ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

انواع خدمات کلید سازی سیار چیست؟

انواع خدمات کلید سازی سیار کدامند ؟ کلید سازی جزو مشاغل خدماتی به شمار می رود که افراد مشغول به این کار را کلید ساز می نامند. کلید سازها افراد ماهر و خبره ای هستند که با گذراندن دوره های آموزشی تخصصی به این کار مسلط شده اند. در مطلبی که پیش رو دارید به خدماتی اشاره خواهیم کرد که جزو انواع خدمات کلیدسازی سیار محسوب می شوند.

انواع خدمات کلید سازی سیار

انواع خدمات کلید سازی سیار و کلیدسازی در غرب تهران شامل باز کردن درب ضد سرقت ، ساخت کلید یدک ، باز کردن قفل خودرو و … می باشد که هر کدام از آن ها مهارت خاص خود را می طلبد. در سال های گذشته شغل کلید سازی جزو مشاغلی محسوب می شد که خیلی پیچیده نبود و کلید ساز با استفاده از چند ابزار ساده می توانست اقدام به حل مشکل مشتریان کند. اما در حال حاضر قفل و کلیدها پیچیده شده اند و به تبع آن انواع خدمات کلید سازی سیار نیز دچار تغییر و تحول گشته اند. به همین دلیل نمی توان به هر کلید ساز اعتماد کرد و باید حتما مهارت او را قبول داشته باشید.

باز کردن برخی از درب ها مانند درب های ضد سرقت که از جنس چوب می باشد و معمولا قیمت بالایی دارند بسیار حساس است. زیرا اگر کلید ساز مهارت کافی نداشته باشد قطعا باعث شکسته شدن چوب آن خواهد شد. یکی دیگر از درب هایی که باز کردن آن از حساسیت بالایی برخوردار است و نیاز به ابزارهای تخصصی و مهارت کلید ساز دارد گاو صندوق می باشد. گاو صندوق از قدیم الایام برای نگهداری اسناد و مدارک ، پول ، اشیایی ارزشمند و …. کاربرد داشته است. قطعا فردی که به عنوان کلید ساز به محل مراجعه می کند باید از همه نظر مورد اعتماد و امین باشد و بتوانند کار خود را به نحو احسن انجام دهند.

تفاوت کلید سازی سیار با کلید سازی ثابت

کلید سازی هایی که به صورت سیار فعالیت می کنند در هر زمان و مکانی که شما بخواهید یعنی کلیدسازی شبانه روزی در محل حاضر می شوند و اقدام به رفع مشکل می کنند. اما کلید سازی های ثابت به روش دیگری کار می کنند. به این معنی که اگر شما به آن ها نیاز پیدا کردید باید خودتان به طور حضوری به آن ها مراجعه کنید و از آن ها درخواست کنید تا به محل بیایند. قطعا هنگامی که در پشت در خانه یا ماشین مانده اید و کلید خود را گم کرده اید و در شرایط بحرانی به سر می برید نمی توانید چند ساعت از زمان خود را تلف کنید و به دنبال کلید سازی های ثابت بگردید. زیرا آن ها در هر ساعتی که شما بخواهید حضور ندارند و تایم کار آن ها معمولا در طول روز می باشد. اما کلید سازی های سیار این محدودیت را ندارند و غالبا به طور شبانه روزی در حال فعالیت هستند. اگر بخواهید از انواع خدمات کلید سازی سیار استفاده کنید دو راه پیش روی شماست. اولین راه استفاده از اپلیکیشن های مخصوص به این کار است که با نصب در دستگاه های هوشمند مانند تبلت و گوشی های تلفن همراه قابل دسترسی می باشد و دومین راه برقراری ارتباط با شرکت های مربوطه می باشد. این شرکت ها دارای نیروهایی ماهر و با تجربه هستند که هر زمان شما نیاز داشتید آن ها را به محل اعزام می کنند .

آشنایی با انواع خدمات کلید سازی سیار

باز کردن قفل فرمان

قفل فرمان یکی از ابزارهای ایمنی خودرو محسوب می شود که باعث جلوگیری از سرقت آن خواهد شد. قفل فرمان به دلایل مختلف از جمله سهل انگاری دچار مشکل می شود. کلید سازان سیار قادر به باز کردن قفل فرمان هستند و با یک تماس می توانید آن ها را به محل دعوت کنید. یکی از نکاتی که در خصوص باز کردن قفل فرمان و قفل پدال وجود دارد این است که خودتان تلاش نکنید تا آن را باز کنید زیرا این کار یک امر تخصصی است که باید توسط یک فرد ماهر انجام شود.

تعویض مغزی قفل

مغزی قفل جزو مهم ترین بخش های آن به شمار می رود که به دلایلی از جمله استهلاک دچار خرابی می شود. هنگامی که مغزی قفل خراب شود کلید قابلیت چرخیدن در آن را ندارد و قادر به باز کردن درب نخواهد بود. تعویض مغزی قفل از وظایف و خدمات کلید سازی سیار محسوب می شود که در عرض کمترین زمان قادر به انجام آن است.

باز کردن درب های ضد سرقت

در سال های اخیر شاهد بکارگیری و نصب درب های ضد سرقت در خانه ها هستیم. نه تنها خانه های نوساز بلکه خانه هایی که چند سال قدمت دارند نیز برای افزایش ضری امنیت از درب های ضد سرقت بهره می برند. ساختار قفل های این نوع از درب ها با قفل های قدیمی متفاوت است. به همین دلیل فردی که به عنوان کلید ساز به محل شما مراجعه می کند باید از مهارت بسیار بالایی برخوردار باشد تا علاوه بر باز کردن درب از ایجاد آسیب به چوب آن نیز جلوگیری به عمل آورد.

ساخت و کپی ریموت پارکینگ

درب های پارکینگی اغلب از نوع کرکره های برقی هستند که باز و بسته کردن آن ها توسط ریموت کنترل انجام می شود. ساخت این ریموت ها از وظایف و انواع خدمات کلید سازی سیار به حساب می آید. همچنین اگر شما ریموت خود را گم کرده باشید می توانید از کلید ساز بخواهید تا آن را به وسیله ریموت مادر کددهی کند.

باز کردن قفل گاوصندوق

باز کردن قفل های گاو صندوقی کار هر کلید سازی نیست. زیرا امری دشوار ، حساس و نیازمند ابزارهای تخصصی می باشد. از جمله ابزارهایی که بدین منظور استفاده می شود دریل های دو وضعیت و کلیدهای چند محور است. این ابزارها در دسترس همگان قرار ندارد و تعداد کلید سازانی که آنها را در اختیار دارند کم است. کلید های چند محور به راحتی درب گاو صندوق را باز می کنند زیرا هنگامی که وارد مغزی قفل شدند شیارهای خالی آن را پر می کنند و مانند کلید آن عمل خواهند کرد. در سال های گذشته که این ابزارها وجود نداشت از روش های ناجوانمردانه ای مانند ” ترکاندن دینامیت ” برای گشودن درب گاوصندوق استفاده می شد.

گشودن درب خودرو

ممکن است در سوئیچ خودرو را در مکان دیگری جا گذاشته باشید یا آن را گم کرده باشید. در این شرایط نیز می توانید با کمک گرفتن از اپلیکیشن ها ، تماس با شرکت های مربوطه و …. اقدام به پیدا کردن کلید ساز سیار کنید. آن ها به روش های مختلفی که در مطالب پیشین به آن ها اشاره شد قادر به باز کردن درب خودرو خواهند بود.

تعمیر قفل های دیجیتالی

در سال های گذشته از قفل های دیجیتالی و کارتی در مکان هایی مانند هتل های 5 ستاره استفاده می شد. اما از زمانی که امنیت این نوع از قفل ها اثبات شد افراد تصمیم گرفتند تا از آن در مکان هایی مانند شرکت ها و منازل نیز استفاده کنند. قفل های دیجیتالی دارای امکانات بسیار جذابی مانند ورود با اثرانگشت ، کدهای عددی و … هستند. همچنین زیبایی آن ها باعث ترغیب افراد به بکارگیری از آن ها شده است. زیرا جلوه ای مدرن و شیک دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو