ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی شبانه روزی اشرفی اصفهانی

در دنیای امروز کلیدهای مدرن و دیجیتالی جای خود را به کلید های سنتی داده اند. کلیدسازی شبانه روزی اشرفی اصفهانی شما را به داشتن قفل و کلید دیجیتالی دعوت می کند. زیرا این نوع از قفل ها دارای مزایای بی شماری نسبت به قفل های سنتی هستند که باعث افزایش امنیت نیز می شوند. در این مطلب به بررسی ویژگی ها و مقایسه کلید سازی سنتی و مدرن از دیدگاه کلیدسازی شبانه روزی اشرفی اصفهانی می پردازیم.

کلید مدرن و سنتی از دیدگاه کلیدسازی شبانه روزی اشرفی اصفهانی

مجموعه کلیدسازی شبانه روزی اشرفی اصفهانی به دلیل تجهیزات و امکاناتی که در اختیار دارد قابلیت ساخت انواع کلیدهای مدرن و دیجیتال را خواهد داشت. در سال های گذشته از این نوع قفل ها فقط در اماکنی مانند هتل ها استفاده می شد. زیرا تامین امنیت مسافران امری بسیار حیاتی محسوب می شود. اما امروز شاهد گسترش استفاده از قفل دیجیتال در سایر مکان ها نیز هستیم. این مساله نشان دهنده نیاز بشر به تامین امنیت است. زیرا قفل ها و کلیدهای سنتی نمی توانستند کارایی قابل قبولی داشته باشند. سارقان می توانستند به راحتی آن ها را باز کنند. اما قفل های دیجیتال به دلیل نحوه تولید و ساخت آن ها به هیچ عنوان توسط افراد غریبه و سارقان باز نمی شود. کلید سازی شبانه روزی اشرفی اصفهانی تبدیل به یکی از بهترین مراکز برای ساخت این کلیدها شده است.

تامین امنیت با قفل های مدرن

یکی از باورهایی که از قدیم الایام در ذهن افراد وجود داشت این بود که کلید های سنتی به راحتی توسط دزدها باز می شدند که البته این باور صحیحی است. اما سوال مهمی که به وجود می آید این است که کلید دیجیتالی دارای چه خصوصیاتی است که باعث افزایش امنیت آن می شود ؟ قفل و کلیدهای مدرن در مقایسه با نوع سنتی خود دارای ویژگی هایی از جمله روش های متنوع در باز شدن و امکانات مختلف آن است. به طور مثال شما می توانید یک رمز مخصوص برای خود در نظر بگیرید و فقط هنگامی که آن رمز را وارد می کنید قفل باز می شود. این قفل ها نیاز به کلید ندارند و این امر موجب می شود تا شما هیچوقت کلید خود را جا نگذارید و پشت درب نمانید. همچنین نظارت بر ورود و خروج افراد به محیط نیز یکی دیگر از مزیت های عمده این نوع از قفل های مدرن محسوب می شود. به همین دلیل استفاده از آن ها در ادارات نیز بسیار توسعه پیدا کرده است.

ویژگی های منحصر بفرد قفل دیجیتال

چرا کلیدسازی شبانه روزی اشرفی اصفهانی نصب قفل دیجیتال را توصیه می کند ؟ قطعا بعد از خواندن این بخش خرید قفل دیجیتال را ترجیح خواهید داد. زیرا در این قسمت به بررسی ویژگی ها و مزایای بسیار مهم و منحصر بفرد این قفل ها اشاره می کنیم.

امنیت بالا

اکر هنوز هم در خرید قفل های دیجیتال تردید دارید باید به شما بگوییم که اولین و مهم ترین مواردی که می توان در خصوص این نوع از قفل های مدرن بیان کنیم امنیت بالای آن هاست. اگر جزو افرادی هستید که اشیای گران قیمت ، طلا ، سکه و پول نقد در منزل نگهداری می کنید و نگران امنیت آن هستید حتما از قفل های دیجیتال استفاده کنید. زیرا قفل های سنتی توسط ابزارهای مختلف مانند سنجاق قفلی باز می شوند.

غیر قابل هک

برخی از افراد تصور می کنند که قفل های دیجیتال به دلیل ساختاری که دارند قابل هک شدن هستند. اما خوشبختانه این تصور کاملا اشتباه است. زیرا در طراحی آن ها از الگوریتم های خاص و پیشرفته استفاده شده که به هیچ عنوان امکان هک و باز کردن قفل را توسط افراد غریبه نمی دهد. از دیگر مواردی که امنیت این قفل ها را تامین می کند وجود رمزهای دو مرحله ای برای باز کردن درب است. رمزهای دو مرحله ای به این صورت هستند که تا رمز اول را تایید نکنید رمز دوم برای شما فعال نمی شود و به این صورت خیالتان از بابت امنیت راحت خواهد شد.

سهولت در استفاده

قفل های دیجیتال در مقایسه با قفل های سنتی کاربری آسانی دارند. بسیاری از افراد فکر می کنند که استفاده از قفل و کلید سنتی برای آن ها آسان تر است و در صورت مشکل می توانند با کمک گرفتن از کلید سازی سیار مشکل خود را حل کنند. در صورتی که قفل ها مدرن نیز به همین صورت هستند و هیچگونه پیچیدگی در استفاده آن ها وجود ندارد.

تعیین نوع رمز ورود

انتخاب رمز های ورود برای قفل دیجیتال بسیار متنوع است. کلیدسازی شبانه روزی اشرفی اصفهانی می تواند در تعیین این رمزها به شما کمک کند و بعد از نصب قفل رمز مورد نظر شما را بر روی آن تعریف کند. به طور مثال شما می توانید رمزهای عددی را انتخاب کنید. اما افرادی مانند پدربزرگ و مادربزرگ در منزل هستند و توانایی حفظ کردن اعداد را ندارند. در این شرایط می توانید از رمزهایی مانند اثر انگشت و یا اسکن قرنیه چشم استفاده کنید. افراد جوان تر می توانند با حفظ کردن اعداد به راحتی درب را باز کنند و هیچ سختی در کاربری آن وجود ندارد.

امکان کنترل از راه دور

حتما برای شما جالب خواهد بود که بدانید قفل دیجیتال دارای اپلیکیشن و نرم افزارهایی است که قابلیت نصب بر روی انواع گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید و IOS می باشد. با نصب این نرم افزار بر روی گوشی شما می توانید از راه دور هم منزل خود را کنترل کنید. اگر فرد غریبه ای وارد منزل شد این اپلیکیشن سریعا به شما اطلاع خواهد داد و پیغام های ضروری نیز به شما اعلام می شود. با وجود این نوع از اپلیکیشن ها شما نیازی به استخدام نگهبان برای منزل یا شرکت نخواهید داشت.

دارای سنسورهای هوشمند

علاوه بر مزیت هایی مانند هشدار و اعلان های مربوطه می توان گفت که قفل های دیجیتال دارای سنسورهای هوشمند نیز هستند که در مواقع بحرانی به شما هشدار می دهند. به طور مثال اگر آتش سوزی رخ بدهد و دمای داخل ساختمان از حدی فراتر برود قطعا هشدار های لازم برای شما ارسال می شود. در این موقعیت شما سریعا به محل می رسید و از بروز فاجعه جلوگیری خواهید کرد. یکی از شرایطی که ممکن است برای شما پیش آید این است که هنگامی که در منزل حضور ندارید سارقان بخواهند به زور وارد منزل شما شوند. سنسورهایی که در قفل های دیجیتال وجود دارد سریعا هشدارهای لازم را به شما می دهد و اعلام می کند که تهاجمی رخ داده است. همچنین اگر شما یک فرد آلزایمری در خانه دارید و از بیرون رفتن گاه و بی گاه او نگران هستید می توانید با نصب قفل های دیجیتال امکان عدم خروج فرد را بدون اطلاع فراهم کنید.

زیبا و شکیل

زیبایی و جذابیت یکی از مواردی است که افراد توجه زیادی به آن دارند. مخصوصا خانم ها ترجیح می دهند از وسایلی در منزل استفاده کنند که به دکوراسیون خانه آن ها می آید. اگر شما هم جزو این دسته از افراد سخت پسند هستید به شما توصیه می کنیم که از قفل های دیجیتال استفاده کنید. زیرا این نوع از قفل های امروزی از ظاهری جذاب و زیبا برخوردارند و با تمام دکوراسیون ها از جمله دکوراسیون های مدرن هماهنگ می شوند.

گارانتی مدام العمر

یکی از موارد بسیار جالب در خصوص قفل های دیجیتال گارانتی مادام العمر آن هاست. البته حتما قبل از خرید اقدام به مشورت و انتخاب یک برند خوب کنید. تیم حرفه ای و مجرب کلیدسازی شبانه روزی اشرفی اصفهانی از بهترین کلید سازی غرب تهران با مشاوره هایی که به مشتریان خود می دهد آن ها را در انتخاب بهترین قفل دیجیتال راهنمایی و یاری می کند. این قفل ها قابلیت جابجایی نیز دارند. به این معنی که اگر قصد عوض کردن منزل یا محل کار را داشته باشید می توانید آن را از درب جدا کنید و در محل جدید بکار ببندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو