ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

در زمان گم شدن کلید خانه چه کنیم ؟

در این مطلب قصد داریم با ارائه راه حل مشکل گم شدن کلید با شما همراه باشیم. گم شدن کلید خانه و ماشین موقعیت دشواری را برای شما به وجود می آورد. به همین دلیل توصیه می کنیم همیشه در حفظ کردن کلید کوشا باشید اما اگر به هر دلیلی آن را گم کردید این مطلب می تواند برای شما مفید باشد. پس تا پایان با مطلب حل مشکل گم شدن کلید باشید.

مشکل گم شدن کلید

یکی از مواردی که می تواند به حل مشکل گم شدن کلید کمک کند این است که همیشه یک کلید یدکی با خود همراه باشته باشید. کلید های یدکی در مواقع مختلفی می توانند به شما کمک کنند و از ماندن شما در پشت درب جلوگیری کنند. اما اگر کلید یدک با خود همراه نداشتید و کلید اصلی را نیز گم کردید اصلا نگران نباشید زیرا حل مشکل گم شدن کلید بسیار ساده است و شما به روش های مختلفی می توانید درب را باز کنید. یکی از مواردی که در هنگام گم شدن کلید خانه یا محل کار باید به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ عنوان آن را اعلام نکنید. زیرا سارقین همیشه در کمین هستند و اعلام مفقودی کلید می تواند زمینه را برای سو استفاده افراد مختلف فراهم کند. برخی از افراد در شبکه های اجتماعی آن را عنوان می کنند و امید دارند که از این روش زودتر به کلید گمشده خود برسند. در صورتی که این کار کاملا اشتباه است و ممکن است خود را در دردسر بزرگی بیندازید ! راهکارهای زیر را در هنگام گم شدن کلید انجام دهید تا مشکل حل شود.

حل مشکل گم شدن کلید ساختمان

کمک گرفتن از کلید ساز

کلید ساز یکی از بهترین گزینه هایی است که در هنگام گم شدن کلید خانه می توانید بر روی آن حساب کنید. در شهر های مختلف مجموعه های کلید سازی وجود دارد که به صورت ثابت و سیار فعالیت می کنند. در مطالب پیشین به معرفی کلید سازهای مختلف در نقاط شهر تهران پرداختیم. اگر ساکن مناطق غرب و شمال غرب این کلان شهر هستید به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ کلید سازی غرب تهران بروید و از خدمات برتر آن ها استفاده کنید.

مراجعه کلید ساز به محل ممکن است مقداری زمان ببرد اما بهترین انتخاب است. زیرا اگر خودتان دست بکار شوید و قصد داشته باشید که از هر وسیله ای برای باز کردن درب یا اتومبیل استفاده کنید به احتمال زیاد وضعیت را بحرانی تر خواهید کرد. زیرا تمام افراد دارای اطلاعات کافی از نحوه باز کردن صحیح درب ندارد و همین مساله موجب می شود تا خسارات مالی به آن ها تحمیل شود.

تخریب مغزی قفل از شایع ترین مواردی است که در این هنگام رخ می دهد. اما کلید سازها می توانند به درستی اقدام به حل مشکل کنند و به قفل هیچ گونه آسیبی نرسانند.

استفاده از کارت اعتباری

کارت های اعتباری یا ورق های مشابه با آن مانند ورق های رادیولوژی می توانند به حل مشکل گم شدن کلید به شما عزیزان کمک کنند. بدین منظور باید کارت اعتباری را لای درب قرار دهید به نحوی که مقداری از زبانه بالاتر باشد. سپس سریعا کارت را به سمت پایین بکشید. هر چه سرعت کشیدن کارت بیشتر باشد احتمال باز شدن درب نیز بیشتر است.

حل مشکل گم شدن کلید ماشین

گم شدن کلید فقط مخصوص خانه یا محل کار نیست بلکه افراد به راحتی سوییچ ماشین خود را نیز گم می کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید ادامه مطلب می تواند برای شما مفید باشد . زیرا به حل مشکل گم کردن کلید ماشین نیز پرداخته ایم که به کمک این راهکارها می توانید از شرایط بحرانی نجات پیدا کنید.

استفاده از سیم نازک

هنگامی که سوییچ ماشین را گم می کنید می توانید از ابزارهای مختلفی برای باز کردن آن کمک بگیرید .به طور مثال سیم نازک یکی از مناسب ترین گزینه هایی است که در اختیار شما قرار دارد. بدین منظور باید مقداری از انتهای سیم را گرد و حلقه کنید. قرار دادن نوک سیم در قفل ماشین و چرخاندن آن در جهت خلاف عقره های ساعت این شانس را به شما می دهد تا بتوانید درب را باز کنید.

تماس با کلید سازی های سیار

کلید سازی های سیار در هر محلی که حضور دارید به کمک شما می آیند. یکی از تخصص های کلید سازی سیار باز کردن انواع قفل ماشین ، قفل فرمان و … است. این افراد با مهارت و تجربه ای که دارند می توانند بدون آسیب به مغزی قفل آن را باز کنند و صحیح و سالم به شما تحویل دهند . اگر در شهر تهران حضور دارید با تماس گرفتن با کلید سازی هایی که در مطالب پیشین به آن ها اشاره کردیم اقدام به حل مشکل کنید.

تهیه کلید یدک

همیشه توصیه می کنیم که حتما یک کلید یدک با خود همراه داشته باشید تا اگر در این شرایط گیر افتادید بتوانید مشکل را حل کنید. به هر حال اگر سوییچ ماشین را گم کردید و کلید یدک آن نیز همراه تان نبود دو راه پیش روی شما قرار دارد. اولین راه این است که از کلید سازی سیار بخواهید تا برای شما کلید یدک بسازد . دومین راه این است که به روش هایی مانند استفاده از سیم بکسل خودرو را به محلی امن منتقل کنید و خودتان حضورا به یک کلید سازی مراجعه کنید و از او بخواهید تا کلید یدک برای شما بسازد. در ادامه به مبلغی که باید برای ساخت کلید یدکی بپردازید و عوامل موثر بر آن را با یکدیگر بررسی می کنیم.

عوامل موثر بر هزینه ساخت کلید یدکی

نوع کلید

همان طور که می دانید کلیدها انواع مختلفی دارند. هزینه ساخت کلید های یدکی نیز بستگی به مدل و نوع کلید دارد که می توان به کلید های سوئیچی ، سیلندری ، ورودی و آویز اشاره کرد. این چند نوع جزو ارزان ترین نوع کلید می باشند که ساخت آن ها هزینه زیادی برای شما به همراه نخواهند داشت.

ایرانی یا خارجی

قطعا ساخت کلید های ایرانی از قیمت کمتری نسبت به کلید های خارجی برخوردار هستند. اگر قفل شما از نوع دیجیتالی است حتما باید برای باز کردن آن هزینه بیشتری پرداخت کنید زیرا ساختار این نوع از قفل ها با قفل های سنتی و قدیمی متفاوت است و به دلیل امنیتی که دارند تعمیر آن ها نیز مبلغ بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

کلید سازی سیار یا ثابت

یکی دیگر از مواردی که می توان در خصوص حل مشکل گم شدن کلید و هزینه های مربوط به ساخت یدکی آن گفت این است که آیا کلید مورد نظر در کلید سازی سیار ساخته شده یا توسط کلید سازی های ثابت ؟ به طور حتم اگر کلید ساز در محل حاضر شده باشد شما باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید. زیرا علاوه بر هزینه ساخت کلید باید هزینه های جانبی اعم از ایاب و ذهاب را نیز بپردازید.البته فراموش نکنید ساعت حضور کلید سازی شبانه روزی در محل نیز بر روی هزینه بسیار تاثیر گذار است. اما ساخت کلید یدکی در کلید سازی های ثابت به دلیل عدم وجود این گونه هزینه ها مقرون به صرفه تر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو