ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی شبانه روزی وردآورد

کلیدسازی شبانه روزی وردآورد استفاده از قفل های پیشرفته و ایمن را پیشنهاد می دهد. زیرا این قفل ها علاوه بر تامین امنیت می توانند زیبایی و جلوه بیشتری به محیط زندگی و محل کار شما بدهند. در این مطلب، مجموعه کلید سازی در غرب تهران به معرفی و بررسی مدرن ترین قفل ها از دیدگاه کلیدسازی شبانه روزی وردآورد خواهیم پرداخت . پس با ما همراه باشید.

کلیدسازی شبانه روزی وردآورد

کلیدسازی شبانه روزی وردآورد استفاده از چه نوع قفل هایی را توصیه می کند ؟ همان طور که می دانید کلید سازی شغلی است که تحت تاثیر تکنولوژی می باشد. به این معنی که هر گونه پیشرفت در این زمینه می تواند تحولی عظیم در این صنعت به وجود آورد. صنعت کلید سازی مانند سایر صنایع روز به روز در حال گسترش است و از شکل سنتی خود خارج شده است. در سال های گذشته تنها وظیفه کلید ساز باز کردن درب خانه و ماشین و ساخت انواع کلید بود. اما در حال حاضر شرایط کاملا تغییر کرده است. طراحی و خلق قفل های مدرن سبب شده تا کلید سازانی مانند مجموعه کلید سازی سیار و شبانه روزی وردآورد نیز خود را آپدیت کند و با این تغییرات هماهنگ شوند.

بهترین و پیشرفته ترین قفل های هوشمند

اگر می خواهید امنیت محل زندگی خود را افزایش دهید باید استفاده از قفل و کلیدهای سنتی را فراموش کنید. زیرا این کلیدها ساختاری بسیار ساده دارند و به راحتی توسط سارقین باز می شوند. در حال حاضر بسیاری از افراد ترجیح می دهند از پیشرفت تکنولوژی و انواع قفل های هوشمند بهره بگیرند و از قفل های پیشرفته و مدرن استفاده کنند. نصب درب های ضد سرقت یکی دیگر از روش های تامین امنیت است اما قفل و کلید نیز نقش بسیار پررنگی دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با نوعی از قفل ها آشنا کنیم که نصب آن ها در محل مورد نظر آسودگی خاطر را برای شما به همراه می آورد. جالب است بدانید که قفل های هوشمند قابلیت آلارم و هشدار را دارند و اگر شما مدت زمان طولانی در منزل نباشید و اتفاقات غیر منتظره مانند ورود سارق به محل رخ دهد هشدار برای شما ارسال می شود و از وقوع حادثه مطلع خواهید شد. یکی دیگر از مزایای این نوع از قفل ها ساخت کلید مجازی است. به این معنی که شما با ساخت کلید های موقت مجازی این امکان را در اختیار فرد خاصی قرار می دهید و آن را به نحوی برنامه ریزی می کنید که فقط در یک ساعت خاص کار کند. به این روش می توانید مطمئن شوید که هیچ فرد غریبه ای وارد محل زندگی و کار شما نشده است. در ادامه با کلیدسازی شبانه روزی وردآورد همراه باشید.

قفل هوشمند August Wi-Fi

قفل های آگوست وای فای جزو پیشرفته ترین قفل ها محسوب می شود که مزایای زیادی دارند. از جمله مزایای این قفل ها می توان به کدهای نامحدود و آلارم اشاره کرد. این قفل قابلیت اتصال به بلوتوث نیز دارد و شما می توانید در مواقع لازم از این امکان استفاده کنید.

مزایا

سایز قفل هوشمند آگوست وای فای بسیار کوچک است و ابعاد کمی دارد. وجود وای فای در ساختار این قفل از مزایا و نقاط قوت آن محسوب می شود. خانه های اسمارت یا هوشمند می توانند به راحتی از این قفل استفاده کنند و سهولت در کاربرد موجب شده تا تبدیل به یکی از محبوب ترین قفل ها شود. جالب است بدانید که قفل آگوست وای فای قابلیت استفاده از کلیدهای قدیمی را نیز دارد.

معایب

مزایای قفل آگوست وای فای بسیار بیشتر از معایب آن است اما اگر بخواهیم یک مورد در خصوص معایب این قفل محبوب بگوییم این است که صفحه کلید آن به طور جداگانه به فروش می رسد و شما باید هزینه ای جداگانه بابت آن پرداخت کنید. تصویری از قفل آگوست وای فای نسخه پرو را در ادامه مشاهده می کنید.

قفل كد گذاري Schlage

نوع دیگری از قفل های پیشرفته که کلیدسازی شبانه روزی وردآورد توصیه به نصب آن دارد قفل کد گذاری Schlage و یا قفل رمزی است. نوع این قفل به صورت دستگیره ای است و قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث را نیز دارد. تعداد کدهایی که توسط این قفل برنامه ریزی می شود 100 عدد و دارای سیستم هشدار و آلارم نیز می باشد.

مزایا

قفل Schlageدارای نصب و راه اندازی آسان است و در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می شود. این قفل از سیستم قفل آمازون نیز پشتیبانی می کند و با نصب آن در محل زندگی می توانید با خیال راحت به سفر بروید و مدت زمان زیادی را خارج از خانه بگذرانید.

معايب

قفل Schlage از سیستم home kit پشتیبانی نمی کند و این امر به عنوان نقطه ضعف این قفل شناخته شده است. اما نگران نباشید. اگر شما فاقد سیستم home kit هستید استفاده از این قفل برای شما راحت خواهد بود.

قفل هوشمند Kwikest Halo

قفل پیشرفته و مدرن Kwikest Halo نیز دارای سیستم دستگیره ای است و علاوه بر قابلیت اتصال به وای فای دارای پد شماره می باشد. برنامه ای که از این قفل پشتیبانی می کند اندروید و ios می باشد که با اغلب تلفن های همراه هوشمند و رایج سازگار خواهد بود

مزايا

قفل Kwikest Halo دارای مزایای زیادی است که بعد از نصب و بکارگیری متوجه آن خواهید شد. به طور مثال این قفل دارای برنامه های لمسی و بصری است که کار کردن با آن را آسان و لذت بخش می کند. کدهایی که در این قفل تنظیم می شوند به راحتی قابل مدیریت هستند و هیچ مشکلی از این بابت پیش نخواهد آمد.

معايب

یکی از معایبی که در خصوص قفل های Kwikest Halo وجود دارد این است که صفحه لمسی آن کند کار می کند. این امر برای افرادی که به دنبال سرعت در انجام امور می گردند گزینه مناسبی نخواهد بود. این قفل دارای ویژگی های امنیتی بسیار بالا می باشد و معمولا برای افراد حرفه ای و آشنا به این سیستم مناسب تر است. زیرا ممکن است افراد مبتدی از ساختار این قفل سردر نیاورند.

قفل Lockly screen plus

نوع دیگری از قفل های هوشمند که توسط مجموعه کلید سازی شبانه روزی وردآورد توصیه می شود قفل Lockly screen plus است. این قفل به صورت دستگیره ای و اهرمی است که دارای سیستمی هوشمند می باشند. این قفل فقط از بلوتوث پشتیبانی می کند و قابلیت اتصال به وای فای را ندارد و این امر از معایب آن محسوب می شود.

مزایا

قفل Lockly screen plus با لمس اثر انگشت باز می شود به شرطی که از قبل اثر انگشت مورد نظر برای او تعریف شده باشد. وجود منوی قفل انتخابی را می توان از دیگر مزایای این قفل محسوب کرد.

معایب

از معایب قفل Lockly screen plus این است که فقط به بلوتوث متصل می شود. عدم وجود آلارم و هشدار نیز باعث شده تا افرادی که به دنبال قفل های آلارم دار هستند از خرید قفل Lockly screen plus منصرف شوند. عدم اتصال به سیستم های خانگی هوشمند از دیگر معایب این قفل محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو