ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی شبانه روزی آزادی

کلیدسازی شبانه روزی آزادی جزو مجموعه هایی است که خدمات خود را به صورت ثابت و سیار انجام می دهد و شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با آن ها تماس بگیرید. این مجموعه خدماتی مدرن و متنوع را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد که می توان به نصب و تعمیر قفل کارتی اشاره کرد. بررسی ویژگی ها و ساختار قفل کارتی را از دیدگاه کلیدسازی شبانه روزی آزادی و کلیدسازی در غرب تهران بررسی می کنیم.

کلیدسازی در آزادی

کلیدسازی شبانه روزی آزادی با آپدیت شدن و بروز ماندن تلاش می کند تا علاوه بر حفظ مشتریان قدیمی به جذب مشتریان جدید و وفادار کردن آن ها نیز بپردازد. به همین دلیل همواره خود را با تکنولوژی جدید وفق می دهد تا خود به عنوان یک مجموعه مدرن به مخاطبین خود معرفی کند. کلید سازی شبانه روزی آزادی به صورت ثابت و سیار در حال خدمت رسانی است.

قفل کارتی

همان طور که از نام قفل کارتی پیداست برای باز و بسته کردن درب نیازی به کلید ندارید و کارت مانند کلید عمل می کند. کارت هایی که به وسیله آن می توان درب را باز و بسته کرد از ساختاری جالب برخوردارند. زیرا درون آن ها یک کیت مخصوص وجود دارد که ارتباط بین قفل و کارت را برقرار می کند. معمولا از قفل های کارتی در مکان هایی مانند اتاق هتل ها استفاده می شود اما از آن جایی که انسان همیشه به دنبال افزایش امنیت خود بوده است شاهد گسترش و متداول شدن این نوع از قفل ها در سایر مکان ها نیز هستیم. قفل هایی که با کارت باز می شوند دارای مغزی های متفاوت با قفل های معمولی هستند. زیرا آن ها به صورت مغناطیسی طراحی شده اند . قفل های کارتی مزایای زیادی برای افراد دارند که می توان به مهم ترین آن ها اشاره کرد.

عدم سرقت و گم شدن کلید

یکی از مهم ترین مشکلاتی که در خصوص قفل و کلیدهای معمولی وجود دارد این است که به راحتی گم می شوند یا توسط سارقین سرقت می شوند. هنگامی که فرد با سرقت کلید خود مواجه می شوند قطعا شرایط بحرانی را تجربه خواهد کرد مخصوصا اگر قرار باشد ساعت ها پشت درب خانه بماند. اگر شما هنوز هم از قفل های معمولی استفاده می کنید و بعد از گم شدن کلید یا سرقت آن در شرایط بحرانی گیر افتاده اید با مرکز کلیدسازی شبانه روزی آزادی تماس بگیرید تا سریعا یک نیروی زبده و ماهر را به محل بفرستند. خوشبختانه قفل های کارتی به دلیل نیاز به رمز ورود شرایط بهتری دارند. به این معنی که تنها با در اختیار داشتن کارت و رمز ورود امکان باز شدن درب وجود دارد. انواع خدمات کلیدسازی شبانه روزی آزادی

عدم شکستن کلید در قفل

از دیگر مشکلاتی که در خصوص قفل های معمولی وجود دارد اما قفل کارتی فاقد آن است شکستن کلید در قفل می باشد. این مساله به دلایل مختلفی اتفاق می افتد که می توان به زنگ زدگی مغزی قفل اشاره کرد. ورود رطوبت به مغزی قفل باعث ایجاد زنگ زدگی می شود و کلید توانایی چرخش در آن را نخواهد داشت. اگر کلید در قفل شکسته بهتر است که با آن کلنجار نروید و از متخصصینی که در مجموعه کلید سازی سیار و شبانه روزی آزادی حضور دارند کمک بخواهید.

نیاز کمتر به کلیدساز

قفل و کلید های معمولی مشکلات زیادی دارند که به دو مورد از آن ها اشاره کردیم. اما قفل کارتی فاقد بسیاری از مشکلات است که موجب شده تا از محبوبیت زیادی برخوردار باشند. این قفل ها علاوه بر مزایایی که دارند بسیار زیبا هستند و با طراحی مدرن خانه های امروزی سازگار می باشند.

انواع قفل کارتی

کارت تماسی

کارت های IC که به عنوان کارت های تماسی شناخته می شوند نسل اولیه کارت ها بودند و ساختار آن ها به نحوی بود که برای باز کردن درب باید حتما کارت را به طور مستقیم با قفل تماس می دادند. تماس های مکرر کارت باعث می شد تا به کارت به مرور زمان فرسوده شود و عملکرد خود را از دست بدهد. به همین دلیل این کارت ها از رده خارج شدند و در حال حاضر کمتر مکانی از آن ها استفاده می کند.

کارت بدون تماس

بعد از اینکه معایب کارت های تماسی آشکار شد نوبت به طراحی نسل جدیدی از کارت ها رسید به نام کارت های مایفر یا بدون تماس. برای استفاده از این کارت ها نیازی نیست تا آن را مستقیما با قفل تماس دهید بلکه می توانید درب را توسط امواج رادیویی باز کنید. بدین منظور از نرم افزارهای مخصوص استفاده می شود. این کارت ها به هیچ عنوان قابل هک و کپی نیستند و امنیت آن ها به شدت بالا می باشد.

قفل کارتی آنلاین چیست

برای استفاده از قفل کارتی آنلاین که نوعی از قفل الکترونیکی است باید نرم افزار مخصوص به آن را بر روی دستگاه های هوشمند مانند تلفن همراه یا تبلت نصب کنید. این نوع از کارت ها با بهره گرفتن از یک تکنولوژی و فناوری جدید ساخته شده و دیگر نیازی به سیم کشی در چارچوب درب وجود ندارد. یکی از بهترین ویژگی های این نوع از قفل های مدرن امکان چک کردن تمام درب ها به طور همزمان است. به همین دلیل قفل کارتی آنلاین به عنوان یک گزینه مناسب برای نصب در هتل های بزرگ معرفی می شود. آشنایی با کلیدسازی شبانه روزی آزادی

قفل کارتی آفلاین چیست؟

قفل کارتی آفلاین دارای ساختاری کاملا متفاوت با قفل های آنلاین می باشد. به این صورت که فاقد نرم افزار هستند و با تماس مستقیم کارت با دستگاه می توانید درب را باز و بسته کنید. سایر امکانات و مزایای قفل های آفلاین مانند گزارش گیری و کنترل تردد نیز به طور دستی انجام می شود. کلیدسازی شبانه روزی آزادی نصب و استفاده از کارت های آنلاین را توصیه می کند زیرا مزایای بیشتری نسبت به قفل کارتی آفلاین دارند.

چرا استفاده از قفل کارتی مهم است ؟

اهمیت استفاده از قفل های کارتی بر هیچکس پوشیده نیست زیرا می توان به راحتی رفت و آمد افراد را چک کرد و امنیت محیط را بالا برد. همچنین برای نصب در ساختمان های مختلف نیز مناسب هستند. دارا بودن جلوه ای مدرن و شیک موجب شده تا با دکوراسیون خارجی ساختمان ها نیز هماهنگ شود . مخصوصا استقبال افراد از نصب آن بر روی درب های ضد سرقت نشان دهنده محبوبیت این نوع از قفل ها می باشد. قفل های کارتی از نوع آنلاین قابلیت گزاش گیری و ثبت تمام تردد ها را به طور اتوماتیک دارد و دیگر نیازی نیست تا شما به طور دستی اقدام به گزارش گیری کنید. قفل های کارتی دارای سیستم قوی در جهت حفاظت از حریم شخصی افراد دارد و مانع از باز شدن درب از بیرون خواهد شد. همچنین برای آن زمان بندی در نظر بگیرید. به این معنی با برقراری محدودیت در ساعات مشخص از تردد افراد جلوگیری به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو