ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی شبانه روزی باغ فیض

قیمت خدمات در کلیدسازی شبانه روزی باغ فیض چقدر است؟ در این مطلب شما را با عوامل و فاکتورهایی آشنا می کنیم که در قیمت و بهای کلیدسازی موثر است. این صنعت که یکی از صنایع پر رونق در جهان است در کشور ایران نیز از جایگاه خوبی برخوردار است و با گسترش تکنولوژی با ابعاد جدیدی از آن آشنا می شویم که در راستای افزایش ضریب امنیت است. کلیدسازی شبانه روزی باغ فیض در تهران واقع است و در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به همشهریان خود است.

کلیدسازی باغ فیض

کلیدسازی شبانه روزی باغ فیض از مجموعه های برتر در این صنعت محسوب می شود که با دارا بودن تیمی مجرب و حرفه ای توانسته رضایت هموطنان و مشتریان خود را جلب کند. موارد زیادی وجود دارند که شما را به کلید ساز نیازمند می کنند. جا گذاشتن کلید در پشت درب و یا مکان های دیگر ، شکستن کلید در قفل ، خراب شدن مغزی درب و …. از جمله این موارد است. اما سوالی که برای بسیاری از افراد به وجود می آید و با جنبه اقتصادی سروکار دارد هزینه کلید سازی است. در ادامه شما را با عوامل مهمی آشنا می کنیم که در قیمت کلیدسازی شبانه روزی باغ فیض موثر است.

موارد تاثیر گذار بر قیمت کلیدسازی

ساخت کلید یدکی

هزینه ساخت کلید یدکی نسبت به ساخت کلید های دست اول کمتر است. مخصوصا اگر کلید اصلی را در اختیار کلیدساز قرار دهید و از او بخواهید که از روی این کلید یدکی را بسازد. اما اگر بخواهید کلید یدکی را بدون کلید اصلی بسازید هزینه شما مقداری افزایش پیدا می کند. زیرا کلید ساز باید به محل مراجعه کند و بعد از بررسی قفل اقدام به ساخت کلید کند.

گشودن درب

در برخی از مواقع افراد کلید خود را در پشت درب جا می گذارند و یا آن را به طور کلی گم می کنند. ماندن در پشت درب بسته شرایط بحرانی را برای افراد به وجود می آورد. به همین دلیل با مراجعه به کلید ساز و یا تماس با کلید سازی سیار از آن ها می خواهند که به محل بیایند و به روش های مختلف درب را باز کنند. اگر قفل درب سنتی و معمولی است قطعا هزینه باز کردن آن نسبت به درب های ضد سرقت و یا قفل های دیجیتالی کمتر خواهد بود. زیرا ساختار آن ها به صورت مکانیکی است و باز کردن آن ها ساده تر است.

جنس قفل و کلید

قفل و کلید ها از متریال مختلفی ساخته می شوند. بسیاری از آن ها از چدن ساخته می شوند. چدن جزو فلزات بسیار سخت دسته بندی می شود که نیاز به تراش زیادی دارند. تراش آن ها زمان زیادی نیاز دارد و ابزارهای متعددی را می طلبد. همچنین تعداد کلید و قفل ها نیز گزینه دیگری در تعیین و تغییر هزینه کلید سازی به شمار می رود.

تعمیر انواع قفل

در سال های گذشته قفل ها بسیار ساده بودند و مکانیزم آن ها به نحوی بود که تعمیرشان نیز راحت بود. اما امروزه قفل های متنوعی در جهت افزایش ضریب ایمنی ساخته شده اند که می توان به قفل های دیجیتال ، کارتی و …. اشاره کرد. طبیعتا تعمیر این قفل ها نسبت به قفل های سنتی هزینه بیشتری نیاز دارد و اگر صاحب این گونه قفل ها هستید باید مبلغ بالاتری برای تعمیر آن ها اختصاص دهید. کلیدسازی شبانه روزی باغ فیض به دلیل تجربه و تخصصی که در تعمیر انواع قفل دارد گزینه مناسبی برای شما در اینگونه مواقع محسوب می شود.

ساخت قفل های دیجیتال و رمزدار

قفل های دیجیتال و رمز دار احتمال سرقت به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهند. زیرا این قفل های دیجیتال فقط با ورود رمز و اثر انگشت باز می شوند. مکانیزم پیچیده این قفل ها سبب شده تا هزینه تعمیر آن ها نیز به مراتب بیشتر باشد. زیرا یک امر تخصصی است و کلیدساز های تازه وارد و افراد نابلد نمی توانند به راحتی از عهده آن بربیایند.

ریموت کردن درب ها

درب هایی که ریموت باز و بسته می شوند نیاز به تنظیم دارند. زیرا ریموت کردن درب ها با یکدیگر نیاز به داشتن اطلاعاتی دارد که اغلب کلید سازان از آن مطلع هستند. کلیدسازی شبانه روزی باغ فیض قادر به ریموت کردن انواع درب ، کد دهی مجدد ، کپی کردن و …. است. اگر ریموت خود را گم کرده باشید و یا به هر دلیلی کد آن پاک شده باشد به وسیله ریموت مادر قابلیت کد دهی مجدد برای آن وجود خواهد داشت کافی ست به کلید سازی غرب تهران مراجعه کنید.

نکته مهم در قیمت کلید سازی

واقعیت این است که تعرفه مشخصی برای کلیدسازی وجود ندارد فقط می توان هزینه های پایه مانند ایاب و ذهاب را به طور ثابت تعریف کرد. زیرا هر کدام از عملیات کلید سازی ، تعمیر ، نصب ، ساخت و …. نیاز به ابزار آلات مختلفی دارند. همچنین کلید ساز زمان متغیری را برای هر کدام از آن ها اختصاص می دهد. به همین خاطر نمی توان مبلغ مشخصی را به عنوان تعرفه بیان کرد. اما قاعده کلی در این خصوص وجود دارد که می توان به نزدیکی یا دوری محل ، ساعات صرف شده برای تعمیر ، نیاز به ابزار آلات ، و …. اشاره کرد.

مزایای استفاده از کلید سازی آنلاین

کلید سازی آنلاین از خدمات نوینی محسوب می شود که در سال های اخیر رواج پیدا کرده است. اگر شما یک تلفن همراه هوشمند داشته باشید با نصب یک اپلیکیشن یا نرم افزار می توانید به تمام کلیدسازی های اطراف خود دسترسی داشته باشید. نرم افزارهای آنلاین این امکان را در اختیار شما قرار می دهند تا در هر موقعیت و شرایطی بتوانید بدون مراجعه حضوری به کلیدسازی های ماهر و با تجربه دسترسی داشته باشید. کلیدسازی شبانه روزی باغ فیض که یکی از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شود نیز به خدمات آنلاین پیوسته و شما می توانید تنها با یک کلیک از آن ها بخواهید تا با مراجعه به محل اقدام به رفع ایراد کنند.

افزایش سرعت عمل از پیامدهای بسیار مثبت در آنلاین شدن مشاغل خدماتی مانند کلید سازی شبانه روزی است. زیرا شما نیازی ندارید که مسافت طولانی را برای پیدا کردن کلید سازی ثابت و یا سیار طی کنید. همچنین در بسیاری از مواقع شما امکان ترک محل را ندارید و تنها گزینه ای که می تواند به شما کمک کند درخواست کلید ساز از اپلیکیشن های مرتبط است.

اهمیت مجوز در شغل کلید سازی

دارا بودن مجوز در مشاغل خدماتی بسیار مهم است زیرا افراد نا وارد و غیر حرفه ای نمی توانند به صورت خود اموز اقدام به تعمیر و یا ساخت قفل و کلید کنند. خوشبختانه کلیدسازی شبانه روزی باغ فیض مجوز ها و گواهینامه های مربوطه در این صنعت را اخذ کرده و با جلب اعتماد مشتریان گام مهمی در رونق کسب و کار خود به وجود آورده است. امین بودن کلید ساز از ارکان اصلی در جلب اعتماد مشتریان است که از سرمایه های این شغل به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو