ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

کلید سازی شبانه روزی شاه کلید

مجموعه شاه کلید ارائه دهنده خدمات کلید سازی به صورت شبانه روزی در تهران است. برای استفاده از خدمات کلید سازی شاه کلید کافیه با ما تماس بگیرید

کلیدسازان متخصص شاه کلید در تهران

مجموعه شاه کلید تهران با داشتن 7 سال سابقه کاری در زمینه کلید سازی سعی در ارائه بهترین خدمات کلید سازی به شما عزیزان است 

مرتضی حسنی

کلید ساز شاه کلید شمال تهران

وحید حسنی کلید ساز

وحید حسنی

کلیدساز شاه کلید غرب تهران

کلید ساز نبی علینژاد

نبی علینژاد

کلید ساز شاه کلید شرق تهران

کلید ساز مهدی براتی

مهدی براتی

قفل ساز شاه کلید جنوب تهران

کلید سازی 24 ساعته شاه کلید

یکی از مهم ترین ویژگی های مجموعه شاه کلید ارائه خدمات کلید سازی 24 ساعته در تهران است.

خیلی از افراد در تهران به دلیل داشتن مشکلات زیاد، کلید خود را گم یا فراموش می کنند. مجموعه شاه کلید این مشکل را حل کرده و خدمات کلید سازی شبانه روزی را به شما عزیزان در سراسر تهران ارائه میدهد. برای استفاده از خدمات کلیدسازی 24 ساعته کافیه با ما تماس بگیرد. 

مجموعه شاه کلید تهران اماده ارائه خدمات کلید سازی در تمامی نقاط تهران است.

کلید سازی سیار شبانه روزی در تهران

کلیدسازی شبانه روزی تهران به دلیل گستردگی و جمعیت زیاد شهر، بسیار مورد نیاز است. این خدمات به ساکنان تهران این امکان را می‌دهد که در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل با کلید یا قفل خود، به سرعت به کمک دسترسی پیدا کنند.

کلید ساز شبانه روزی تهران با داشتن تیم‌های سیار در نقاط مختلف شهر، می‌تواند در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر مشتریان برسد. کلیدسازی سیار شبانه روزی در تهران بسیار پرطرفدار است، زیرا با ترافیک و فاصله‌های زیاد در این شهر، سرعت ارائه خدمات از اهمیت بالایی برخوردار است.

نیاز به خدما کلید سازی شبانه روزی داری؟

کافیه با ما تماس بگیری

امنیت در کلید سازی 24 ساعته

کلیدسازی شبانه روزی شامل ارائه خدمات کلیدسازی در هر ساعت از شبانه روز می‌باشد. کلیدسازی سیار شبانه روزی شاه کلید با استفاده از وسایل نقلیه مجهز و ابزارهای لازم، به مکان مشتری می‌رود و خدمات مورد نیاز را ارائه می‌دهد. کلیدساز شبانه روزی می‌تواند در مواقع اضطراری مانند گم شدن کلید یا قفل شدن در منزل یا خودرو به کمک شما بیاید. این خدمات شامل باز کردن انواع قفل‌ها، ساختن کلید یدکی، تعمیر قفل‌های خراب و حتی نصب قفل‌های جدید می‌باشد.

95%

رضایت مشتری

نظرات کاربران در مورد کلید سازی شبانه روزی شاه کلید

98%

تخصص تیم کلید سازی

نظر کاربران در مورد میزان تخصص کلید سازی شاه کلید

93%

سرعت خدمات رسانی

نظر کاربران در مورد سرعت خدمات رسانی کلید سازی شاه کلید

نحوه ی کار کلیدسازی شبانه روزی

کلیدسازی شبانه روزی شامل ارائه خدمات کلیدسازی در هر ساعت از شبانه روز می‌باشد. کلیدسازی سیار شبانه روزی شاه کلید با استفاده از وسایل نقلیه مجهز و ابزارهای لازم، به مکان مشتری می‌رود و خدمات مورد نیاز را ارائه می‌دهد. کلید ساز شبانه روزی می‌تواند در مواقع اضطراری مانند گم شدن کلید یا قفل شدن در منزل یا خودرو به کمک شما بیاید. این خدمات شامل باز کردن انواع قفل‌ها، ساختن کلید یدکی، تعمیر قفل‌های خراب و حتی نصب قفل‌های جدید می‌باشد.

مناطق تحت پوشش کلید سازی شبانه روزی شاه کلید

کلیدسازی سیار شبانه روزی در تهران است. اگر در تهران هستید. شاه کلید، تیم سیاری دارد که به شمال و غرب استان بزرگ تهران خدمات رسانی می کنند. فقط کافیست زنگ بزنید. تیم شاه کلید همه محله های غرب مثل، اکباتان، صادقیه، فردوس ، پونک آزادی ، شهرک غرب، جنت آباد، آریاشهر ، طرشت، چیتگر و… را پوشش میدهد و در کمترین زمان ممکن خود را به محل میرساند؛ علاوه بر این محله ها کلیدسازی شاه کلید همه مناطق شمال تهران را با وسعتی حدود 64 کلیومتر مربع را و پوشش میدهد به مناطق شمالی تهران خدمات دهی میکند. محله هایی همچون : ولنجک ، نیاوران ، تجریش ، جماران ، درکه ، باغ فردوس ، ازگل، دربند، زعفرانیه، الهیه، کامرانیه و… همگی مناطق تحت پوشش ما هستند

کلید سازی شبانه روزی 7 روز هفته

زمانی که به خانه می رسید و متوجه می شوید کلید خود را جا گذاشته اید و یا گم کرده اید اغلب استرس می گیرید و نمی توانید درست تصمیم بگیرید. در این شرایط است که باید با کلید ساز تماس بگیرید تا مشکل را رفع کند. تیم ما که در شمال تهران و سایر منطق فعالیت دارد، در هر ساعت از شبانه روز و در هر روز هفته به سرعت خود را به شما می رسانند و در کمتر از 10 دقیقه درب خانه و یا خودروی شما را باز می کنند. شاه کلید علاوه خدمات باز کردن درب خدماتی همچون ساخت قفل، تعمیر قفل الکتریکی و معمولی، ساخت کلید خودرو، ساخت ریموت جک و… را انجام میدهد

هزینه خدمات کلید سازی شبانه روزی تهران

طبعا قیمت خدمات قفل سازی شبانه روزی با سایر کلید سازی ها متفاوت است، شما اگر به خدمات کلید سازی احتیاج داشته باشید باید خودتان بروید و دنبال آن بگردید اما با کلید سازی شبانه روزی در هر ساعت از شبانه روز میتوانید مشکل را حل کنید و شما فقط کافیست تماس بگیرید. کلید سازی 24 ساعت رفاه بیشتری دارد و در عوض قیمت بیشتری دارد. به طور کلی عوامل موثر بر قیمت خدمات کلید سازی سیار و شبانه روزی به این شکل است :

1- ساعت درخواست خدمات : به طور مثال نرخ در ساعت 4 صبح و 4 بعد از ظهر متفاوت است و دلیل آن هم به تعداد نیروهایی که در آن زمان فعالیت دارند و سختی کار بیشتری که افراد شب کار دارند می باشد.

2. نوع خدماتی که میخواهید : در خدمات کلید سازی شبانه روزی، باز کردن درب منزل ، مغازه و… رایج تر است. اما همین خدمت نیز قیمتش به عواملی مثل، نوع قفل، نوع درب، نوع کلید و موارد این چنینی بستگی دارد. در ضمن خدماتی مثل باز کردن درب خودرو و درب منزل با هم متفاوت هستند و نحوه محاسبه قیمت آنها کاملا با هم متفاوت است.

3. زمان سپری شده برای حل مشکل : زمانی که کارشناس برای حل مشکل میگذارد هم یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت است، البته متخصصین شاه کلید سعی میکنند در سریع ترین زمان ممکن مشکل را حل کنند، زمان سپری شده نیز به پیچیدگی کار و نوع خدمات بستگی دارد