ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی سیار چیتگر

مجموعه خوش نام و با سابقه کلیدسازی سیار چیتگر در این مطلب به شما راهکارهایی را ارائه خواهد داد که به کمک آن ها می توانید انواع درب ماشین و خانه را بدون کلید باز کنید. این مطلب برای افرادی مناسب است که فراموشکار هستند و مرتبا کلید خود را در مکان های مختلف جا می گذارند. با آموزشی جامع از طرف مجموعه کلیدسازی سیار چیتگر و کلیدسازی در غرب تهران همراه باشید.

خدمات کلیدسازی سیار چیتگر

کلیدسازی سیار چیتگر چگونه اقدام به باز کردن انواع درب بدون کلید خواهد کرد ؟ در دنیای امروز مشغله افراد زیاد است . اغلب آن ها دچار فراموشی می شوند. جا گذاشتن کلید در پشت درب و یا مکان های مختلف از عمده مشکلات آن ها محسوب می شود که باعث به وجود آمدن شرایط بحرانی خواهد شد که هر لحظه ممکن است اتفاق بیوفتد. پس نیازمند کلیدسازی شبانه روزی میباشد. در ادامه به چندین روش برای باز کردن درب خانه و خودرو می پردازیم. کلیدسازی سیار چیتگر این مطلب را برای راحتی آسایش افراد ارائه کرده است.

باز کردن درب خودرو بدون سوئیچ

بند کفش

بند کفش یکی از ابزارهایی است که به کمک آن می توانید درب خودرو را باز کنید. بند کفش وسیله ای است که تقریبا در هر زمان و مکان قابل دسترسی می باشد و برای پیدا کردن آن کافیست یک نگاهی به کفش هایتان بیندازید ! در حقیقت از این روش برای باز کردن درب تمام خودروها استفاده نمی شود بلکه فقط ماشین هایی می توانند از این روش استفاده کنند که قفل آن ها رو به بالا کشیده می شود. پس بدین منظور باید یک گره بر روی بند کفش درست کنید و آن را به صورت حلقه در بیاورید. بعد از اینکه این کار را انجام دادید باید آن را از بالا به داخل ماشین بفرستید و قفل ماشین را رو به بالا بکشید. یکی از نکاتی که در هنگام استفاده از این روش وجود دارد و باید به آن توجه کنید این است که در حین باز کردن قفل خودرو با بند کفش قطعا صدای دزدگیر در خواهد آمد. برای اینکه صدای دزدگیر شما را آزار ندهد باید قبل از شروع به کار آن را سایلنت کنید.

پیچ گوشتی و میله فلزی

یکی دیگر از روش هایی که کلیدسازی سیار چیتگر برای باز کردن درب خودرو از آن استفاده می کند بکارگیری از پیچ گوشتی و میله فلزی است. در هنگام کار کردن با میله های فلزی باید به خوبی مراقب درب بدنه خودرو باشید. زیرا در صورت بی احتیاطی شاهد ایجاد خط و خش بر روی آن خواهیم بود.

اسلیم جیم

اسلیم جیم از دیگر ابزارهایی است که به کمک آن می توان انواع درب خودرو را باز کرد. برای شروع باید اسلیم جیم را وارد خودرو کنید و به سمت بالا بکشید. این ابزار از نظر ظاهری بسیار جالب است. زیرا یک میله فلزی است که برآمدگی در بخش ابتدایی آن وجود دارد. از اسلیم جیم در فیلم های هالیوودی نیز به کرات استفاده می شود.

نوار پلاستیکی

اگر سوئیچ خودرو را جا گذاشته اید و امکان باز کردن درب را ندارید نوار پلاستیکی گزینه مناسبی برای کمک به شماست. یک نوار پلاستیکی بلند پیدا کنید و آن را تا کنید. برای اینکه بتوانید نوار را داخل ماشین بفرستید باید از یک تکه چوب کمک بگیرید. به این صورت که تکه چوب را در لای درب ماشین قرار دهید تا مقداری لای آن باز شود و سپس نوار پلاستیکی را به درون خودرو بفرستید. نوار باید به دکمه قفل برسد و سپس آن را بالا بکشید تا درب ماشین باز شود. عدم انجام صحیح هر کدام از این مراحل نتیجه ای جز باز نشدن درب نخواهد داشت.

کمک گرفتن از کلید سازان سیار

کلید سازی های سیار مانند کلیدسازی سیار چیتگر یکی از بهترین گزینه ها برای باز کردن درب خودرو محسوب می شود. زیرا وجود نیروهایی ماهر و کارآزموده در این مجموعه باعث شده تا در شرایط بحرانی بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. از مهم ترین روش هایی که می توانید کلید سازان سیار را پیدا کنید و با آن ها تماس بگیرید اپلیکیشن های هوشمندی است که در این زمینه طراحی و عرضه شده اند. دنیای دیجیتال بسیار گسترده است و به جرات می توان گفت که از این طریق می توانید اپلیکیشن های مرتبط را بر روی تلفن و دستگاه های هوشمند نصب کنید و از خدمات آن ها استفاده کنید.

باز کردن درب خانه بدون کلید

در سال های گذشته اغلب درب خانه ها به یک شکل بودند و سیستم پیچیده ای نداشتند. اما در حال حاضر وضعیت فرق کرده و پیشرفت تکنولوژی و دیجیتال در زندگی بشر باعث شده تا تمام وسایل و ابزارهای مورد استفاده او نیز دستخوش تغییر شوند. درب خانه نیز یکی از همین موارد است که به دلیل نیاز به امنیت روز به روز در حال پیشرفته تر شدن و پیچیده تر شدن هستند. در ادامه روش هایی را به شما خواهیم گفت که بتوانید در هنگام جا گذاشتن کلید درب خانه را باز کنید. ذکر این نکته لازم است که این روش ها درباره تمام درب ها قابل انجام نیست.

بامپ ( Bump )

از آن جایی که هنوز هم اغلب افراد از قفل و کلیدهای معمولی استفاده می کنند ابتدا به روشی در خصوص باز کردن این قفل ها اشاره می کنیم و آن هم کلید بامپ ( Bump ) است. قفل های سنتی دارای پین هستند و آن ها را به عنوان قفل های یک طرفه می شناسیم . کلید های بامپ جزو ابزارهای بسیار کاربردی در صنعت کلید سازی محسوب می شوند که حتی کلید سازان مبتدی نیز آن را در اختیار دارند. همان طور که می دانید هر چه کلید ساز حرفه ای تر باشد ابزارهای مهم تر و خاص تری نیز در اختیار خواهد داشت. به طور مثال کلید سازان بسیار با سابقه و حرفه ای دارای کلید هایی به نام کلید چند محور هستند که به کمک آن ها قادر به باز کردن قفل انواع گاو صندوق می باشند. به همین دلیل است که همیشه توصیه می کنیم از کلید سازانی کمک بگیرید که خوش نام و ماهر هستند زیرا باید مورد اعتماد باشند.

گیره کاغذی

گیره کاغذ از دیگر ابزارهایی به شمار می رود که به وسیله آن قادر هستید تا درب خانه را بدون کلید باز کنید. این گیره ها را می توانید به صورت ال دربیاورید و آن را در مغزی درب قرار دهید و بعد از جاگذاری در مکان مناسب بچرخانید. در مطالب پیشین به نحوه استفاده از این ابزار اشاره کرده ایم.

پین بابی

اگر از کلید سازی و نحوه باز کردن قفل اطلاعاتی دارید به شما توصیه می کنیم برای باز کردن قفل خانه از پین بابی استفاده کنید. این ابزار به شما کمک می کند تا پین ها به جای کلید در قفل تنظیم شوند و درب باز شود. بدین منظور باید یکی از پین ها را در دست بگیرید و آن را در بخش پایینی قفل نگه دارید. پین بعدی را به درون قفل فرو ببرید و سعی کنید تا جایی که امکان دارد به سمت راست و چپ بچرخانید. با انجام این کار پین ها در قفل ست می شوند و به راحتی درب را باز می کنند.

کارت اعتباری

استفاده از کارت اعتباری از رایج ترین روش ها در باز کردن درب خانه است. استفاده از این روش زمانی موثر است که شما درب را قفل نکرده باشید بلکه فقط درب بسته شده باشد. کارت اعتباری را در بالای زبانه فقل قرار دهید و سپس آن را محکم به سمت پایین بکشید. در هنگام استفاده از کارت های اعتباری باید موارد مختلفی را مد نظر داشته باشید. به طور مثال باید کارت اعتباری به اندازه ای بزرگ باشد که در دست شما جای شود. نکته دوم این است که کارت مقداری انعطاف داشته باشد تا دچار شکستگی نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو