ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی سیار شهرک غرب

کلیدسازی سیار شهرک غرب توصیه به استفاده از قفل های کد دار می کند . زیرا این قفل ها بدون هیچگونه کلیدی باز می شوند و این امر می تواند تضمینی بر امنیت محل باشد. قفل های سنتی که توسط کلید باز می شوند به راحتی نیز قابل هک شدن هستند که کار را برای سارقان تسهیل می کند. کلیدسازی سیار شهرک غرب در این مطلب شما را با جوانب مختلف قفل های رمز دار و مزایای آن آشنا می کند.

خدمات کلیدسازی سیار شهرک غرب

چرا مهم ترین توصیه کلیدسازی سیار شهرک غرب استفاده از قفل های کد دار است ؟ واقعیت این است که در سال های گذشته سرقت و دزدی در جامعه افزایش پیدا کرده و این مساله باعث بیشتر شدن نگرانی افراد شده است. بالا رفتن آمار دزدی در مکان های مسکونی و تجاری از مهم ترین دلایل توصیه به استفاده از قفل های رمزدار است. این قفل ها به دلیل ساختاری که دارند به راحتی باز نمی شوند و سارقین توانایی گشودن آن ها را ندارند. قفل هایی که به عنوان قفل های کد دار یا رمز دار شناخته می شوند برای باز شدن نیاز به استفاده از رمز دارند. این رمز می تواند شخصی باشد و برای هر فرد به طور جداگانه تعریف شده باشد. عدم امکان کپی کردن این کد امنیت آن را به مراتب افزایش داده است. یکی از مزایای قفل های رمز دار این است که بر روی آن یک پنل وجود دارد و دکمه هایی برای وارد کردن رمز مورد نظر هست که می توانید با وارد کردن آن درب را باز کنید. برخی از قفل ها ویژگی جالبی دارند که در راستای تامین امنیت به وجود آمده اند و آن هم قفل شدن درب به مدت 15 دقیقه به دلیل عدم وارد کردن صحیح کد است. قطعا سارقان در عرض 3 مرتبه نمی توانند رمز اصلی را تشخیص دهند و از طرف دیگر نیز توانایی منتظر ماندن به مدت 15 دقیقه را ندارند. به همین دلیل ترجیح می دهند عطای دزدی از آن محیط را لقایش ببخشند !

مزایای قفل های کد دار

قفل های دیجیتالی یا کد دار نقطه مقابل قفل های سنتی یا مکانیکی هستند. کلیدسازی سیار شهرک غرب با ارائه بهترین و مناسب ترین خدمات در این زمینه توانسته به میزان زیادی موجبات جلب رضایت افراد را فراهم آورد و تبدیل به یکی از بهترین مجموعه های کلید سازی غرب تهران شود. در ادامه شما را با مزیت های این نوع از قفل دیجیتال آشنا می کنیم.

کاربردی آسان

هنگامی که از قفل های سنتی استفاده می کنید لازم است که همیشه کلید را با خود همراه داشته باشید و این مساله موجب می شود تا برخی از مواقع پشت درب بمانید. زیرا گم کردن و جا گذاشتن کلید از رایج ترین مواردی است که برای افراد پیش می آید و آن ها را در دسترس می اندازد. قفل دیجیتال نیازی به حمل کلید ندارد و فقط کافی است تا شما رمز آن را حفظ کنید. همچنین بعد از سرقت نیز نیازی به تعویض قفل ندارید. البته اگر سرقتی در کار باشد !

دوام و ماندگاری در طولانی مدت

یکی از مشکلات قفل های سنتی عدم دوام آن ها در طولانی مدت بود. زیرا یکی از معایب آن ها خرابی به دلیل اصطکاک است. خشک شدن مغزی درب ، عدم چرخش مناسب کلید در مغزی و …. باعث می شود تا دوام و ماندگاری آن ها در طولانی مدت میسر نباشد. اما وضعیت در خصوص قفل های دیجیتال و رمزدار متفاوت است. زیرا در ساخت آن ها از تکنولوژی خاصی استفاده شده که میزان اصطکاک آن ها را به شدت کاهش می دهد و باعث می شود تا در طولانی مدت قابل استفاده باشند.

قابل نصب بر روی درب های مختلف

برخی از افراد تصور می کنند که نصب قفل های دیجیتالی امری دشوار است و نمی توان آن ها را بر روی انواع درب ضد سرقت و معمولی نصب کرد. در صورتی که جالب است بدانید شما می توانید این قفل ها را بر روی درب هایی با انواع متریال مانند چوب ، فلز و شیشه نصب کنید.بهتر است برای نصب این نوع قفل از کلید سازی سیار کمک بخواهید. کلیدسازی سیار شهرک غرب با داشتن تیمی مجرب و خوش نام توانایی راه اندازی این قفل ها را در مکان شما دارد. فقط کافیست تا درب حالتی استاندارد داشته باشد که بتوان به راحتی این قفل را بر روی آن راه اندازی کرد.

سیستم قفل های دیجیتال چگونه کار می کند ؟

قفل های دیجیتالی در دو نوع وجود دارند که انتخاب هر کدام از آن ها بستگی به نیاز شما دارد. آیا شما قصد استفاده از این قفل ها را در منزل مسکونی دارید یا شرکت های تجاری ؟ اگر قصد دارید از قفل دیجیتالی در مکان مسکونی استفاده کنید باید از مدلی بهره بگیرید که به صورت جداگانه کار می کنند. به این معنی که عملکرد آن ها به صورت مستقیم است و به سیستمی بزرگ تر متصل نیستند. اما اگر قصد دارید قفل دیجیتال را در محیطی مانند شرکت های تجاری نصب کنید حتما از مدلی استفاده کنید که به یک سیستم بزرگ تر متصل می شوند. در این شرایط قفل نیروی خود را از بخش دیگر ساختمان تامین می کند و قطعا امنیت بیشتری را نصیب شما خواهد کرد.

قفل دیجیتال با برق کار می کند یا باطری ؟

قفل های دیجیتال که به صورت سیستم مستقل کار می کنند هم از برق و هم از باطری بهره می برند و معمولا باطری آن ها باید به صورت دوره ای تعویض شود زیرا در مرور زمان دچار ضعف می شوند. استفاده از باطری های استاندارد در بهبود کیفیت و عملکرد این قفل ها موثر است. اما قفل هایی که بخشی از یک سیستم بزرگ تر هستند و نیروی خود را از بخش دیگر ساختمان می گیرند انرژی و توان خود را نیز از سیستم امنیتی تامین خواهند کرد. برخی از قفل های کد دار به نحوی طراحی و عرضه شده اند که با غیر فعال کردن منبع تغذیه آن ها ( برق یا سیستم امنیتی ) باز نمی شوند و فقط باید به منبع تغذیه متصل باشند تا اجازه باز شدن داشته باشند.اما اگر جایی به مشکل خوردید می توانید با کلید سازی شبانه روزی در تماس باشید و درخواست کمک کنید.

آیا امکان تغییر رمز وجود دارد ؟

پاسخ این سوال مثبت است. اگر متوجه شدید که فرد غریبه ای به رمز ورود شما دسترسی پیدا کرده و آن را متوجه شده است باید رمزتان را عوض کنید. تغییر رمز در این قفل ها بسیار ساده است و اصلا پیچیده نیست. تنها کافی است تا وارد تنظیمات مربوطه شوید و رمز جدید را با رمز قبلی جایگزین کنید.

چرا قفل رمز دار گران تر است ؟

قطعا با خواندن این مطلب متوجه شده اید که چرا قفل های دیجیتالی و رمز دار از قیمت بالاتری نسبت به قفل های سنتی برخوردارند. با توجه به مزایایی که در این خصوص عنوان کردیم حتما ارزش آن را دارد که هزینه بیشتری پرداخت کنید در عوض خیالتان از بابت امنیت راحت خواهد شد. قفل های دیجیتالی علاوه بر ویژگی هایی که عنوان کردیم از ظاهری مدرن و شکیل نیز برخوردارند و همین امر موجب شده تا تعداد استفاده کنندگان از آن ها روز به روز در حال افزایش باشد و جزو محبوب ترین ابزارهای امنیتی در ساختمان شناخته شود. وجود سازگاری این قفل ها با دکوراسیون خانه های مدرن نیز مزید بر علت شده تا در صنعت قفل و کلید سازی از جایگاه ویژه ای برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو