ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

کلیدسازی سیار چهاردیواری

کلیدسازی سیار چهاردیواری در این مطلب قصد دارد علاوه بر معرفی خود به تعریفی از شغل کلید سازی بپردازیم. در واقع کلید ساز فردی است که تمام مهارت های لازم برای باز کردن قفل ، ساخت کلید ، کار با ابزارهای تخصصی و … را دارد. کلید سازی شبانه روزی و سیار چهاردیواری یکی از مجموعه های متخصص در این زمینه است که با ارائه خدمات مختلف توانسته به یکی از مورد اعتماد ترین مجموعه ها در تهران تبدیل شود.

گروه کلیدسازی سیار چهاردیواری

کلیدسازی سیار چهاردیواری در استان تهران واقع شده که در حال حاضر مشغول به ارائه خدمات تخصصی به مشتریان خود می باشد. تمام افرادی که در این مجموعه مشغول به کار هستند دوره های آموزشی و تخصصی لازم را گذرانده اند و تجربه کافی در زمینه کار با ابزارهای پیشرفته و رفع مشکلات مشتریان را دارند. خدمات کلیدسازی سیار چهاردیواری شامل باز کردن قفل های ضد سرقت ، قفل خودرو ، ساخت کلید اصلی و یدکی و … است.

معرفی شغل کلید سازی

هر شغلی بر اساس نیاز انسان به وجود آمده است. شغل کلید سازی هم سرچشمه از نیاز انسان به امنیت دارد. این شغل از دوران کهن وجود داشت اما ظاهر آن متفاوت بود. انسان از زمانی که خود را شناخت در تلاش بود تا امنیت خود و خانواده اش را حفظ کند. در دوران غاز نشینی حفظ امنیت به معنای دور ماندن از حیوانات وحشی بود و هنگامی که انسان در غار زندگی می کرد سعی می کرد با وسایل مختلف از محل زندگی خود نگهبانی کند. زمانی که انسان شهر نشین شد و به صورت ثابت در یک مکان زیست کرد ظاهر کلید ها هم دستخوش تغییراتی شد. این تغییرات با پیشرفت زندگی بیشتر می شد . تا جایی که امروزه می توان شغل کلید سازی را یکی از مدرن ترین شغل های خدماتی دانست و تکنولوژی را در بهبود کیفیت و گسترش آن دخیل کرد. کلید سازی علاوه بر مهارت و صنعت به عنوان یک هنر نیز تلقی می شود. زیرا مهارت و خلاقیت کلید ساز در آن موثر است. به همین دلیل می توان گفت که پیشرفت صنعت کلید سازی مانند سایر صنایع مرهون وجود افرادی خلاق و باهوش می باشد. به طور مثال طراحی قفل های کارتی یکی از نمونه های بارز این امر می باشد. زیرا فردی که این قفل را طراحی کرده بود به خوبی می دانست که ورود سارقین به خانه جلوگیری می کند چون سارقین نمی توانند کد های مربوط به این قفل را شناسایی کنند. کلیدسازی سیار چهاردیواری با داشتن بهترین مجموعه کلیدسازی در غرب تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. کلیدسازی سیار چهاردیواری چیست ؟

قفل و کلید تضمین کننده امنیت

در واقع وجود قفل و کلید در هر مکان می تواند تضمین کننده امنیت آن محل و افراد حاضر در آن جا باشد. هر قفل و کلید مختص به یکدیگر ساخته می شوند و هیچ کدام از آن ها برای کلید و قفل دیگر مناسب نخواهند بود. به همین دلیل تعداد کلید هایی که می توان به طور مستقل ساخت بی نهایت است. هر چقدر کلید ساز در شغل خود ماهرتر باشد قطعا درآمد بیشتری خواهد داشت. زیرا می تواند نمونه های بیشتری از قفل و کلید را بسازد و یا آن ها را تعمیر کند. نیاز به امنیت و همچنین قفل هیچ گاه برای انسان تمام نمی شود زیرا هیچ وقت امنیت او تمام و کمال برقرار نخواهد شد. در سال های گذشته که کلیدها ظاهری ساده و ساختاری مکانیکی داشتند سارقین به راحتی آن را باز می کردند. اما انسان به مرور زمان متوجه شد که این نوع از قفل ها نمی تواند تامین کننده امنیت او باشند. به همین دلیل شروع به تفکر کرد. طراحی های متعددی انجام داد و در نهایت به قفل های پیشرفته ای رسید که به وسیله آن ها تا حد زیادی مکان مورد نظر را امن می کند. مانند قفل های الکترونیکی و دیجیتال که امروزه بیشتر در هتل ها استفاده می شود.

تاثیر تکنولوژی بر پیشرفت صنعت کلید سازی

کلیدسازی سیار چهاردیواری به خوبی از پیشرفت تکنولوژی بهره گرفته است و علاوه بر استفاده از دستگاه های تخصصی و بروز تلاش دارد تا خدمات نوینی را نیز به مشتریان خود ارائه دهد. این مجموعه به طور سیار فعالیت می کند. در مطالب پیشین به بررسی مزایای کلید سازی سیار اشاره کردیم. مهم ترین ویژگی های این شغل این است که مشتریان در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهند به او دسترسی دارند و نیازی نیست تا برای پیدا کردن آن ساعت های طولانی به دنبال کلید سازی ثابت بگردند. چون معمولا کلید سازی های ثابت در ساعات مشخصی از روز فعالیت دارند و فقط محدوده خود را پوشش می دهند. اما کلید سازی های سیار در کل شهر به مشتریان خدمت می کنند و مشکل آن ها را حل خواهند کرد. فردی که پشت درب خانه مانده و یا سوئیچ خودروی خود را گم کرده باشد قطعا خونسردی خود را از دست داده و سراسیمه به دنبال حل مشکل می گردد. در این شرایط می توانید با کلیدسازی سیار چهاردیواری تماس بگیرید و از آن ها بخواهید تا به محل شما مراجعه کنند. نحوه برقراری ارتباط با این مجموعه از طریق تلفن و تماس های اینترنتی مانند وب سایت و نرم افزارهای هوشمند است. خدمات کلیدسازی سیار چهاردیواری

معرفی سه نسل از قفل ها

امروزه انواع قفل برای درب بسیار متفاوت است. در این بخش به معرفی 3 دسته مهم در قفل ها اشاره می کنیم که به نحوی توانسته اند روند پیشرفت ساخت قفل و انواع کلید را نیز نشان دهند.

قفل ساده

قفل ساده جزو اولین مدل های قفل است که دارای یک دستگیر از جنس استیل می باشد. معمولا از این قفل ها در درب های داخلی مانند درب اتاق خواب و درب ورودی ساختمان استفاده می شد. دستگیره های این قفل معمولا جنبه زیبایی داشت اما ساختار آن به نحوی نبود که بتواند امنیت را به میزان زیادی تامین کند. طراحی قفل های ساده به طور مکانیکی بود و هیچ گونه پیچیدگی برای سارقین نداشت. به همین دلیل خیلی راحت باز می شود و نیاز به ابزارهایی مانند سنجاق داشت.

قفل بولتس

قفل هایی که به نام قفل های ” بولتس ” مشهور هستند نسل جدیدتری نسبت به قفل های ساده به شمار می روند. زیرا به نحوی طراحی شده اند که دستگیره آن ها مستقل از قفل عمل می کند و می تواند چند درجه بیشتر امنیت را تامین کنند.

قفل کارتی

حتما در سال های گذشته که قفل های کارتی را در مکان هایی مانند هتل ها مشاهده می کردید هیچ گاه تصور نمی کردید که این قفل ها وارد منازل مسکونی و ادارات شوند و در جهت افزایش امنیت شما فعال شوند. قفل های کارتی یا قفل های دیجیتالی علاوه بر کارت می توانند توسط موارد دیگر مانند وارد کردن عدد مورد نظر یا اثر انگشت فرد باز شوند. با این شیوه به هیج عنوان سرقتی انجام نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو