ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی سیار شهر زیبا

کلیدسازی سیار شهر زیبا قصد دارد در این مطلب راهکارهایی را به مشتریان خود ارائه دهد که با کمک گرفتن از آن ها پشت درب نمانند و بتوانند به راحتی درب را باز کنند. کلیدسازی سیار شهر زیبا در کلان شهر تهران واقع شده و خدمات بی نظیری را به همشهریان خود ارائه می دهد. این کلید سازی به صورت سیار فعالیت می کند و هر زمان که بخواهید می توانید به خدمات آن دسترسی داشته باشید.

خدمات کلیدسازی سیار در شهر زیبا

کلیدسازی سیار شهر زیبا در شهر تهران واقع شده اما بسیاری از مناطق تهران نیز می توانند برای دریافت خدمات از آن کمک بگیرند. ماندن در پشت درب خانه یا ماشین بسیار دشوار است و فرد را دچار احساس نگران و حتی دستپاچگی می کند. معمولا افراد در این وضعیت خونسردی خود را از دست می دهند و برخی از آن ها نیز ساعت ها به دنبال کلید سازی ثابت و قفل ساز می گردند تا از او بخواهند به محل بیاید و اقدام به باز کردن درب کند. در صورتی که شما می توانید با یک تماس از کلیدسازی سیار شهر زیبا بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. واقعیت این است که استفاده از کلید سازی سیار برای مشتریان مقرون به صرفه تر خواهد بود و در وقت آن ها نیز صرفه جویی می شود. در ادامه به شما راهکارهایی برای نجات از پشت در ماندن ارائه می دهیم !

باز کردن درب معمولی یا ضد سرقت ؟

اگر در چند سال گذشته به شما می گفتند که کلید خانه را جا گذاشته ام و مستاصل شده ام قطعا می دانستید که او صاحب یک درب و قفل معمولی است. اما در حال حاضر وضعیت بسیار متفاوت است. زیرا انواع و اقسام مدل های درب و کلید آمده که تنوع آن ها به مراتب بیشتر شده است. اکنون اگر فردی بگوید که در پشت در مانده ام و کلید خود را گم کرده ام باید حتما از او بپرسید که درب و قفل آن چه مدلی است ؟ زیرا اغلب افراد از درب های ضد سرقت و قفل دیجیتالی استفاده می کنند که امنیت محل زندگی و کار خود را افزایش دهند. باز کردن این درب ها مشکل تر از درب های معمولی است و نمی توان با یک حرکت ساده اقدام به باز کردن آن ها کرد. در این بخش ابتدا به روش هایی برای باز کردن درب های معمولی می پردازیم و سپس شما را با باز کردن درب ضد سرقت و قفل های مدرن آشنا می کنیم.

از عابر بانک استفاده کنید !

اولین راهکاری که کلیدسازی سیار شهر زیبا به شما عزیزان توصیه می کند این است که از عابر بانک یا کارت های اعتباری که از استحکام خوبی برخوردارند استفاده کنید. بهتر است سایز کارت بزرگ باشد تا به خوبی در دستان شما جای گیرد. انعطاف داشتن کارت نیز مهم است زیرا باید به خوبی در محل مورد نظر قرار بگیرد و زبانه را به سمت پایین هدایت کند. بدین منظور باید کارت را در بالای زبانه قفل معمولی قرار دهید و آن را محکم به سمت پایین بکشید. قطعا هر چقدر شما این کار را با سرعت بیشتری انجام دهید و کارت از استحکام بیشتر برخوردار باشد درب راحت تر باز خواهد شد.

از سنجاق سر استفاده کنید !

می دانید که سنجاق سر چقدر کارآیی دارد ! یکی از مهم ترین کاربرد این ابزار برای باز کردن درب های معمولی است. کلیدسازی سیار شهر زیبا به شما توصیه می کند اگر پشت درب ماندید و نتوانستید کلید خود را پیدا کنید می توانید به وسیله کمک گرفتن از سنجاق سر اقدام به باز کردن قفل کنید. بدین منظور باید دو عدد سنجاق تدارک ببینید . یکی از سنجاق ها برای جابجا کردن مغزی قفل و دیگری برای استفاده کردن بین پین ها و باز کردن آن ها کاربرد دارد. برخی از افراد برای موهای خود از سنجاق هایی استفاده می کنند که انتهای آن ها گرد است. اگر این سنجاق ها در دسترس شما هستند بهتر است بخش انتهایی آن را جدا کنید تا بتوانید به بهترین نحو از آن کمک بگیرید. برای باز کردن قفل درب باید سنجاق را به شکل اِل خم کنید و سنجاق بعدی را از بخش وسط و انتهای آن به میزان 120 درجه خم کنید. در این مرحله باید سنجاق اول را در شیارهایی که پایین مغزی قفل قرار دارند بگذارید و آن را به طرفین حرکت دهید. بهتر است حرکات آن در جهت چپ و راست باشد تا سنجاق توانایی قرارگیری درون شیار ها را داشته باشد. پس از اینکه سنجاق اول در محل مناسب خود قرار گرفت نوبت به سنجاق دوم می رسد که وارد مغزی قفل شود. در خصوص سنجاق دوم باید حرکات به سمت بالا و پایین باشد و در جهت تلاش برای باز کردن پین ها! اگر در حین تکان دادن سنجاق ها صدایی مانند تیک شنیدید به معنای باز شدن پین ها می باشد. باید این حرکات را تا جایی انجام دهید که تمام پین ها باز شوند. بعد از باز شدن همه آن ها می توانید سنجاق اولی را حرکت دهید تا قفل باز شود. اما اگر موفق به گشودن درب نشدید جای هیچ نگرانی نیست! کافی ست با کلید سازی شبانه روزی تماس بگیرید.

باز کردن قفل درب ضد سرقت

پس از اینکه شما را با نحوه باز کردن قفل های معمولی آشنا کردیم نوبت به بررسی قفل های ضد سرقت و نحوه باز کردن آن ها می رسد. کلیدسازی سیار شهر زیبا بیان می کند که ساختار قفل های ضد سرقت به مراتب پیچیده تر از قفل های معمولی است و همین مساله باعث افزایش امنیت در آن ها شده است. اگر پشت این درب ها گیر کردید اصلا نگران نباشید زیرا ما در این شرایط نیز کنار شما هستیم. هنگامی که شما با درب بسته ضد سرقت مواجه می شوید 3 حالت پیش روی شما قرار می گیرد که آن ها را بررسی می کنیم.

حالت اول

در حالت اول درب ضد سرقت بسته شده اما آن را قفل نکرده اید. در این شرایط کار شما آسان است و می توانید با ابزارهای معمولی مانند کارت اعتباری نیز اقدام به باز کردن درب کنید. شرایط استفاده از کارت اعتباری برای باز کردن قفل ضد سرقت مقداری دشوار تر است. زیرا درب های ضد سرقت مانند درب های معمولی درز ندارند و درز آن ها بسیار باریک تر است. به همین دلیل باید از کارتی استفاده کنید که مقاومت بالایی داشته باشد و حدالامکان باریک باشد. برای باز کردن درب های ضد سرقت با استفاده از این ابزار باید مراحلی که در خصوص باز کردن قفل های معمولی گفتیم را دنبال کنید.

حالت دوم

حالت دوم به این معنی است که درب بسته شده و متاسفانه قفل هم شده است. قطعا قرارگیری در این وضعیت برای شما تجربه خوشایندی نخواهد بود. اما کلیدسازی سیار شهر زیبا به شما یک توصیه مهم می کند و آن هم این است که در حالت دوم نباید خودتان دست بکار شوید. زیرا باز کردن این قفل ها امری تخصصی است و برای جلوگیری از صدمات بیشتر به درب و قفل باید از نزدیک ترین کلید سازی محل خود مانند کلید سازی غرب تهران بخواهید تا به شما کمک کند. یکی از نکاتی که در خصوص باز کردن قفل درب ضد سرقت وجود دارد این است که فقط با تخریب قفل و مغزی درب باز می شود و بعد از باز کردن آن باید حتما قفل را تعویض کنید.

حالت سوم

در حالت سوم ممکن است کلید پشت درب جا مانده باشد و شما نتوانید آن را باز کنید. راهکاری که برای این حالت وجود دارد مانند حالت سوم است و شما باید از کلید سازی های سیار و ماهر بخواهید تا مشکل را حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو