ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی در صادقیه

وجود کلیدسازی در صادقیه باعث می شود تا شما در هر جای شهر که حضور دارید بتوانید در مواقع اضطراری اقدام به تماس و رفع مشکل کنید. مواردی مانند خراب شدن قفل درب ، جا گذاشتن کلید در منزل و یا جا گذاشتن کلید در پشت درب می تواند شما را دچار کلافگی و استرس کند . به همین دلیل در این مطلب قصد داریم شما را با کلیدسازی در صادقیه و همچنین کلید سازی غرب تهران و نحوه تعمیر قفل های مختلف آشنا کنیم.

کلیدسازی در صادقیه و تعمیر انواع قفل

همان طور که در مطالب پیشین اشاره کردیم کلیدسازی در صادقیه و سایر نقاط کشور تنها محدود به ساخت کلید نمی شود. بلکه کلید سازان و استادکارانی که سال های طولانی در این حرفه مشغول به کار هستند در تعمیر انواع قفل نیز مهارت دارند و می توانند هر نوع قفلی را علاوه بر ساخت ، تعمیر نیز بکنند . قفل درب یکی از ابزارهایی است که ممکن است نسبت به سایر ابزارهای دیگر دچار خرابی شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. در مواقعی شاهد خراب شدن درب ورودی منزل مسکونی هستید. در این شرایط باید برای تعمیر به سراغ مدیر ساختمان بروید و او با مراجعه به کلیدسازی در صادقیه اقدام به رفع ایراد کند. اما در مواقعی قفل درب اتاق دچار مشکل می شود که در این هنگام باید خودتان دست بکار شوید و یا اگر مشکل شما در زمان کاری نیست از کلید سازی شبانه روزی کمک بگیرید.

تعمیر قفل درب

ساختار قفل ها در کلیدسازی ها از جمله کلید سازی در شمال تهران به نحوی است که می دانیم قفل درب مشتمل بر دو بخش دارای دستگیره و زبانه است و بخش‌های دیگری نظیر مغزی است . پس زمانی از تعمیر قفل درب سخن می کنیم یعنی یکی‌از این اجزا دچار مشکل و خرابی شده اند. شما می توانید با با انجام برخی موارد ساده و آزمایش متوجه شوید که آیا قفل درب خراب شده است و نیاز به تعمیر کار دارد یا خیر.

  • دلیل ابتدا دستگیره را ارزیابی و بررسی کنید چون در بسیاری از مواقع با تعویض دستگیره درب شاهد رفع ایراد و حل مشکل خواهیم بود.
  • در گام‌بعدی بررسی نمائید که آیا قفل به روغن‌کاری احتیاج دارد یا این که خیر . چون در مواقعی , روغن کثیفی و بی آبی قفل را برطرف کرده و قفل به راحتی تعمیر میشود .
  • ایراد دیگری که به طور معمول بوجود میاید ناهماهنگی سایز قفل و سوییچ در مواقعی که آب و هوا تغییرات متعددی دارد و یا این که در قفل‌های تازه است . به این ترتیب به عنوان مثال در حالتی‌که فکر‌میکنید قفل و سوییچ به دلیل وجود هوای سرد در گیر ایراد شده‌اند آن را حرارت دهید و یا این که در حالتی که دکمه جدید است یه خرده آن را بسابید . در صورتی که هیچ کدام از این موارد را نتوانستید برطرف کنید با الو کلید تماس بگیرید تا با مراجعه به محل اقدام به رفع مشکل کنند.

مشکلات رایج در قفل درب اتاق

قفل درب اتاق‌ها هم ممکن است به تعمیرات نیاز داشته باشد . در‌این مواقع ممکن است یکی از موارد پایین برای شما اتفاق بیفتد که میتوانید با مطالعه پیشنهادات ما که به عنوان کلید سازی در شرق و جنوب تهران نیز فعالیت داریم، برای تعمیر قفل درب اتاق تا حدودی آن ها را رفع فرمایید .

هر چه سوییچ را می‌چرخانید قفل عکس العملی ندارد

برای آزمایش این فعالیت زبانه قفل را آنالیز نمائید که در جای صحیح باشد و در شرایطی‌که مشکل از گیر کردن زبانه فقدان , قفل در گیر خراب و شکستگی شده و می بایست قطعه خراب خریداری و نصب شود .

سوییچ وارد قفل نمی شود

ابتدا بررسی فرمایید که کلید صحیح را انتخاب کرده‌اید و در صورتیکه کلید دیگری دارید آن را امتحان فرمائید . در غیر این صورت برای تعمیر قفل درب اتاق به وسیله حرارت مقداری گرما دهید و مجدد امتحان نمائید چون معمولا در فصول سرد سال این اتفاق می افتد و طبیعی است .

دستگیره در آویزان باقیمانده است

در تعمیر قفل درب بعضی وقت ها ایراد از دستگیره است که یا این که شل میشود و یا این که چه بسا به مرحله‌ای میرسد که به راحتی کنده میگردد. در چنین مواقعی دستگیره را از طرف دیگر سفت نگه دارید و پیچ‌ها را محکم فرمایید.

تعمیر قفل درب ورودی

تعمیر قفل درب ورودی مقداری پیچیده تر از قفل درب اتاق است. بدین ترتیب در حالتی‌که با خواندن این مقاله نیز نتوانستید از پس آن بر بیایید به کارشناس و کلیدسازی در صادقیه مراجعه کنید.

قفل درب ورودی شما میتواند در دو مدل قفل مکانیکی و قفل برقی باشد . البته درباره‌ی قفل مکانیکی می بایست بیان کرد , با این‌که امروزه گونه های متفاوتی از قفل‌ها در بازار وجود دارا هستند البته بیشتر منازل دارنده قفل مکانیکی که مکانیسم تلاش آن‌‌ها در واقع نظیر قفل‌های دیگر است , میباشند.

چرا قفل های مکانیکی بدون کلید باز نمی شوند ؟

چون کلید قادر است ساچمه‌های داخل شکاف را کنار بزند و آن را باز نماید . هم اکنون زمانی که کلید وارد درب می‌گردد ساچمه‌ها بالا میروند و توپی رها می شود آنگاه توپی می چرخد و زبانه حرکت میخورد . به همین دلیل با آشنایی بر مکانیزم و ساختار قفل های مکانیکی می توان در کوتاه ترین زمان اقدام به شناسایی و رفع ایراد در آن ها کرد.

تعمیر قفل درب ورودی معمولی

قفل درب ورودی معمولی دربرگیرنده یک قسمت فلزی که بدنه آن است , قسمت اواسط قفل که به آن توپی میگویند و سوراخ‌هایی روی آن می باشد، است . رایج‌ترین خرابی‌های این قفل عبارتند از:

  • کار نکردن قفل برای ابزار کردن به وسیله آیفون
  • نچرخیدن دکمه در قفل
  • شکستن سوییچ در قفل
  • بیرون نرفتن زبانه قفل برای بستن درب
  • زنگ زدن قفل
  • یخ زدگی و کثیف شن قفل

دقت داشته باشید در حالتی‌که که تعمیر قفل درب ورودی شما فراوان پیچیده باشد و یا این که چه بسا قابل تعمیر نباشد خوب تر است از قفل سازی سیار بخواهید تا قفل جدیدی برای شما نصب کند .

موارد مهم در تعمیر قفل درب ورودی

  •  بهتر است در ابتدای کار توجه داشته باشید که قفل و ورقه مقابل آن که زبانه در آن قرار می گیرد در یک راستا باشند و تماما در نیز چفت می شوند یا این که خیر . چون درین مورد ها به آسانی میتوانید آن را صاف فرمائید و در مواقعی که درب منقبض یا این که منبسط شده باشد قفل را به ورقه نزدیکتر یا این که دورتر فرمائید .
  • برای تعمیر قفل درب حیاطی که مطمئن نیستید کثیف است یا این که خیر خوبتر است از گرافیت کمک بگیرید. به‌ این صورت که آن را در شکاف محل ورود کلید بگذارید و یا این که با به کارگیری از روغن و یا این که الکل همین فعالیت را تکرار نمایید تا آلودگی زدوده شود .
  • قفل درب را گشوده فرمائید تا از شکستن یا این که نشکستن قطعات آن اطمینان نتایج نمائید .
  • مقداری لبه‌‌های ورقه روبه روی قفل را تغییر و تحول شرایط دهید و در‌صورتی‌که این فعالیت کارساز کمبود کاغذ را بکنید , سوراخ‌های پیچ را به طور کامل چسب بزنید و جای آن را عوض نمایید .
  • در شرایطی‌که کلید شما در قفل چرخش نمی کند می بایست آن ‌را با ابزار مطلوب بیرون فرمایید . در صورتی نتوانستید این عمل را بکنید می توانید به کلید چسب بزنید و آن را تماما به کلید نصف شده در قفل بزنید .

نکته مهم

تعمیر قفل درب کاری تخصصی است و به طور معمول می بایست از اشخاص کارشناس امداد گرفت . البته با امداد مطالب این برگه از نکات می توانید تا حدودی به ایراد قفل درب خویش واقف شده و در شرایطی‌که توانمند به حل آن نبودید از تعمیرکاران خبره در زمینه کلید سازی سیار کمک بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو