ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی سیار میدان صنعت

کلیدسازی سیار میدان صنعت بر مشکلات استفاده از قفل و کلیدهای سنتی واقف است و به خوبی می تواند به رفع ایراد آن ها اقدام کند. در این مطلب قصد داریم شما را با نکاتی در خصوص این نوع از مشکلات آشنا کنیم که تقریبا تمام افراد آن را تجربه کرده اند و سپس شما را با مزیت قفل و کلید های نسل جدید آشنا کنیم . کلیدسازی سیار میدان صنعت با ارئه خدماتی نوین در خدمت همشهریان خود می باشد و تلاش می کند تا به بهترین نحو زمینه جلب رضایت آن ها را فراهم آورد.

کلیدسازی سیار میدان صنعت و رفع ایراد کلیدهای سنتی

کلیدسازی سیار میدان صنعت چگونه اقدام به رفع ایراد قفل های سنتی می کند ؟ قطعا تمام افراد در طول زندگی به مشکلاتی در خصوص قفل و کلید های قدیمی برخورد کرده اند. این قفل و کلیدها در طول سال های متمادی برای امنیت و افزایش ضریب آن ها مورد استفاده قرار می گرفتند. اما امروزه به دلیل پیشرفت و نفوذ تکنولوژی در تمام جوانب زندگی انسان شاهد خلق و ابداع قفل ها و کلید های دیجیتالی و رمز دار هستیم که به میزان زیادی باعث حفظ راحتی و بالا بردن امنیت در محل شده است. به این دلیل که هنوز طیف وسیعی از مردم از روش سنتی برای حفظ امنیت خود استفاده می کنند تصمیم گرفتیم تا به مشکلاتی در این باره بپردازیم و روش برطرف کردن آن ها را نیز بازگو کنیم.

قطعا تا به حال برای شما هم پیش آمده که ساعت ها در پشت درب منزل مانده اید و کلید خود را به دلیل فراموشی در منزل و یا محل کار جا گذاشته اید. اگر این اتفاق در روزهای تعطیل و یا نیمه شب اتفاق بیفتد باعث به وجود آوردن شرایط بحرانی برای شما خواهد شد. زیرا حتما در این شرایط نیاز به کلیدساز پیدا می کنید اما آن ها در دسترس نیستند. عدم داشتن اطلاعات فنی نیز می تواند اوضاع را بغرنج تر کند زیرا خودتان به تنهایی نمی توانید اقدام به باز کردن درب کنید خصوصا اگر درب منزل ضد سرقت باشد و دارای قفلی با ساختار پیشرفته تر باشد. این مساله یکی از ایرادات قفل های سنتی محسوب می شود زیرا فقط به کلید باز می شود در صورتی که قفل های دیجیتالی فاقد این ایراد هستند و به وسیله روش های دیگر مانند اثر انگشت و یا رمز عبور باز می شوند. شما در این شرایط میتوانید از کلید سازی شبانه روزی درخواست کمک نمایید .

مشکلات و معایب کلید های سنتی

وجود کلیدسازی سیار میدان صنعت در شهر شما باعث می شود تا در مواقع بحرانی با کمک گرفتن از آن ها اقدام به رفع مشکل در محل کنید. زیرا معمولا کلید سازی سیار در هر ساعتی از شبانه روز فعالیت می کنند و می توانند با مراجعه به محل شما را از شرایط ناخوشایند نجات دهند. در ادامه به بررسی عمده ترین مشکلات قفل و کلیدهای سنتی خواهیم پرداخت. زیرا در برخی از مواقع همراه داشتن کلید دلیلی بر عدم ورود به محل است زیرا چرخاندن کلید در قفل امری دشوار محسوب می شود.

یخ زدن قفل

حتما برای شما جای تعجب است اگر بگوییم که در برخی از مواقع وجود کلید می تواند شما را از ورود به منزل محروم کند. یکی از این مواقع در شهرهای سردسیر به وفور اتفاق می افتد. در مکان هایی که دمای هوا به شدت پایین است و برودت هوا به میزانی است که قفل یخ می زند و امکان چرخاندن کلید در قفل وجود ندارد. افراد در این مواقع به مزایای استفاده از قفل دیجیتال پی می برند و به خوبی ویژگی های آن را غنیمت می شمارند. همان طور که می دانید کلیدهای سنتی دارای دندانه هایی است که برای باز کردن قفل باید وارد شیارهای مخصوصی شود. زمانی که قفل یخ می زند این امکان وجود ندارد که شما بتوانید به وسیله کلید فیزیکی اقدام به باز کردن درب کنید.

سفت شدن و زنگ زدن مغزی

به مرور زمان و بر اثر استهلاک شاهد سفت شدگی مغزی قفل هستیم . علاوه بر استهلاک عواملی مانند بارش باران و ورود آب به درون قفل نیز می توانیم آسیب هایی مانند زنگ زدگی قفل را نیز نظاره گر باشیم . به وجود آمدن این مشکلات می تواند پیامدهایی مانند شکستن کلید در قفل را به همراه داشته باشد. زمانی که کلید در قفل می شکند قطعا باید چند ساعت پشت درب بمانید تا کلید ساز با مراجعه به محل بتواند کلید را از مغزی درب خارج کند. در این شرایط قفل نیاز به تعویض پیدا می کند زیرا دچار خرابی شده است.

قابلیت تخریب قفل به وسیله افراد مزاحم

یکی از مزاحمت هایی که توسط افراد و کودکان اتفاق می افتد که باعث می شود شما به کلیدسازی سیار میدان صنعت نیاز پیدا کنید فرو کردن چوب و میخ در شیار قفل است. متاسفانه یکی از معایب قفل های سنتی این است که از بیرون می توان اشیای باریکی مانند چوب و میخ را در آن فرو ببرند. این مساله باعث تخریب مغزی قفل و به وجود آمدن مشکلات و پیامدهای بعدی خواهد شد.

عدم آسودگی خیال

از مواردی که به جرات می توان آن را جزو معایب قفل و کلیدهای سنتی دانست این است که مجبور هستید به تعداد افراد خانواده از آن تکثیر کنید و در اختیار آن ها قرار دهید. این مساله به شدت بر کاهش امنیت تاثیرگذار است .زیرا همیشه خطر گم شدن کلید وجود دارد.

از طرفی ممکن است شما با دستان پر به جلو درب خانه برسید و دستتان برای باز کردن درب آزاد نباشد. در این هنگام باز کردن درب برای شما بسیار دشوار خواهد بود .اما وجود قفل های دیجیتالی این دشواری را برای شما سهل و آسان و همچنین لذت بخش خواهد کرد. زیرا با وارد کردن رمز و یا استفاده از حسگر اثر انگشت قادر به باز کردن درب خواهید بود. اگر قصد دارید از قفل دیجیتال برای افزایش ضریب امنیت محیط استفاده کنید نیازی به تکثیر کلید به تعداد اعضای خانواده نیست بلکه تنها لازم است تا رمز برای آن ها تولید شود تا هر کدام از اعضای خانواده با وارد کردن رمز مخصوص به خود بتوانند به منزل ورود کنند. همچنین قابلیت ایجاد رمزهای یکبار مصرف و زمان دار نیز موجود است. وجود اینگونه رمزها به میزان زیادی خیال شما را آسوده می کند.

عدم کنترل تردد

هنگامی که از قفل های سنتی استفاده می کنید هیچ گاه متوجه رفت و آمد و تردد در محیط نخواهید شد. زیرا هیچ گونه اخطار و هشداری بابت آن ها دریافت نخواهید کرد. اما از مهم ترین مزایای قفل های دیجیتال این است که شما قادر به کنترل تردد در محیط هستید. هر فرد دارای یک رمز مخصوص است که با وارد کردن آن و ورود به محیط حتما امکان بررسی آن را خواهید داشت.

عدم زیبایی ظاهری

امروزه ساخت خانه های مدرن رواج زیادی پیدا کرده است. قفل های سنتی از زیبایی چشم گیری برخوردار نبودند و با نمای ساختمان های نوین سازگاری نداشتند. اما قفل دیجیتال به دلیل ساختار و جلوه ای که دارد می تواند به خوبی با نمای خارجی ساختمان هماهنگ شود و به زیبایی آن بیفزاید. همچنین وجود مدل های مختلف و تنوع در انتخاب نیز از دیگر مزایای اینگونه قفل ها به شمار می رود.

فراموش نکنید در هر ساعت از شبانه روز اگر نیاز به کلید سازی در غرب تهران داشتید ، چه برای گشودن قفل های سنتی چه قفل های دیجیتال یا حتی درب ضد سرقت ، کلید سازی سیار میدان صنعت در اسرع وقت در خدمت شماست !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو