ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی شبانه روزی گیشا

کلیدسازی شبانه روزی گیشا با ارائه مطالبی که در این بخش به آن ها اشاره می شود به خوبی شما را راهنمایی خواهد کرد که درب خودرو و اتومبیل خود را بدون کلید باز کنید. زیرا جا گذاشتن کلید یکی از مشکلات همیشگی افراد که چاره ای برای آن وجود ندارد. زیر برخی از افراد دارای حافظه ضعیفی هستند. پس با پیشنهاداتی که توسط کلیدسازی شبانه روزی گیشا ارائه شده همراه باشید.

خدمات کلیدسازی شبانه روزی گیشا

کلیدسازی شبانه روزی گیشا از بهترین کلید سازی غرب تهران با داشتن تیمی حرفه ای و کاربلد این امکان را در اختیار شما قرار داده تا در هر مکان و ساعتی از شبانه روز با آن ها تماس بگیرید و روی تخصص آن ها حساب کنید. جا گذاشتن کلید خودرو از عمده مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن دسته و پنجه نرم می کنند. کلیدسازی شبانه روزی گیشا در ادامه روش هایی را بیان می کند که به کمک آن ها می توانید خودتان اقدام به باز کردن درب ماشین بدون هیچ گونه سوئیچ و کلید کنید. بهتر است قبل از اینکه به اصل مطلب بپردازیم این نکته را خدمت شما بازگو کنیم که در هنگام گم کردن و یا جا گذاشتن کلید خودرو به هیچ عنوان کنترل خود را از دست ندهید و خونسردی خودتان را حفظ کنید. دومین نکته ای که لازم به ذکر است دانستن تفاوت ساختار قفل هاست. هر مدل از ماشین ها دارای قفل هایی با ساختارهای مختلف هستند اما نحوه باز کردن آن ها بدون کلید تقریبا مشابه است.

روش باز کردن درب خودرو بدون سوئیچ

بند کفش

کلیدسازی شبانه روزی گیشا به شما پیشنهاد می کند اگر به هر دلیلی سوئیچ و کلید خودرو را در اختیار ندارید از ساده ترین و دم دستی ترین وسیله مانند بند کفش برای باز کردن درب ماشین استفاده کنید. بکارگیری از این ابزار فقط برای قفل هایی است که می توان آن ها را به سمت بالا کشید و باز کرد. قفل هایی که دارای شکل های دیگر هستند و دارای زبانه ای به شکل نمی باشند به کمک این روش باز نخواهند شد. بدین منظور کافی است شما ابتدای بند کفش را به صورت حلقه ای گره بزنید و از بخش بالایی ماشین آن را به داخل ماشین بفرستید. به وسیله حلقه ای که توسط گره به وجود آورده اید قفل را بگیرید و به سمت بالا فشار بیاورید و بکشید. نکته مهمی که وجود دارد این است که حتما از قبل دزدگیر ماشین را بی صدا کنید تا صدای آن باعث آزار شما و اطرافیان نشود. باز کردن درب خودرو به این روش می تواند توسط حلقه های جالباسی فلزی نیز صورت بگیرد.

پیچ گوشتی و میله فلزی

پیچ گوشتی و فلز یکی دیگر از روش هایی است که به کمک آن می توانید اقدام به باز کردن درب خودرو کنید. از مواردی که کلیدسازی شبانه روزی گیشا به شما گوشزد می کند این است که در هنگام استفاده از ابزارهای فلزی مانند میله باید نهایت احتیاط را به خرج دهید. زیرا پیچ گوشتی و میله فلزی می توانند به بدنه و درب ماشین آسیب وارد کنند. ایجاد خط و خش بر روی بدنه و درب باعث ایجاد خسارت مالی و در نهایت از بین رفتن زیبایی ظاهری آن خواهد شد.در این شرایط بهترین انتخاب کمک گرفتن از کلید سازی شبانه روزی می باشد.

اسلیم جیم

اسلیم جیم وسیله ای فلزی است که ظاهری مشابه به میله دارد. در بخش ابتدایی آن یک برجستگی وجود دارد که می توان آن را به درون ماشین هدایت کرد. بالا کشیدن این میله باعث باز شدن درب خودرو می شود. از این وسیله در فیلم های هالیوودی به مراتب استفاده شده است. اگر اهل دیدن فیلم های خارجی هستید قطعا این ابزار را در آن ها دیده اید.

نوار پلاستیکی

کلیدسازی شبانه روزی گیشا به راهکار دیگری در خصوص باز کردن درب خودرو بدون سوئیچ را می دهد. بدین منظور می توانید از نوارهای پلاستیکی نیز استفاده کنید. حتما برای شما این سوال به وجود می آید که نوارهای پلاستیکی چگونه می توانند قفل ماشین را باز کنند؟ پاسخ بسیار ساده است. فقط کافیست تا یک تکه چوب در کنار درب ماشین قرار دهید و این نوار را کم کم وارد درب ماشین کنید و آن را به قفل برسانید. بالا کشیدن سریع قفل باعث باز شدن درب می شود.

تماس با کلیدسازی شبانه روزی گیشا

کلید سازی شبانه روزی گیشا آماده ارائه خدمت به همشهریان خود است. بسیاری از افراد در باز کردن درب خودرو با روش هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم مشکل دارند و نمی توانند به خوبی از پس آن بربیایند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که اگر به هر دلیل نتوانستید درب خودرو را بدون سوئیچ باز کنید حتما از کلید سازان ماهر و خوش نامی که به طور سیار کار می کنند استفاده کنید. در مطالب پیشین شما را با کلید سازی سیار در مناطق مختلف تهران فعالیت می کنند آشنا کردیم. برای آشنایی با آن ها حتما به مطالب پیشین سری بزنید.

باز کردن درب خانه بدون کلید

گم کردن کلید فقط مخصوص به ماشین نیست بلکه ممکن است شما در شرایط مختلف کلید درب خانه را نیز گم کنید و یا آن را در مکان های دیگر جا بگذارید. به همین دلیل در این بخش به نحوه باز کردن درب خانه بدون کلید نیز اشاره می کنیم

استفاده از Bump

Bumpنام دیگر کلید های یک طرفه است که معمولا با اغلب قفل ها سازگاری دارند و می توانند در شرایط بحرانی اقدام به باز کردن قفل کنند. این کلیدها برای قفل های سنتی و معمولی کاربرد دارند و به دلیل ساختاری که دارند می توانند برای باز کردن انواع قفل ها کارآمد باشند. لازم به ذکر است که این کلید ها برای باز کردن قفل ماشین مناسب نیستند زیرا سوئیچ ماشین دو طرفه است اما قفل درب خانه یک طرفه می باشد.

استفاده از گیره کاغذی

گیره کاغذی یا سنجاق در شرایطی که پشت درب خانه مانده اید می توانند به کمک شما بیایند. بدین منظور باید بخش ابتدایی گیره یا سنجاق را مقداری خم کنید و آن را به آهستگی وارد قفل کنید. وقتی که گیره وارد شیار قفل شد آن را در جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخانید. البته از وسایلی مانند چاقو نیز می توانید برای اینکار استفاده کنید.

استفاده از کارت های اعتباری

کارت های اعتباری و ورق های رادیولوژی جزو ابزارهایی هستند که به کمک آن ها می توانید درب را باز کنید. بدین منظور باید کارت هایی که محکم هستند و جنس آن ها از لمینت است را امتحان کنید. برای باز کردن قفل درب باید کارت را در بالای زبانه قفل قرار دهید و آن را به سرعت به سمت پایین بکشید. هر چقدر کارت سفت تر باشد احتمال باز شدن قفل بیشتر خواهد بود . مسلما در این بخش باید به شما توصیه کنیم که اگر نتوانستید از روش های بالا برای باز کردن درب خانه استفاده کنید باید از کلیدسازهای سیار و ثابت بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند. هزینه کلیدسازیهای سیار مقداری بیشتر از کلیدسازی های ثابت است زیرا هزینه ایاب و ذهاب به آن ها تعلق می گیرد. اما یکی از محاسنی که دارند این است که تنها یک تماس کافیست تا به کمک شما بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو