ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

کلیدسازان برگزیده شاه کلید

کلید سازی سیار در شمال تهران

مرتضی حسنی / شمال تهران

امتیاز 5 از 5

امتیاز

کلید سازی سیار در غرب تهران

وحید حسنی / غرب تهران

امتیاز 5 از 5

امتیاز

کلید سازی سیار در جنوب تهران

مهدی حسنی / جنوب تهران

امتیاز 5 از 5

امتیاز

کلید سازی سیار در شرق تهران

علی حسنی / شرق تهران

امتیاز 5 از 5

امتیاز

کلید سازی شبانه روزی

با کلید سازی شبانه روزی شاه کلید
نگران جا ماندن کلید خود نباشید

در هر ساعت از شبانه روز و در هر روز هفته می توانید با ما تماس بگیرید و تیم  کلید سازی شبانه روزی ما در اسرع وقت پیش شما خواهند بود. فرقی ندارد کلید پشت در است و یا کلید خود را گم کرده اید، درب ضد سرقت دارید و یا درب خودرو قفل شده است، کلید سازی شاه کلید اینجاست تا همه ی در ها را به روی شما باز کند.

کلید سازی شبانه رورزی

خدمات کلید سازی شبانه روزی

کلید سازی شبانه روزی 7 روز هفته همراه شماست

زمانی که به خانه می رسید و متوجه می شوید کلید خود را جا گذاشته اید و یا گم کرده اید اغلب استرس می گیرید و نمی توانید درست تصمیم بگیرید. در این شرایط است که باید با کلید ساز تماس بگیرید تا مشکل را رفع کند. تیم ما که در شمال تهران و سایر منطق فعالیت دارد، در هر ساعت از شبانه روز و در هر روز هفته به سرعت خود را به شما می رسانند و در کمتر از 10 دقیقه درب خانه و یا خودروی شما را باز می کنند. شاه کلید علاوه خدمات باز کردن درب خدماتی همچون ساخت قفل، تعمیر قفل الکتریکی و معمولی، ساخت کلید خودرو، ساخت ریموت جک و… را انجام میدهد

کلید سازی شبانه روزی

اگر کلید خود را جا گذاشته اید، نگران نباشید

کلید سازی شاه کلید همراه شماست. فقط کافیه زنگ بزنید

مناطق تحت پوشش کلید سازی شبانه روزی

شاه کلید کلید سازی شبانه روزی در تهران است. اگر در تهران هستید. شاه کلید، تیم سیاری دارد که به شمال و غرب استان بزرگ تهران خدمات رسانی می کنند. فقط کافیست زنگ بزنید. تیم شاه کلید همه محله های غرب مثل، اکباتان، صادقیه، فردوس ، پونک آزادی ، شهرک غرب، جنت آباد، آریاشهر ، طرشت، چیتگر و… را پوشش میدهد و در کمترین زمان ممکن خود را به محل میرساند؛ علاوه بر این محله ها کلیدسازی شاه کلید همه مناطق شمال تهران را با وسعتی حدود 64 کلیومتر مربع را و پوشش میدهد به مناطق شمالی تهران خدمات دهی میکند. محله هایی همچون : ولنجک ، نیاوران ، تجریش ، جماران ، درکه ، باغ فردوس ، ازگل، دربند، زعفرانیه، الهیه، کامرانیه و… همگی مناطق تحت پوشش ما هستند.

شمال تهران

غرب تهران

قیمت خدمات کلید سازی شبانه روزی

طبعا قیمت خدمات کلید سازی شبانه روزی با سایر کلید سازی ها متفاوت است، شما اگر به خدمات کلید سازی احتیاج داشته باشید باید خودتان بروید و دنبال آن بگردید اما با کلید سازی شبانه روزی در هر ساعت از شبانه روز میتوانید مشکل را حل کنید و شما فقط کافیست تماس بگیرید. کلید سازی 24 ساعت رفاه بیشتری دارد و در عوض قیمت بیشتری دارد. به طور کلی عوامل موثر بر قیمت خدمات کلید سازی سیار و شبانه روزی به این شکل است :

1- ساعت درخواست خدمات : به طور مثال نرخ در ساعت 4 صبح و 4 بعد از ظهر متفاوت است و دلیل آن هم به تعداد نیروهایی که در آن زمان فعالیت دارند و سختی کار بیشتری که افراد شب کار دارند می باشد.

2. نوع خدماتی که میخواهید : در خدمات کلید سازی شبانه روزی، باز کردن درب منزل ، مغازه و… رایج تر است. اما همین خدمت نیز قیمتش به عواملی مثل، نوع قفل، نوع درب، نوع کلید و موارد این چنینی بستگی دارد. در ضمن خدماتی مثل باز کردن درب خودرو و درب منزل با هم متفاوت هستند و نحوه محاسبه قیمت آنها کاملا با هم متفاوت است.

3. زمان سپری شده برای حل مشکل : زمانی که کارشناس برای حل مشکل میگذارد هم یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت است، البته متخصصین شاه کلید سعی میکنند در سریع ترین زمان ممکن مشکل را حل کنند، زمان سپری شده نیز به پیچیدگی کار و نوع خدمات بستگی دارد.

سوالات متداول

کلید سازی سیار شاه کلید همواره تلاش میکند تا در هر ساعت از شبانه روز در سریع ترین زمان ممکن به محل برسد، اما رسیدن کلید ساز به مواردی همچون مسافت، ترافیک مسیر و… بستگی دارد اما به طور میانگین 10 الی 30 دقیقه زمان میبرد تا کلید ساز به محل برسد.

در نظر داشته باشید هزینه هر خدمات ما با دیگری فرق میکند، مثلا باز کردن قفل و تعمیر قفل هزینه متفاوتی دارند اما ما سعی میکنیم منصفانه ترین قیمت را به شما دهیم. به علت اینکه قیمت در کار ما به موارد زیادی بستگی دارد نمیتوان قیمت دقیقی را ارائه داد. پیشنهاد میشود برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید و مشکل خود را کامل شرح دهید.

در اینجا شما فقط با بخشی از خدمات کلید سازی شبانه روزی شاه کلید آشنا شدید ، علاوه بر کلید سازی ما خدماتی همچون نصب و تعمیر انواع جک پارکینگ، باز کردن درب انواع خودرو (داخلی و خارجی) ، ایمن سازی قفل ها ، ساخت انواع ریموت و… را به شما شهروندان عزیز ارائه میکنیم.

خیر ، کلید سازی شبانه روزی فقط در شهر تهران خدماتش را ارائه میدهد آن هم در غرب و شمال تهران و در سایر شهر های کشور خدمات ارائه نمیدهند.

کلید سازی شبانه روزی

مناطق تحت پوشش شاه کلید در شمال تهران

کلید سازی شبانه روزی شاه کلید در شمال تهران نیز خدمات ارائه می دهد که این خدمات شامل مواردی چون باز کردن درب ضدسرقت، ساخت قفل درب، تعویض سیلندر قفل و کلید سازی خودرو می باشد.محله های شمال تهران مساحت گسترده ای را از شهر بزرگ تهران در بر گرفته اند. محله های شمال تهران از جمله محبوب ترین محله های پایتخت بشمار می آید که همیشه توجه افراد را به خود جلب می کنند. محدوده های شمال تهران از شمال با رشته کوه البرز، شروع می شود و همچنین، مناطق 1 و 3 را شامل می شود. همچنین بخشی از مناطق 2 و 5 نیز در شمال تهران قرار دارد. شما در هر محله ای شمال تهران ساکن باشید شاه کلید آماده خدمت است.

تعمیر قفل گاوصندوق چگونه است؟

تعمییر قفل گاو صندوق توسط شما ممکن نیست و شما فقط در صورت تخریب و تعویض آن می توانید به گاو صندوق خود دسترسی داشته باشید. قفل گاو صندوق به دو دسته دیجیتالی و مکانیکی تقسیم می شود که با توجه به کم دردسر بودن قفل های دیجیتالی متخصصان می توانند آن ها را بدون تخریب کردن باز کنند که این بسیار خوب است و آسیبی به گاوصندوق وارد نمی شود.

قفل های مکانیکی را در اکثر مواقع بر خلاف قفل های دیجیتالی فقط با تخریب می توان آن را باز کرد. معمولا تجربه ثابت کرده که قفل های دیجیتالی ممکن است باز شوند اما قفل های مکانیکی چاره ای جز تخریب ندارند. برای باز کردن گاوصندوق های مکانیکی روش های تخصصی و غیر تخصصی وجود دارد. تفاوت این دو در این است که در روش های تخصصی هیچ آسیبی به گاوصندوق نمی رسد و می توان قفل را تعویض و از همان گاوصندوق استفاده کرد اما در روش های غیر تخصصی شما فقط به محتویات داخل گاوصندوق دسترسی پیدا می کنید و گاوصندوق دیگر قابل استفاده نخواهد بود. روش های تخصصی مثل استفاده از دریل دو وضعیت یا کلید چند محور است و روش های غیر تخصصی مثل تخریب زبانه و حاشیه درب گاوصندوق.

مشکلات متداول مربوط به خرابی قفل و کلید

خراب شدن درب ضد سرقت: اگر سعی کنیم در را بدون دستگیره باز و بسته کنیم و یا با فشار آن را باز و بسته کنیم ممکن است قفل و دستگیره در خراب شوند. اگر دستگیره از نظر ظاهر مشکلی نداشته باشد با چک کردن و سفت کردن پیچ ها می شود آن را تعمیر کرد. ولی اگر دستگیره شکسته باشد باید آن را تعویض کرد. قفل های درب ضد سرقت نیز به دلیل ساختار خاص خود ممکن است بر اثر فشار خراب شود و نیاز به تعویض داشته باشد.

 

خراب شدن قفل در حیاط: مشکلاتی که برای قفل در خانه پیش می آید دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. مثلا ممکن است بر اثر سرما قفل یخ بزند، کلید داخل قفل بشکند و یا درست نچرخد، ممکن است قفل زنگ بزند و یا کثیف شود، و یا آیفون به درستی در را باز نکند و زبانه به خوبی داخل و خارج نشود. در این مواقع یک کلید ساز حرفه ای می تواند با تعویض و یا تمیز کردن قفل و بررسی تراز قفل و صفحه مشکل شما را حل کند. کلید سازان حرفه ای ما به طور شبانه روزی آماده حل مشکلات شما هستند.

 

خراب شدن مغزی قفل برقی: در این مواقع باید مغزی تعویض شود و تمامی کلید ها نیز از نو ساخته شوند. این کار زمان و هزینه بسیار زیادی مصرف می کند. پس سعی کنید از قفل برقی خود مراقبت کنید و اقداماتی که ممکن است قفل را خراب کند انجام ندهید.

 

مشکلات قفل و کلید