ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

مهم ترین توصیه های متخصصان کلید سازی در زمان جا گذاشتن کلید

در این مطلب کلید سازی شبانه روزی شاه کلید قصد دارد به توصیه های متخصصان کلید سازی خود در هنگام جا گذاشتن کلید بپردازد. زیرا بسیاری از افراد زمانی که کلید خود را در مکان های مختلف جا می گذارند به جای کمک گرفتن از کلید سازان از روش های غیر متعارف مانند استفاده از ابزارهای نوک تیز مانند چاقو اقدام به باز کردن درب می کنند. به همین دلیل قفل دچار آسیب های فراوانی می شود. در ادامه با ما همراه باشید با توصیه های متخصصان کلید سازی !

توصیه های متخصصان کلید سازی در هنگام جا گذاشتن کلید

توصیه های متخصصان کلید سازی در هنگام جا گذاشتن کلید چیست ؟ متاسفانه افراد روز به روز فراموشکار تر می شوند و وسایل مختلف خود را مانند کلید در مکان های دیگر جا می گذارند. کلید یک ابزار ضروری است که نداشتن آن سبب می شود تا شما ساعت ها پشت درب بمانید افرادی که از اپلیکیشن های آنلاین برای پیدا کردن کلید ساز استفاده می کنند در مدت زمان کوتاه تری مشکلشان حل می شود. اما افرادی که اعتقادی به خدمات کلید سازی آنلاین ندارند باید ساعت های طولانی به دنبال کلید ساز ثابت بگردند. اگر شما هم فراموشکار هستید و دائما کلید خود را گم می کنید تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید. زیرا به توصیه های متخصصان کلید سازی در این حوزه پرداخته ایم.

عدم استفاده از ابزارهای نوک تیز

بسیاری از افراد خود را بسیار دانا می دانند و تصور می کنند که در تمام کارها مانند باز کردن قفل که در آن مهارتی ندارند نیز می توانند موفق شوند. به همین دلیل از ابزارهای مختلف مانند ابزارهای نوک تیز و چاقو برای باز کردن درب استفاده می کنند. انجام این کار توسط یک فرد غیر متخصص سبب می شود تا قفل آسیب جدی ببیند و حتی اگر بتوانید با چاقو آن را باز کنید مغزی آن نیاز به تعویض داشته باشد.

کمک گرفتن از کارت اعتباری

در حال حاضر اغلب درب های ساختمان از نوع درب ضد سرقت است. اگر در پشت درب ضد سرقت مانده اید و کلید خود را جا گذاشته می توانید از کارت عابر بانک برای باز کردن درب کمک بگیرید به شرط اینکه درب فقط بسته شده باشد و قفل نشده باشد. کارت عابر بانک را در بالای زبانه قفل قرار دهید و آن را به سرعت به پایین بکشید تا زبانه به عقب رفته و درب باز شود. اما اگر قبلا درب را قفل کرده باشید نمی توانید با عابر بانک آن را باز کنید بلکه باید کلید ساز به محل بیاورید.

استفاده از خدمات کلید سازی آنلاین

در دنیای امروز اغلب مشاغل از ظرفیت فضای مجازی و دنیای دیجیتال استفاده می کنند. شما می توانید اپلیکیشن مربوط به کلید سازی آنلاین را بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید و بعد از ثبت نام و ورود در آن اقدام به پیدا کردن کلید سازی سیار کنید. در مطالب گذشته به ویژگی های کلید ساز حرفه ای شاره کردیم. می توانید با اطلاع از این ویژگی ها یکی از بهترین کلید سازها را انتخاب کنید.

چرا از قفل های سنتی استفاده نکنیم ؟

واقعیت این است که در حال حاضر استفاده از قفل های سنتی بسیار نا امن است و به دلایلی همچون جا گذاشتن کلید در مکان های دیگر می تواند شما را در دردسر بیندازد. توصیه ما به شما عزیزان این است که از قفل دیجیتال یا همان قفل کارتی استفاده کنید. این قفل ها فاقد کلید هستند و می توانید به راحتی رمز آن را حفظ کرده و در مواقع مختلف از آن استفاده کنید. اگر میزان فراموشکاری شما به حدی است که نمی توانید یک کد چند رقمی حفظ کنید نگران نباشید ! قفل دیجیتال قابلیتی دارد که به وسیله آن می توانید از اثر انگشت خود برای ورود به محل استفاده کنید. در ادامه مطلب توصیه های متخصصان کلید سازی در خصوص استفاده از قفل دیجیتال را می خوانیم.

سیستم کی لس

جا گذاشتن کلید فقط مختص به خانه نیست بلکه شما می توانید سوئیچ خودرو را نیز جا بگذارید و مشکلات عدیده ای برای شما به وجود آید. اغلب از خودروهای خارجی از سیستمی به نام کی لس استفاده می کنند. این سیستم ها بر روی ماشین های مدرن و امروزی نصب می شود که نقش مهمی در افزایش امنیت آن ایفا می کند. این سیستم قادر است تا با حذف کلید با انواع ریموت‌ های الکترونیکی عمل کند. همان طور که می دانید اصلی‌ترین بخش قفل خودرو در حال حاضر سیستمی یکپارچه است که قادر می باشد تا بین کامپیوتر مرکزی و سوئیچ خودرو ارتباط برقرار کند و آنها را به یکدیگر متصل کند. اکنون با حذف سوئیچ و بدل کردن آن به نوعی فرستنده که فقط باید در ماشین قرار داشته باشد تا ماشین روشن شود. این نوع از ماشین‌ها با داشتن یک دکمه استارت، به راحتی روشن می شوند . اهمیت این سیستم کی لس این است که بسیاری از سارقان از غیاب ما در خانه یا ماشین سوء استفاده می‌کنند تا اقدام به سرقت ماشین روشن و یا خانه خالی کنند. تصور کنید اگر خانه به صورت اتوماتیک در غیاب ما قفل شود و یا ماشین با نبودن ما خود بخود خاموش شود و درب‌ های آن کاملا قفل شود چه؟ دقیقا همین مساله است که نصب سیستم کی لس یکی از مهم ترین توصیه های متخصصان کلید سازی می باشد و افراد زیادی را ترغیب به نصب این سیستم بر روی ماشین و خانه می کنند. هنگامی که شما بیشتر از ده متر از سوژه مورد نظر ” خانه یا خودرو ” دور شوید عملیات قفل کردن انجام می شود.

نحوه کلید سازی برای قفل الکترونیکی

در اغلب موارد می توانید با بکارگیری از رمزی که نمایندگی به شما داده است قفل الکترونیکی و کلید الکترونیکی خود را کپی کنید و کلید سابق را از کار بیندازید. معمولا در اغلب دزدی ها عدم تغییر رمز قفل بعد از گم شدن کلید خانه موجب می شود سارقین با کمین کردن از همان رمز کلید سابق استفاده کنند و به آسانی اموال شما را به تاراج ببرند. مزیت و ویژگی دیگری که برای کلید های الکترونیکی وجود دارد عدم استهلاک آن ها در گذر زمان می باشد. کلید های سنتی یک دستگاه مکانیکی محسوب می شوند که عملکرد آن با سایش دندانه ها کاهش پیدا می کند. در صورتی که کلیدهای الکترونیکی به هیچ عنوان مشکلاتی مانند استهلاک ندارد و تنها موردی که در خصوص آن ها وجود دارد تعویض باطری است. به این معنی که تا وقتی باطری شارژ است شما می توانید از آن استفاده کنید. در این مطلب شاه کلید، بزرگترین کلید سازی غرب تهران به توصیه های متخصصان کلید سازی در موقعیت های مختلف از جمله جا گذاشتن کلید پرداختیم. همچنین مزایای استفاده از کلید های الکترونیکی را نیز خدمت شما عزیزان عرض کردیم. امیدواریم که با استفاده از خدمات نوین و مدرن در دنیای امروز امنیت خود و خانواده تان را بالاتر ببرید. تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و اگر شما همچنان اصرار به استفاده از امکانات قدیمی را داشته باشید قطعا باعث آسیب رساندن به خود خواهید شد. سارقین نیز با پیشرفت تکنولوژی خود را بروز می کنند و شیوه های جدید سرقت را فرا می گیرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو