ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلید سازی استاد معین

در این مطلب قصد داریم به معرفی کلید سازی استاد معین بپردازیم. امروزه کلیدسازی پیشرفت قابل ملاحظه ای در مساله قفل و سیستم های امنیتی داشته است. به نحوی که اغلب درب های ورودی ساختمان ها و منازل مسکونی تغییر پیدا کرده و به دلیل نیاز به امنیت و تعویض سیستم درب ها ، شاهد تغییر و تحولاتی در حوزه کلید سازی هستیم . کلید سازی استاد معین  یکی از چند کلید سازی غرب تهران میباشد که قابلیت ساخت انواع قفل و کلید را بر اساس تکنولوژی های روز دنیا دارد و می تواند امنیت محیط را به میزان چشمگیری افزایش دهد.

کلید سازی استاد معین و خدمات آن

نقش  کلید سازی استاد معین  در افزایش امنیت محیط شما چیست ؟ همان طور که می دانید در دنیای امروز نیاز به امنیت جزو مهم ترین نیازهای بشر تلقی می شود. به همین دلیل کلید جزو ابزارهایی است که از قدیم الایام و از حدود 4000 سال پیش توسط بشر ابداع و استفاده شد. انسان ها به وسیله این ابزار ورودی های منزل خود را ایمن می کردند. کلید هایی که به عنوان نسل نخستین شناخته می شوند از جنس چوب بودند اما به مرور زمان که نیاز به امنیت افزایش پیدا کرد از فلز برای ساخت آن استفاده می شد. بعد از گذشت 4000 سال از خلق کلید شاهد تغییر درب های ورودی و همچنین قفل ها هستیم . پیشرفت تکنولوژی تمام ابعاد زندگی بشر را تحت تاثیر خود قرار داده و نیاز او را نیز به امنیت بیشتر کرده است به همین دلیل شاهد روی کار آمدن کلید سازی های آنلاین و الوکلید هستیم . اما آشنا شدن با ” کلید سازی استاد معین ” که یکی از بهترین کلید سازی های شهر تهران است ، خالی از لطف نیست.

درب های ضد سرقت

در دنیای امروز شاهد نصب و استفاده از درب های ضد سرقت هستیم . این درب ها به دلیل ساختاری که دارند توانایی بیشتری در تامین امنیت ایفا می کنند. به طور معمول درب های ضد سرقت از ترکیب فلز و چوب ساخته می شوند. به نحوی که کاغذ های فلزی میان دو روکش چوبی درب قرار می‌گیرند و استقامت درب را در قبال ضربات ارتقاء می دهند .

در دو طرف این برگه های فلزی که در درب تعبیه میشوند پشم سنگ قرار می دهند که به دلیل خواص ضد قارچی که دارد از فلز نگه داری می نماید و از فرسودگی آن جلوگیری میکند . همچنین به دلیل نارسانا بودن این ماده ، ‌این نوع درب ها مثل پنجره های دوجداره به صورت عایق عمل میکنند و از رفت و آمد گرما ، سوزوسرما و صدا جلوگیری میکنند . از این طریق نیز قادر به ثابت نگه داشتن دمای اتاق هستند. و همچنین سبب تولید آسایش در ساختمان ها و مجتمع هایی که تعداد واحد های متعددی دارند ، می گردند . دسته ای از این درب ها نیز وجود دارند که علاوه بر خصوصیت های نقل شده , ضد آتش نیز هستند .

مهم ترین خاصیت درب ضد سرقت

کلید سازی استاد معین توانایی ساخت و تعمیر انواع قفل و کلید برای درب های ضد سرقت را دارد. همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم درب های ضد سرقت دارای خواص بسیار مهمی همچون ” ضد حریق ” بودن نیز هستند و این مساله موجب می شود تا بتوان از این درب ها در بسیاری از اماکن استفاده کرد.

در‌حالتی که خارج از خانه حریق و آتش سوزی صورت دهد قطعا از ورود آن به خانه جلوگیری خواهد شد . با عنایت به پیشرفت های فراوانی که درباره ی امنیت و تکنولوژی قفل ها به‌وجود آمده است ، دیگر قفل های سابق در‌این درب های تازه و ضد سرقت به کارگرفته نمیشود . چون قفل های سابق دارنده امنیت چندانی نبودند و به آسانی به وسیله سارقان گشوده می شدند . این مدل قفل های تازه دارای مدل های مختلفی هستند و به روی درب های ضد سرقت و درب های معمولی نصب میشوند و میزان امنیت را ارتقاء می دهند .

سیستم قفل مرکزی

در خصوص ” کلید سازی استاد معین ” و توانایی ساخت سیستم قفل مرکزی توسط آن باید بگوییم که این قفل ها دارنده یک‌سری زبانه می باشند که به وسیله سیستم قفل مرکزی در اختیار گرفته خواهند شد و در واقع می توان ذکر کرد که گشودن این مدل قفل ها به واسطه ی روش های غیر معمول و بدون کلید منحصر آن قطعا غیر ممکن است . در کنار پیشرفت هایی که در قفل و درب خانه به‌وجود آمده است , ماشین ها نیز از این پیشرفت های امنیتی بی نصیب نبودند .

سیستم های ایموبلایزر و قفل های مرکزی از جمله تکنولوژی هایی می باشند که در سیستم های امنیتی و قفل های خودرو ها به‌وجود آمده اند . چنانچه که اتومبیل شما مجهز به سیستم ایموبلایزر باشد سوییچ های معمولی نمی توانند ماشین شمارا روشن نمایند و این فعالیت فقط از روش سوییچ های رمز گذاری شده ی ویژه ی ماشین ی شما امکان پذیر است . یعنی نمیتوان صرفا با ساخت یک سوییچ از روی قفل درب , استارت ماشین را نیز روشن کرد و حتمآ بایستی این کلید و رایانه ماشین ی شما به وسیله دستگاه های منحصر رمزنگاری شوند .

این سیستم ها دارنده هشدار های فراوانی می‌باشند که بوسیله آن‌ها می‌توانید امنیت اتومبیل را ارتقا دهید . روش های متعددی وجود دارد که متوجه شویم ماشین ما دارنده سیستم ایموبلایزر می‌باشد یا خیر . همچنین بسیار جذاب است که بدانید می توان این کد ها را تغییر و تحول بخشید . بدین صورت که رایانه ماشین را به دستگاه رمزنگاری متصل میکنیم و فعالیت کد دهی را انجام می دهیم.

گم کردن سوئیچ خودرو مجهز به سیستم ایموبلایزر

درست است که‌این نوع پیشرفت در موضوع قفل و سیستم های امنیتی ماشین ها و اماکن منجر بالا رفتن میزان مرحله امنیت در آن‌ها می شود ، اما مشکلاتی را نیز در مورد های متفاوت بوجود میاورد .اگر راه حل مناسب برای این دسته مشکلات مشخص نشود می‌توانند اشخاص را به دردسر بیندازند . برای مثال اگر اتوموبیل فردی دارای سیستم ضد سرقت ایموبلایزر باشد و او سوئیچ خود را گم کند ، امکان روشن کردن ماشین را نخواهد داشت ! و راهکاری جز حمل ماشین تا رساندن آن به یک کلید ساز ماهر و با تجربه برای باز کردن درب ماشین یا ساخت مجدد سوییچ ندارد. این مساله می تواند زحمت زیادی را برای او به وجود آورد.

کلید سازی شبانه روزی و سیار

اگر فردی کلید درب ساختمان را گم کند باید رفت و آمد زیادی به کلید سازی ها تحمل نمایند تا نهایتا به کمک کلید ساز درب را باز کند . البته درصورتی که در شب و خارج از تایم کاری این نوع مشکلات برای اشخاص بوجود آید دردسر های بزرگی ایجاد میشود. چون اکثر کلید سازی های موجود تنها در ساعت های کاری خدمات ارائه میدهند. ولی در این بین , مراکز سوییچ سازی و کلید سازی شبانه روزی و آنلاینی مانند ” کلید سازی استاد معین ” وجود دارند که میتوانند سرویس ها و خدمات خویش را در همه سا‌عتهای شبانه روز و در همه نقاط تهران بزرگ به مشتریان ارائه دهند . این مدل کلید سازی ها تحت عنوان کلید سازی سیار کار می نمایند و ضروری نیست که اتومبیل ویا قفل خویش را برای رفع اختلال به مراکز کلید سازی ببرید. صرفا کافی است تا مشکل و ایراد خویش را با این مرکز ها در میان بگذارید , نیرو های ماهر این جور مرکزها سریعآ برای رفع ایراد به محل شما اعزام می گردند.

قفل سازی

کلید یک دستگاهی است که با به کارگیری از آن می توان قفل را مدیریت کرد و اقدام به گشوده و بستن آن کرد . یک کلید از دو بخش فلزی تشکیل شده است . بخش اول شامل تیغه ای فلزی ست که دارای شکاف می باشد و به طور معمول هر کس کلید را در دست می‌گیرد باید آن بخش از کلید را برای گشودن قفل در دست داشته باشد . بخش دوم نیز دندانه کلید میباشد که با وارد کردن آن به ترک قفل می‌توانید به راحتی قفل را باز نمایید.

قطعا هر کلید منحصر یک قفل می‌باشد به گونه ای که کسی نتواند با داشتن یک کلید تمام قفل ها را باز نماید . پس کلیدساز با ساییدن بخش دندانه کلید اقدام به ساخت کلید متناسب با قفل میکند .

معمولا کلید یک وسیله ارزان بها است که به وسیله کلیدساز برای گشودن اشکال مختلف قفل ساختمان , درب ماشین و کابینت ساخته می شود و بسته به دسته مغذی قفل دسته کلید فرق می نماید . سوراخی که روی قفل موجود هست محلی برای جا انداختن کلید روی دسته کلید یا یک بند است که شما آنرا گم نکنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو