ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی سیار پونک

کلیدسازی سیار پونک یکی از مدرن ترین مراکز کلید سازی غرب تهران محسوب می شود که به خوبی توانسته خود را پیشرفت تکنولوژی وفق دهد و از آن در جهت بهبود خدمات و سرویس های خود استفاده کند. قفل های دیجیتالی و نصب آن نیز در حوزه تخصصی این کلید سازی به شمار می رود. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب به خدمت مهمی از کلیدسازی سیار پونک تحت عنوان نحوه نصب قفل دیجیتال و بررسی جوانب مختلف آن بپردازیم.

کلیدسازی سیار پونک چه خدماتی ارائه می دهد ؟

کلیدسازی سیار پونک از پیشرفت تکنولوژی در بهبود خدمات خود بهره گرفته و خود را محدود به قفل و کلیدسازی نکرده است. بلکه با استفاده از قفل های جدید و نحوه نصب آن ها توانسته مشتریان بالقوه را به بالفعل تبدیل کند و خدماتی مدرن به آن ها ارائه دهد. قفل های دیجیتال جزو قفل های مدرن به شمار می آیند که نسبت به قفل های سنتی از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. در مطالب پیشین که به” کلید سازی سنتی ” پرداختیم به تاریخچه و پیشینه انواع قفل و کلید نیز اشاره کردیم. کلید های قدیمی که در حدود 4000 سال قدمت دارند از جنس چوب ساخته می شدند که نمی توانستند به خوبی امنیت محیط را تامین کنند. بعد از آن نوبت به استفاده از فلز در ساخت کلید رسید که چند درجه بهتر از چوب بود و زمینه رضایت خاطر افراد را فرآهم آورد. قفل های دیجیتالی را می توان به عنوان نسل جدیدی از صنعت قفل و کلید سازی دانست. زیرا با ساختاری که دارند می توانند به میزان چشم گیری باعث بهبود و افزایش وضعیت ایمنی محیط باشند. نصب قفل های دیجیتالی که از خدمات ویژه ” کلیدسازی سیار پونک ” محسوب می شود با استفاده از کلید های عادی باز نمی شوند. بلکه باز کردن آن ها منوط به وارد کردن رمز عبور ، استفاده از کارت مخصوص و یا زدن اثر انگشت است. این نوع از قفل های مدرن توسط باطری کار می کنند . شاید از خودتان بپرسید که در صورت قطعی کامل برق چگونه می توان قفل های دیجیتالی را باز کرد ؟ قفل های دیجیتالی که از جهات زیادی دارای مزایا می باشند دارای یک کلید مخصوص به خود هستند که در هنگام قطع برق می توان به کمک آن درب را باز و بسته کرد.

نصب قفل دیجیتالی

اگر قصد دارید برای افزایش امنیت منزل ، شرکت ، درب های هتل و ….. قفل دیجیتالی نصب کنید به شما پیشنهاد می کنیم از یک کلیدساز حرفه ای و متخصص در کلید سازی سیار پونک بهره بگیرید. زیرا نصب قفل های جدید یک امر دشوار و حرفه ای است که افراد عادی نمی توانند به راحتی از عهده آن بر بیایند. نصب این گونه از قفل های جدید و بهینه زمانی حدودا 45 دقیقه نیاز دارند و برای آن از ابزارهای مخصوص استفاده می شود.

مزایای نصب قفل های دیجیتال

کلیدسازی سیار پونک در شهر تهران با نصب قفل دیجیتالی در محل می تواند مزایای زیر را برای شما به همراه بیاورد.

باز شدن درب با اثر انگشت

باز شدن درب با اثر انگشت از تکنولوژی هایی است که بر روی قفل های دیجیتال قرار داده شده تا هر فردی نتواند اقدام به باز کرد آن کند. اثر انگشت افراد تعیین شده در دستگاه تعریف می شود و هیچ فرد دیگری حتی سارقان حرفه ای نیز نمی توانند قفل را باز کنند.

سهولت در باز و بسته کردن درب

یکی از معایب قفل و کلیدهای سنتی این بود که افراد به دلیل فراموشی و یا مشغله ذهنی کلید خود را در منزل و یا مکان های دیگر جا می گذاشتند و این مساله موجب می شد تا ساعت ها پشت درب بمانند و یا با کلید سازی شبانه روزی تماس بگیرند تا به محل بیاید و درب را باز کند. اما قفل های دیجیتالی این ایراد را ندارند زیرا فاقد کلید هستند و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به باز و بسته کردن درب کنید.

قابلیت تعریف رمز های مختلف

تصور کنید یکی از اتاق های شرکت یک اتاق خاص است که هر فردی نمی تواند وارد آن شود. در این شرایط شما می توانید برای افراد مورد نظر رمزهای مختلفی انتخاب کنید تا آن ها بتوانند فقط با رمزهای خودشان وارد اتاق شوند. همچنین بعد از بسته شدن درب به طور اتوماتیک درب از بیرون قفل می شود.

کلیدسازی سیار پونک چه نوع قفل دیجیتالی را پیشنهاد می کند ؟

قفل دیجیتالی دارای مدل های بسیار متنوعی است که در این بخش قصد داریم شما را با دو برند یال و سامسونگ در این حوزه آشنا کنیم. برند یال و سامسونگ جزو دو برند مطرح در سطح جهان هستند که در ساخت قفل های دیجیتالی پیشرو می باشند و توانسته اند به جایگاه ویژه ای در این حوزه برسند. قبل از اینکه اقدام به نصب قفل های دیجیتالی کنید به خوبی درب را بررسی کنید. زیرا تمام درب ها قابلیت نصب این نوع از قفل ها را ندارند. قفل های دیجیتالی مدل های مختلفی دارند و هر کدام از آن ها برای محیط های گوناگونی تولید می شوند. حتما قبل از خرید به کارآیی و محل مورد نظر توجه داشته باشید. در برخی از مکان ها کودکان و سالمندان حضور دارند. اگر در محیط کار و یا منزل کودک و سالمند دارید بهتر است به کلیدسازی سیار پونک توصیه کنید که قفل دیجیتال را بر روی اثر انگشت تنظیم کنید. زیرا سالمندان حافظه ای ضعیف دارند و کودکان کم سن و سال نیز توانایی حفظ رمز را ندارند. به همین دلیل با استفاده از اثر انگشت می توانند به راحتی اقدام به باز کردن درب کنند.

مراحل نصب قفل دیجیتالی

اندازه گیری قطر درب

برای نصب قفل دیجیتال باید قطر درب را اندازه گیری کنید. درب هایی که دارای قطری برابر با 35 تا 50 سانتی متر هستند گزینه مناسبی برای نصب این نوع از قفل های مدرن محسوب می شوند. برای نصب قفل دیجیتال باید یک سوراخ در محل مورد نظر ایجاد کنید. این سوراخ باید دقیق باشد تا در هنگام نصب قفل مشکلی به وجود نیاید. بهترین ابزار برای اینکار دریل برقی و مته با سایز مناسب است. هر چه قطر درب کمتر باشد باید از مته هایی با سایز پایین تر استفاده شود. زیرا استفاده از مته های بزرگ برای درب هایی با قطر کم احتمال شکستگی درب را افزایش می دهد.

نصب مغزی قفل درون سوراخ درب

مغزی از مهم ترین بخش های هر قفلی محسوب می شود زیرا تمام ساختار در آن وجود دارد. بعد از اینکه توسط دریل و مته اقدام به ایجاد سوراخ بر روی درب کردید نوبت به نصب مغزی می رسد. بعد از اینکه مغزی را به نحو صحیح بر سرجای خود قرار دادید توسط پیچ به خوبی آن را سفت ببندید. عدم بستن اصولی مغزی می تواند شما را دچار مشکلات فراوانی کند.

نصب بخش بیرونی قفل

بعد از قرار دادن مغزی درون سوراخ باید پورت و شفت های بیرونی قفل را از مغزی عبور دهید و سپس پیچ ها را ببندید. پورت و شف نیز از نظر اهمیت جایگاهی مانند مغزی دارند که نصب صحیح آن ها باعث عملکرد صحیح قفل خواهد شد.

نصب بخش درونی قفل

قفل های دیجیتال دارای دو پورت هستند که شامل پورت داخلی و پورت بیرونی می شوند. بعد از نصب پورت های داخلی نوبت به نصب پورت های بیرونی می رسد که باید هر دوی آن ها را به یکدیگر متصل کنید.

قیمت قفل دیجیتال

در تعیین قیمت قفل دیجیتال عوامل زیادی دخیل هستند. مثل: نام برند و کشور سازنده قفل، نوع قفل و دسترسی های آن، جنس بدنه، ظاهر و طراحی آن و سیستم های امنیتی تعبیه شده در آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو