ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی شبانه روزی سردار جنگل

کلیدسازی شبانه روزی سردار جنگل در کنار سایر مجموعه های کلید سازی در تهران زمینه را برای افزایش امنیت شهروندان فراهم نموده است. این کلید سازی با ساخت و تعمیر قفل های مدرن در تلاش است تا همواره خود را با نیاز مشتریان تطبیق دهد و از تکنولوژی روز دنیا عقب نماند. در این مطلب کلید سازی در غرب تهران به بررسی خدمات کلیدسازی شبانه روزی سردار جنگل و بررسی قفل های مدرن می پردازد.

کلیدسازی شبانه روزی سردار جنگل

کلیدسازی شبانه روزی سردار جنگل از آخرین تکنولوژی دنیا در تعمیر و ساخت انواع قفل استفاده می کند. قفل های ساده کاربرد خود را از دست داده اند و امروزه به دلیل سرقت های فراوانی که در جامعه صورت می گیرد قفل های پیشرفته ساخته شده اند. در مطالب گذشته تحت عنوان ” پیشرفته ترین قفل ها ” به بررسی این موضوع پرداختیم. اما در این مطلب قصد داریم از زاویه ای دیگر به قفل های پیشرفته نگاه کنیم. در سال های گذشته که اغلب خانه ها و منازل از قفل های ساده استفاده می کردند ادارات و هتل ها اقدام به نصب قفل های پیشرفته مانند قفل دیجیتال کردند. اما در حال حاضر استفاده از این قفل ها در تمام اماکن توصیه می شود. زیرا به شدت ضریب ایمنی محل را بالا می برد. تمام ساختمان ها و مجتمع های مسکونی نوساز اغلب موارد ایمنی را رعایت می کنند که می توان به درب ضد سرقت ، قفل برقی و … اشاره کرد. اما شما به عنوان فردی که در خانه ساکن می شوید می توانید از بیشترین ابزارهای ایمنی استفاده کنید.

قفل دیجیتال چیست ؟

اگر بخواهیم به پرسش ” قفل دیجیتال چیست ” پاسخ دهیم باید بگوییم که نسل جدیدی از قفل ها هستند که باز و بسته شدن آن ها به واسطه جریان الکتریکی انجام می شود. به همین دلیل سارقین نمی توانند به راحتی آن را باز کنند. هنگامی که جریان الکتریکی وارد قفل می شود. نیروی الکترومغناطیسی ایجاد می شود. معمولا قفل های جدید به وسیله ریموت کار می کنند و در زمان وقوع خطر دارای هشدارها و آلارم هایی برای مطلع کردن اطرافیان است. قطعا زمانی که سارق شاهد هشدار قفل باشد به سرعت از محل متواری می شود. در ادامه به معرفی چند نوع از قفل دیجیتالی می پردازیم که در مجموعه کلیدسازی شبانه روزی سردار جنگل قابل ساخت و تعمیر هستند.

قفل بازشو خودکار

قفل بازشو خودکار نوعی از قفل های هوشمند هستند که در شرایط اضطراری و موقعیت های حساس به طور خودکار باز می شوند. این قفل ها دارای ساختار پیچیده ای نیستند و به عنوان نسل اولیه قفل دیجیتال محسوب می شوند. قفل بازشو خودکار در مکان هایی نصب می شود که نیازی به بسته ماندن درب ندارند و فقط باز شدن به موقع آن مهم است. این قفل ها دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

مزایای قفل بازشو خودکار

اگر قفل بازشو خودکار در مکان هایی مانند اداره جات و کارخانه ها نصب شود از کارگران و پرسنل در مواقع اضطراری محافظت خواهد کرد. به همین دلیل در اغلب این مکان ها شاهد بکار گیری از قفل بازشو خودکار هستیم. یکی دیگر از مزایای این نوع از قفل های دیجیتال جلوگیری از شلوغی و ازدحام جمعیت در اماکنی مانند مدارس ، ورزشگاه ها و … است. زیرا به طور اتوماتیک باز می شود.

معایب قفل بازشو خودکار

در صورتی که شاهد قطعی برق در ساختمان باشیم درب ساختمان باز می ماند و از نظر امنیت ضعیف خواهد شد. مورد دیگری که در این خصوص وجود دارد این است که اگر به هر دلیلی هشدار فعال شود تمام درب های اضطراری و غیر اضطراری به طور خودکار باز می شوند و این مساله امنیت را کاهش می دهد.

قفل‌ های قفل‌ شو خودکار

قفل های قفل شو خودکار نوع دیگری از نمونه های ابتدایی قفل دیجیتال است که عملکردی دقیقا برعکس قفل های بازشو خودکار دارند. ساختار این قفل ها نیز از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست و از جریان الکتریسیته برای قفل کردن درب استفاده می شود.

مزایای قفل های قفل شو خودکار

در مجموعه کلید سازی شبانه روزی سردار جنگل بر اساس نیاز شما اقدام به مشاوره درباره انواع قفل ها با بیان تمام مزایا و معایب آن ها انجام می شود. یکی از مهم ترین مزایای قفل های قفل شو خودکار این است که در موقعیت های اضطراری از تجهیزات و وسایل با ارزش در محل مراقبت می شود. همچنین قطعی برق هیچ تاثیری در عملکرد و راندمان آن نخواهد داشت.

معایب قفل های قفل شو خودکار

نصب قفل های قفل شو خودکار برای مکان های پرتردد و شلوغ مناسب نمی باشد زیرا باعث تجمع جمعیت خواهد شد. به همین دلیل توصیه می کنیم اگر در یک مجتمع مسکونی با تعداد طبقات بالا زندگی می کنید از سایر قفل ها برای امنیت بهره بگیرید. معمولا این قفل ها در قسمت خروجی ساختمان نصب می شوند و به همین دلیل درون محوطه بسیار شلوغ خواهد شد.

استریک‌ های الکتریکی

اگر می خواهید در محل زندگی یا محل کار نوعی از قفل را نصب کنید که به طور همزمان دارای ویژگی بازشو و قفل شونده را داشته باشد پیشنهاد ما استریک های الکتریکی است. این قفل ها دارای یک عدد زبانه هستند که از جریان برق بهره می گیرند. این قفل ها قابل کنترل هستند و هر زمان که شما بخواهید می توانید آن ها را بر اساس تنظیمات مورد نظر مدیریت کنید. استریک های الکتریکی قابل نصب در ورودی و خروجی ساختمان هستند که نقش مهمی در ایجاد امنیت دارند.

قفل ‌های الکترومکانیکی

قفل های الکترومکانیکی بر اساس ساختار قفل های بازشو خودکار و قفل شوند خودکار ساخته شده اند. این قفل ها به جریان الکتریکی متصل می شوند. نحوه عملکرد قفل های الکترومکانیکی به این صورت است که در حالت عادی بسته هستند و جریان الکتریکی باعث نگه داشتن زبانه در قفل خواهد شد. اما زمانی که برق شهری قطع می شوند شاهد عقب رفتن زبانه و باز شدن درب به طور خودکار هستیم. نوعی از مدل قفل های الکترومکانیکی به نام fail-secure وجود دارد که تاثیر جریان برق بر روی آن بسیار متفاوت است. به این صورت که قفل در حالت عادی باز است و زبانه در قفل نیست. اما در موقعیت هشدار و اضطرار شاهد برقرار شدن جریان الکتریکی و برق خواهیم بود و زبانه در قفل درگیر می شود. کلید سازی سیار سردار جنگل آماده ارائه انواع خدمات کلیدسازی به صورت شبانه روزی به شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو