ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

راه حل جا ماندن کلید داخل ماشین

جا ماندن کلید داخل ماشین می تواند شما را دچار استرس و اضطراب کند. در برخی از مواقع سوییچ درون ماشین جا می ماند و یا آن را در مکان دیگری جا می گذارید و نیاز به باز کردن درب ماشین دارید. در این شرایط از چه روش هایی استفاده می کنید ؟ اولین و بهترین قدم در این مواقع کمک از کلید سازی شبانه روزی است ! اما اگر قصد دارید خودتان دست به کار شوید در این مطلب شما را با راه حل جا ماندن کلید داخل ماشین و روش های باز کردن درب آن آشنا خواهیم کرد.

اگر سوییچ داخل ماشین بماند چه کنیم

اگر سوییچ داخل ماشین بماند چه کنیم

برای خیلی از افراد ممکن است سوال پیش بیاد که اگر سوییچ داخل ماشین بماند چه کار باید کرد؟ این مشکلی است که در هر موقعیت و هر مکانی ممکن است به دلایل مختلف پیش بیاد. اگر کلید را داخل ماشین جا گذاشتید اصلا نگران نباشید چرا که در ادامه راه حل های برای باز کردن درب خودرو را به شما خواهیم داد تا به راحتی از آن استفاده کنید و مشکل جا ماندن سوئییچ داخل ماشین را حل کنید.

جا ماندن سوییچ داخل ماشین بیشتر برای خودرو های 206، 405 و سمند اتفاق می افتد. علت این موضوع این است که قفل این خودرو ها به صورت خود کار قفل می شود و ممکن است خیلی افراد سوئیچ داخل ماشین بوده و درب خود به خود قفل شده و دچار مشکل شده اند.

در صورتی که سوییچ را داخل ماشین جا گذاشتید خونسردی خود را حفظ کنید و اصلا نگران نباشید چرا که چند راه حل تضمین شده برای حل این مشکل وجود دارد که در ادامه به شما معرفی می کنم، با ما همراه باشید.

6 راه حل برای جا ماندن کلید داخل ماشین

6 راه حل برای جا ماندن کلید داخل ماشین

 

جا ماندن کلید داخل ماشین ممکن است اتفاقی باشد اما این اتفاق می تواند شرایط ناخوشایندی را برای شما و اطرافیان به وجود آورد. باز کردن درب ماشین بدون سوییچ راه حل های مختلفی دارد و می تواند شما را از این شرایط بحرانی نجات دهد. ماشین ها مدل های گوناگونی دارند و روش باز شدن درب آن ها نیز متفاوت است. برخی از آن ها سیار مدرن هستند و با اثر انگشت و قفل های برقی باز می شوند اما برخی دیگر نیز به وسیله سوییج های معمولی و دستی نیز گشوده خواهند شد. اگر به جا ماندن کلید داخل ماشین عادت دارید و دچار مشکلات فراوانی شده اید این مطلب می تواند برای شما مفید واقع شود. پس تا پایان ما را همراهی کنید. قطعا ماشین هایی که دارای قفل هایی جدید و اتوماتیک هستند باز کردن درب آن ها کاری دشوار خواهد بود. زیرا ساختار آن ها به نحوی است که اگر بخواهید اقدام به باز کردن درب آن ها کنید به سیم های رابط در آن آسیب وارد می شود. وجود این سیم ها باعث افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت سارقان می شود.

جا ماندن کلید داخل ماشین و باز کردن آن با بند کفش 1#

شاید برای شما تعجب آور باشد اگر بگوییم که به وسیله بند کفش می توانید به راحتی اقدام به باز کردن درب اتومبیل کنید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که فقط قفل هایی با بند کفش باز می شوند که رو به بالا کشیده می شوند. برای باز کردن سایر قفل ها نمی توان از این روش استفاده کرد. برای حل مشکل جا ماندن کلید داخل ماشین یک بند کفش را به صورت دایره و حلقه ای درست کنید و آن را به خوبی محکم کنید. سپس آن را از لای درب جلو و عقب ماشین به درون آن بفرستید و قفل را به سمت بالا هدایت کنید. ممکن است به خود بگویید که وجود نوار پلاستیکی مانع از ورود بند کفش به درون مااشین می شود. در این هنگام می توانید نوار پلاستیکی را جدا کنید تا فاصله ایجاد شود.

باز کردن درب ماشین با استفاده از کاغذ 2#

کاغد تا شده یکی دیگر از روش هایی است که به کمک آن می توانید اقدام به حل مشکل جا ماندن کلید داخل ماشین کنید. بدین صورت که یک کاغذ را بردارید و آن را به طور چند لایه تا بزنید تا به خوبی سفت شود. اما توجه داشته باشید که باید به نازک ماندن کاغذ نیز دقت کنید. زیرا اگر حجم کاغذ زیاد شود توانایی عبور از لای درب ماشین را نخواهد داشت. بعد از اینکه کاغذ را حاضر کردید از لای درب ماشین آن را به داخل بفرستید و قفل را به سمت بالا هدایت کنید. استفاده از ابزارهای دیگر مانند نوارهای پلاستیکی نیز می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد به شرطی که زیاد ضخیم نباشد.

باز کردن درب ماشین با استفاده از اسلیم جم 3#

اسلیم جم وسیله ای است که اغلب ماموران نیروی انتظامی برای باز کردن خودروهایی که سوییچ ندارند استفاده می کنند پس می توان نتیجه گرفت که این وسیله یک ابزار تخصصی می باشد که در دسترس همگان قرار ندارد. اما اگر شما این ابزار را در اختیار دارید و می خواهید برای حل مشکل جا ماندن کلید داخل ماشین از آن استفاده کنید باید اسلیم جم را به داخل ماشین ببرید و قفل را با دقت و توجه ویژه ای باز کنید. اسلیم جم وسیله ای است که اگر در استفاده از آن جانب احتیاط را رعایت نکنید قطعا باعث آسیب رساندن به سیم های درب اتومبیل خواهد شد. پس به شما توصیه می کنیم که اگر توانایی کار با اسلیم جم را ندارید بهتر است از آن استفاده نکنید تا دچار خسارات مالی نشوید.

باز کردن درب ماشین با استفاده از سیخ 4#

هدایت کردن قفل ماشین به سمت بالا به وسیله ابزارهایی مانند سیخ یا چاقو هم امکان پذیر است . بدین منظور کافی است تا با کمک سیخ مقداری فاصله بین درب و بدنه اتومبیل ایجاد کنید و آن را به درون ماشین ببرید و قفل را به سمت بالا هل دهید. چاقو و سیخ ابزارهایی فلزی هستند که می توانند باعث ایجاد خط و خش بر روی بدنه خودرو شوند به همین دلیل توصیه می شود که در هنگام استفاده از آن ها جانب احتیاط را رعایت فرمایید.

باز کردن در اتومبیل از صندوق عقب 5#

در برخی از مواقع بعد از جا ماندن کلید داخل ماشین متوجه می شوید که درب صندوق عقب باز است. جالب است که بدانید شما می توانید از راه صندوق عقب اقدام به باز کردن درب اتومبیل کنید. بدین منظور کافی است تا سیم اضطراری در درب صندوق را عقب را پیدا کنید. در اغلب خودروها این سیم در سقف صندوق قرار دارد. بعد از پیدا کردن سیم اضطراری آن را به سمت بالا بکشید تا صندلی های عقب به سمت جلو حرکت کنند و مقداری فضا آزاد شود. سپس می توانید دست خود را به داخل اتاق ماشین ببرید و سوییچ را بردارید. اگر برای باز کردن درب خودرو نتوانستید از روش هایی که ذکر شد استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم با کلید سازی سیار تماس بگیرید تا در اسرع وقت به محل بیاید و اقدام به رفع مشکل کند. افراد خلاق همیشه راهکارهای تازه ای به ذهنشان می رسد. اگر جزو این دسته از آدم ها هستید حتما ابزارهای دیگر مانند پیچ گوشتی را نیز امتحان می کنید. مهم فاصله ای است که باید بین درب و بدنه ماشین ایجاد شود و سپس قفل به سمت بالا کشیده شود.

باز کردن درب خودرو با استفاده از خدمات شاه کلید 6#

در زمانی که کلید خود را داخل ماشین جا گذاشته اید و راه حل های بالا جواب نداد کافیه از خدمات کلید سازی شاه کلید استفاده کنید. مجموعه شاه کلید به صورت 24 ساعته خدمات کلید سازی را در سراسر تهران ارائه می دهد پس جای هیچ نگرانی نیست. در صورتی که سوییچ داخل ماشین جا مانده کافیه تماس بگیرید تا افراد شاه کلید در سریع ترین زمان ممکن درب خودرو را برای شما باز کنند.

سخن پایانی

برخی از افراد تصور می کنند که وجود بعضی از شاه کلید ها می تواند در این شرایط بدردشان بخورد و باعث باز شدن درب خودرو شود. اما اگر کلیدی تحت عنوان شاه کلید وجود داشته باشد نیز به صورت کلیدهای دو طرفه می باشد. بسیاری از ماشین ها دارای دزدگیر هستند. اگر می خواهید اقدام به باز کردن درب ماشین کنید باید قبل از هر کاری دزدگیر را قطع کنید. زیرا به محض برخورد با ماشین صدای دزدگیر بلند می شوند و شما نمی توانید به خوبی کار خود را انجام دهید. به هیچ عنوان برای باز کردن درب اتومبیل با استفاده از روش های بالا به سراغ درب سمت راننده نروید. زیرا این درب دارای سیم های بیشتر و حساسیت بالاتری است. به همین دلیل توصیه می شود که به سراغ درب کمک راننده و یا درب های عقبی بروید تا آسیبی به سیم های موجود در درب وارد نشود. اتومبیل های اتوماتیک دارای حساسیت بالاتر و سیم های بیشتری در درب هستند. بهتر است اگر اطلاعات فنی در این خصوص ندارید خودتان اقدام به باز کردن قفل درب ماشین نکنید. در این شرایط از قفل سازان و کلید سازان حرفه ای مثل کلید سازی غرب تهران کمک بگیرید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو