ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی سیار شهران

کلیدسازی سیار شهران در کدام منطقه از تهران قرار دارد ؟ شهران یکی از پرطرفدارترین مناطق غرب تهران است که به دلیل آب و هوای مناسب و دسترسی عالی تبدیل به بهترین گزینه برای سکونت شده است. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از مهم ترین خدمات این منطقه به نام  کلیدسازی سیار شهران  آشنا کنیم.

کلیدسازی سیار شهران کجاست ؟

کلیدسازی سیار شهران در منطقه غرب کلان شهر تهران واقع شده که از آب و هوای عالی بهره مند است. دلیل خوب بودن آب و هوای این ناحیه از پایتخت نزدیکی آن به کوه و وجود منطقه کوهستانی است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که در محله های خوش آب و هوا زندگی کنند زیرا اغلب آن ها از فضایی سالم و اکسیژنی پاک بهره مند هستند. واقعیت این است که زندگی در هر جای شهر نیازمند دسترسی عالی در آن جاست. زیرا عدم وجود دسترسی به خدمات و امکانات می تواند زندگی را دشوار کند. شهران در منطقه 5 کلان شهر تهران واقع شده است که در بخش شمال غربی آن قرار دارد. اغلب منازل و مجتمع های مسکونی که در این ناحیه وجود دارند نوساز می باشند و همین مساله باعث می شود که توجه ویژه ای به میزان دسترسی آن به خدمات مختلف داشته باشیم. مناطقی مانند جنت آباد و شهرک مبعث را می توان از همسایگان این محله نامید. یکی از مهم ترین خدماتی که در شهران وجود دارد کلید سازی غرب تهران است. کلیدسازی سیار شهران این امکان را به شما می دهد تا هر موقعی از شبانه روز که نیاز داشتید با یک تماس اقدام به رفع مشکل کنید. وجود جمعیت بالا در شهران موجب شده تا کلید سازی های سیار یکی از ضروری ترین مشاغل محسوب شوند و افراد زیادی در طول روز به آن نیاز پیدا می کنند.

خدمات مهم کلیدسازی سیار شهران

یکی از مهم ترین خدمات کلید سازی سیار که در سطح شهر فعالیت می کنند آشنایی به تکنولوژی روز دنیا در خصوص انواع قفل و کلید است. زیرا وضعیت نسبت به سال های گذشته جهش چشم گیری داشته و افراد کمتر از قفل و کلید های سنتی استفاده می کنند. این نوع از قفل و کلید ها از امنیت کافی برخوردار نیستند و به راحتی توسط ابزارهای ساده باز می شوند و مکان مورد نظر توسط سارقین مورد دزدی قرار می گیرد. همین مساله موجب شده تا دنیای دیجیتال فکری به حال این قضیه کند! به همین خاطر امروزه شاهد طراحی و عرضه قفل و کلید دیجیتالی هستیم. کلید سازان سیار باید به تکنولوژی موجود در این باره مسلط باشند تا بتوانند به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان باشند. کلیدسازی سیار شهران به این دلیل که در یکی از مناطق لوکس تهران قرار دارد به خوبی با نیاز مردم آشناست و می تواند بهترین خدمات را در حوزه های مختلف کلید سازی ارائه دهد. در ادامه به بررسی این نوع از خدمات می پردازیم.

ساخت کلید ایموبلایزر ایموبلایزر چیست؟

ایموبلایزر نوعی سیستم ایمنی و ضد سرقت اتومبیل است ک اغلب خودروهای گران قیمت آن را دارند. این سیستم به نحوی عمل می کند که امنیت خودرو به میزان چشم گیری افزایش پیدا خواهد کرد و سارقان نمی توانند به راحتی درب های آن را باز کنند. کلید سازی شهران با مسلط بودن به این شرایط می تواند سیستم ایموبلایزر از مهم ترین و بروز ترین خدمات کلید سازی شهران محسوب می شود و این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا اتومبیل های مختلفی را از این تکنولوژی بهره مند کنید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که نمی دانید اتومبیل شما مجهز به این سیستم است یا خیر می توانید با مراجعه به این کلید سازی از آن مطلع شوید.

باز کردن انواع درب بسته

درب بسته فقط مختص به خانه نیست بلکه خودروها هم می توانند شما را در شرایط بحرانی قرار دهند. افراد در مواقع گوناگون کلید و سوئیچ خود را جا می گذارند و همین مساله آن را در موقعیت های بحرانی گرفتار می کند. کلید سازی شهران با مراجعه به محل و استفاده از ابزارهای مختلف اقدام به باز کردن درب خانه و اتومبیل می کند. همچنین ممکن است در مواقعی کلید در قفل بشکند. کلیدسازی سیار شهران به بهره مندی از وسایلی مانند انبردست، پیچ گوشتی و روغن های روان کننده می تواند باقی مانده کلید شکسته را از قفل خارج کند. اما نکته ای که وجود دارد این است که اغلب قفل ها بعد از شکستن کلید در آن ها دجار خرابی در قسمت مغزی و توپی می شوند. کلید سازی ها قادر به تعویض مغزی نیز هستند و می تواند عملکرد قفل را مانند روز اول بهبود ببخشند.

ساخت و کپی انواع ریموت

امروزه اغلب کلید ها جای خود را به ریموت کنترل داده اند. ریموت ها می توانند از راه دور اقدام به باز و بسته کردن درب کنند. استفاده از این امکان می تواند امنیت محل را به شدت افزایش دهد. ریموت ها توسط کدهایی عمل می کنند که از طریق ریموت مادر کپی می شوند. اگر ریموت را گم کردید و یا به هر دلیلی کدهای آن پاک شد کلید سازی شبانه روزی و سیار مانند کلید سازی شهران می تواند کدهای آن را مجددا برگرداند و عملیات کپی کردن از ریموت مادر را با موفقیت انجام دهد.

هیچ گاه از کلیدهای مشابه استفاده نکنید !

برخی از افراد در هنگام جا گذاشتن کلید و پشت درب ماندن خود اقدام به انجام کاری عجیب می کنند! و آن هم استفاده از کلید های مشابه است. زمانی که شما کلید های مشابه را به فشار در قفل فرو می کنید نه تنها درب باز نمی شود بلکه مشکلاتی از قبیل شکستن کلید در قفل نیز به وجود می آید و خسارات مالی را به شما تحمیل می کند. در این وضعیت قطعا مغزی قفل آسیب می بیند و شما در نهایت مجبور به تعویض آن خواهید شد. بهترین کار در این مواقع این است که با کلیدسازی سیار شهران تماس بگیرید و از تیم مجرب و کار آزموده آن ها بخواهید تا درب را بدون هیچ گونه آسیب های جانبی باز کنند. مجموعه کلیدسازی شهران که در پایتخت قرار دارد با داشتن چندین سال سابقه درخشان و دارا بودن نیروهای ماهر و خوش نام آماده خدمت رسانی به مردم شهر تهران است.

نکته مهم در خصوص شکستن کلید در قفل

اگر به هر دلیلی مانند فشار بیش از حد به کلید، خراب بودن مغزی قفل و…. شاهد شکستن کلید در قفل بودید نباید برای در آوردن کلید از ابزارها و اجسام تیز استفاده کنید. زیرا قطعا آسیب بیشتری به قفل وارد خواهد شد و در این شرایط کلید ساز هیچ کاری جز عوض کردن قفل نخواهد کرد. بسیاری از افراد بدون داشتن اطلاعات فنی اقدام به استفاده از ابزارهایی مانند دم باریک ، سیم چین و انبردست می کنند و قصد دارند که با زور و فشار کلید را از قفل خارج کنند. در صورتی که بهترین کار این است که از کلید ساز بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد. در غیر این صورت باید ابتدا از روغن های روان کننده به منظور روان شدن محیط مغزی استفاده کنید و سپس با چرخاندن و حرکات آرام باقی مانده کلید را از قفل خارج کنید.

هزینه کلیدسازی سیار شهران

واقعیت این است که نمی توان مبلغ ثابتی به عنوان هزینه مشاغل خدماتی مانند کلید سازی در نظر گرفت. زیرا هر کدام از مشتریان دارای شرایط خاصی هستند. اما به طور کلی هزینه کلید سازی بر اساس فاکتورهایی مانند تعداد کلید، ساخت کلید یدکی یا اصلی، نصب قفل و …. دسته بندی می شود. اما یکی از جوانب مثبت استفاده از کلید سازی های سیار این است که همیشه در دسترس شما قرار دارند و نیازی نیست برای استفاده از خدمات آن ها به صورت حضوری مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو