ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

آشنایی با انواع خدمات کلید سازی

کلید ساز فردی است که با ارائه انواع خدمات کلید سازی به همشهریان خود خدمت می کند. در سال های گذشته این شغل محدود بود و نهایت کار آن در ساخت کلید و باز کردن قفل های سنتی خلاصه می شد. اما در حال حاضر انواع خدمات کلید سازی بسیار متنوع شده اند به نحوی که این شغل را تبدیل به یکی از پر رونق ترین مشاغل کرده است. اگر می خواهید با جوانب دیگر از این شغل آشنا شوید تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

خدمات کلید سازی چیست؟ و انواع خدمات کلید سازی

انواع خدمات کلید سازی شامل باز کردن قفل ، ساخت کلید یدکی ، کپی کردن کلید و سوئیچ ماشین ، تعمیر انواع قفل دیجیتالی و … است. در سال های اخیر شغل کلید سازی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است. زیرا افراد هر روز بیشتر از دیروز به دنبال امنیت در محل زندگی و محل کار هستند. همین مساله موجب می شود تا با استفاده از قفل هایی مدرن تر و ایمن تر به افزایش امنیت محل خود کمک کنند. دوره استفاده از قفل و کلید سنتی تمام شده و اگر می خواهید به عنوان یک کلید سازی سیار حرفه ای فعالیت کنید باید با انواع خدمات کلید سازی آشنایی داشته باشید تا بتوانید بر اساس نیاز مشتریان به پیش بروید.

باز کردن قفل گاو صندوق

معمولا افراد مرفه و ثروتمند از گاو صندوق استفاده می کنند و آن را در جای امن نگه می دارند. اما ممکن است برخی از مواقع به دلایلی مانند فراموشکاری رمز آن را فراموش کنند یا کلید آن را در مکان دیگری جا بگذارند. در این شرایط کلید ساز می تواند به آن ها کمک کند و با مراجعه به محل اقدام به باز کردن قفل گاو صندوق کند. با ابزارهای مختلفی می توان درب گاو صندوق را باز کردن که یکی از مهم ترین آن ها کلید های چند محور است. این کلید به محض قرار گرفتن در مغزی به شیارهای آن نفوذ می کند و خود را به شکل آن در می آورد. بعد از چرخش کلید می توان به راحتی درب را باز کرد. استفاده از کلیدهای چند محور هیچ آسیبی به مغزی درب گاو صندوق وارد نمی کند و آن را صحیح و سالم به شما تحویل می دهد. در صورتی که در سال های گذشته این نوع از روش های مدرن برای باز کردن قفل گاو صندوق وجود نداشت. کلید های چند محور در دسترس عموم قرار ندارند و فقط کلید سازهای حرفه ای و ماهر از آن استفاده می کنند. پس اگر قصد دارید خودتان اقدام به باز کردن درب گاو صندوق کنید به فکر استفاده از این کلید ها نباشید.

توانایی تشخیص مشکل

بسیاری از کلید سازان حرفه ای به خوبی می توانند مشکل را تشخیص دهند و بهترین راهکار را جلوی پای شما بگذارند. این افراد که سال ها در صنعت کلید سازی شبانه روزی فعالیت داشته اند به خوبی می دانند که جلب رضایت مشتریان چقدر ارزشمند است و تلاش می کنند که هزینه های اضافی را بر آن ها تحمیل نکنند. تشخیص به موقع و درست مشکل باعث می شود تا شما نیاز به هزینه های مالی بیشتر نداشته باشید و با کمترین هزینه اقدام به تعمیر و رفع مشکل کنید.

خدمت رسانی در محل

در حال حاضر خدمت رسانی در محل به یکی از انواع خدمات کلید سازی به خصوص کلید سازی غرب تهران تبدیل شده است. در سال های گذشته برای پیدا کردن یک کلید ساز باید کیلومترها می رفتید تا یک کلید ساز پیدا کنید و مشکل خود را با او در میان بگذارید. اما در حال حاضر شرایط به طور کلی فرق کرده است. شما دیگر نیازی ندارید تا محل را ترک کنید و ساعت ها بعد با یک کلید ساز به محل برگردید. بلکه می توانید تنها با یک تماس یا استفاده از اپلیکیشن های هوشمند اقدام به انتخاب کلید ساز کنید. تصور کنید که ماشین شما در خیابان است و سوئیچ آن را گم کرده اید. قطعا شرایط بحرانی را تجربه می کنید و اصلا تمایلی ندارید که ماشین را در خیابان رها کنید و به دنبال کلید ساز بروید. در این مواقع می توانید از گوشی تلفن هوشمند خود استفاده کنید و سریعا یکی از کلید سازان حرفه ای را به محل دعوت کنید.

شناخت انواع قفل های ساده و پیچیده

یکی از مهم ترین تخصص ها و انواع خدمات کلید سازی شناخت او از مدل های مختلف قفل های ساده و پیچیده است. روز به روز شغل کلید سازی تبدیل به شغلی دشوارتر می شود. زیرا ترکیب آن با تکنولوژی موجب شده تا انواع قفل های مدرن وارد بازار شوند که مکانیزم و ساختار آن ها با یکدیگر متفاوت است. به طور مثال قفل دیجیتالی که نیاز به کلید ندارد و با اثر انگشت باز می شود به روش دیگری تعمیر می شود. یک کلید ساز با تجربه و خوش نام می داند که باید دائما به روز باشد و اطلاعات خود را افزایش دهد. در دنیای امروز که ساختمان های لوکس و سر به فلک کشیده ساخته می شوند استفاده از قفل دیجیتالی و مدرن نیز رواج پیدا کرده است. زیرا این قفل ها نه تنها ایمن هستند بلکه از زیبایی قابل قبولی نیز برخوردار می باشند که برای بسیاری از افراد مهم است.

توانایی کار با ابزارهای تخصصی

شغل کلید سازی مانند تمام مشاغل تخصصی دارای ابزار است. کلید ساز علاوه بر ارائه انواع خدمات کلید سازی باید به نحوه کار با این ابزارها نیز تسلط داشته باشد. زیرا هر قفل و کلیدی نیاز به یک ابزار دارد. به طور مثال اگر قصد دارید از روی کلید اصلی یک کلید یدک بسازید باید از ابزار مخصوص به آن استفاده کنید. اما اگر کلید اصلی را گم کرده اید و می خواهید از روی قفل اقدام به ساخت کلید کنید باید از ابزار دیگری بدین منظور استفاده کنید. در حین ساخت کلید باید از وسایلی مانند اره کمانی استفاده کنید تا بتوانید به خوبی آن را برش دهید. بعد از برش و پرداخت باید به کمک دستگاهی به نام پلیسه گیر اقدام به پلیسه گیری کلید کنید. این مرحله که جزو مراحل پایانی ساخت کلید محسوب می شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا اگر کلید به خوبی پلیسه گیری نشود در قفل گیر می کند و توانایی باز کردن آن را نخواهد داشت. چه بسا که ممکن است در قفل بشکند و مشکلات بعدی را به وجود آورد.

هزینه کلید سازی

هزینه کلید سازی بر اساس فاکتورهای مختلف و انواع خدمات کلید سازی تعیین می شود. زیرا شغل کلید سازی در دسته مشاغل خدماتی تقسیم بندی می شود و نمی توان یک تعرفه ثابت را برای آن در نظر گرفت. به طور مثال باز کردن قفل منزل با باز کردن قفل خودرو هزینه های مختلفی دارد که در هنگام مراجعه کلید ساز به محل به شما اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو