ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی سیار تهرانسر

کلیدسازی سیار تهرانسر با استفاده از روش های حرفه ای می تواند اقدام به خارج کردن کلید شکسته از قفل کند. شکستن کلید در قفل باعث تخریب آن می شود و قطعا بعد از خارج کردن کلید باید مغزی و توپی قفل را تعویض کنید. در این مطلب شما را با این خدمت از کلیدسازی سیار تهرانسر آشنا می کنیم.

خدمات کلیدسازی سیار تهرانسر چیست ؟

خدمات کلیدسازی سیار تهرانسر شامل چه مواردی است؟ کلید سازی سیار که در منطقه تهرانسر واقع است آماده ارائه خدمت در رشته های مختلف است. مواردی مانند باز کردن درب های بسته منزل و خودرو، باز کردن قفل گاو صندوق، ساخت و تعمیر انواع قفل و کلید و … است. اما یکی از مهم ترین خدماتی که کلیدسازی سیار تهرانسر به مشتریان خود ارائه می دهد خارج کردن کلید شکسته از قفل است. کلید ها به دلایل مختلف در قفل شکسته می شوند. در ادامه به برخی از دلایل اشاره می کنیم.

علت شکستن کلید در قفل

خراب شدن مغزی قفل

قفل های مکانیکی که آن ها را به عنوان قفل های سنتی می شناسیم و در سال های گذشته کاربرد زیادی داشتند به مرور زمان دچار استهلاک می شوند. استفاده مکرر از کلید باعث می شود تا مغزی یا توپی درب عملکرد بهینه خود را از دست بدهد. یکی از اولین دلایلی که کلید در قفل شکسته می شود مستهلک شدن مغزی است که باید در اسرع وقت اقدام به تعمیر آن کرد. معمولا تعمیر مغزی قفل امری بصرفه نیست و بهتر است تا آن را کاملا تعویض کنید.

پلیسه گیری نادرست

پلیسه گیری به معنای حذف اضافات از کلید بعد از ساختن آن است. پلیسه گیری دارای دستگاه مخصوصی است که تمام کلید سازان از آن استفاده می کنند. کلیدسازی سیار تهرانسر با داشتن نیروهایی مجرب و آموزش دیده می تواند کلید ها را به نحو احسن بسازد و عملیات پلیسه گیری را به مناسب ترین روش بر روی آن ها انجام دهد.

فشار مضاعف به قفل

هنگامی که فشار مضاعف به قفل وارد می کنید احتمال شکستن کلید در آن افزایش پیدا می کند. اگر به هر دلیلی کلید توانایی چرخیدن در مغزی را نداشت نباید به آن فشار وارد کنید زیرا کلید به راحتی شکسته می شود و باقی ماندن آن در قفل مشکلات عدیده ای را برای شما ایجاد می کند.

برودت هوا

برودت و سردی هوا می تواند باعث یخ زدن مغزی قفل شود و هنگامی که کلید را در آن وارد می کنید توانایی باز کردن آن را نداشته باشد. این مساله در مناطقی رخ می دهد که بسیار سردسیر هستند و دمای هوا به جندین درجه زیر صفر می رسد.

چگونه کلید شکسته را از قفل خارج کنیم ؟

استفاده از ابزارهای مناسب

کلیدسازی سیار تهرانسر با استفاده از ابزارهایی مانند انبردست و دم باریک اقدام به خارج کردن کلید شکسته از قفل می کند. البته این روش زمانی پاسخگوی نیاز شماست که مقداری از کلید خارج از قفل جا مانده باشد. زیرا اگر تمام کلید در قفل شکسته باشد نمی توان آن را از این طریق بیرون آورد. اگر قصد دارید باقی مانده کلید را از قفل بیرون بیاورید باید دسته کلید را به وسیله انبردست و یا دم باریک بگیرید و به طرفین بچرخانید. تا زمانی این کار را انجام دهید تا کلید به آرامی از آن خارج شود. برای سهولت در این امر می توانید از روغن های روان کننده نیز بهره بگیرید. در موقع تکان دادن کلید مراقب باشید که باقی مانده آن نیز دچار شکستگی نشود. زیرا در آن صورت باید از روش های دیگر برای خارج کردن آن استفاده کنید.

استفاده از تیغه اره مویی

حتما برای شما جالب خواهد بود که ابزاری مانند اره تیغه مویی می تواند مشکل گیر کردن و شکستن کلید در قفل را حل کند. تیغه هایی که برای اره مویی استفاده می شوند معمولا قطر کمی دارند و همین مساله باعث می شود تا به راحتی در دندانه های کلید گیر کنند و همزمان با آن در مغزی درب بچرخند. برخی از تیغه های اره مویی طول زیادی دارند. برای برطرف کردن این مشکل و کوتاه کردن طول آن ها می توانید مقدار اضافی آن را بچینید. بدین منظور نیز از ابزارهایی مانند سیم چین و انبر دست استفاده کنید.

استفاده از پیچ گوشتی دو سو

پیچ گوشتی های دو سو در شرایطی که کلید به طور کامل در قفل شکسته می توانند به شما کمک کنند. تیم حرفه ای و مشاوره کلیدسازی سیار تهرانسر بهترین کلید سازی غرب تهران در این محله به شما پیشنهاد می کند در زمانی که کلید به طور کامل در قفل شکسته می توانید پیچ گوشتی را در قفل قرار دهید و با احتیاط کامل بچرخانید. چرخش پیچ گوشتی بسیار مهم است زیرا در صورتی که دقت کافی نداشته باشید باعث تخریب بیشتر قفل خواهید شد.

استفاده از دریل

دریل جزو ابزارهایی است که کاربرد فراوانی دارد. اما در خصوص خارج کردن کلید شکسته از قفل باید بسیار محتاط باشید. اولین شرط برای استفاده از ابزارهایی مانند دریل این است که نازک ترین مته را انتخاب کنید. مته باید به قدری نازک باشد که قابلیت ورود به درون سوراخ قفل را داشته باشد. بعد از استفاده از این روش باید قفل را به طور کلی تعویض کنید چون صدمه زیادی به آن وارد می شود. اگر در شرایطی گیر افتاده اید که به کلید سازی شبانه روزی دسترسی ندارید می توانید از این روش استفاده کنید. کلیدسازی سیار تهرانسر در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت گذاری به مشتریان خود است و در اسرع وقت به محل مراجعه و اقدام به رفع مشکل می کند.

استفاده از چسب قطره ای

چسب های قطره ای قدرت چسبندگی بالایی دارند. به همین دلیل می توانید از این قدرت برای بیرون کشیدن کلید شکسته در قفل استفاده کنید. بدین منظور می توانید یک سوزن ضخیم مانند سوزن لحاف دوزی را انتخاب کنید و مقداری چسب قطره ای به نوک آن بزنید. بعد از اینکه کلید را از سوراخ قفل وارد کردید چسب به باقی مانده کلید می چسبد و شما با چرخش آن می توانید کلید را خارج کنید. این روش به عنوان آخرین راهکار پیشنهاد می شود زیرا ریسک بالایی دارد و در صورتی که کوچکترین خطایی مرتکب شوید باید به طور کلی قفل را تعویض کنید چون کارآیی خود را از دست می دهد.

روش دسترسی به کلید سازی های سیار

کلید سازی هایی که به طور سیار کار می کنند معمولا دارای حساب کاربری در اپلیکیشن های مربوطه هستند و با نام کلید سازی سیار شناخته می شوند. کلیدسازی سیار تهرانسر نیز با حضور در این نرم افزارهای هوشمند زمینه ای را فرآهم کرده تا مشتریان در هر مکان و ساعتی به آن دسترسی داشته باشند. در دنیای دیجیتال بسیاری از مشاغل آنلاین شده اند و دیگر لازم نیست برای انجام هر کاری به طور حضوری مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو