ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

راه حل مشکل جا ماندن کلید پشت در

در این مطلب قصد داریم شما را با حل مشکل جا ماندن کلید پشت در آشنا کنیم. بسیاری از افراد به دلایل مختلف اعم از فراموشی و مشغله ذهنی کلید خود را در منزل و یا مکان های دیگر جا میگذارند و همین مساله موجب می شوند تا در پشت درب بمانند و راهی جز تماس با کلید سازی شبانه روزی پیدا نکنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مطلب را برای شما آماده کنیم و به ارائه راه حل مشکل جا ماندن کلید پشت در بپردازیم.

حل مشکل جا ماندن کلید پشت در چیست ؟

حل مشکل جا ماندن کلید پشت در بسیار ساده است تنها کافیست تا این مطلب را به خوبی مطالعه کنید و راه کارهایی را که به آن ها اشاره می کنیم به خوبی عمل کنید. مشکلی که برای همه‌ی ما دست کم یکی دوبار صورت داده است . جا ماندن کلید پشت درب از آن اتفاق‌هایی است که قادر است حسابی ما‌را کلافه کند . فکر کنید بعد یک روز دشوار کاری و سخت , خسته و کوفته میخواهید به منزل برگردید . دنبال کلید در کیف و یا این که جیب‌تان میگردید اما خبری از آن نیست که نیست! یک دفعه یادتان می‌ افتد که صبح کلید را پشت در جا گذاشته اید! بدترین خبری که در نقط ی اوج خستگی می‌توان متوجه شد و یا این که شنید همین است . موافقید؟ جا ماندن دکمه پشت درب یکی‌از پردردسرترین اتفاق‌هایی است که ممکن است برای هرکسی پیش بیاید . مخصوصاً این‌که کلید پشت در باقی مانده باشد . زیرا هنگامی که این اتفاق می افتد به هیچ طریقی نمی توان آن را باز کرد مگر اینکه قفل را بشکانید و یا اینکه با کلید سازی شرق و جنوب تهران و یا سایر شعبه ها تماس بگیرید. چون وقتی که کلید در قفل وجود داشته باشد نمی توان کلید دیگری را وارد قفل کرد و آن را چرخاند.

هنگامی دکمه پشت در ماند چکار کنیم؟

به گفته شاه کلید که کلید سازی شمال تهران نیز از خدمات آن است، جا ماندن کلید پشت درب یکی از اتفاق‌هایی است که در موقعیت های مختلف برای همه‌ی اشخاص به وجود می آید. برخی از افراد تصور می کنند که تنها سالمندان و افرادی که دچار آلزایمر هستند کلید خود را در پشت در جای می گذارد. زیرا این افراد بیشتر از سایرین در معرض فراموشی قرار دارند. اما واقعیت این است که این مساله هیچ ارتباطی به سن و سال ندارد و از یک فرد ده ساله تا یک فرد نود ساله می تواند دچار این فراموشی شود. اما سوال اینجاست که راه حل مشکل جا ماندن کلید پشت در چیست ؟

استفاده از عابر بانک برای حل مشکل جا ماندن کلید پشت در

یکی از مهم ترین راهکارها برای نجات از وضعیت موجود استفاده از کارت ‌های بانکی مقاوم و سفت است . در شرایطی که شما کارت دیگری نیز دارید که به مقدار کارت‌های بانکی سفت و مقاوم است , می توانید از آن برای گشودن در منزل کمک بگیرید مانند کارت گواهینامه ! در صورت جا ماندن کلید و سوییچتان پشت درب ابتدا کارت بانکی را سفت در دست نگه دارید و قسمتی از آن را دربین در و چهارچوب ( مقداری بالاتر از قفل ) وارد کنید . بعد هم‌زمان که کارت را به آهستگی در بین در و چهارچوب وارد می کنید , همیشه در سوی بالا و زیر تکان دهید تا کارت راحت‌تر تکان نماید و بیشتر به سمت داخل فرو برود . قطعا بعد از چند ثانیه , در ساختمان گشوده خواهد شد .

استفاده از سنجاق

دومی شیوه به عنوان راه حل مشکل جا ماندن کلید پشت در کمک گرفتن از یک سنجاق موی , سنجاق قفلی و یا این که گیره فلزی دفتر کار است . برای گشودن درب به وسیله سنجاق از روش های زیر استفاده می کنیم.

ابتدا یک کدام از سنجاق‌ها را به حالت L خم فرمائید , سنجاق دوم را نیز از اواسط باز کرده و بخش انتهایی آن را حدود ۱۲۰ درجه باز کنید تا به زاویه مناسب برای باز کردن درب برسد. سنجاق L را در شیارهای نصیب پایینی مغزی به چپ و راست تکان دهید تا مغزی قفل تکان بخورد و سنجاق در شیار قرار بگیرد .

دو‌مین روش برای باز کردن درب ین است که سنجاق را به درون مغزی قفل برده و به بالا و پایین تکان دهید و تلاش کنید که پین ها را باز کنید. هر گاه صدای تیک مانندی شنیدید , بدانید که یک کدام از پین‌ها گشوده شده‌اند . سنجاق دوم را به صورت مداوم جابجا فرمائید , بلاخره تمام پین‌ها گشوده خواهند شد و درب باز می شود.

بعداز بازکردن پین های قفل , سنجاق L شکلی که در زیر مغزی قرار داده بودید را در جهت چپ و راست تکان دهید تا قفل در گشوده شود .

اگر کلید پشت در ضد سرقت بماند چکار می بایست کرد؟

امروزه بسیاری از مکان ها مانند منازل مسکونی و درب های اپارتمان از قفل های ضد سرقت استفاده می کنند. کمک گرفتن از این قفل ها به میزان چشم گیری در افزایش ضریب امنیت ساختمان تاثیر دارند و می توانند از سرقت جلوگیری کنند. در صورتی‌که سوییچ پشت در ضد سرقت بماند به مراتب موقعیت عصبی بدتری را تجربه خوا هیم کرد , زیرا درهای ضدسرقت به دلیل ایمنی بالایی که دارا‌هستند از قطعات متفاوتی مثل ورقه‌های فولادی و یا این که قفل‌های اختصاصی ساخته شده‌اند و معمولاً صرفا راه‌حل برای گشودن درهای ضدسرقت سوییچ آنهاست . بدین ترتیب در صورتی دکمه پشت در ضد سرقت بماند , نمیتوان با ترفندهایی که در بخش قبل بدان اشاره شد در را گشوده کرد . در ادامه مطلب راه راه حل مشکل جا ماندن کلید پشت در ضد سرقت را با شما بررسی خواهیم کرد.

واقعیت این است که اگر کلید شما در پشت درب ضد سرقت جا ماند تنها دو راه در پیش روی شماست. اولین راه تعویض قفل و دومین راه کمک گرفتن از کلید سازی سیار است. از آن جا که قفل‌سازان اشخاص کارشناس در زمینه ی بازکردن قفل‌ها می‌باشند , قطعاً ابزار خاصی برای بازکردن قفل‌های درهای ضد سرقت دارا‌هستند . براین اساس سوای باز قفل‌های ضد سرقت از اشخاص کارشناس در کلید سازی یاری بگیرید .

بهترین روش برای جا نگذاشتن کلید پشت درب

همان طور که اشاره کردیم در دنیای امروز به دلیل تقاضای افراد به افزایش امنیت قفل های متعدد و با ساختارهای مختلفی تولید می شوند . یکی از قفل هایی که امروزه خواهان زیادی دارد و می تواند ضریب امنیت محل را افزایش دهد قفل های دیجیتالی است. این قفل ها شما را از نگرانی هایی مانند جا گذاشتن کلید پشت درب راحت می کند. قفل‌های دیجیتالی با توان انتخابی که به ما میدهند , ما‌را از شر نگرانی و گرفتاری مستمر جا ماندن کلید و سوییچ پشت درب خلاص مینماید . قفل‌های دیجیتالی در اشکال گوناگون کارتی , رمزی , تشخیص فیس و اثر انگشت یکی نمونه‌های دوچندان چیره برای برطرف کردن این نگرانی میباشند .

قفل‌های دیجیتالی امروزه به فراوانی در بازار موجودند . یک کدام از اشکال پرطرفدار قفل‌های دیجیتالی قفل دیجیتالی اثر انگشت است که صرفا با گذاشتن انگشت بر روی سنسور قفل در برای شما گشوده خواهد شد . در‌این حالت دیگر نگرانی جا ماندن سوییچ پشت در نیستیم و همیشه این سوال را در ذهنمان نخواهیم داشت که : “ چه طور دری که پشتش کلید جا مانده است را باز کنیم؟

دسته دیگر قفل‌های دیجیتالی همانگونه که به آن اشاره کردیم , آن مدل از قفل‌های دیجیتالی میباشند که به صورت رمزی عمل مینمایند و تنها شما بایستی رمزتان را مراقبت نمائید و برای گشودن در از آن به کارگیری نمائید . قفل‌های دیجیتالی جدیدتر دارنده یک اپلیکیشن می‌باشند که بر روی موبایل شما نصب میشوند و به محض رسیدن پشت در منزل کافی است از روش تلفن همراه‌تان در را گشوده ‌کنید .

اما در هر صورت نگران باز نشدن درب منزل خود نباشید. زیرا شاه کلید با تیمی متخصص در تمامی نقاط تهران به خصوص کلید سازی در غرب تهران آماده ی خدمت گذاری به شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو