ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی سیار شریعتی

مجموعه کلیدسازی سیار شریعتی سعی دارد در این مطلب شما را با مراحل مختلف تبدیل شدن به یک کلید ساز حرفه ای آشنا کند. کلید سازی از مشاغل خدماتی در کشور ایران است که تاثیرات تکنولوژی بر روی آن باعث شده تا به تدریج تبدیل به یک شغل پیچیده و مدرن شود. با آموزش حرفه ای از مجموعه کلیدسازی شبانه روزی و کلیدسازی سیار شریعتی همراه باشید.

کلیدسازی سیار شریعتی | چگونه کلید ساز شویم ؟

کلیدسازی سیار شریعتی در کلان شهر تهران واقع شده جزو کلیدسازی در غرب تهران محسوب میشود که خدمات بی نظیری را به مشتریان خود ارائه می دهد. این مجموعه با داشتن تیمی حرفه ای در هر زمان از شبانه روز آماده خدمت رسانی به همشهریان خود می باشد. کلیدسازی سیار شریعتی در این مطلب نکاتی را به شما عزیزان خواهد گفت که با کمک گرفتن از آن ها می توانید یک کسب و کار برای خود راه بیندازید و تبدیل به یک کلید ساز حرفه ای شوید.

کسب مجوز

تقریبا تمام مشاغل از جمله مشاغل خدماتی در کشور نیاز به مجوز دارند. مجوز و گواهینامه های مربوطه بعد از گذراندن آموزش در اختیار شما قرار می گیرند. این مدارک زمینه ساز ایجاد اعتماد در مشتریان شما خواهد شد. زیرا برخی از مشتریان به دلیل حساسیت هایی که دارند بعد از مشاهده کارت شناسایی اجازه ورود به کلید ساز می دهند.

آموزش و یادگیری

برای آموزش شغل کلید سازی روش های زیادی وجود دارد که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم. سازمان فنی و حرفه ای نه تنها در کشور ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان مرکزی برای حرفه آموزی معرفی شده است. شما می توانید با مراجعه به این مراکز از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید. یکی دیگر از روش هایی که به کمک آن می توانید تبدیل به یک کلید ساز حرفه ای شوید این است که چند سال نزد یک کلید ساز ماهر مشغول به کار شوید تا تمام فوت و فن مربوط به این شغل را فرابگیرید. به این روش ” روش تجربی ” می گویند که اغلب افراد از آن استفاده می کنند. و اما سومین روشی که کلیدسازی سیار شریعتی به شما پیشنهاد می کند این است که اقدام به مشاهده فیلم و کتاب های تخصصی کنید. این دو مورد تاثیر خوبی در یادگیری و آموزش شما دارند. البته ناگفته نماند که فیلم تاثیر بیشتری نسبت به کتاب دارد. زیرا به طور عملی تمام موارد لازم را برای شما توضیح می دهد

تمرین و ممارست

همان طور که می دانید تمرین و ممارست از اساسی ترین ارکان یادگیری در هر شغلی است. اگر عزم خود را جزم کرده اید که تبدیل به یک کلید ساز حرفه ای شوید باید تمرین را سرلوحه کار خود قرار دهید. مهم ترین شغل کلید ساز باز کردن قفل بدون کلید است. باید این کار را به قدری تمرین کنید که ملکه ذهن تان شود و بتوانید هر نوع قفلی را باز کنید. واقعیت این است که دوره قفل های سنتی به اتمام رسیده و اغلب افراد از قفل های مدرن مانند ضد سرقت و دیجیتالی استفاده می کنند. این نوع از قفل ها به میزان چشمگیری امینت را بالا می برند. به همین دلیل از ساختار متفاوتی نیز برخوردارند و باز کردن آن ها نیز دشوارتر خواهد بود.

متخصص شدن

کلید سازی شغلی است که شاخه های مختلفی دارد. به طور مثال برخی از افراد در باز کردن قفل خودرو ماهر هستند و برخی دیگر در باز کردن قفل منزل یا گاوصندوق. اگر می خواهید افراد شما را به عنوان یک متخصص نگاه کنند باید در یک یا چند رشته از این شغل ماهر و با تجربه شوید. کلید سازانی که توانایی باز کردن قفل گاو صندوق را دارند اندک هستند. به همین دلیل کلیدسازی سیار شریعتی به شما توصیه می کند که به سراغ یادگیری این شاخه در کنار شاخه های دیگر نیز بروید. گاو صندوق ها امنیت زیادی دارند به همین دلیل اگر کلید آن ها گم شود باز کردنشان دشوار خواهد بود و نیاز به ابزارهای تخصصی دارد. دریل های دو وضعیت و کلیدهای چند محور جزو این ابزارها محسوب می شوند.

فراهم کردن ابزار کار

کلید سازی نیز مانند سایر مشاغل دارای ابزارهای تخصصی است. شما باید بعد از انتخاب شاخه فعالیت اقدام به تهیه کردن ابزارهای مرتبط با آن کنید. به طور مثال اگر تمایل به باز کردن قفل های کد دار دارید باید ابزارهایی از جمله نرم افزار و لپ تاپ داشته باشید. زیرا این قفل ها به وسیله نرم افزار طراحی ، ساخته و کددهی مجدد می شوند.

انتخاب مکان مناسب برای شروع

کار اگر قصد دارید شغل خود را به صورت سیار شروع کنید نیاز به مکان خاصی ندارید زیرا می توانید تنها با یک وسیله نقلیه مانند موتور یا ماشین نیز اقدام کنید. اما اگر می خواهید یک مغازه اجاره کنید باید نکاتی ار در نظر بگیرید. به طور مثال باید حتما مغازه شما در معرض دید باشد تا مشتریان به راحتی آن را ببینند. تاسیس مغازه در مناطق مسکونی و تجاری نیز می تواند برای شما مفید باشد. کلیدسازی سیار شریعتی توصیه می کند اگر سرمایه زیادی در اختیار ندارید بهتر است کار خود را به صورت سیار شروع کنید. کلید سازی های سیار مزایای بیشتری نسبت به کلید های ثابت دارند که در مطالب پیشین به آن اشاره کردیم.

دقت در انتخاب نیروی کمکی

بهتر است کلید سازان یک نفر را به عنوان همکار یا نیروی کمکی همراه داشته باشند. اگر می خواهید به طور سیار فعالیت کنید باید نیروی کمکی بتواند به صورت 24 ساعته در خدمت باشد. زیرا ممکن است مشتری ساعت 3 شب تماس بگیرد و پشت در مانده باشد. دقت در انتخاب نیرو بسیار مهم است زیرا باید فردی متعهد ، مسئولیت پذیر ، حرفه ای و با استعداد باشد.

برنامه ریزی مالی

واقعیت این است که برخی از ماشین آلات و ابزارهای کلید سازی از قیمت بسیار بالایی برخوردارند. بهتر است یک برنامه ریزی مالی داشته باشید و در طول ماه مقداری از درآمد خود را پس انداز کنید تا بتوانید به مرور زمان ابزارهای خود را تکمیل کنید. هر چه ابزارهای شما کامل تر باشند قطعا خدمات بیشتر و متنوع تری به مشتریان خود ارائه خواهید داد.

تبلیغات

تبلیغات در هر شغلی حرف اول را می زند. زیرا باعث شناخته شدن شما توسط اطرافیان خواهد شد. در وهله اول خود را همسایه ها ، فامیل و آشنا معرفی کنید و در مرحله بعد از فضای اینترنت بهره بگیرید. در حال حاضر اپلیکیشن های متعددی برای مشاغل خدماتی وجود دارد که با عضویت در آن ها گام بلندی در جهت معرفی خود برخواهید داشت.

بروز شدن

شغل کلید سازی دائما آپدیت و بروز می شود. هر گونه پیشرفت تکنولوژی می تواند در گسترش کار شما تاثیر گذار باشد. پیشنهادی که توسط مجموعه کلیدسازی سیار شریعتی مطرح می شود این است که همکاران خود را بشناسید و تلاش کنید که با آن ها یک گروه تشکیل دهید. این گروه می تواند در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی باشد. مهم این است که از آخرین اخبار مطلع شوید.

داشتن جسارت

اگر شما یک کلید ساز هستید و چند سال است که در یک شاخه ثابت مانند باز کردن قفل خودرو فعالیت می کنید بهتر است جسارت به خرج دهید و وارد شاخه های دیگر نیز بشوید. باز کردن قفل های دیجیتالی از جمله مواردی است که پیشنهاد می شود آن را امتحان کنید. زیرا استفاده از این قفل ها روز به روز بیشتر می شود و اگر توانایی خودتان را افزایش دهید قطعا مشتریان تان نیز بیشتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو