ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی شبانه روزی نواب

یکی از خدماتی که کلیدسازی شبانه روزی نواب در اختیار شما قرار می دهد ساخت کلیدهای سه بعدی است. کلید های سه بعدی یکی از پیامدهای مهم و مثبت پیشرفت و نفوذ تکنولوژی در این حرفه به شمار می رود که توانسته امنیت محل را به شدت افزایش دهد. در این مطلب به یکی از خدمات مهم کلیدسازی شبانه روزی نواب یعنی کلیدهای سه بعدی می پردازیم.

مهم ترین خدمات کلیدسازی شبانه روزی نواب

کلیدسازی شبانه روزی نواب قادر به ساخت انواع کلیدهای سه بعدی است. این نوع از کلیدها که نسل جدیدی از کلید و ابزارهای امنیتی محسوب می شوند امکان کپی کردن آن ها وجود ندارد و همین مساله باعث می شود تا زمینه برای سرقت فراهم نشود. طبیعتا افراد همیشه به دنبال افزایش امنیت محیط خود هستند. مخصوصا مکان هایی که دارای مشاغل حساس هستند ترجیح می دهند از کلید سه بعدی استفاده کنند. این کلید های سه بعدی را می توان از کلید سازی شرق و جنوب تهران و اقصی نقاط تهران تهیه کرد .

شغل کلید سازی یکی از مشاغلی محسوب می شود که در طی سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته است. اگر مراحل تکامل آن را در طی سال های طولانی بررسی کنیم به وضوح می توانیم این پیشرفت را احساس کنیم. نیاز بشر به امنیت یکی از مهم ترین دلایل این پیشرفت بوده است. زیرا شهرها دائما در حال گسترش و پیشرفت هستند و افراد تمایل دارند امنیت بیشتری در محل خود داشته باشد. میتوان گفت در اکثر محله ها حداقل یک کلید سازی شبانه روزی وجود دارد. البته نا گفته نماند که روش سارقان در دزدی و باز کردن کلیدها نیز دائما تغییر می کند .

پیشینه و قدمت کلید سازی

کلید و قفل از وسایلی میباشند که از دیر باز مورد استفاده مردمان قرار گرفته اند و بسیار پر کاربرد بوده اند. کلید ها از قدیم الایام برای محافظت امنیت وسایل و اموال افراد به کارگیری می شدند . نخستین نسل کلید ها را می توان به 4000 سال قبل نسبت داد. در آن سال ها از متریالی مانند چوب در ساخت کلیدها استفاده می شد که در زمان خود نیز دارای امنیت بودند اما به مرور زمان شاهد کاهش کارآیی آن ها بودیم. به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا کلید ها را از جنس فلز بسازند. به مرور زمان , رومی ها توانستند با بهره گرفتن از فلز , کلید بسازند که به ندرت دندانه های آن تغییر تحول نمودند و شکل ظاهری آن ها تغییر پیدا کرد. هم زمان با ترقی تکنولوژی این وسایل هم ترقی نموده اند و گونه های قفل ها و کلید های مختلفی ساخته شدند . مثل قفل های دیجیتال , کلید سه بعدی , قفل های ضد سرقت و… که سبب بالا رفتن امنیت می گردند .اکنون با گذشت زمان ، همین قفل و کلید ها هستند که تا حد زیادی امنیت مارا تضمین میکنند و حتی کلید سازی سیار به عنوان یکی از مشاغل ضروری جامعه محسوب میشود!

روش ساخت کلید سه بعدی

پس از اینکه به بررسی پیشینه و قدمت کلید پرداختیم نوبت به نحوه ساخت آن ها در کلیدسازی شبانه روزی نواب می رسد. در سال های گذشته کلید های فلزی در اغلب کلید سازی ها و کلیدسازی شمال تهران با روش های معمولی و سنتی ساخته می‌شوند , ولی امروزه می توان از دستگاه چاپ های سه بعدی برای ساخت کلید سه بعدی بهره برد . طرز فعالیت بدین صورت است که ماده سازنده کلید وارد دستگاه چاپ می شود و لایه های آن ماده ذوب می گردند و بعد از آن با یکدیگر ادغام می گردند . به‌این صورت می توان چاپ ماده ای را انجام داد که چند خصوصیت های پیچیده داخلی داراست و بعداز آن می توان برای روکش آن , یک ماده محکم را گزینش نمود. روکش کلید سه بعدی از اهمیت زیادی برخوردار است. دلیل اهمیت آن را در بخش بعدی بررسی می کنیم.

کلید های سه بعدی قابل کپی کردن نیستند !

کلید های سه بعدی قابل کپی کردن نیستند به همین دلیل امنیت آن ها بسیار زیاد است. قطعا امکانات و خصوصیت های پیچیده , قابل رویت نیست . همین مساله سبب ساز می شود که قابلیت تهیه و تنظیم اسکن از این کلید ها به مراتب دشوار باشد . ضمن این‌که قابلیت و امکان ساختن آن با ابزار معمولی انجام پذیر نیست . تیتانیوم یکی‌از موادی است که در ساخت کلید سه بعدی مورد به کار گیری قرار میگیرد و یکی از محکم ترین و سفت ترین مواد به حساب آورده می شود . گهگاه دندانه هایی درنظرگرفته شده برای کلید , در پایین یک حاشیه قرار میگیرند که پنهان باشند و کلید قابل نسخه برداری شدن نباشد .

ولی قفل منحصر به فرد این کلید ها همواره میتواند دندانه های ریز را تشخیص دهد و با کلید منحصر خودش گشوده شود . اکنون این مدل چاپ سه بعدی برای ساختن قطعه های مقاوم و بسیار قوی و منحصربه‌فرد توربین های گاز و موتور های جت به کارگیری می شود .

خصوصیت های سوییچ سه بعدی

امنیت کلید های سه بعدی بسیار بالا میباشد . چون برای کپی کردن از کلید های معمولی , کافیست یک بار در کلید سازی وقت صرف کنید تا روش کار را یاد گرفته و بتوانید از کلید های گوناگون نسخه برداری بگیرید . ضمن این‌که راه و روش ساده تری هم برای کپی کردن کلید هم موجود هست , به‌این صورت که شما می‌توانید با گوشی هوشمند خود از کلید عکس بگیرید و به یک پوشه کامپیوتری تبدیل کنید . بعداز آن می توانید از یک چاپگر سه بعدی ارزان و معمولی کمک بگیرید و یک نسخه برداری از کلید تنظیم نمائید . متریال اصلی که ساخته می شود پلاستیکی خواهد بود , ولی برای یک بار می توان از آن به کار گیری نموده و قفل را باز نمود . کلید سه بعدی با وجود امنیت بالا یک نقص‌ دارد و آن این است که پروسه ساخت آن زیاد می باشد . چون برای ساختن وسایل حساس مانند کلید که خصوصیت های خاصی داشته و قابل اسکن نباشد می بایست زمان زیادی را صرف نمود .

قیمت کلید سه بعدی

کلیدسازی شبانه روزی نواب که قادر به ساخت انواع کلیدهای سه بعدی می باشد و میتوان به عنوان بهترین کلید سازی در غرب تهران از آن نام برد. اما سوالی که در این بخش به وجود می آید این است که قیمت و هزینه ساخت کلید سه بعدی چقدر است و آیا ساخت آن به صرفه می باشد ؟ قطعا قیمت و ارزش این نوع از کلید ها هم بالا می باشد و ۲ عدد کلید سه بعدی به همراه قفل مرتبط با آنها حدود ۲۰۰ دلار هزینه می طلبد . در حالتی که کلید خویش را گم کرده باشید , برای ساخته شدن کلید جایگزین نیاز به بررسی های امنیتی متعددی دارید , چون صرفا شرکتی که تولید کننده آن کلید است , طرح دیجیتالی کلید را دارد و قادر است یک ورژن دیگر از آن بسازد . ساختن یک ورژن دیگر از کلید شما , نسبتاً یک روز زمان میبرد . به همی دلیل توصیه می شود که اگر تمایل دارید در هنگام ساخت کلید وقت زیادی را تلف نکنید به سراغ شرکتی بروید که طرح کلید شما را دارد و می تواند در زمان کوتاه تری آن را بسازد.

نظر شما درخصوص این کلیدهای سه بعدی چیست؟ آیا شما کلیدهای ارزان قیمت قدیمی با امنیت کمتر را ترجیح میدهید یا کلیدهای امن و گران نسل جدید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو