ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی شبانه روزی فرودگاه مهرآباد

با وجود نیروهای حرفه ای در مجموعه کلیدسازی شبانه روزی فرودگاه مهرآباد هچ گاه پشت درب بسته نمی مانید و همیشه یک یار و یاور در مواقع بحرانی در کنار شما خواهد بود. کلیدسازی شبانه روزی فرودگاه مهرآباد با سال های فعالیت در کلان شهر تهران توانسته به رتبه خوبی از نظر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان برسد. در این مطلب عوامل موثر بر هزینه کلیدسازی را از منظر این مجموعه بررسی می کنیم.

هزینه های کلیدسازی از نگاه کلیدسازی شبانه روزی فرودگاه مهرآباد

کلیدسازی شبانه روزی فرودگاه مهرآباد یکی از مشاغل خدماتی و پر رونق در شهر تهران محسوب می شود که توانسته حومه خود و سایر مناطق تهران را پوشش دهد و به طور 24 ساعته به آن ها خدمت رسانی کند. این مجموعه قابلیت های متفاوتی در خصوص باز کردن انواع درب بسته ، باز کردن قفل های گاوصندوق ، باز کردن قفل دیجیتالی ، باز کردن درب خودرو بدون سوئیچ و … دارد که او را نسبت به سایر همکاران خود متمایز می کند.

یکی از سوالاتی که همیشه در ذهن مشتریان وجود دارد این است که هزینه کلید سازی چقدر است و چه بودجه ای باید برای آن در نظر بگیرند. در این بخش کلیدسازی شبانه روزی فرودگاه مهرآباد به سوال شما پاسخ خواهد داد. یکی از معضلاتی که در کشور ایران وجود دارد افزایش مداوم و بی رویه قیمت هاست .به نحوی که هر ساعت قیمت ها بالاتر می رود و هیچ نظارت اساسی بر روی آن ها وجود ندارد. مشاغل خدماتی نیز بر همین مبنا نرخ های خود را افزایش می دهند و تصور می کنند که باید خود را با تورم پیش ببرند.

اما نکته بسیار مهمی که در این خصوص وجود دارد و می تواند کمک زیادی برای صرفه جویی در هزینه ها به شما کند این است که اگر از شرکت های کلید سازی سیار کمک بگیرید قطعا مبلغ کمتری را خواهید پرداخت. زیرا شرکت های کلید سازی بر اساس تعرفه ای که به آن ها ابلاغ می شود کار می کنند و اجازه ندارند مانند نیروهای آزاد و سیار قیمت ها را سر از خود بالا ببرند . در ادامه به بررسی مواردی می پردازیم که نقش مهمی در تعیین هزینه کلیدسازی خواهند داشت.

نوع درب

در سال های گذشته تمام درب ها از نوع آهنی و معمولی بود و از قفل های مکانیکی برای امنیت آن ها استفاده می شد اما در حال حاضر وضعیت فرق کرده است. به نحوی که اغلب ساختمان های نوساز و حتی قدیمی اقدام به نصب درب های ضد سرقت کرده اند. این درب ها غالبا از نوع چوبی هستند و قفل های ضد سرقت بر روی آن ها نصب می شود.

برای سارقان باز کردن درب های ضد سرقت دشوار است و به راحتی نمی توانند این درب هارا باز نمایند ! زیرا ساختار آن ها به نحوی است که به راحتی باز نمی شوند. به همین دلیل باز کردن درب ها و قفل های ضد سرقت نیاز به تخصص بیشتری دارد . قفل سازان مبتدی و تازه کار گزینه مناسبی برای باز کردن این درب ها نیستند زیرا ممکن است به آن آسیب برسانند و شما متحمل خسارت مالی شوید.

کلید سازانی که در مجموعه کلیدسازی شبانه روزی فرودگاه مهرآباد فعالیت می کنند دارای چند سال سابقه درخشان در این عرصه هستند به نحوی که قادر به باز کردن انواع قفل و کلید می باشند. درب های چوبی حساسیت و ظرافت بیشتری نسبت به درب های آهنی دارند و هر گونه شکستگی و ایجاد ترک در آن می تواند علاوه بر از بین بردن زیبایی باعث از بین رفتن امنیت آن نیز بشود به همین دلیل هزینه باز کردن این نوع از درب و قفل ها به مراتب بیشتر خواهد بود.

قفل گاوصندوق

باز کردن قفل گاوصندوق کار هر کلیدسازی نیست. چون بر روی گاوصندوق ها کلید های بسیار پیچیده ای نصب می شود که امنیت آن ها را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. گاو صندوق به این دلیل که محل نگهداری اسناد و مدارک مهم ، اشیای گرانبها و پول است باید به مقدار زیادی ایمن باشد. اگر متوجه شدید که رمز آن را فراموش کرده اید یا کلید آن را گم کرده اید حتما از افراد معتبری که در شرکت های کلید سازی فعالیت می کنند بخواهید تا به محل بیایند و اقدام به رفع مشکل کنند. کلید سازی هایی که به صورت مبتدی کار می کنند گزینه مناسبی برای حل مشکل شما نخواهند بود و فقط وضعیت را بدتر خواهند کرد. این کلید ساز ها اغلب ابزارهای سیار حرفه ای مانند کلیدهای چند محور ندارند اما شرکت هایی که ه طور تخصصی کار می کنند این ابزارها را در اختیار دارد و با وارد کردن یک کلید در مغزی قفل گاو صندوق قادر به باز کردن آن خواهند بود .

قفل خودرو

هنگامی که افراد سوئیچ خودرو را گم می کنند دچار موقعیت و احساس ناخوشایندی می شوند و تمایل دارند که سریعا درب خودرو باز شود. در این چنین شرایطی باید از کلید سازی شبانه روزی فرودگاه مهرآباد کمک بگیرید و از آن ها بخواهید تا در کوتاه ترین فرصت مشکل شما را حل کنند. اتومبیل ها دارای مدل های مختلفی هستند که قفل های آن ها را متمایز می کند. برخی از خودروها سیستم بسیار پیشرفته ای دارند و توسط سوئیچ های معمولی باز نمی شوند بلکه برای باز کردن آن ها باید از ابزارهای مخصوص بهره گرفت. این ابزارها در اختیار کلیدساز های عادی نیست و طبیعتا آن ها قادر به باز کردن درب خودروی شما نخواهند بود. قطعا هر چقدر مدل ماشین بالاتر باشد و سیستم پیشرفته تری داشته باشد هزینه باز کردن قفل آن توسط کلید ساز بیتشر خواهد شد.

زمان مراجعه

زمان یکی دیگر از عواملی است که بر هزینه کلید سازی تاثیر می گذارد. کلید سازی هایی که به طور شبانه روزی فعالیت می کنند مانند کلید سازی غرب تهران غالبا شب ها هزینه بیشتری از مشتری دریافت می کنند. اگر شما مهمانی های شبانه می روید و در هنگام بازگشت از مهمانی متوجه می شوید که کلید خود را جا گذاشته اید باید هزینه بیشتری بابت باز کردن آن به وسیله کلید ساز بدهید. همچنین کلید سازان در روزهای تعطیل هفته نیز هزینه بالاتری از شما دریافت می کنند. زیرا تایم اصلی کار آن ها در طول هفته و در طول روز است. کلید سازی های معتبر که در قالب شرکت فعالیت می کنند دارای مجوز های مربوطه از صنف هستند و می توان بر روی آن ها حساب کرد. کلید سازهای حرفه ای در استخدام این شرکت ها هستند و خدمات خود را از این طریق به مشتریان خود ارائه می دهند. بسیاری از این شرکت ها سرویس هایی برای خدمات آنلاین در نظر گرفته اند که شما با اپلیکیشن های آن در دستگاه های هوشمند مانند تلفن همراه و تبلت ها می توانید از مزایای آن ها استفاده کنید. در حال حاضر استفاده از خدمات کلیدسازی آنلاین بسیار رواج پیدا کرده است زیرا باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد. مشتریان در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهند می توانند با یک سرچ ساده در محیط اطراف خود یک کلید ساز سایر و ماهر را انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو