ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی شبانه روزی طرشت

یکی از کم ترین خدماتی که کلیدسازی شبانه روزی طرشت به مشتریان خود ارائه می دهد باز کردن قفل گاوصندوق بدون کلید است. باز کردن قفل گاوصندوق یکی از پیچده ترین و در عین حال حساس ترین کارهایی است که باید حتما توسط کلید سازان ماهر و خبره انجام شود. در این مطلب شما را با روش و نحوه باز کردن قفل گاوصندوق توسط مجموعه کلیدسازی شبانه روزی طرشت آشنا خواهیم کرد.

باز کردن قفل گاوصندوق توسط کلیدسازی شبانه روزی طرشت

کلیدسازی شبانه روزی طرشت خدمات متنوعی را به همشهریان خود ارائه می دهد که علاوه بر ساخت کلید ، باز کردن قفل درب خانه ، باز کردن درب های ضد سرقت و …. می توان به باز کردن قفل گاوصندوق نیز اشاره کرد. گاوصندوق ها به عنوان یک ابزار امنیتی شناخته می شوند که برای نگهداری و محافظت از اشیای گرانبها مانند جواهرات ، سکه ، پول ، دسته چک و انواع اسناد استفاده می شود . در برخی از مواقع کلید گاوصندوق گم می شود و یا به سرقت می رود. در این شرایط قطعا خونسردی خود را از دست می دهید و تصور می کنید که برای باز کردن گاوصندوق باید کاملا آن را تخریب کنید. جالب است که بدانید در سال های گذشته برای باز کردن قفل گاوصندوق اقدام به تخریب کامل آن می کردند. دینامیت یکی از ابزارهایی بود که در این شرایط بسیار کاربردی بود !!! زیرا قفل های گاو صندوق بسیار ایمن هستند و نمی توان به راحتی اقدام به باز کردن آن ها کرد. اما در حال حاضر صنعت کلید سازی پیشرفت قابل توجهی داشته و به دلیل پیشرو بودن تکنولوژی در این صنعت شاهد طراحی و عرضه ابزار آلاتی در این خصوص هستیم. به نحوی که دیگر شما برای باز کردن قفل گاو صندوق نیازی به تخریب آن ندارید بلکه می توانید از دریل های دو وضعیت یا کلید های چند محور بدین منظور استفاده کنید.

نحوه باز کردن قفل گاوصندوق

دریل دو وضعیت

دریل دو وضعیت یکی از مهم ترین ابزارهای صنعت کلید سازی است که برای باز کردن قفل های گاوصندوق از آن استفاده می شود. دریل های دو وضعیت جزو ابزارهای تخصصی است که در دسترس تمام کلید سازان قرار ندارد بلکه فقط افرادی از آن استفاده می کنند که به طور تخصصی در زمینه باز کردن قفل های گاو صندوقی فعالیت می کنند. شیوه کارکرد دریل های دو وضعیت یا چند وضعیت به این صورت است که بعد از وارد شدن به درون قفل باعث تخریب مغزی آن می شود. و شما برای باز کردن قفل آن نیازی به تخریب کل گاو صندوق ندارید. هنگامی که مغزی قفل تخریب شد شما می توانید با پیچاندن دسته دسته گاوصندوق زبانه قفل را از بدنه جدا کنید. قطعا بعد از انجام این روش باید قفل را کاملا تعویض کنید زیرا دیگر کارآیی سابق را نخواهد داشت. معمولا افراد عادی اقدام به خرید دریل های چند وضعیت نمی کنند زیرا به طور همیشه مورد نیاز آن ها نیست و در ضمن هزینه بسیار هنگفتی دارد. نکته قابل تاملی که در این باره وجود دارد این است که تعداد این دریل ها در کشور بسیار کم است.

کلید چند محور

کلید های چند محور یکی دیگر از ابزارهای موجود در صنعت کلید سازی هستند که قادر به باز کردن تمام کلیدها می باشند. طراحی و عرضه کلید های چند محور یکی از نمونه های بارز نفوذ تکنولوژی در صنعت کلیدسازی کشور محسوب می شود زیرا بر اساس هوش مصنوعی ساخته شده اند و می توانند در کمتر از 2 ساعت اقدام به باز کردن قفل گاوصندوق کنند. سیستم کار کلید های چند محور به این صورت است که هنگام قرار گرفتن درون قفل قادر به حدس زدن فضا و شیارهای خالی در اطراف خود هستند و با پر کردن آن ها و سپس چرخاندن آن می توانید به راحتی هر قفلی را باز کنید. استفاده از این روش نسبت به روش قبل خرابی کمتری دارد و معمولا مغزی و قفل گاوصندوق آسیب نمیبیند. کلیدسازی شبانه روزی طرشت با در اختیار داشتن این ابزارها به راحتی اقدام به باز کردن انواع قفل می کند. البته لازم به ذکر است که معمولا برای باز کردن قفل های گاوصندوق از این ابزار استفاده می شود و سایر قفل های معمولی با روش های ساده تر نیز باز خواهند شد. کلید های چند محور نیز مانند دریل های چند وضعیت در دسترس تمام افراد نیست و فقط متخصصین آن را در اختیار دارند و برای انجام امور تخصصی از آن بهره می گیرند

تخریب زبانه و حاشیه درب

تخریب زبانه و حاشیه درب یکی دیگر از روش های باز کردن قفل گاوصندوق است که در مجموعه کلیدسازی شبانه روزی طرشت و کلید سازی در غرب تهران مورد استفاده قرار می گیرد. بکارگیری از این روش زمانی مورد تایید است که گاوصندوق و سالم ماندن آن برای شما اهمیت نداشته باشد. در این روش باید محل قرار گیری درب با بدنه را کاملا تخریب کنید تا بتوانید زبانه را از محل اتصال به بدنه جداسازی کنید. بدنه گاوصندوق با استفاده از این روش کاملا تخریب می شود زیرا یکی از ابزارهایی که برای تخریب بدنه مورد استفاده قرار می گیرد پتک است. ایجاد ضربات محکم به وسیله پتک و چکش باعث باز شدن قفل گاوصندوق خواهد شد.

کمک گرفتن از متخصصین

کلیدسازی شبانه روزی طرشت یکی از متخصصینی است که در شرایط حساس می تواند به کمک شما بیاید. قطعا باز کردن قفل گاوصندوق کار افراد عادی نیست. اگر در چنین وضعیتی گرفتار شدید باید با یک مجموعه متخصص در شهر خود مانند کلید سازی شاه کلید تماس بگیرید و از آن ها بخواهید تا با مراجعه به محل اقدام به بررسی و باز کردن قفل بپردازند. یکی از نکاتی که مطرح کردن آن خالی از لطف نیست این است که از کلید سازی های تازه وارد و غیر معتبر برای انجام امور تخصصی کمک نخواهید . زیرا آن ها تجربه کافی در این زمینه ندارند و اغلب آن ها نیز فاقد ابزارهای تخصصی هستند. همین مساله باعث می شود تا شما دچار خسارات فراوانی شوید

مقایسه گاوصندوق های قدیمی و جدید

واقعیت این است که گاوصندوق های قدیمی از استحکام قفل و بدنه بیشتری نسبت به گاوصندوق های جدید برخوردار بودند اما فراموش نکنید که قفل گاوصندوق های جدید بسیار ایمن تر هستند زیرا به نحوی پیچیده طراحی شده اند تا هر شخصی توانایی باز کردن آن را نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو