ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

بهترین راه های حفاظت از باز کردن قفل گاو صندوق

حفاظت از باز کردن قفل گاو صندوق راه های زیادی دارد که دانستن آن ها امری حیاتی است زیرا در صورت گم شدن کلید آن یا آسیب های دیگر باعث از دست دادن مدارک ، پول و اشیای گران قیمت خود خواهید شد. در این مطلب توسط مجموعه کلید سازی شبانه روزی شاه کلید راهکارهایی را در جهت حفاظت از باز کردن قفل گاو صندوق به شما عزیزان ارائه می دهیم.

حفاظت از باز کردن قفل گاو صندوق

حفاظت از باز کردن قفل گاو صندوق راه های بسیاری دارد اما بهترین راه آن چیست و چگونه می توان از سرقت آن جلوگیر کرد ؟ گاوصندوق یکی از ابزارهای ایمنی است که از سال های گذشته تا به امروز به منظور نگهداری از وسایل مهم و گرانقیمت از آن استفاده می شود. در حال حاضر اغلب تاجران و حتی افراد عادی نسبت به نگهداری آن در منزل یا محل کار اقدام می کنند. این وسیله سنگین و بسیار محکم دارای یک کلید مخصوص است و که با وارد کردن رمز گاو صندوق توانایی باز کردن آن را دارد.

در صورتی که کلید کاوصندوق را گم کنید و یا به سرقت برود باز کردن درب آن برای شما بسیار دشوار خواهد بود. زیرا ساختاری که در تولی کلیدهای گاو صندوقی بکار رفته بسیار پیچیده می باشد و فقط توسط کلید سازان حرفه ای قابل انجام است. کلید سازان برای باز کردن قفل های گاو صندوقی نیاز به ابزارهای مخصوصی دارند که در بخش پایانی مقاله مجموعه کلید سازی سیار شاه کلید به آن ها اشاره می کند.

بهترین برای مراقبت از گاو صندوق

نگهداری و مراقبت صحیح از کلید گاو صندوق از نگهداری خود گاو صندوق مهم تر است. زیرا اگر کلید و رمز آن به دست افراد غریبه بیفتد قطعا با خالی بودن گاو صندوق خود مواجه خواهید شد. اغلب گاو صندوق ها دارای رمزی 5 رقمی هستند که باید شما به عنوان صاحب گاو صندوق آن را به خاطر داشته باشید . برای جلوگیری از فراموش کردن این رمز می توانید آن را در جای امن یادداشت کنید.

جداسازی کلید گاو صندوق از سایر کلید ها

متاسفانه برخی از افراد تصور می کنند که بهترین مکان برای نگهداری کلید گاو صندوق قرار دادن آن در کنار سایر کلیدهاست. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است. زیرا اگر شما دسته کلید خود را گم کنید به این معنی است که تمام کلید های مهم خود را از دست داده اید. حفاظت از باز کردن قفل گاو صندوق امری بسیار حیاتی است. به شما پیشنهاد می کنیم این کلید را هیچ وقت به طور دائم با خود همراه نداشته باشید و یک مکان امن برای نگهداری آن در نظر بگیرید.

کمک گرفتن از صندوق امانات بانک

حتما بعد از خواندن بخش قبل این سوال مهم به ذهن شما می رسد که بهترین مکان برای نگهداری کلید گاو صندوق کجاست و به چه نحو می توان اقدام به حفاظت از باز کردن قفل گاو صندوق نمود ؟ یکی از بهترین راه ها این است که شما بعد از خرید گاو صندوق اقدام به اجاره یک صندوق امانات از بانک معتبر کنید. این بانک ها در قبال دریافت هزینه صندوق های امانات را به طور دائم یا اجاره ای در اختیار شما قرار می دهند و باز کردن این صندوق ها فقط با احراز هویت شما انجام می شود. به این معنی که هیچ شخص دیگری نمی تواند به جای شما به سراغ این صندوق برود. اکنون کلید گاو صندوقی که به تازگی خریداری کرده اید را در صندوق امانات بگذارید و خیالتان راحت باشد. صندوق امانت از راه های حفاظت از باز کردن قفل گاو صندوق

تغییر قفل در صورت گم شدن کلید

برخی از افراد ترجیح می دهند به جای صندوق امانات بانک خودشان به طور مستقیم اقدام به نگهداری کلید گاو صندوق کنند. به همین دلیل ممکن است دچار مشکلاتی از جمله گم شدن یا به سرقت رفتن کلید شوند. اگر به هر دلیلی کلید گاو صندوق را از دست دادید باید سریعا اقدام به تعویض قفل آن کنید. عوض کردن قفل های گاو صندوقی امری تخصصی است که باید آن را به دست کاردان بسپارید. کلید سازان حرفه ای قادر به انجام این کار خواهند بود.

عدم اعتماد به اطرافیان

حتما باورش برای شما سخت خواهد بود که بدانید اغلب افرادی که با گاو صندوق خالی مواجه می شوند از طرف آشنایان و اطرافیان خود آسیب دیده اند. به طور مثال با اعتماد به آن ها رمز گاو صندوق را در اختیارشان قرار داده اند و اکنون با سرقت گاو صندوق مواجه شده اند. پس بهتر است به جز خودتان هیچ کس از رمز آن آگاهی نداشته باشد.

در صورت سرقت گاو صندوق چه کنیم ؟

پس از اینکه به بررسی راهکارهایی در جهت حفاظت از باز کردن قفل گاو صندوق کردیم نوبت به این می رسد که با پاسخ سوالی مهم را به شما بدهیم. اغلب افراد به دنبال پاسخی می گردند که به کمک آن بتوانند گاو صندوق به سرقت رفته خود را پیدا کنند. برخی از سارقین به جای باز کردن قفل گاو صندوق اقدام به سرقت آن می کنند. البته گاو صندوق وسیله ای بسیار سنگین است اما سارقین از روش های مختلفی تلاش می کنند تا آن را از محل دور کنند.

نصب ردیاب گاو صندوق

خوشبختانه روش های مختلفی برای پیدا کردن گاو صندوق سرقت شده وجود دارد که یکی از بهترین آن ها نصب ردیاب است. نصب ردیاب های مخفی در گاو صندوق باعث می شود تا در صورت سرقت آن در هر جای کشور بتوانید آن را پیدا کنید. این نوع از ردیاب ها به شدت هوشمند هستند و می توانند سارقین را در دام پلیس بیندازند. ردیاب هایی که به طور مخفی در گاو صندوق ها نصب می شوند قادر به اطلاع رسانی در خصوص آدرس مکانی هستند. این ردیاب ها وزن بسیار کمی دارند و در دورترین نقاط کشور که هیچ گونه آنتنی وجود ندارد نیز قابل دسترسی خواهند بود. راه های حفاظت از باز کردن قفل گاو صندوق

باز کردن قفل گاو صندوق بدون کلید

در برخی از مواقع افراد کلید خود را در مکان های مختلف جا می گذارند و نمی توانند قفل گاو صندوق را باز کنند. حتما برای شما جای تعجب است که بگوییم در سال های دور که تکنولوژی به این میزان پیشرفت نکرده بود برای باز کردن قفل گاو صندوق از روش هایی مانند انفجار دینامیت استفاده می کردند. البته بعد از پیاده سازی این روش چیزی از گاو صندوق باقی نمی ماند و تمام آن از بین می رفت. اما امروزه به لطف پیشرفت در صنعت کلید سازی شاهد تولید ابزارهایی مانند دریل های دو وضعیت و کلید های چند محور هستیم که نه تنها به راحتی قادر به باز کردن قفل گاو صندوق هستند بلکه هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی کنند. کلید سازان بسیار حرفه ای در کشور به ابزارهایی مانند دریل های دو وضعیت و کلید های چند محور دسترسی دارند زیرا ابزارهای بسیار گرانی هستند که در اختیار تمام افراد نیستند. دستمزد باز کردن قفل گاو صندوق به کمک کلید سازان حرفه ای بالاست و شما باید هزینه آن را پرداخت کنید. مجموعه کلیدسازی در غرب تهران شاه کلید آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای باز کردن قفل گاو صندوق و دیگر خدمات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو