ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی شبانه روزی حصارک

مجموعه کلیدسازی شبانه روزی حصارک مطلبی را برای شما عزیزان آماده کرده که با خواندن آن با نحوه ساخت کلید آشنا خواهید شد. بهترین روش ساخت کلید این است که آن را به دست یک کلید ساز حرفه ای بسپارید اما اگر خودتان اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید می توانید با مطلب آموزشی کلیدسازی شبانه روزی حصارک همراه باشید.

خدمات کلیدسازی شبانه روزی حصارک

مجموعه کلیدسازی شبانه روزی حصارک کی از بهترین مجموعه های کلید سازی در تهران بزرگ و کلیدسازی در غرب تهران محسوب می شود که خدمات متنوع و گوناگونی را به مشتریان خود ارائه می دهد. فعالیت این کلید سازی در طول 24 ساعت شبانه روز است و به صورت سیار به اسم الو کلید نیز کار می کند. به این معنی که شما در هر زمان که به کلید ساز نیاز داشتید می توانید با یک برقراری یک تماس از آن ها بخواهید تا به محل بیایند و مشکل شما را برطرف کنند. خدمات کلیدسازی شبانه روزی حصارک شامل باز کردن درب خانه ، درب ضد سرقت ، درب خودرو ، ساخت کلید یدکی و … است. به جرات می توان گفت که گم کردن یا سرقت کلید برای تمام افراد پیش آمده و آن ها را در شرایط بحرانی قرار داده است. اگر شما هم این وضعیت را تجربه کرده باشید حتما به فکر ساخت کلید یدکی افتاده اید. ساخت کلید یدکی کار کلید ساز است و افرادی که مهارت کافی در این زمینه ندارند نمی توانند اقدام به انجام این کار کنند. زیرا ساخت کلید نیازمند دارا بودن دستگاه های تخصصی است. کلید ها توسط فلزات مخصوص مانند فولاد گالوانیزه شده انجام می شود.

روش ساخت کلید

همان طور که اشاره کردیم چگونگی ساخت کلید دشوار است و کار افراد عادی و بدون مهارت نیست اما در این بخش روند ساخت آن را برای شما عزیزان تشریح کرده ایم تا اگر دستگاه مخصوص را در اختیار دارید و یا اطلاعات کافی در این زمینه را دارید بتوانید دست به کار شوید.

مرحله اول

مرحله اول شامل جدا کردن مغزی قفل است. برای جدا کردن مغزی قفل باید ابتدا قفل را باز کنید. باز کردن قفل به وسیله پیچ گوشتی انجام می شود و کار سختی نیست. بعد از این قفل از بدنه درب جدا شد نوبت به این می رسد که مغزی آن را جدا کنید.

مرحله دوم

پس از اینکه مغزی قفل را جدا کردید باید اندازه گیری های مربوط به کلید را انجام دهید. این اندازه گیری ها شامل طول ، عرض و پهنای کلید می باشد که باید آن ها را دقیقا یادداشت کنید و با قرار دادن این ابعاد بر روی فلز آن را برش دهید.

مرحله سوم

در مرحله سوم و بعد از اندازه گیری دقیق ابعاد کلید باید فلز مورد نظر را در اختیار داشته باشید تا بتوانید ابعاد کلید را بر روی آن قرار دهید و به وسیله اره کمانی برش دهید. اگر می خواهید کلید از کیفیت خوبی برخوردار باشد باید از فولاد گالوانیزه استفاده کنید. این نوع از فلز دارای روکشی است که آن را در برابر عوامل مختلف مانند زنگ زدگی ، پوسیدگی و …. مقاوم می کند. یکی از نشانه هایی که به کمک ان می توانید تشخیص دهید که کلید با فولاد گالوانیزه ساخته شده یا خیر باید آن را نزدیک آهن ربا قرار دهید. آهن ربا توانایی جذب فولاد گالوانیزه را ندارد.

مرحله چهارم

پس از برش فلز به وسیله اره کمانی یا دستگاه مخصوص نوبت به این می رسد تا شیارهایی را مطابق با مغزی قفل بر روی کلید ایجاد کنید. تا زمانی که کلید درون مغزی فرو می رود همزمان با چرخش قادر به باز کردن قفل باشد. عدم ایجاد شیار مناسب بر روی کلید یا عدم پلیسه گیری صحیح باعث می شود تا کلید در هنگام چرخش درون مغزی گیر کند و توانایی باز کردن قفل را نداشته باشد. در این شرایط ممکن است کلید درون مغزی قفل شکسته شود و علاوه بر کلید شاهد آسیب دیدن مغزی قفل نیز باشیم.

مرحله پنجم

در مرحله پنجم که از مهم ترین قسمت های اموزشی کلیدسازی شبانه روزی حصارک محسوب می شود باید محل دقیق سوراخ هر پین بر روی کلید را تعیین کنید. بین منظور می توانید کلید را درون مغزی قفل قرار دهید و محل دقیق آن را برش دهید. این مرحله مانند سایر مراحل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

مرحله ششم

محاسبه ارتفاع دقیق پین های قفل جزو مرحله ششم ساخت کلید محسوب می شود. در این مرحله باید با توجه به ارتفاع دقیق بین پین ها اقدام به برش دادن آن کنید.

مرحله هفتم

پس از اینکه تمام مراحل بالا را انجام دادید نوبت به بررسی و چک کردن پین ها می رسد. بدین منظور باید پین ها را بر روی مغزی قفل قرار دهید و میزان ارتفاع آن را بررسی کنید. اگر ارتفاع صحیح باشد می توانید کلید را به راحتی درون قفل بچرخانید و آن را باز و بسته کنید. در غیر این صورت کلید توانایی چرخیدن درون قفل را نخواهد داشت و شما با مشکل مواجه خواهید شد.

ویژگی کلیدساز حرفه ای

مجموعه کلیدسازی سیار و شبانه روزی حصارک دارای متخصصین حرفه ای و با اخلاق می باشد که تا به امروز توانسته زمینه را برای جلب اعتماد مشتریان فراهم کند. این مجموعه در طول سال ها فعالیت خود به خوبی وظایف خود را به انجام رسانده و با ارائه خدمات هوشمند و مدرن به جایگاه خوبی در بین سایر کلید سازی های سیار و کلید سازی های شبانه روزی رسیده است. در ادامه شما را با برخی از مهم ترین ویژگی کلیدساز حرفه ای آشنا می کنیم.

سرعت در انجام کار

قطعا فردی که در پشت درب خانه یا ماشین مانده در وضعیت و شرایط بحرانی به سر می برد و اغلب افراد نمی توانند خونسردی خود را به مدت طولانی حفظ کنند. یک کلید ساز حرفه ای باید در کار خود سرعت داشته باشد و بتواند در اسرع وقت و با استفاده از ابزارهای حرفه ای کار مشتری را انجام دهد.

مجرب و ماهر

افرادی که در مجموعه “کلیدسازی شبانه روزی حصارک” فعالیت می کنند دارای تجربه و مهارت بالایی هستند. تمام آن ها دوره های آموزشی و تجربی لازم را گذرانده اند و در نهایت به تجربه و تسلط کافی در کار خود رسیده اند. دو روش برای تبدیل شدن به یک کلیدساز حرفه ای وجود دارد که می توان به گذراندن دوره های آموزشی در سازمان های فنی و حرفه ای و آموزش تجربی در کنار استادکار اشاره کرد. هر دوی این روش ها می تواند شما را برای ورود به بازار کار آماده کند به شرط اینکه شما دارای پشتکار و علاقه مندی باشید.

با اخلاق

فردی که به عنوان کلید ساز وارد محل زندگی یا کار شما می شود باید دارای اخلاق خوش باشد. زیرا حتما شما در آن شرایط کنترل و خونسردی خود را از دست داده اید و کم حوصله هستید. کلید ساز حرفه ای به خوبی می داند که در این شرایط باید خوش رو باشد .

مورد اعتماد

همان طور که در مطالب پیشین اشاره کردیم یکی از وظایف کلید ساز باز کردن قفل های پیچده مانند گاو صندوق است. این کار نیاز به افرادی مورد اعتماد و مطمئن دارد. زیرا ممکن است اشیای گرانبها در گاو صندوق خود داشته باشید. پس یکی از مهم ترین شروط در انتخاب کلید ساز ، مورد اعتماد بودن آن هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو