ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی سیار جنت آباد شمالی

کلیدسازی سیار جنت آباد شمالی با چند سال سابقه در زمینه ساخت و تعمیر انواع قفل و کلید می تواند در شرایط اضطراری به کمک شما بیاید. فقط کافی است تا با شماره های تلفن ثابت و همراه آن تماس بگیرید تا در عرض کمترین زمان این کلید سازی سیار خود را به شما برساند و اقدام به رفع مشکل کند. در این مطلب شما را با خدمات عمومی و ویژه کلیدسازی سیار جنت آباد شمالی آشنا می کنیم

خدمات کلیدسازی سیار جنت آباد شمالی

از مهم ترین خدمات و سرویس های کلیدسازی سیار جنت آباد شمالی این است که در طی تمام ساعات شبانه روز می تواند در خدمت همشهریان عزیز باشد. بسیاری از افراد به دلیل سهل انگاری و یا سایر مشکلات ممکن است کلید خود را در مکان های مختلف جا بگذارند و به دلیل عدم داشتن کلید یدک پشت درب بمانند. در این شرایط بحرانی تنها کافی است تا با کلید سازی شبانه روزی جنت آباد شمالی تماس بگیرید و از آن ها بخواهید تا به شما کمک کنند. کلیدسازی سیار جنت آباد شمالی با داشتن تیم حرفه ای و با سابقه در ارائه سرویس و خدمات تبدیل به یکی از بهترین مجموعه های کلید سازی شهر تهران شده اند. در ادامه به برخی از مهم ترین خدمات این مجموع اشاره می کنیم.

باز کردن انواع درب ضد سرقت

در دنیای امروز به دلیل نیاز به امنیت اغلب افراد برای درب های ورودی ساختمان و منازل مسکونی از درب ضد سرقت استفاده می کنند. این نوع از درب های دارای ساختاری پیچیده تر نسبت به درب های سنتی هستند. به همین دلیل اگر در پشت این نوع از درب ها گیر کردید نمی توانید به راحتی اقدام به باز کردن آن کنید. از خدمات کلیدسازی جنت آباد باز کردن درب های ضد سرقت بدون هیچ گونه آسیب به مغزی آن است. اگر دارای اطلاعات فنی نیستید به شما توصیه می شود حتما از کلید سازهای ماهر در این شرایط کمک بخواهید و خودتان هیچ اقدامی انجام ندهید زیرا باعث ایجاد خسارات مالی خواهد شد.

باز کردن درب گاوصندوق

باز کردن درب گاو صندوق جزو خدمات کلیدسازی به شمار می رود که کلیدسازی سیار جنت آباد شمالی به خوبی از عهده آن برآمده است. باز کردن این وسیله بسیار دشوار است و در اغلب مواقع با تخریب قفل آن خاتمه می یابد. در سال های گذشته نمی توانستیم به راحتی اقدام به باز کردن درب گاوصندوق کنیم اما امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی می توان از ابزارهایی مانند کلیدهای چند محور استفاده کرد. کلیدهای چند محور به دلیل ساختاری که دارند بعد از وارد شدن به درون قفل می توانند تغییر وضعیت دهند و در شیارهای قفل قرار بگیرند. بعد از چرخاندن کلید چند محور شاهد باز شدن قفل گاوصندوق بدون هیچ گونه آسیبی به آن هستیم . حتما برای شما جالب خواهد بود که کمک گرفتن از دینامیت در سال های گذشته یکی از روش های باز کردن گاوصندوق بوده است.

ساخت و کپی انواع ریموت از خدمات کلیدسازی سیار جنت آباد شمالی

ریموت کنترل یکی از ابزارهایی است که در سال های اخیر کاربرد زیادی پیدا کرده است. اغلب ساختمان ها و مجتمع های مسکونی ، تفریحی و تجاری از درب های اتوماتیک و پارکینگی استفاده می کنند. باز و بسته کردن این درب ها به وسیله ریموت انجام می شود. یکی از خدمات مهم کلید سازی غرب تهران مانند کلید سازی جنت آباد شمالی ساخت و کپی کردن انواع ریموت است. در برخی از مواقع که ریموت کنترل ها گم می شوند و یا به دلایل مختلف شاهد خراب شدن آن ها هستیم می توانیم با مراجعه به کلید سازی اقدام به کپی کردن آن ها به وسیله ریموت مادر کنیم. ریموت های مادر قابلیت کد دهی به انواع ریموت ها را دارند.

اهمیت تجربه و مهارت در کلید سازی !

تجربه و مهارت از ویژگی های انکار ناپذیر در شغل کلید سازی است که به هیچ عنوان نمی توان آن را نادیده گرفت. انجام مراحلی مانند برش ، پلیسه گیری و …. باید به دقت انجام شود در غیر این صورت شما برای داشتن یک کلید ساده باید چندین بار به کلید سازی مراجعه کنید. عدم چرخش کلید در قفل و گیر کردن آن از پیامدهای منفی نداشتن مهارت و تجربه است. فردی که قصد دارد وارد این حوزه شود باید چند سال نزد یک کلید ساز ماهر کسب تجربه و دانش آموزی کند و بعد از فرا گرفتن مراحل مقدماتی شروع به کار با ابزارهای مختلف کند. در این صورت است که می توان آن را یک کلید ساز موفق خواند . البته روش دیگری برای یادگیری این حرفه نیز وجود دارد و آن هم مراجعه به مراکز فنی و حرفه ای و گذراندن دوره های مورد نیاز است.جهت آشنایی بیشتر با خصوصیات کلید ساز ماهر میتوانید مقاله  خصوصیات یک کلید ساز  را مطالمه نمایید . تمام کادر کلیدسازی سیار جنت آباد شمالی دارای چندین سال سابقه هستند و در کار خود استاد محسوب می شوند.

مزایای قفل های مدرن

در سال های اخیر شغل کلید سازی مانند بسیاری از مشاغل دیگر آپدیت شده و ورود دستگاه های مختلف به این حوزه و همچنین تغییر ساختار در قفل و کلید های مدرن باعث شده که کلید سازان خود را برزو کنند و خدماتی نوین را به جامعه ارائه دهند. به طور مثال در سال های گذشته از قفل های بسیار ساده و سنتی استفاده می شد که هیچ امنیتی در مقابل سارقین نداشتند و به راحتی توسط هر ابزاری مانند سنجاق باز می شدند. اما اکنون شاهد تولیداتی مانند قفل دیجیتال و کلید های رمز دار هستیم که می توانند با اثر انگشت باز شوند و دارای حسگر حرارتی هستند. این نوع از قفل و کلید ها دارای مزایای زیادی هستند که به آن ها اشاره می کنیم.

افزایش ضریب امنیت

هنگامی که قفل دیجیتال تنها به وسیله اثر انگشت و یا رمز های یکبار مصرف باز شود سارقین به هیچ عنوان نمی توانند به آن نفوذ کنند و آن را باز کنند. به همین دلیل در مکان های حساس از این نوع قفل ها و کلید ها استفاده می شود.

رمز های یکبار مصرف

رمزهای یکبار مصرفی که به وسیله پیامک و یا اپلیکیشن های مخصوص برای شما ارسال می شود این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد تا درب فقط توسط شما باز شود و هیچ شخص دیگری به جز شما نتواند به آن دسترسی داشته باشد. همچنین می توانید رمزهای ثابتی برای هر کدام از اعضا تعریف کنید که با ورود هر کدام از آن ها حضورشان اعلام شود.

جلوه ای مدرن

قطعا زیبایی یکی از ملاک ها و فاکتورهای اصلی در انتخاب است. قفل دیجیتال دارای جلوه ای مدرن و بروز است که هر سلیقه ای آن را می پسندد. ساختمان های برافراشته که دارای نمایی بسیار شگرف و زیبا هستند نمی توانند از قفل های سنتی و قدیمی استفاده کنند زیرا هیچ گونه هماهنگی بین آن ها و زیبایی ساختمان وجود ندارد اما قفل های دیجیتال این زیبایی را در اختیار شما قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو