ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلید سازی مرزداران

در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با کلید سازی مرزداران  که یکی از بهترین کلید سازی در غرب تهران است آشنا کنیم. از خدمات مهمی که در این مرکز انجام می شود ساخت و تولید انواع کلید و قفل است. اما تصمیم گرفتیم در این بخش خدمت ویژه ای از  کلید سازی مرزداران  تحت عنوان  نحوه باز کردن قفل های گاو صندوقی  را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

خدمات ویژه کلید سازی مرزداران

کلید سازی مرزداران چه خدمات ویژه ای دارد ؟ از قدیم الایام افراد برای نگهداری اشیای گران قیمت خود مانند طلا ، پول ، اسناد و مدارک از گاوصندوق استفاده می کردند. گاوصندوق ابزاری بسیار مناسب برای محافظت از وسایل ارزشمند شما در برابر عواملی مانند سرقت است. این وسیله توسط قفل هایی محکم و قوی ساخته شده و در صورتی که کلید آن را گم کنید قطعا نمی توانید به راحتی آن را باز کنید اما  کلید سازی شبانه روزی مرزداران به دلیل سابقه و مهارتی که در این زمینه دارد می تواند به خوبی از عهده کار بربیاید و بدون هیچ گونه تخریب اقدام به باز کردن قفل گاوصندوق کند.

باز کردن قفل گاو صندوق | کلید سازی مرزداران

گم کردن کلید می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی برای شما شود. اغلب افراد به دلایل مختلف کلید خود را گم می کنند و این مساله باعث می شود تا ساعت ها پشت درب منزل بمانند و با اطلاع دادن به کلید سازی سیار اقدام به رفع مشکل کنند. اما گم کردن کلید گاوصندوق با گم کردن کلید درب منزل متفاوت است. زیرا اغلب کلیدسازها برای باز کردن گاوصندوق اقدام به تخریب قفل آن می کنند. گاوصندوق ها وسیله ای گران قیمت هستند که در صورت تخریب قفل هزینه و خسارت مالی به شما تحمیل خواهد شد. جالب است که بدانید کلید سازی مرزداران این توانایی را دارد تا گاوصندوق شما را بدون هیچ گونه تخریب و آسیبی به قفل باز کند.

استفاده از دریل دو وضعیت

دریل های دو وضعیت از ابزارهای تخصصی کلید سازان است که کاربرد فراوانی برای آن ها دارد. این ابزار جزو ابزارهای کمیاب محسوب می شود که قطعا تهیه و خریداری آن نمی تواند مقرون به صرفه باشد. استفاده از این نوع دریل فقط برای کلید سازانی که قادر به باز کردن قفل گاوصندوق هستند مهیا می باشد. یکی از معایب استفاده از دریل های دو وضعیت تخریب قفل گاو صندوق است به این ترتیب که دریل وارد قفل گاوصندوق می شود و بعد از پیچاندن قفل باعث تخریب و در نهایت جدا کردن زبانه آن از بدنه خواهد شد.

استفاده از کلید چند محور

کلیدهای چند محور از دیگر ابزارهای تخصصی کلید سازان است که امروزه استفاده زیادی در این صنعت دارد. یکی از موارد بسیار جالب در خصوص کلید های چند محور نوع ساختار آن هاست. به نحوی که بعد از وارد شدن به قفل می توانند تغییر وضعیت بدهند و شیارهایی که درون آن وجود دارد باعث می شود تا فضای خالی و مورد نیاز قفل پر شود و بعد از چرخش باعث باز شدن قفل شود.

قطعا کلیدهای چند محور مانند کلید های معمولی در دسترس همگان قرار ندارند و فقط در اختیار کلید سازان و استاد کاران می باشند که به کمک آن ها می توانند در کمترین زمان ممکن درب گاوصندوق را باز کنند.

تماس با شاه کلید !

شاه کلید یکی از برترین شرکت های کلید سازی در تهران محسوب می شود که در طی چند سال اخیر توانسته با بهترین خدمات و سرویس ها موجبات رضایت و رفاه مشتریان خود را فراهم آورد. این شرکت که در حوزه وب و اینترنت نیز فعالیت دارد دارای یک تیم کارشناسی و خبره است که می توانند در کمترین زمان خود را ه محل رسانده و اقدام به رفع مشکل کنند. قطعا تیم حرفه ای ” شاه کلید ” توانایی باز کردن قفل گاوصندوق را بدون هیچ گونه تخریب دارند.

خودتان دست بکار نشوید

باز کردن قفل هایی ماند قفل گاوصندوق یک کار بسیار تخصصی است که افراد عادی از عهده آن بر نمی آیند. زیرا ساختار این نوع قفل ها پیچیده تر از قفل معمولی است و در صورتی که مهارت کافی در این امر نداشته باشید حتما باعث ایجاد خسارت مالی خواهید شد. لازم به ذکر است که گاوصندوق های قدیمی قفل های معمولی تر با ساختار ساده تری داشتند و گشودن آن ها به نسبت امری ساده تر و سهل تر بود ولی درحال حاضر به دلیل آنکه این دسته گاوصندوق ها از استحکام توان و قدرت بالایی برخوردار می‌باشند گشودن آن ها به روش تخریبی امری صحیح نمی باشد. همینطور برای گشودن آن ها می‌توانید از سرویس ها و خدمات ” کلید سازی مرزداران ” بهره مند شوید.

برای باز کردن گاوصندوق از این روش ها استفاده نکنید

کلید سازی مرزداران به دلیل سابقه زیادی که در حوزه قفل و کلید سازی دارد به خوبی بر روش های اصولی و غیر اصولی باز کردن قفل گاو صندوق اشراف دارد و به خوبی می داند که استفاده از روش های غیر اصولی چه خساراتی را به شما تحمیل خواهد کرد. به همین دلیل در این بخش شما را با برخی از پرکاربردترین روش های غیر اصولی در باز کردن قفل گاوصندوق آشنا می کنیم تا تحت هیچ شرایطی به سراغ آن نروید !

تخریب زبانه قفل

همیشه تخریب آسان ترین کار است ! اگر می خواهید از روش تخریبی برای باز کردن قفل استفاده کنید می توانید محل قرارگیری درب با بدنه را تخریب کنید. در این صورت به راحتی قفل گاوصندوق باز خواهد شد. برای انجام این کار می توانید از پتک استفاده کنید و به لولایی که در محل اتصال درب و بدنه وجود دارد ضربه وارد کنید تا شیار به وجود آید. در این هنگام با کمک گرفتن از اهرم و دیلم شاهد جدا شدن درب گاو صندوق خواهید بود.

استفاده از مواد منفجره

ستفاده از مواد منفجره مانند دینامیت یکی از روش های بسیار غلط و غیر عقلانی در باز کردن درب گاوصندوق است. تحت هیچ شرایطی از این ماده خطرناک استفاده نکنید زیرا ممکن است علاوه بر خسارات مالی شما را دچار خسارات جانی نیز بکند و جبران آن امکان پذیر نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو