ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی سیار کن

کلیدسازی سیار کن به دلیل ویژگی ها و مزایایی که دارد نسبت به کلیدسازی های ثابت از اولویت بالاتری برخوردار است. زیرا در حال حاضر اغلب افراد ترجیح می دهند از کلید سازی سیار و آنلاین استفاده کنند که آن ها کلید سازی شبانه روزی نیز هستند. کلیدسازی سیار کن علاوه بر خدمات دهی به صورت سیار دارای خدمات آنلاین نیز می باشد و شما می توانید از نرم افزارهای هوشمند نیز از او خدمات دریافت کنید.

کلیدسازی سیار کن | نکات مهم در انتخاب کلید ساز

در این مطلب علاوه بر معرفی کلیدسازی سیار کن به نکاتی اشاره می کنیم که به کمک آن ها خواهید توانست یک کلید ساز خوب و ماهر را از یک کلید غیر ماهر تشخیص دهید. مجموعه کلیدسازی سیار کن یکی مجموعه های نام آشنا در کلان شهر تهران است که به دلیل ویژگی هایی از جمله حضور به موقع ، هزینه های مناسب ، مهارت در انجام کار و … توسط مشتریان به عنوان یک کلید سازی نمونه انتخاب شده است. این مجموعه از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند و در تلاش است تا نیاز مشتریان را به بهترین نحو بر طرف کند.

چگونه یک کلید ساز خوب را انتخاب کنیم ؟

واقعیت این است که شغل کلید سازی سابقه ای بسیار طولانی در بین سایر مشاغل و صنایع دارد زیرا ارتباط مستقیمی با نیاز انسان به امنیت دارد. هزاران سال است که انسان تلاش می کند تا از خود و خانواده در برابر خطرات احتمالی محافظت کند. به همین دلیل از قفل و کلید استفاده می کند و از آن به عنوان سپر ایمنی در خانه بهره می گیرد. امروزه تمام خانه ها به وسیله قفل و کلید محافظت می شوند. در ایام قدیم از قفل های بسیار معمولی کمک گرفته می شد که توسط متریالی مانند آهن و فولاد ساخته می شدند. امروز علاوه بر بکارگیری از متریال با دوام مانند فولاد تلاش می شود تا از آخرین تکنولوژی ها استفاده شود. حتما برای شما جالب خواهد بود که بدانید سارقان می توانند حتی محکم ترین و مقاوم ترین فلزات را در هم بشکنند اما حریف تکنولوژی نمی شوند و هیچ ابزاری برای مقابله با آن در اختیار ندارند. برای انتخاب کلیدساز حرفه ای باید توجه داشته باشید که او علاوه بر مهارت های مقدماتی مانند ساخت و کپی انواع قفل و کلید توانایی استفاده از تکنولوژی های موجود در این صنعت را نیز داشته باشد. به طور مثال در دنیای امروز از پیشرفته ترین قفل ها برای حفظ امنیت استفاده می شود و اگر کلید ساز با این قفل ها آشنایی نداشته باشد و قادر به تعمیر آن ها نباشد قطعا با مشکلاتی از جمله از دست دادن مشتریان خود مواجه خواهد شد. کلیدسازی سیار کن با ارائه خدماتی نوین به مشتریان توانسته جایگاه خود را در این صنعت حفظ کند.

کلید ساز حرفه ای چه مهارت هایی دارد ؟

همان طور که اشاره شد کلید سازهای حرفه ای علاوه بر مهارت های مقدماتی دارای مهارت های حرفه ای نیز هستند. در این بخش فقط به مهارت هایی اشاره می کنیم که در ارتقای جایگاه کلید ساز در این صنعت موثر و مهم می باشند.

توانایی تعمیر قفل دیجیتال

قفل دیجیتال جزو پیشرفته ترین قفل ها محسوب می شوند که در مطالب پیشین به معرفی چند نمونه از آن ها پرداختیم. قفل های دیجیتال شامل قفل های کارتی و قفل های اثرانگشتی هستند که به هیچ عنوان قابل کپی برداری و هک کردن توسط سارقین نمی باشند. چون فقط با اثر انگشت ، کدهای عددی و کارت مخصوص باز می شوند. این کارت ها مغناطیسی هستند و شامل دو نوع تماسی و غیر تماسی می باشند از مهم ترین مواردی که می توان در این خصوص گفت این است که کارت های تماسی نسل اول از قفل های کارتی بودند که به دلیل تماس مستقیم با پنل دستگاه دچار فرسودگی و رنگ رفتگی می شدند. در این شرایط نیز عملکرد آن ها تحت تاثیر قرار می گرفت.

بعد از اینکه اثبات شد کارت های تماسی نمی توانند در مدت زمان طولانی راندمان خود را حفظ کنند نسل دوم از این تکنولوژی به نام کارت های غیر تماسی ساخته شد. برای باز و بسته کردن درب نیازی به تماس مستقیم این کارت ها به پنل نیست و فقط کافیست تا آن را نزدیکی پنل نگه دارید. یک کلید ساز حرفه ای باید تمام این موارد را بداند و با انواع قفل ها آشنا باشد تا در صورت نیاز اقدام به تعمیر این نوع از قفل های پیشرفته کند. زیرا دنیا در حال پیشرفت است و اگر خود را محدود به ساخت و تعمیر قفل های معمولی کرده باشید قطعا خیلی سریع از چرخه رقابت محو خواهید شد.

آشنایی با ساختار درب ضد سرقت

کمتر ساختمانی را می بینید که از درب ها و قفل های ضد سرقت به منظور افزایش امنیت استفاده نکرده باشد. این قفل ها نسبت به قفل های معمولی دارای ساختار پیچیده تری هستند و شما به عنوان یک کلید ساز حرفه ای یا فردی که در کلید سازی سیار مشغول به کار است باید به خوبی با این ساختار آشنا باشد. به طور مثال قفل های ضد سرقت دارای چند زبانه هستند. بسته شدن درب با وجود کلید در پشت آن ، بسته درب بدون قفل شدن و …. از جمله شرایطی است که ممکن است برای مشتریان شما به وجود آید و باید بتوانید اقدام به باز کردن درب با ابزارهای مختلف کنید.

آشنایی با قفل های ریموت دار

برخی از قفل ها با کلید ، کارت و … باز نمی شوند بلکه برخی از آن توسط ریموت کنترل عمل می کنند. درب های پارکینگی دارای این نوع از قفل ها هستند. وجود ریموت کنترل رفاه و آسایش را برای افراد به همراه آورده است زیرا می توان از فاصله دور نیز با فشار دادن دکمه اقدام به باز و بسته کردن درب کرد. اما در برخی از مواقع به دلیل مختلف ریموت از کار می افتد یا گم می شود. شما به عنوان یک کلید ساز حرفه ای باید بتوانید مشکل ریموت را تشخیص دهید. اگر ریموت گم شده باشد یا به سرقت رفته باشد باید یک ریموت جایگزین آن کنید و توسط ریموت مادر کددهی مجدد را انجام دهید. در غیر این صورت با بررسی قطعات مختلف ریموت ایراد آن را تشخیص دهید.

داشتن ابزارهای حرفه ای

مجموعه کلیدسازی سیار کن علاوه بر داشتن نیروهایی به روز و آموزش دیده جدید ترین و پیشرفته ترین ابزارها را نیز در اختیار دارد تا به کمک آن ها بتوانند پیشرفته ترین و پیچیده ترین قفل ها را نیز باز کنند. به طور مثال یکی از پیشرفته ترین قفل ها که برخی از نمونه های آن برای درب های ضد سرقت نیز بکار می رود قفل های گاو صندوقی است. این قفل ها دارای زبانه های متعددی هستند که در صورت گم شدن یا فراموش کردن رمز گاوصندوق به هیچ عنوان نمی توان آن ها را باز کرد. کلید ساز حرفه ای باید با در اختیار داشتن ابزارهایی مانند دریل های دو وضعیت و کلید های چند محور به نحوی درب گاو صندوق را باز کند تا هیچ آسیبی به آن وارد نشود. ابزارهایی که باز کردن درب های گاوصندوقی استفاده می شوند بسیار محدودند و فقط کلید سازانی آن ها را در اختیار دارند که در کار خود بسیار حرفه ای هستند.

کلام آخر!

مجموعه کلید سازی در غرب تهران و کلید سازی سیار کن امیدوار است بعد از خواندن این مطلب با خصوصیات یک کلید ساز موفق آشنا شده باشیدو این مجموعه آماده خدمت رسانی در تمام خدمات مربوط به کلیدسازی در هر ساعت از شبانه روز و به صورت سیار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو