ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

عوامل موثر بر قیمت کلید سازی

قیمت کلید سازی تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد ؟ کلید سازی یکی از مشاغل خدماتی است که در طی سال های اخیر توانسته پیشرفت زیادی در بسیاری از جوانب داشته باشد. قطعا گسترش تکنولوژی یکی از دلایل این پیشرفت بوده که نمی توان آن را نادیده گرفت. در این مطلب قصد داریم شما را با قیمت کلید سازی و فاکتورهای موثر بر آن آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

قیمت کلید سازی

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در تعیین قیمت کلید سازی نوع کلید است. حتما برای شما هم پیش آمده که از منزل بیرون رفته اید و هنگامی که به خانه برگشتید متوجه شده اید که کلید را جا گذاشته اید. جا گذاشتن کلید یکی از مشکلاتی است که امروزه بسیاری از مردم با آن مواجه می شوند. مشغله های کاری و حواس پرتی از عواملی است که می تواند شما در پشت درب خانه بگذارد !

قیمت کلید سازی ثابت نیست بلکه مهارت کلید سازی شبانه روزی در تعیین آن موثر است. قطعا کلید سازهای ماهر که چندین سال از فعالیت آن ها می گذرد و به عنوان استادکار شناخته می شوند دارای دستمزد بیشتری هستند زیرا که با انواع کلید ، قفل و نحوه برطرف کردن مشکل آن ها آشنا هستند و می توانند با توجه به نیاز شما اقدام به ساخت بهترین نوع کلید کنند. در ادامه مطلب شما را با جوانب دیگر از عوامل موثر بر این هزینه آشنا می کنیم

ساخت کلید یدکی

بسیاری از افراد از کلید سازی شرق و جنوب تهران یک یا چند کلید یدکی از روی کلید اصلی بسازند تا در صورت گم شدن کلید اصلی بتوانند از آن استفاده کنند. ساخت کلید های یدکی دارای تعرفه ای است که به شما پیشنهاد می کنیم برای ساخت آن به سراغ کلید سازهای ماهر بروید. زیرا مراجعه شما به کلید سازهای تازه وارد و افرادی که تجربه و مهارت کافی ندارند می توانند شما را درگیر مشکلاتی اعم از گیر کردن کلید در قفل یا شکستن آن در هنگام باز و بسته کردن قفل کند.

باز کردن درب بسته

اگر کلید اصلی را گم کرده اید یا آن را جا گذاشته اید و کلید یدکی هم در اختیار ندارید پس قطعا در این هنگام نیاز دارید که از کلید ساز کمک بخواهید و درب بسته را برای شما باز کند. اغلب کلید سازها نیز به صورت سیار کار می کنند و اگر شما با آن ها تماس بگیرید قطعا در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر می شوند و مشکل شما را حل می کنند. باز کردن درب بسته نیز یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت کلید سازی است.

تعمیر و ساخت انواع قفل

شاید تصور کنید که تنها کار کلید سازی شمال تهران ساخت انواع کلید است. در صورتی که آن ها در ساخت و تعمیر انواع قفل نیز مهارت خاصی دارند. قفل و کلید دو یار جدا نشدنی از یکدیگر هستند که اگر قصد دارید وارد این حرفه شوید باید به تعمیر و ساخت هر دوی آن ها مسلط باشید.

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم پیشرفت تکنولوژی در تمام جوانب زندگی بشر تاثیر گذاشته و بسیاری از مشاغل را تحت تاثیر قرار داده است. یکی از مشاغلی که به طرز چشمگیری تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته و توانسته روند خوبی داشته باشد کلید سازی است. قفل های دیجیتالی و طراحی و ساخت کلید های کامپیوتری و کد دار را می توان مصداق بارز این مساله دانست. کلید ساز ها می توانند قفل های اتومبیل و درب های اتوماتیک را نیز بسازند و یا اقدام به تعمیر آن ها کنند.

قفل های درب اتوماتیک و اتومبیل از جمله قفل هایی هستند که کاربرد زیادی دارند زیرا اغلب درب های سنتی تبدیل به درب های اتوماتیک شده اند و در طول زمان ممکن است دچار خرابی شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند.

ساخت کلید های رمز دار

کلید های رمز دار به میزان زیادی می تواند امنیت محل را افزایش دهد. معمولا این کلیدها به صورت کامپیوتری و با کمک گرفتن از دیجیتال ساخته می شوند که قطعا ساخت آن ها هزینه بیشتری نسبت به قفل های معمولی و سنتی دارد اما در دراز مدت برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. نحوه ساخت این نوع از کلیدها از دیگر فاکتورهای موثر بر قیمت کلید سازی محسوب می شود.

ساخت ریموت برای درب اتوماتیک

ساختن ریموت و کنترل برای باز و بسته کردن درب های اتوماتیک از دیگر جوانب شغل کلید سازی است. بسیاری از پارکینگ ها و مجتمع های تفریحی و تجاری برای افزایش امنیت محل از درب های اتوماتیک و کرکره ای استفاده می کنند که ساخت ریموت آن ها نیاز به یک قفل ساز ماهر دارد. طبیعتا هزینه ساخت ریموت های برقی با قفل های سنتی متفاوت است.

انواع قفل و تاثیر آن بر قیمت کلید

سازی قفل ها اشکال مختلفی دارند که هر کدام سطح ها ایمنی مختلفی را شامل می شوند . امروزه با ترقی تکنولوژی و هوشمند شدن بیشتر وسایل زندگی , درب ها و قفل های هوشمند و ضد سرقت هم , پباده سازی و ایجاد گردیده اند . قفل‌های پیچیده نیاز به انجام سرویس ها و خدمات بیشتری خواهند داشت . در دنیای امروز قفل‌ها بیشتر دیجیتالی می باشند که با مسلما مکانیزم آن ها با قفل های سنتی بسیار متفاوت است. این گونه قفل ‌ها ساختار متفاوتی دارند و هر گونه دستکاری غیر حرفه ای در آن ها می تواند باعث ایجاد خسارت مالی شود. به همین دلیل توصیه می کنیم که همیشه به سراغ کلید سازهای ماهر و یا شرکت های کلید سازی که در این زمینه دارای سابقه و خوشنامی هستند مراجعه کنید. غالبا این افراد می توانند مشاوره بهتری به شما دهند و به خوبی شما را راهنمایی کنند.

قفل هایی که دارای سیستم پیچیده ای هستند نیاز به تراش بیشتری دارند. متریالی که در ساخت قفل و کلید استفاده می شود نیز در تعیین قیمت کلید سازی موثر است. به طور مثال قفل هایی که از چدن ساخته می شوند به دلیل نوع ساختاری که دارند نسبت به سایر قفل ها گران تر هستند و ساخت و تعمیر آن ها نیز زحمت و تراش بیشتری می طلبد.

کلید سازی سیار

یکی از عواملی که می تواند بر قیمت کلید سازی تاثیرگذار باشد زمان و مکان مراجعه اوست. به طور معمول کلید سازها به روش سیار کار می کنند زیرا شغل آن ها به نحوی است که باید در محل مورد نظر مشتری حضور داشته باشند تا اقدام به تعمیر و یا باز کردن درب کنند. به همین دلیل هزینه کلید سازی سیار از کلید سازهای ثابت بیشتر است.

تعداد تعمیرکاران

گهگاه در‌حالتی که تعداد قفل ها و یا این که پیچیدگی آنان زیاد باشد یک کلید ساز از پس تعمیرات آن بر نمی آید و به نیروی کمکی احتیاج پیدا می کند . دراین‌صورت , سرعت کار عمل هم بالا می رود . تعداد تعمیر کاران و کلید سازان مشغول , بر هزینه کلیدسازی تاثیر می‌گذارد . ناحیه و محلی که شما در آنجا احتیاج به کلید ساز پیدا نموده اید نیز در نرخ‌گذاري اثرگذار است . در بخش ها بالای شهر , ارزش ها بالا تر برآورد می شود .

کلید ساز آنلاین

کلید سازی آنلاین نیز مثل بقیه سرویس های روزمره آنلاین , موجود است . بنابراین شما در هر موقعیتی که احتیاج به قفل و کلید ساز داشته باشید , میتوانید به صورت اینترنتی آن را پیدا کنید و برای هر محله ای مثل کلید سازی در غرب تهران سفارش دهید . این مساله سرعت کار را نیز برای مشتری و نیز برای کلید ساز بالا می‌برد . قیمت کلید سازی آنلاین نیز به عواملی که در ابتدا نام برده شد وابسته است . نکته لازم به ذکر این است که ارزش کلید سازی سالانه به وسیله ارزش اتحادیه دکمه سازی اعلام می شود و کلید سازان موظفند که طبق آن کار نمایند . شما می‌توانید در فرآیند پیدا کردن قفل و کلید سازی آنلاین , از حدود نرخ‌گذاري ها باخبر شده و قیمت ارزان تر و کلید ساز نزدیکتر به محلتان را انتخاب نمایید .

یکی دیگر از مواردی که در هنگام مراجعه به کلید سازی بایستی به آن توجه نمایید , امنیت است . کلید ساز می بایست امین مشتریانش باشد و بتوان به وی اعتماد کرد . داشتن جواز و پروانه قانونی برای فعالیت حیاتی است . کلید سازی مهارتی است که نیاز به یادگرفتن دارد , به این ترتیب هر کسی نمی تواند بدون تجربه و مهارت شروع به انجام این کار کند زیرا در مدت زمان کوتاهی نه تنها مشتریان خود را از دست می دهد بلکه اعتبار او نیز زیر سوال می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو