ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی سیار جنت آباد جنوبی

مقصود از کلیدسازی سیار جنت آباد جنوبی چیست و چگونه می توان به خدمات کلید سازی های سیار اعتماد کرد ؟ در این مطلب شما را به جوانب مختلف خدمات کلید سازی و بررسی آن ها خواهیم پرداخت و قطعا شما بعد از خواندن این مطلب به خوبی با خدمات کلیدسازی سیار جنت آباد جنوبی آشنا می شوید. پس با ما همراه باشید.

مجموعه کلیدسازی سیار جنت آباد جنوبی

کلیدسازی سیار جنت آباد جنوبی با داشتن تیمی حرفه ای و ماهر در خدمت مشتریان هستند. این افراد که به عنوان کلید ساز شناخته می شوند با گذراندن دوره های آموزشی و کسب تجربه های لازم توانسته اند به خوبی خود را اثبات کنند و در مواقع بحرانی به مشتریان کمک کنند. در حال حاضر تیم کلیدسازی سیار جنت آباد جنوبی یکی از بهترین مجموعه های تهران در این حوزه محسوب می شوند.

بارها اشاره کردیم که افراد در هنگام گم کردن کلید ، شکسته شدن آن در قفل ، خراب شدن مغزی قفل و …. در موقعیت های بحرانی و اضطراری گیر می کنند. این شرایط می تواند برای آن ها ناخوشایند باشد و تنها کسی که می تواند به آن ها کمک کند یک کلید ساز با تجربه و خوش نام است. متاسفانه برخی از کلید سازها که به تازگی وارد این حوزه شده اند از تجربه لازم برخوردار نیستند و نمی توانند به خوبی مشکل شما را حل کنند اما مجموعه کلیدسازی جنت آباد جنوبی به این دلیل که سیار است و سابقه ای طولانی در صنعت کلید سازی دارد می تواند در تمام ساعات شبانه روز و در هر مکانی آماده ارائه خدمت باشد.

خدمات کلید سازی سیار

تیم و مجموعه کلیدسازی سیار جنت آباد جنوبی با توجه به مشکلات مشتریان بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. در ادامه شما را با این خدمات آشنا می کنیم.

گشودن درب ضد سرقت

در سال های گذشته که از قفل و کلید های سنتی استفاده می شد باز کردن و تعمیر آن ها نیز آسان تر بود. زیرا مغزی آن ها ساختار ساده ای داشت و می توانستیم خودمان نیز با کمک گرفتن از ابزارهایی مانند پیچ گوشتی و …. آن را باز کنیم. اما دنیای امروز دنیای تغییر است. این تغییر در تمام صنایع خود را نشان داده به نحوی که طراحی و تولید قفل و کلید های دیجیتالی توانسته به میزان زیادی باعث افزایش ایمنی نیز بشود. از خدمات کلیدسازی سیار جنت آباد جنوبی این است اگر شما به هر دلیلی قادر به باز کردن درب ضد سرقت نبودید آن ها می توانند با مراجعه به محل اقدام به رفع مشکل کنند.

عوض کردن مغزی

مغزی قفل ها به دلایل مختلفی از جمله استهلاک ، عدم روغن کاری ، گیر کردن کلید در آن ، شکستن کلید و … دچار آسیب های فراوانی می شوند. اگر مغزی به دلیل استهلاک دچار آسیب شده قطعا مشکلات بعدی از جمله عدم چرخش مناسب کلید در آن نیز رخ می دهد که موجب می شود تا شما دچار وضعیتی مانند گیر کردن در پشت درب شوید. در این شرایط نیاز است که از کلید سازی شبانه روزی کمک بخواهید. کلید سازی جنت آباد با تعویض مغزی قفل شرایط آن را ایده آل می کند و قفلی سالم را به شما تحویل می دهد.

گشودن درب خودرو

گم کردن کلید فقط مخصوص درب خانه نیست بلکه در بسیاری از مواقع شما شاهد مفقود شدن سوییچ ماشین نیز هستید. گم کردن سوییچ مانند گم کردن کلید خانه می تواند اوضاع ناخوشایندی را برای شما به وجود آورد. کلید سازی های سیار در این مواقع نیز می توانند به کمک شما بیایند و مشکل را حل کنند.

ساخت کلید های کد دار

کلید های کد دار و سوییچ های رمز دار از نشانه های مدرن شدن صنعت کلید سازی به شمار می رود که گام بسیار موثری در جهت بهبود وضعیت ایمنی محسوب می شود. این نوع کلید ها دارای ساختاری هستند که برای باز کردن قفل باید حتما رمز آن را بدانید. علاوه بر رمز که می تواند شامل عدد باشد قابلیت ذخیره اثر انگشت نیز فراهم است و شما با ذخیره اثر انگشت زمینه را برای افزایش ایمنی محیط مهیا خواهید کرد.

ساخت ریموت

امروزه درب های اتوماتیک و جک دار جایگزین درب های قدیمی پارکینگی شده اند. این درب ها معمولا با ریموت باز و بسته می شوند . هر ریموت دارای کد مشخصی است . اگر شما در غرب تهران بزرگ بودید و ریموت درب پارکینگتان مفقود شد و یا به هر دلیلی دچار آسیب شد می توانید با کمک گرفتن از کلید سازی غرب تهران مانند کلید سازی جنت آباد جنوبی اقدام به کد دهی مجدد کنید. کلید سازی ها با داشتن ریموت مادر این امکان را دارند تا هر ریموتی را به طور مجدد کد دهی کنند. همچنین کلید سازی ها می توانند کپی کردن کد را نیز انجام دهند. به طور مثال قصد دارید که از دو ریموت برای یک در پارکینگی استفاده کنید. در این هنگام باید هر دو ریموت از یک کد پیروی کنند.

باز کردن انواع قفل فرمان

حتما برای شما جالب است که بدانید باز کردن قفل فرمان از دیگر خدمات کلید سازی سیار است. از قفل فرمان برای جلوگیری از سرقت خودرو انجام می شود. ممکن است با گم شدن کلید قفل فرمان نیاز به کمک گرفتن از کلید سازی های سیار داشته باشید که کلید سازی جنت آباد جنوبی می تواند در این وضعیت به کمک شما بیاید.

فروش انواع قفل و کلید

فروش مغزی و انواع قفل و کلید از خدمات بسیار ساده و ابتدایی است که علاوه کلید سازی های سیار شاهد آن در کلید سازی های ثابت نیز هستیم. اگر به هر دلیلی نیاز به قفل و کلید جدید داشتید می توانید از کلید سازی های سیار نیز کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو