ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی سیار شهرک اکباتان

کلیدسازی سیار شهرک اکباتان در تمام رشته های کلیدسازی اعم از ساخت ، تعمیر ، نصب و …. مهارت دارد. وجود تیم حرفه ای و متخصص در این مجموعه باعث شده تا تبدیل به یکی از بهترین کلید سازی غرب تهران شود. در این مطلب می خواهیم جوانب مختلف فعالیت های کلیدسازی سیار شهرک اکباتان را با یکدیگر بررسی کنیم.

ویژگی های کلیدسازی سیار شهرک اکباتان

تخصص کلیدسازی سیار شهرک اکباتان چیست ؟ با وجود تولید و ساخت اشکال قفل دیجیتالی و هوشمند هنوز هر محله ای در شهر به یک کلید ساز متخصص و با تجربه نیاز خواهد داشت . کلید ساز کسی است که در مورد ساخت و اسکن کلیدها تخصص لازم را دارد و می‌تواند هر گونه قفلی را علاوه بر ساخت ، تعمیر نیز بکند. . این ایام کلیدسازها نیز با ترقی تکنولوژی همگام گردیده اند و سرویس ها و خدمات متنوع تری را ارائه می دهند . گشودن قفل های هوشمند درب ساختمان , گشودن درب گاو صندوق و همینطور سرویس های ویژه باز کردن درب ماشین از کاربردی ترین سرویس های کلید سازی سیار در محل است .

با دقت به حساس بودن رشته کلید سازی ضروری است تا اشخاص مشغول به کار در‌این رشته مجوزهای مهم و پروانه کسب را اخذ نمایند . تمام افراد شاغل در مجموعه کلیدسازی سیار شهرک اکباتان دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه هستند.

خدمات کلیدسازی سیار شهرک اکباتان در محل

کلیدسازهای سیار در دو حوزه ساخت کلیدهای یدکی و باز کردن درب مهارت ویژه ای دارند. داشتن یک کلید یدکی بسیار ضروری است . برخی از اشخاص برای تمامی اعضای خانواده یک کلید یدک می سازند تا در شرایط مختلف پشت درب منزل نمانند. در سال های گذشته که تکنولوژی تا این میزان پیشرفت نکرده بود اغلب فعالیت کلیدساز ها در همین دو حوزه محدود می شد. البته این روها سرویس ها و خدمات مختلف کلید سازی سیار بخش بزرگی از مشکلات شما را برطرف می نمایند . کلید ساز ماهر در تمام مسئله های ساخت و تعمیر قفل و دکمه مهارت ویژه ای دارد . شاغلین درین رشته علاوه بر توانایی و قابلیت کار با انواع دستگاه ها و ابزارهای کلید زن می‌توانند هر مدل قفلی را بگشایند .

فاکتورهای موثر بر قیمت کلیدسازی

برای مشاغل خدماتی مانند کلیدسازی نمی توان تعرفه ای ثابت در نظر گرفت .زیرا عوامل و فاکتورهای بسیار مختلفی بر قیمت و بهای نهایی آن تاثیر گذار است. در ادامه شما را با مهم ترین عوامل آشنا می کنیم.

میزان مهارت

قطعا میزان مهارت و تجربه از مهم ترین عوامل در قیمت گذاری خدمات و سرویس های کلیدسازی محسوب می شود. افراد تازه کار دستمزد کمتری نسبت به افراد با تجربه دارند زیرا هنوز توانایی انجام بسیاری از کارها را ندارند. کلیدسازی سیار شهرک اکباتان با دارا بودن تیمی حرفه ای و متخصص می تواند تمام خدمات مربوط به حوزه کلید سازی را با حضور به موقع در محل ارائه دهد.

ارائه راهکارهای مقرون به صرفه

برخی از کلید سازان تازه کار و ناوارد به دلایل مختلف مانند عدم مهارت و سواستفاده از مشتری برای کسب درآمد بالاتر اقدام به ارائه راه حل هایی می کنند که هزینه زیادی برای مشتری در بردارد. اما از ویژگی های مهم یک کلیدساز این است که بتواند با ارائه راهکارهای اقتصادی هزینه مشتری را کاهش دهد و به اعتبار خود بیفزاید. اینگونه از کلیدسازها به مرور زمان تبدیل به معتمد مشتری می شوند و در دراز مدت حتما درآمد آن ها افزایش پیدا خواهد کرد.

خدمات کلید سازی برای انواع قفل و کلید

از خدمات بسیار مهمی که در کلیدسازی سیار شهرک اکباتان انجام می شود کلید سازی برای انواع قفل است. در سال های گذشته که قفل و کلیدها به صورت سنتی بودند اغلب کلیدسازها از انجام آن بر می آمدند. اما در حال حاضر که قفل های دیجیتالی و کلیدهای رمزدار ساخته شده اند تعمیر آن ها نیاز به تخصص دارد. قطعا فردی که توانایی کار با این نوع از قفل و کلیدها را دارد از دستمزد بالاتری نیز برخوردار می باشد. یک کلید ساز وظیفه دارد که تمام ابزارهای لازم را برای تعمیر هرگونه قفل و کلید با خود همراه داشته باشد تا در عرض کمترین زمان اقدام به تعمیر ، تعویض و یا ساخت کند.

نکات لازم در خصوص کلید سازی

کلید سازی و قفل سازی یک رشته تخصصی است که نیاز به مهارت و گذراندن دوره آموزشی مخصوص به خود را دارد . اشخاصی که در این باره تجربه ای ندارند نباید در مواقعی اضطراری اقدام به باز کردن درب کنند زیرا عدم وجود اطلاعات کافی منجر به آسیب های بیشتر به قفل و مغزی آن می شود و در نهایت هزینه بیشتری به شما متحمل خواهد شد . مثلا مشاهده می شود که خیلی از اشخاص قصد دارند با وسایل نوک تیز , قفل درب را بگشایند این در حالی است که این کار موجب صدمه بیشتر به قفل میشود . دراین‌صورت دیگر قفل قابل تعمیر نیست و حتما باید قفل را عوض کرد . به کار گیری از سایر کلیدها نیز برای گشودن درب , ممکن نیست به‌تدریج بتوانید یک کلید را برای درب دیگری استفاده فرمایید . یکی از مهم ترین مشکلاتی که در خصوص باز کردن قفل با یک کلید دیگر وجود دارد شکستن آن در قفل است. به همین دلیل قطعا هزینه ای که برای خدمات کلید سازی پرداخت می کنید به مراتب کمتر از زمانی است که خودتان به دلیل عدم مهارت اقدام به تخریب قفل خواهید کرد. در بیشتر مواقع , اشخاص حاضرند برای رهایی از مشکلات قفل و کلید هر پولی را پرداخت نمایند . همین زمینه دستاویزی شده تا بر خی از سودجویان مخارج هنگفتی را طلب نمایند . کلیدسازی سیار شهرک اکباتان ارزش ها را طبق تعرفه تصویب شده اخذ می نماید . با اطلاع از روش نرخ‌گذاري می‌توانید متوجه بالا بودن حقوق و یا این که منصفانه بودن ان بشوید .کلید سازی شبانه روزی در هر ساعت از طول روز یا شب و در تمام ایام هفته به محل مراجعه می نماید.

قیمت کلید سازی برای قفل های مدرن و دیجیتالی

کلید سازهای سابق و سنتی قطعا نمی توانند قفل های پیچیده و دیجیتال را بگشایند . قفل های دیجیتال در مقایسه با قفل های ساده و مکانیکی پیچیدگی بیشتری دارند و برای گشودن یا این که تعمیر این قفل ها نیاز به مهارت بیشتری است . بزرگترین مولفه در انتخاب قیمت از لحاظ کلید سازها , پیچیدگی قفل و دشواری گشودن یا این که تعمیر آن است . مثلا هزینه گشودن گاو صندوق در مقایسه با باز کردن قفل درب محل ورود منزل , بیشتر است . یکی از مواردی که در حوزه کلید سازی مهم است متریال ساخت و موادی است که برای ساخت کلیدهای یدکی به کار می‌رود . گونه آلیاژ کلیدها مختلف است به همین دلیل کار کردن روی بعضی از گونه های آلیاژهای دشوار میتواند مخارج پرداختی به کلید ساز را بالاتر ببرد.

هر چه قدر برای تعمیر قفل و سوییچ زمان بیشتری صرف شود , حقوق و دستمزد کلید ساز نیز بیشتر خواهد شد . غالبا در قفل های پیچیده , با دقت به مرحله دشواری عمل , هزینه ها نیز متنوع است . در این باره زمان تاثیر زیادی خواهد داشت . مثلا کمک گرفتن از سرویس ها و خدمات مختلف کلید سازی و قفل بازکنی در سا‌عتهای غیر معمول نظیر آخر شب ها , بیشتراز روز است . کلیدسازی سیار شهرک اکباتان به طور 24 ساعته در خدمت مشتریان عزیز است. برای ساخت یا این که تعمیر کلید درصورتی که تعداد کلیدها بیشتر باشد قطعا مبلغ بیشتری می بایست بپردازید . مثلا گهگاه ضروری است تا قفل های محل ورود کل ساختمان به دلایل امنیتی عوض شود در‌این‌صورت مخارج پرداختی بیشتر از یک قفل تکی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو