ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

آشنایی کامل با کلید سازی برای قفل های سولکس

در این مطلب قصد داریم به کلید سازی برای قفل های سولکس بپردازیم. قفل های سولکس نوعی از قفل ها محسوب می شوند که نقش مهمی در ایجاد امنیت دارند. امنیت از مهم ترین مولفه ها در آرامش و آسایش افراد به شمار می رود که انسان تلاش دارد از راه های مختلفی آن را برای خود و خانواده اش فراهم آورد. با کلید سازی در غرب تهران و بررسی کلید سازی برای قفل های سولکس همراه باشید.

کلید سازی برای قفل های سولکس

کلید سازی برای قفل های سولکس چیست و قفل های سولکس چه ویژگی ها و مزایایی دارند ؟ هر کدام از قفل هایی که ما برای تامین امنیت از آن ها استفاده می کنیم خصوصیات منحصر به فردی دارند. برخی از آن ها دارای آلیاژ قوی ، تعداد زبانه زیاد ، سیستم مرکزی پیچیده و … هستند. قفل های سولکس نیز از جهت آلیاژ و ساختار با سایر قفل ها متفاوت می باشند به همین دلیل کلید سازی برای قفل های سولکس هم نکات مخصوص به خود را دارد.

هنگامی که شما قصد دارید یک قفل جدید نصب کنید و یا قفل خراب را تعمیر کنید باید حتما از افراد حرفه ای کمک بگیرید. کلید سازی آنلاین و کلید سازی سیار در سطح شهر می تواند گزینه مناسبی برای کمک به شما باشد. زیرا اگر خودتان اقدام به تعمیر قفل کنید ممکن است آسیب بیشتری به آن وارد کنید و هزینه بالاتری را متحمل شوید. در مطالب پیشین تحت عنوان ” کلیدسازی شبانه روزی وردآورد ” به معرفی یکی از بهترین کلید سازی های کلان شهر تهران پرداختیم که شما در هر ساعت از شبانه روز قابلیت دسترسی به آن را خواهید داشت.

قفل سولکس چیست ؟

در واقع سولکس نام یک کارخانه است که قفل هایی از جنس فولاد تولید می کند. عیار این نوع از فولاد بسیار قوی است و برای ایجاد امنیت گزینه مناسبی به شمار می رود. در حال حاضر قفل های سولکس در بازار ایران هم به فروش می رسند اما تمام آن ها جعلی هستند و نمی توان روی آن ها حساب باز کرد. اگر بخواهید می توانید در ایران نوع اصلی این قفل را پیدا کنید اما بسیار کمیاب هستند و باید هزینه زیادی بابت آن بپردازید.

ویژگی های قفل سولکس

اگر بخواهیم درباره کلید سازی برای قفل های سولکس بگوییم باید اشاره ای به ویژگی های این قفل محبوب نیز داشته باشیم.

ضد سرقت

جالب است بدانید که قفل سولکس نوعی قفل ضد سرقت به شمار می رود. حتما با شنیدن قفل ضد سرقت به یاد قفل درب ضد سرقت افتادید که دارای چند زبانه هستند. در صورتی که منظور از ضد سرقت بودن درباره قفل سولکس این است که به دلیل فولاد قوی که در ترکیبات آن وجود دارد در برابر برش با اره کمانی مقاوم است و سارقین نمی توانند به راحتی و توسط ابزارهای ساده اقدام به بریدن آن کنند. البته این مساله به این معنی نیست که قفل سولکس توسط هیچ وسیله ای بریده نمی شود اما مقاومت آن بسیار بیشتر از سایر قفل هاست و به راحتی برش داده نمی شود. آبکاری در بخش زبانه قفل سولکس اصلی ترین دلیل مقاوم بودن آن بعد از آلیاژ فولاد است.

زبانه مخفی

زبانه قفل سولکس بعد از قفل شدن کاملا مخفی می شود و توسط سارقین مشاهده نخواهد شد. همان طور که می دانید سارقین به اولین چیزی که فکر می کنند این است که زبانه قفل را ببرند و قفل را باز کنند. قفل های سولکس مدل های مختلفی دارند که یکی از مشهورترین آن ها مدل گوشواره ای است. این مدل نیز دارای زبانه ای مخفی است و ابزارهایی مانند قیچی و اره کمانی قادر به درگیر شدن با زبانه آن نخواهند بود. انواع قفل ها فقط به وسیله دستگاه های سنگین برش ، بریده می شوند. البته سارقین ترجیح می دهند ریسک نکنند و این دستگاه ها را به محل سرقت نیاورند. چون صدای زیادی تولید می کنند و قطعا اطرافیان را از حضور خود مطلع خواهند کرد.

آبکاری سطح قفل

یکی از نکات مهمی که کارخانه سولکس در کلید سازی برای قفل های سولکس در نظر گرفته آبکاری شدید و مقاوم سطح قفل است. زمانی که سطح قفل به شدت صیقلی شود سارق نمی توانند آن را به وسیله قیچی و اره برش دهد زیرا سطح قفل به شدت لغزنده است و اگر سارق چند بار تلاش کند و در بریدن قفل شکست بخورد قطعا عطای سرقت از آن محل را به لقایش می بخشد.

ضد اسید

قفل های سولکس ضد اسید هستند و به عنوان یکی از قوی ترین قفل های ضد اسید در سراسر جهان شناخته می شوند. کلید سازی برای قفل های سولکس کار دشواری است و عملا زحمتی دو برابر را می طلبد. زیرا قفل های سولکس دارای دو استوانه رمز هستند که علاوه بر اینکه قفل را ضد اسید کرده بلکه امنیت آن را به شدت بالا برده است. اگر صاحب این نوع از قفل ها هستید و به دلایل مختلف نیاز به کلید ساز داشتید باید به سراغ کسی بروید که در تعمیر این قفل ها سابقه داشته باشد چون تعمیر آن ها دشوار و کاری تخصصی است. به هیچ عنوان این کار را به دست یک فرد تازه وارد ندهید زیرا باعث ضررهای مالی خواهید شد. برخی از سارقین هنگامی که مشاهده کنند زبانه قفل مخفی است یا به هر دلیلی نتوانند قفل را باز کنند در آن اسید تزریق می کنند. برند سولکس به اینجا هم فکر کرده است. قرار دادن دو عدد استوانه در کنار ساچمه ها باعث می شود که قفل با تزریق اسید هم باز نشود. زیرا این استوانه ها با دندانه های کلید درگیر نیست و تزریق اسید نمی تواند باعث باز شدن قفل شود مگر اینکه از اسید برای تخریب تمام قفل استفاده شود که این مساله بسیار وقت گیر خواهد بود و نیاز به زمانی چند ساعته دارد. مطمئن باشید هیچ سارقی حاضر نیست بیشتر از چند دقیقه زمان برای باز کردن قفل تلف کند چه برسد به چند ساعت !

مناسب ترین محل برای نصب قفل سولکس کجاست ؟

پس از اینکه به کلید سازی برای قفل های سولکس و بررسی ویژگی های مختلف این قفل قدرتمند اشاره کردیم حتما سوال مهمی برای شما پیش آمده و آن هم این است که بهترین مکان برای نصب قفل سولکس کجاست ؟ پاسخ این است که شما در هر مکان می توانید از این قفل استفاده کنید و امنیت آن را بالا ببرید. در نصب قفل سولکس هیچ محدودیتی وجود ندارد. اما توجه داشته باشید که ویژگی های بیان شده در خصوص برند سولکس مربوط به قفل های اصلی است و قفل های تقلبی به هیچ عنوان این مزایا را شامل حال شما نمی کنند و بسیار ضعیف هستند. کلید سازی شبانه روزی شاه کلید در هر ساعت از شبانه روز به صورت سیار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه کلیدسازی و مخصوصا کلید سازی برای قفل های سولکس می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو