ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

آشنایی با پیشرفته ترین قفل ها

در این مطلب شما را با پیشرفته ترین قفل ها و ویژگی های آن ها آشنا می کنیم. نیاز انسان به امنیت تمامی ندارد به همین دلیل همیشه در تکاپوی حفظ آن است. ساخت انواع قفل و کلید نیز نشانه ای بر این امر است. پیشرفته ترین قفل ها باعث افزایش ضریب ایمنی در محیط های زندگی و کاری می شوند. کلید سازی شبانه روزی و سیار شاه کلید این مزلب را در مورد پیشرفته ترین قفل ها برای شما عزیزان آماده کرده است.

پیشرفته ترین قفل ها پیشرفته ترین قفل ها کدامند ؟

در دنیای امروز استفاده از قفل و کلیدهای ساده و معمولی منسوخ شده زیرا آن ها توانایی لازم در حفظ امنیت محیط را ندارند. همچنین توقع و انتظارات ما هم بیشتر شده و تمایل داریم تا از ابزارها و وسایل پیشرفته استفاده کنیم. پیشرفته ترین قفل ها به دلیل وجود و گسترش تکنولوژی ساخته شده اند چون تکنولوژی نقش اساسی در بهبود کیفیت زندگی داشته است. کلید سازی سیار شاه کلید با علم روز و آشنایی با پیشرفته ترین قفل ها می تواند در مواقع اضطراری که نیاز به کلیدساز دارید در هر ساعت از شبانه روز به شما کمک کند.

قفل Kwikset

قفل Kwikset را میتوان جزو محبوب ترین قفل های پیشرفته معرفی کرد که معمولا از آن برای درب ورودی منزل استفاده می کنند. این قفل ها قابلیت اتصال به سیستم خانه های هوشمند ” خانه اسمارت ” را نیز دارند و غیر قابل هک بودن از ویژگی های بارز آن ها می باشد. شما می توانید قفل Kwikset را به طور پیشرفته کد گذاری کنید تا از ورود افراد متفرقه و غریبه به محل جلوگیری شود.

قفل Baldwin

قفل Baldwin از نظر استحکام بسیار معروف است. زیرا توسط متریالی ساخته شده که مقاومت آن را به شدت افزایش می دهد. اگر احتمال دزدی و سرقت در محل را می دهید حتما از قفل Baldwin استفاده کنید چون در برابر عواملی همچون فشار مضاعف و ضربه مقاوم می باشد. از ویژگی های قفل Baldwin که از پیشرفته ترین قفل ها می باشد قابلیت دسترسی 30 کاربر به طور همزمان است.

قفل corbin russwin

قفل corbin russwin نوعی از قفل های کارتی محسوب می شود که دارای میدان مغناطیسی است. باز و بسته کردن این قفل ها توسط کارت مخصوص صورت می گیرد. نصب قفل corbin russwin در مراکزی مانند مراکز آموزشی توصیه می شود . زیرا از ورود افراد غیر دانش آموز و دانشجو به مکان مورد نظر جلوگیری خواهد کرد و در ساخت آن از پیشرفته ترین و آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است.

قفل رمزی kaba eplex

قفل هایی که به نام قفل رمزی kaba eplex شناخته می شوند دارای ویژگی هایی از جمله سیستم ضد شوک و هشدار است. همچنین وجود سیستمی به نام سیستم ضد سرقت در آن باعث شده که در اغلب مکان ها قابلیت نصب داشته باشد. اما از آن جایی که قفل رمزی kaba eplex قابلیت استفاده توسط 100 نفر به طور همزمان را دارد توصیه می شود از آن در مکان هایی مانند شرکت های بزرگ استفاده شود. زیرا شرکت های بزرگ کارمندان زیادی دارند و باید ورود و خروج آن ها توسط این گونه سیستم ها بررسی شود.

قفل بیومتریک

قفل بیومتریک یکی دیگر از پیشرفته ترین قفل ها در ایران و جهان شناخته می شود که عملکرد آن بر اساس اثر انگشت و تشخیص چهره فرد است. وجود قفل های بیومتریک در مکان های مختلف روند احراز هویت را تسریع می بخشد و امنیت را ارتقا می دهد. این نوع از قفل ها به عنوان قفل های الکترونیکی یا دیجیتالی هم شناخته می شوند که در مطالب قبل راجع به آن ها صحبت کردیم. همان طور که می دانید هر شخص در جهان دارای یک اثر انگشت منحصر به فرد است و نمی توان دو نفر را یافت که اثر انگشت مشابه با یکدیگر دارند. در دنیای تکنولوژی از این ویژگی انسان استفاده شده و نوع جدیدی از قفل ها به نام بیومتریک تولید شده است. وجود تکنیک هایی از نور ، خازن و حرارت باعث می شود تا اثر انگشت فرد توسط دستگاه ثبت شود و در حافظه آن بماند. این قفل ها فقط با اثر انگشت هایی که برای او تعریف می شوند عمل می کند. به همین دلیل سرقت از محل غیر ممکن خواهد بود.

نکات مهم در نصب پیشرفته ترین قفل ها

در هنگام نصب و استفاده از قفل های پیشرفته باید نکات مهمی را مد نظر داشته باشید که در این بخش به آن ها اشاره می کنیم. مجموعه کلیدسازی در غرب تهران شاه کلید به صورت سیار و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

متریال قوی

قفل ها از متریال مختلفی ساخته می شوند. در هنگام خرید و نصب قفل های هوشمند و پیشرفته باید به جنس آن نیز توجه داشته باشید. جنس بدنه ، مغزی و زبانه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به عنوان سپر ایمنی قفل عمل می کنند و در صورتی که در ساخت این قطعات از متریال ضعیفی استفاده شده باشد نمی تواند انتظار حفظ امنیت را توسط قفل داشت.

ضخامت استاندارد

درب در هنگام نصب قفل های پیشرفته باید به ضخامت درب نیز توجه داشته باشید. استانداردترین میزان ضخامت درب برای نصب این قفل ها بین 4 تا 12سانتی متر است. نصب قفل های پیشرفته در اماکنی مانند ساختمان های مسکونی ، مجتمع های رفاهی و ورزشی ، هتل و … مناسب می باشد.

برند معتبر

تهیه و خریداری قفل پیشرفته از برندهای معتبر و شناخته شده تضمین کننده کیفیت آن خواهد بود. در حال حاضر برندهایی مانند سامسونگ ، یوکا ، میلر و گیتمن جزو برندهای برتر در جهان می باشند که محصولات هر کدام از آن ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

مزایای استفاده از قفل های پیشرفته

دسترسی سریع

شاید تصور کنید که استفاده از پیشرفته ترین قفل ها برای شما دشوار است. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه می باشد. قفل های پیشرفته و دیجیتالی به این دلیل که فاقد کلید هستند عملکردی بسیار سریع دارند فقط کافیست تا شما اثر انگشت یا کارت مخصوص را بر روی پنل دستگاه قرار دهید تا درب باز شود. در شرایطی که عجله دارید و نمی توانید دنبال کلید بگردید این قفل ها به داد شما خواهند رسید

قابلیت های فراوان

قفل های پیشرفته قابلیت های بسیار زیادی نسبت به قفل های معمولی دارند. زیرا قفل های معمولی فاقد هر گونه تکنولوژی بودند و ساختاری بسیار ساده داشتند. این قفل ها قادر به حفظ امنیت نبودند اما قفل های پیشرفته مزایای زیادی را شامل حال شما خواهد کرد.

امنیت و آرامش

قطعا اگر بدانید که هیچکس جز شما نمی تواند وارد محیط زندگی تان شود آرامش تان چند برابر خواهد شد. اگر در خانه تنها هستید و دائما نگران ورود افراد غریبه می باشید با نصب قفل پیشرفته مانند قفل های دیجیتالی و کارتی خیال خودتان را راحت کنید.

خلاص شدن از حمل کلید

گم شدن یا به سرقت رفتن کلید یکی از مشکلات شایع در جامعه است که افراد را به کلیدساز نیازمند می کند. البته لازم به ذکر است که کلیدسازی آنلاین نقش مهمی در تسریع روند کار کرده و شما در هر مکان و ساعتی که باشید می توانید با یک تماس اقدام به حل مشکل کنید. اما اگر قفل دیجیتالی را نصب کنید دیگر نیازی به حمل کلید نخواهید داشت و به تبع آن گم شدن و به سرقت رفتنی هم در کار نیست.

زیبا و مدرن

قفل های پیشرفته با طراحی دکوراسیون خارجی و داخلی محیط سازگارند. زیرا جلوه ای مدرن و خاص دارند که علاوه بر حفظ امنیت باعث افزایش زیبایی محل زندگی شما هم خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو