ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

بازکردن درب ضد سرقت

روش بازکردن درب ضد سرقت چگونه است ؟ درب های ضد سرقت از ایمنی و محافظت بالایی برخوردارند و نمی توان به راحتی آن ها را باز کرد. اما در این مقاله روش هایی را به شما خواهیم گفت که با انجام دادن آن ها به راحتی می توانید اقدام به بازکردن درب ضد سرقت کنید. پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

روش بازکردن درب ضد سرقت

بازکردن درب ضد سرقت نسبت به درب های سنتی متفاوت است. درب های سنتی که تا سال های پیش رواج زیادی داشتند از ساختار متفاوتی نسبت به درب های ضد سرقت برخوردار بودند اما در دنیای امروز که امنیت حرف اول را می زند شاهد گسترش بکارگیری از این نوع درب ها هستیم. درب ضد سرقت به دلیل نیاز افراد به امنیت تولید شدند اما ممکن است شما کلید این درب را نیز گم کنید و پشت درب بمانید. در ادامه روش هایی را برای بازکردن درب ضد سرقت عنوان می کنیم.

بازکردن درب ضد سرقت با کارت اعتباری

کارت های اعتباری و ورق های رادیولوژی یکی از بهترین ابزارهایی هستند که به کمک آن ها می توان اقدام به باز کردن قفل درب های ضد سرقت کرد. اما نکته مهمی که در این خصوص وجود دارد این است که شما هنگامی می توانید از کارت های اعتباری بدین منظور استفاده کنید که فقط قفل ساده آن را بسته باشید. یعنی اگر تمام زبانه های درب بسته و قفل باشند نمی توانید از این روش استفاده کنید.

بکارگیری کارت های اعتباری و ورق های رادیولوژی هنگامی کارآیی دارند که شما آن را در بین شکاف و وزبانه قفل قرار دهید و به سمت پایین بکشید. طبیعتا هر چه سرعت کشیدن کارت بیشتر باشد درب سریع تر باز خواهد شد.

باز کردن درب ضد سرقت به روش تخریب

روش تخریب از خشن ترین روش هایی که به کمک آن می توانید قفل درب های ضد سرقت را بگشائید. اما به شما پیشنهاد می کنیم که از این روش به عنوان آخرین راه استفاده کنید. زیرا قطعا بعد از آن باید به فکر تعویض مغزی قفل باشید. بهتر است قبل از این که دست به همچین کاری بزنید از کلید سازی سیار درخواست کمک کنید. معمولا قفل ها به وسیله ساچمه رمز گذاری می شوند که این ساچمه ها به خوبی از قفل محافظت می کنند .اگر درب ضد سرقت به هیچ عنوان باز نمی شود شما باید این ساچمه ها را باز کنید. بدین منظور می توانید از یک پیچ گوشتی نیز بهره بگیرید.

استفاده از پیچ گوشتی یا دریل برقی در این مواقع برای شما کارامد خواهد بود و مناسب ترین سایزی که برای مته آن در نظر می گیرید 7 است. برای باز کردن ساچمه ها باید به سراغ سوراخ هایی که در زیر کلید هستند بروید. برای باز کردن ساچمه ها می توانید این بخش را به وسیله دریل سوراخ کنید. ضربه زدن با چکش نیز می تواند به شما در این پروسه کمک کند.

نحوه باز کردن قفل های دیجیتالی چگونه است ؟

در مطلب پیشین شما را با انواع قفل دیجیتال و مدرن آشنا کرده ایم. قفل هایی که با اثر انگشت و رمز باز و بسته می شوند از امنیت بسیار بالایی برخوردارند. اگر در خانه اشیای قیمتی و گران دارید و نمی خواهید آن ها را از خانه خارج کنید و یا سالمندانی در خانه دارید که مبتلا به آلزایمر هستند و نگران خارج شدن آن ها از منزل هستید به شما پیشنهاد می کنیم از قفل دیجیتال بهره بگیرید. اما سوال مهمی که در این بخش به آن اشاره کردیم این است که آیا باز کردن درب های ضد سرقت که از قفل های دیجیتال بهره می گیرند آسان است؟ آیا می توان برای باز کردن آن ها همچنان از کارت های اعتباری و ورق های رادیولوژی استفاده کرد؟ پاسخ منفی است.

قفل های دیجیتالی به دلیل نوع طراحی و ساختاری که دارند توسط ابزارهایی مانند کارت های اعتباری و ورق های رادیولوژی باز نخواهند شد. اگر در این شرایط گیر افتادید باید حتما از یک کلید سازی شبانه روزی ماهر کمک بخواهید. زیرا دست بکار شدن شما و افراد نا وارد می تواند وضعیت را بدتر کند و منجر به تخریب کل درب شود.

بررسی انواع قفل درب ضدسرقت

قفل از مهم ترین بخش های یک درب محسوب می شود. در سال های گذشته که درب های سنتی رواج داشتند برای امنیت درب ها از مدل های مختلف قفل استفاده می کردند. اما در دنیای مدرن امروز که پیشرفت تکنولوژی در تمام ابعاد زندگی بشر نفوذ کرده و آن را دستخوش تغییرات عمده ای کرده است شاهد خلق و تولید انواع مختلف قفل هستیم که علاوه بر زیبایی باعث افزایش امنیت در مکان های مختلف نیز می شود. امنیت این قفل ها تضمینی است و معمولا سارقان نمی توانند آن را باز کنند و اگر دچار مشکل در این زمینه شدید کلید سازی غرب تهران می تواند در رفع مشکل به شما کمک کند.

کد پذیری

کد پذیری به این معناست که شما می توانید رمز عبور و کد های مخصوص برای قفل در نظر بگیرید. این قفل ها علاوه بر کارت توسط کد نیز باز و بسته می شوند. با تعریف کردن این کدها قابلیت تغییر آن را نیز خواهید داشت. هر فرد می تواند یک کد مخصوص برای خود در نظر بگیر

هشدار و آلارم

قفل های کارتی در صورتی که درب باز باشد به شما هشدار می دهد. معمولا این نوع از قفل های جدید دارای اپلیکیشن های مخصوص هستند که بر روی گوشی های تلفن هوشمند نصب می شوند و می توانید هشدار های لازم را از آن دریافت کنید.

دارا بودن کلید یدکی

وجود کلیدهای یدکی در مواقع بحرانی برای شما کارساز خواهد بود . ممکن است در مواقع ضروری احتیاج به باز کردن درب با کلید داشته باشید و کارت را در اختیار نداشته باشید. استفاده از کلید در مواقع گم شدن کارت از مهم ترین مزایای قفل های کارتی محسوب می شود.

قفل اثر انگشتی

قفل های اثر انگشتی یک مزیت مهم دارند و آن هم امنیت بسیار عالی در آن هاست. این قفل ها فقط توسط اثر انگشتی که برای آن تعریف شده باز می شود. این مساله باعث می شود تا شما خیالتان از بابت سارقان و خطرات احتمالی راحت باشد. اما یک ایراد عمده که در این قفل ها وجود دارد عدم دارا بودن کلید یدکی است. به این معنی که هیچ نوع کلیدی وجود ندارد که تواند آن را در شرایط بحرانی باز و بسته کند.

قفل ضدسرقت

قفل هایی که به عنوان فقل درب ضدسرقت شناخته می شوند دارای کلید هایی هستند که فقط توسط کامپیوتر ساخته می شوند. این کلیدها توسط کلیدساز های سنتی ساخته نمی شوند بلکه دستگاه های مخصوصی دارند. درون این قفل ها سنسورهایی وجود دارد که با ایجاد ضربه و فشار به درب فعال می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو