ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلید سازی شبانه روزی ستارخان

کلیدسازی در ستارخان چه امکانات و قابلیت هایی را در اختیار شما قرار می دهد ؟ در شهر تهران شاهد وجود کلید سازهای حرفه ای و خوش نام هستیم که در طی سال های طولانی توانسته اند رضایت و توجه مشتریان را به خود جلب کنند. در این مطلب به بررسی یکی از جوانب مهم کلیدسازی در ستارخان تحت عنوان قفل های دیجیتالی می پردازیم.

کلیدسازی در ستارخان

ستارخان و کلیدسازی در ستارخان که یکی از مناطق خوش نام در تهران است می تواند در مواقع مختلف مانند هنگامی که پشت در مانده اید و یا نیاز به کلید سازی سیار دارید به کمک شما بیاید. اما تنها وظیفه یک کلید ساز ساخت انواع کلید نیست. بلکه از مهارت های او که از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار است ساخت و تعمیر انواع قفل می باشد. قفل های دیجیتالی در طی سال های اخیر به خوبی توانسته اند امتحان خود را پس بدهند. این نوع از قفل ها از امنیت بسیار بالایی برخوردارند و در مکان های حساس مانند صرافی ها ، بانک ها و مجتمع های تجاری قابل استفاده هستند. قفل های دیجیتالی مزایای زیادی دارند که می توان به امنیت و عدم جا گذاشتن کلید در پشت آن اشاره کرد.

بسیاری از افراد به دلیل مشغله های کاری و فراموش کاری کلید را در پشت درب جا می گذارند و یا آن را با خود همراه نمی کنند. این مساله باعث می شود که در بسیاری از مواقع پشت در بمانید و نیاز به تماس با کلید سازی شبانه روزی را پیدا کنید.

تفاوت قفل های دیجیتالی با قفل های ساده

امروزه در به کارگیری از قفل ها نسبت به قبل تغییرات فراوانی به‌وجود آمده است . از آن جا که میزان نیاز به مرحله امنیت امروزه بیشتر از پیشین شده‌است برای برقراری این امنیت به قفل های جدیدی نیز نیاز داریم چون قفل هایی که در سال های گذشته مورد به کار گیری قرار می گرفتند دارنده تکنولوژی ساخت دوچندان ساده ای بوده اند و از ایمنی خاصی برخوردار نیستند . از این رو بوسیله ترقی های فراوانی که در موضوع های اسباب و اثاث الکترونیکی بوجود آمد , قفل های نو به اسم قفل های دیجیتالی در کلیدسازی ها از جمله کلید سازی شرق و جنوب تهران ساخت شدند که به میزان زیادی امنیت آنان بالا هست و بکارگیری از آنها در اماکنی که از دید امنیتی مورد اهمیت هستند بیشتر از سایر مکان ها صورت میگیرد .

از اشکال قفل های دیجیتالی می شود به قفل های کارتی اشاره نمود . از این جور قفل های دیجیتال به میزان قابل ملاحظه ای در هتل ها برای برقراری امنیت مسافران به کار گیری می شود . در این دسته از قفل ها یک سیستم دیجیتالی جای دارد که می‌تواند کارت های هوشمند باز کننده ی قفل را شناسایی نماید و در صورت معتبر بودن کارت قفل را باز می نماید .

کلیدسازی در ستارخان | قفل های دیجیتالی

مدل دیگری از این قفل های دیجیتالی قفل های رمزی می‌باشند که از یک سیستم دیجیتالی تشکیل شده اند. سوییچ هایی که قادر به گشودن این جور قفل ها است در واقع یک پین کد هایی است که به سیستم امنیتی آن متصل می شوند . برای گشودن این قفل ها فقط کافی است که کد ذی‌ربط را از روش کیبور و یا این که مانیتور قفل ( بستگی به دسته قفل داراست ) وارد نمائید . نکته ی جالب توجهی که در این گونه از قفل های دیجیتالی موجود هست موقعیت تابع ذهنی در قفل دیجیتال است . از آن جا که‌این قفل ها در مواقعی مورد بکارگیری قرار می‌گیرند که برقراری امنیت دوچندان قابل اهمیت است , به همین دلیل می بایست سر های این قفل ها از دیده بقیه اشخاصی که مجاز به باز کردن قفل نیستند پنهان بماند . به همین دلیل در این مدل از سیستم های دیجیتالی امنیتی قابلیتی قرار داده شده تا اشخاص بتوانند در صورت وجود اشخاص دیگر برای محافظت امنیت پین قفل , ابتدا چندین بار نادرست را وارد کرده و پیرو آن پین کلیدی را وارد نمایند و یا این که پین دارای اهمیت را وارد کرده و در پی آن از یک سری عبارت دیگر درپی ی پین به کار گیری نمایند . در‌این حالت اشخاصی که در حوالی وجود دارا‌هستند به هیچ وجه نمی توانند راز قفل را شناسایی نمایند و شاید کمی کار را برای کلید ساز سخت کند ولی غیر ممکن هم نیست.

برتری قفل های دیجیتالی

در خصوص توضیح کلیدسازی در ستارخان که در حوزه ی کاری کلید سازی در غرب تهران است، باید بگوییم که یکی دیگر از برتری هایی که منجر بالا رفتن امنیت قفل های الکترونیکی و یا این که دیجیتالی می شود , سیستم های محل ورود دوبل اثر انگشت و رمز در قفل های دیجیتال است که می توان برای ارتقاء میزان امنیت قفل های مصرف شده خویش آن را فعال کرد . در‌این سیستم ها برای باز کردن قفل فقط وارد کردن رمز و پین مرتبط با قفل کفاف نمی دهد و می بایست برای گشودن قفل دیجیتالی متبوع از پین مورد به کارگیری برای قفل و هم اثر انگشت مجاز به صورت هم‌زمان بهره مند شد . یک مدل دیگری از سیستم ها وجود دارد که به سیستم های محل ورود دوبل کارت و رمز مشهور میباشند . این گونه سیستم ها نیز امکان فعال شدن به روی قفل ها ی دیجیتالی را دارا‌هستند . در‌این‌حالت‌ برای گشودن قفل متبوع نیز به کارت های دارای اعتبار بیان شده برای قفل دیجیتال نیاز است و نیز به یک رمز که برای این سیستم امنیتی در نظر گرفته شده . به‌این صورت گشودن قفل های دیجیتالی به صورت غیر مجاز تغریبآ ناممکن می شود و میزان امنیت آن‌ها ارتقاء مییابد . به راحتی بوسیله این قفل ها میتوانیم ایمنی اماکن و هم چه بسا اجسامی نیز زیرا گاوصندوق ها را ارتقا دهیم .

برای خرید گونه های قفل های مکانیکی کیفیت خوب مناسب و هم گونه های قفل های دیجیتالی با میزان آپشن ها و امنیت های متفاوت و هم تعمیر این دسته قفل ها و یا این که چه بسا ساخت دکمه های نو میتوانید در تمام نقاط تهران از کلیدسازی در ستارخان و کلیدسازی های شبانه روزی،کلید سازی شمال تهران و سیار شهر تهران کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو