا بتوانید آن را در بالای زبانه قفل قرار دهید و محکم به سمت پایین بکشید تا زبانه حرکت کند و درب را باز کند.

استفاده از ابزارهای روزمره

حتما برای شما جالب است که بدانید از ساده ترین ابزارها هم می توان برای باز کردن قفل استفاده کرد و مشکل جا ماندن کلید را کاملا حل کرد. ابزارهایی مانند سنجاق قفلی ، سنجاق مو و …. جزو این ابزارها محسوب می شوند. برای باز کردن قفل باید از دو عدد سنجاق کمک بگیرید. از اولین سنجاق برای حرکت دادن مغزی و از سنجاق بعدی برای باز کردن پین ها استفاده کنید. در مقاله حل مشکل جا ماندن کلید پشت در به نحوه باز کردن قفل با ابزارهای مختلف اشاره کرده ایم.

باز کردن قفل ضد سرقت

درب های ضد سرقت معمولا در سه حالت قفل می شوند و شما را در شرایط بحرانی قرار می دهند. در اولین حالت درب بسته شده اما قفل نشده است. در دومین حالت شاهد قفل شدن درب و جا ماندن کلید در پشت قفل هستیم و در سومین حالت می توان به قفل شدن درب و جا نماندن کلید در پشت آن اشاره کرد. در ادامه شما را روش های مختلف باز کردن این نوع از درب ها آشنا می کنیم.

کارت های اعتباری

باز کردن درب های قفل شده با کارت اعتباری نه تنها در خصوص قفل های سنتی بلکه درباره قفل های ضد سرقت نیز صدق می کنند اما باز کردن درب های ضد سرقت از این روش مقداری سخت تر است. کلیدسازی سیار آیت الله کاشانی دلیل آن را باریک تر بودن درز این نوع از درب ها عنوان می کند. زیرا درب های ضد سرقت از امنیت بالاتری برخوردارند و به راحتی باز نمی شوند. توصیه هایی که در خصوص استفاده از کارت اعتباری درباره باز کردن قفل های سنتی عرض کردیم در خصوص قفل های ضد سرقت نیز وجود دارد. باید از کارت های محکم و بزرگ استفاده کنید تا راحت تر مشکل تان حل شود. زیرا ممکن است کارت های کوچک از دستتان خارج شود و لای درب گیر کند. آن وقت مشکل شما دو برابر خواهد شد.

کمک گرفتن از کلیدسازی سیار آیت الله کاشانی

همان طور که اشاره کردیم کلیدسازی سیار آیت الله کاشانی آماده خدمت رسانی به همشهریان خود است. اگر بعد از کلنجار رفتن با قفل نتوانستید آن را باز کنید بهتر است از کلید سازی شبانه روزی بخواهید تا به کمک شما بیاید. به شما توصیه می کنیم اگر مهارتی درباره باز کردن قفل ندارید از همان اول به آن دست نزنید. زیرا ممکن است باعث خراب شدن مغزی آن شوید و هزینه اضافی بر شما تحمیل شود. نکته ای که بسیاری از افراد از آن غافل هستند این است اگر دیدید درب به سختی باز شد باید خوشحال باشید! زیرا این مساله به معنای امنیت بالای این درب هاست و سارقان نمی توانند به راحتی به مکان مورد نظر نفوذ کنند.

تعویض قفل

اگر به هر دلیلی نتوانستید قفل ضد سرقت را باز کنید باید آن را تعویض کنید. کلید سازی سیار آیت الله کاشانی بعد از امتحان کردن تمام راه های موجود مجبور به تعویض قفل خواهد بود. قطعا قبل از هر اقدامی هزینه های مربوطه را به شما اعلام خواهد کرد.

هیچ گاه پشت درب نمی مانید اگر … !!!

در حال حاضر پیشرفت تکنولوژی به قدری زیاد است که مدرن ترین و جدید ترین قفل ها ساخته شده اند. به نحوی که دیگر شما نیازی به حمل کلید ندارید. پس در این شرایط دیگر کلید خود را جا نخواهید گذاشت. کلیدسازی سیار آیت الله کاشانی بهترین کلید سازی غرب تهران با داشتن تجربه و مهارت بالایی که در این صنعت دارد به شما توصیه می کند که از قفل های دیجیتال استفاده کنید. این قفل ها با اثر انگشت، تشخیص چهره، وارد کردن رمز های عددی و …. باز می شوند. این امر نشان دهنده قدرت این قفل هاست و اینکه هیچ سارقی نمیتواند آن را هک کند و اقدام به سرقت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو