ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی شبانه روزی تهران ویلا

کلیدسازی شبانه روزی تهران ویلا از مجموعه های تخصصی کلید سازی در کلان شهر تهران است که توانسته خود را با تغییر و تحولات مدرن سازگار کرده و خدماتی نوین را به مشتریان خود ارائه دهد. افرادی که در مجموعه کلیدسازی شبانه روزی تهران ویلا مشغول به کار هستند کار آزموده و حرفه ای می باشند. در این مطلب کلید سازی در غرب تهران به بررسی و معرفی این شغل مهم می پردازد.

کلیدسازی شبانه روزی تهران ویلا

کلیدسازی شبانه روزی تهران ویلا چه ویژگی هایی دارد ؟ این مجموعه به دلیل استفاده از ابزارهای مدرن و پیشرفته به عنوان یکی از بهترین کلید سازی های تهران شناخته شده است. شغل کلید سازی که یکی از مشاغل مهم و خدماتی به شمار می رود مانند سایر مشاغل دارای تغییر و تحولات اساسی شده است. زیرا تکنولوژی در کیفیت آن تاثیر گذار بوده و سبب شده تا کلیدسازی شبانه روزی تهران ویلا خود را با نیاز مشتریان تطبیق دهد.

شغل کلید سازی چیست و کلید ساز چه کسی است ؟

برخی از افراد تصور می کنند که کلید سازی شغلی بسیار آسان و سهل است که کار خارق العاده ای در آن انجام نمی شود. اما در سال های اخیر که اغلب قفل ها پیشرفته شده اند و ساختاری پیچیده پیدا کرده اند شغل کلید سازی نیز دستخوش تحولاتی اساسی شده است. هر چند که ورود دستگاه های جدید و اتوماتیک تا حد زیادی توانسته از مشقت این شغل بکاهد اما به طور کلی تجربه ، مهارت و تسلط بر کار نمی تواند جایگزین ابزارهای پیشرفته شود. در سال های اخیر شاهد طراحی و تولید پیشرفته ترین قفل ها در صنعت قفل سازی و همچنین قفل هایی مانند قفل گرد ، قفل سولکس و قفل ضد سرقت بوده ایم که هر کدام از آن ها توانسته اند تا حد زیادی از سرقت جلوگیری کنند. کلید ساز فردی است که مهارت های لازم شامل فلز کاری ، برش فلز ، ساخت و کپی کردن کلید ، کار با ابزارهای تخصصی و … را بلد است. افرادی که به عنوان کلید ساز شناخته می شوند باید دائما خود را به روز نگه دارند زیرا به جهت نیاز انسان به امنیت با قفل ها و سیستم های حفاظتی جدید سر و کار خواهیم داشت.

نکات مهم از دیدگاه کلیدسازی شبانه روزی تهران ویلا

بسیاری از افراد ممکن است در طول شبانه روز کلید خود را در مکان های مختلف جا بگذارند یا توسط سارقین به سرقت رود. مجموعه کلید سازی سیار و شبانه روزی تهران ویلا در این شرایط توصیه های مهمی برای شما دارد که موجب می شود موقعیت را تحت کنترل بگیرید.

از سایر کلیدها استفاده نکنید !

برخی از افراد هنگامی که پشت در گیر می کنند از ابزارهای مختلفی برای باز کردن کلید استفاده می کنند. بکار گیری از کلید های متفرقه سبب می شود تا کلید در قفل گیر کند و بشکند. زیرا دندانه ها و مغزی قفل ها با یکدیگر متفاوت است. بهتر است اگر پشت درب گیر افتادید هیچ گاه از سایر کلیدها بدین منظور استفاده نکنید تا خسارت مالی به شما وارد نشود. چون هر کلید برای یک قفل طراحی شده و کلید های متفرقه نمی توانند قفل شما را باز کنند.

از ابزارهای تیز استفاده نکنید !

استفاده از ابزارهای تیز مانند چاقو ، سنجاق سر و … نیاز به تخصص دارد. اگر شما بدون داشتن اطلاعات مربوطه اقدام به باز کردن درب با این ابزارها کنید قطعا موجب خراب شدن مغزی قفل می شوید. بهتر است در این وضعیت از کلید سازی آنلاین یا مجموعه های معتبر مانند کلیدسازی شبانه روزی تهران ویلا کمک بخواهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مراجعه کنند و مشکل را مرتفع سازند. کلید سازی های شبانه روزی در طول 24 ساعت شبانه آماده خدمت رسانی به شما هستند.

از افراد غیر حرفه ای کمک نگیرید !

حتما در انتخاب کلید ساز دقت کنید. زیرا برخی از افراد تازه کار خود را به عنوان کلید سازهای حرفه ای معرفی می کنند و همین امر سبب می شود تا نتوانند پاسخگوی نیاز شما باشند. تبدیل شدن به یک کلید ساز حرفه ای نیاز به گذراندن دوره های آموزشی ، تجربه و مهارت دارد. هیچ گاه یک کلید ساز مبتدی نمی تواند اقدام به باز کردن قفل هایی مانند قفل ضد سرقت کند. چون دارای پیچیدگی و تعداد زبانه های زیاد است که باز کردن آن کار کلید سازهای متخصص است

قیمت کلیدسازی شبانه روزی تهران ویلا

همان طور که می دانید مشاغل خدماتی دارای یک تعرفه ثابت نیستند و فقط می توان هزینه های متعارف مانند ایاب و ذهاب را به صورت هزینه های ثابت در نظر گرفت. سایر مواردی که در قیمت گذاری کلید سازی شبانه روزی موثر است در ادامه بیان می شوند.

پیچیدگی قفل

پیچیدگی قفل اولین موردی است که در قیمت کلید سازی موثر است. قفل ها دارای انواع مختلف هستند که در این وب سایت به انواع قفل ها پرداختیم. به طور مثال قفل های ساده و مکانیکی ، قفل های گاو صندوقی ، قفل های ضد سرقت ، قفل های گرد و … هر کدام دارای پیچیدگی های خاص خود هستند که ساده ترین آن ها قفل های مکانیکی است. هر چه به زمان حال نزدیک تر می شویم قفل ها داری سیستم های پیشرفته تری می شوند. در حال حاضر نوعی از قفل ها وجود دارند که توسط اثر انگشت باز و بسته می شوند. این قفل ها به نام قفل دیجیتالی یا قفل کارتی شناخته می شوند که دارای بیشترین میزان امنیت هستند.

جنس کلید کلیدها

از آلیاژ های مختلفی ساخته می شوند که بهترین آن ها کلید های فولادی هستند. هر چه آلیاژ کلید محکم تر باشد کار کلید ساز سخت تر خواهد بود و نیروهای آموزش دیده در مجموعه کلیدسازی شبانه روزی تهران ویلا باید زمان و انرژی بیشتری برای تعمیر ، باز کردن و تعویض آن ها بگذارند.

تعداد کلیدها

همیشه کار کلید ساز تعمیر و تعویض قفل و مغزی آن نیست بلکه در برخی از مواقع مشتریان نیاز به ساخت کلید دارند. هر چه تعداد کلیدها بیشتر باشد هزینه کلید سازی بیشتر خواهد شد. در سال های گذشته کلید سازها انواع کلید را به روش دستی می ساختند. به این معنی که فلز مربوطه را توسط اره کمانی برش می دادند و دندانه های لازم را بر روی آن طراحی می کردند .اما در حال حاضر وضعیت متفاوت است. زیرا دستگاه های مخصوص برای این کار طراحی شده که قابلیت ساخت کلید را در کوتاه ترین زمان ممکن دارند. دستگاه هایی مانند پلیسه گیری نیز به منظور حذف اضافه های فلز وجود دارند که اضافه های کلید را تراش می دهند. اگر کلید در دستگاه پلیسه گیری قرار نگیرد کلید عملکرد خوبی نخواهد داشت و قرار دادن آن در قفل باعث عدم چرخیدن و حتی شکستن آن در مغزی می شود. در این شرایط باید مغزی قفل عوض شود.

استفاده از ابزارهای تخصصی

هر چه کلید ساز از ابزارهای تخصصی تر استفاده کند هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود . ابزارهایی مانند دریل دو وضعیت و کلید های چند محور جزو ابزارهای کمیابی هستند که فقط در اختیار کلید سازان حرفه ای و قدیمی است. کمک گرفتن از این ابزارها هزینه را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو