ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی سیار بلوار فردوس

کلیدسازی سیار بلوار فردوس که در شهر تهران واقع است یکی از بهترین گزینه ها برای کمک گرفتن در شرایط اضطراری به شمار می رود. شرایط اضطراری را می توان تحت عنوان جا ماندن کلید در پشت درب و یا شکستن آن در قفل بیان کرد که می تواند ساعات زیادی از وقت شما را هدر بدهد. در این وضعیت با تماس گرفتن با کلیدسازی سیار بلوار فردوس می توانید اقدام به رفع ایراد کنید. در این مطلب به شما خواهیم گفت که این کلید سازی چگونه می تواند مشکل شما را حل کند.

خدمات کلیدسازی شبانه روزی بلوار فردوس

اگر از قفل و کلیدهای سنتی استفاده می کنید پس حتما به کلید سازی سیار بلوار فردوس احتیاج پیدا خواهید کرد. زیرا این گونه از قفل و کلیدها دچار مشکلات فراوانی هستند که در طول زمان می توانند شما را گرفتار کنند. به طور مثال جا گذاشتن کلید در منزل ، جا گذاشتن کلید در پشت درب ، شکستن کلید در قفل ، یخ زدن قفل در مناطق سردسیر و بسیاری از موارد دیگر را می توان جزو ایرادات مهم در قفل و کلیدهای سنتی دانست که البته امروزه شاهد خلق نوع مدرنی از آن هستیم که توانسته بسیاری از مشکلات را حل کند. قفل های دیجیتالی و کلیدهای رمز دار نمونه بارزی از نفوذ تکنولوژی در صنعت کلیدسازی محسوب می شود. کلیدسازی سیار بلوار فردوس نیز به خوبی توانسته خود را با پیشرفت تکنولوژی و نیاز روز جامعه تطبیق دهد و با ارائه خدماتی نوین و بروز آماده خدمت گزاری به جامعه می باشد.

توصیه های کلید سازی سیار بلوار فردوس هنگام شکستن کلید در قفل

شکستن کلید در قفل یکی از متداول ترین مشکلاتی است که ممکن است برای افراد پیش آید. معمولا قفل های سنتی درگیر این مساله می شوند زیرا درون آن دارای شیارهایی است که باید به خوبی با دندانه های کلید هماهنگ شود تا کلید بتواند به خوبی در آن چرخش پیدا کند. اگر به هر دلیلی مانند عدم پلیسه گیری مناسب و عدم رعایت نکات فنی این چرخش اتفاق نیفتد اغلب شاهد شکستن آن در قفل خواهیم بود. قبل از اینکه بخواهید اقدام به درآوردن کلید شکسته از قفل کنید بهتر است میزان اطلاعات فنی خود را در این زمینه بسنجید. زیرا برخی از افراد تصور می کنند که برای صرفه جویی در هزینه ها می توانند خودشان دست بکار شوند و بدون تماس گرفتن با کلید سازی اقدام به در آوردن کلید شکسته از قفل کنند. در صورتی که اگر شما فاقد اطلاعات کافی باشید قطعا علاوه بر بدتر کردن شرایط ، هزینه های بیشتری را نیز به خود متحمل خواهید کرد.پس فراموش نکنید بهترین راه حل کمک گرفتن از کلید سازی سیار است ! برای درآوردن کلید شکسته از قفل باید به چند نکته توجه کنید. به طور مثال باید میزان باقی مانده از کلید در قفل را شناسایی کنید. ابزارهایی که در اختیار دارید را بررسی کنید.

از روان کننده ها استفاده کنید !

بهترین روش برای درآوردن کلید شکسته از قفل این است که از روغن های روان کننده استفاده کنید. هنگامی که این روغن را به وسیله اسپری های مخصوص درون قفل می ریزید مسیر خروج کلید از قفل را تسهیل می کنید و اجازه می دهید که آن به راحتی خارج شود و آسیب بیشتری نبیند. اگر به روغن های روان کننده دسترسی نداشتید می توانید از انواع روغن های مایع و خوراکی نیز استفاده کنید. زیرا آن ها هم می توانند تا حد زیادی مسیر خروج کلید از قفل را آسان تر کنند.

ابزارهای مناسب برای خارج کردن کلید شکسته از قفل !

اگر در شرایطی گیر کرده اید و نمی توانید با کلید سازی شبانه روزی تماس بگیرید می توانید از ابزارهای دم دستی برای رفع مشکل نیز استفاده کنید. ابزارهای بسیار ساده مانند سنجاق سر و گیره کاغذ از بهترین مواردی هستند که می توانید بکار بگیرید. سنجاق های قفلی و یا چاقوهای کوچک و چند کاره نیز بدین منظور مناسب هستند. اما علاوه بر این ابزارهایی مانند انبردست و مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم نیز موثر هستند.

انبردست

اگر مقداری از کلید بیرون از قفل مانده می توانید با کمک گرفتن از ابزارهایی مانند انبردست اقدام به درآوردن کلید از آن کنید. ابزارهای مشابه مانند دم باریک ، سیم چین و موچین نیز می توانند به شما کمک کنند. بدین منظور باید کلید را با انبردست بگیرید و آن را در جهت و یا خلاف عقربه های ساعت حرکت دهید. انجام این کار باعث می شود تا کلید حرکت کند و از قفل خارج شود. اما حتما قبل از اقدام به این کار بهتر است از روغن های روان کننده استفاده کرده باشید تا کلید راحت تر خارج شود. اگر مشاهده کردید که کلید به هیچ عنوان از قفل خارج نمی شود با آن کلنجار نروید زیرا ممکن است باقی مانده کلید نیز در قفل شکسته شود و کار شما به مراتب سخت تر شود. اگر تصور می کنید که از پس خارج کردن کلید از قفل بر نمی آیید با کلیدسازی سیار بلوار فردوس که از بهترین کلید سازی غرب تهران است تماس بگیرید تا به بهترین روش اقدام به حل مشکل شما کنند.

پیچ گوشتی

در برخی از مواقع کلید به طور کامل در قفل می شکند و شما نمی توانید باقی مانده آن را به وسیله انبردست و یا ابزارهای مشابه بگیرید و خارج کنید. در این وضعیت شاهد وخیم تر شدن اوضاع خواهیم بود. اما نگران نباشید زیرا پیچ گوشتی یکی از وسایلی است که می توانید روی آن حساب کنید ! هنگامی که کلید به طور کامل درون قفل می شکند باید نوک پیچ گوشتی را وارد سوراخ قفل کنید و سعی کنید تا به آن کمی فشار بیاورید و بچرخانید. در بسیاری از مواقع با کمک گرفتن از این روش می توانید اقدام به باز کردن درب کنید. کلیدسازی سیار بلوار فردوس نیز در برخی از مواقع با استفاده از پیچ گوشتی قفل و کلید خراب را باز می کند.

اره نازک

حتما برای شما جالب خواهد بود اگر بدانید که دندانه های اره می تواند به شیارهای درون قفل گیر کند و با چرخاندن باعث باز شدن قفل درب شود. اگر در وسایلی که دارید یک اره نازک که مخصوص منبت کاری است را پیدا کردید حتما از آن کمک بگیرید و درب را باز کنید.

دریل

استفاه از دریل برای درآوردن کلید شکسته به عنوان آخرین راه حل به شما عزیزان پیشنهاد می شود. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که باید از مته ای بسیار نازک استفاده کنید. احتمال آسیب دیدن قفل در این شرایط بسیار زیاد است و ممکن است بعد از خارج کردن کلید از قفل و باز کردن درب مجبور به تعویض کامل قفل شوید زیرا احتمال خراب شدن مغزی قفل به شدت افزایش پیدا می کند. بدین منظور می توانید با استفاده از یک مته نازک و وارد کردن آن به درون قفل اقدام به درآوردن کلید کنید.

یک توصیه مهم !

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به حافظه ضعیفی دارید و همیشه کلید خود را جا می گذارید و یا اینکه به دلیل عدم رعایت نکات فنی کلید را در قفل می شکانید به شما توصیه می کنیم از قفل های دیجیتالی استفاده کنید. این قفل ها برای باز شدن نیازی به کلید ندارند و امنیت آن ها نیز به مراتب از قفل های سنتی بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو