ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

مهم ترین نکات کلید سازی برای قفل های گرد

کلید سازی برای قفل های گرد با قفل های معمولی متفاوت است زیرا آن دارای ساختار دیگری هستند. افرادی که در حوزه کلید سازی فعالیت می کنند به خوبی می دانند که کلید سازی برای قفل های گرد دشوارتر از قفل های معمولی است اما در عوض امنیت آن ها نیز بیشتر خواهد بود. در این مطلب، شاه کلید، برترین کلید سازی در غرب تهران به صورت سیار و شبانه روزی، به نکاتی درباره این قفل ها اشاره می کند که دانستن آن ها خالی از لطف نیست.

کلید سازی برای قفل های گرد

کلید سازی برای قفل های گرد چه تفاوتی با قفل های معمولی دارد ؟ همان طور که می دانید تمام افراد از ابزارهای امنیتی برای ایجاد محافظت استفاده می کنند که مهم ترین و رایح ترین آن ” قفل ” است. قفل ها دارای اشکال مختلفی می باشند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی است. به طور مثال قفل ضد سرقت از دوام ، امنیت و زیبایی بیشتری نسبت به قفل های معمولی برخوردارند . اما نوعی از قفل وجود دارد که در حال حاضر از امنیت بیشتری نسبت به تمام قفل ها برخوردار است به نحوی که در اماکن مهم مانند طلا فروشی ها و صرافی ها از آن استفاده می شود و آن هم قفل گرد است. کلید سازی برای قفل های گرد دشوارتر از سایر قفل هاست. دلیل آن را در ادامه بررسی می کنیم.

سیستم رمز گذاری دیسکی

مهم ترین تفاوت قفل های معمولی و قفل های گرد در سیستم رمز گذاری آن هاست. سیستم رمز گذاری قفل های گرد به صورت دیسکی می باشد که این امر باعث می شود توسط اسید از بین نروند. اغلب سارقین تصور می کنند که با اسید می توانند تمام انواع قفل ها را از بین ببرد در صورتی که قفل های گرد مانند قفل های معمولی در کوتاه مدت توسط اسید از بین نمی روند بلکه به زمان بیشتری نیاز دارند.

اگر سارق به وسیله سرنگ در سیستم مرکزی قفل گرد اسید تزریق کند باید مدت زمان خیلی طولانی منتظر بماند تا شاهد تاثیرگذاری اسید باشد. سارقین منتظر ماندن را دوست ندارند و ترجیح می دهند در زمان کوتاه به خواسته خود برسند. به همین دلیل است که سیستم رمز گذاری دیسکی بهترین گزینه برای ساخت کلید برای قفل های گرد به شمار می رود. در هنگام طراحی و ساخت قفل باید بدانید که چه عواملی می تواند سرقت را طولانی تر کند. سیستم رمزگذاری دیسکی نه تنها توسط تزریق اسید از بین نمی رود بلکه مزایای دیگری نیز دارد و آن هم عدم وجود ساچمه در قفل است. قفل هایی که ساچمه دارند توسط سارقین باز می شوند و ساچمه ها را خارج می کنند اما قفل های گرد فاقد ساچمه هستند و سارق باید ابتدا رمز قفل را باز کند و سپس به تنظیم مجدد رمز بپردازد. به همین دلیل است که ساخت کلید برای قفل های گرد کار دشواری است. البته لازم به ذکر است که معمولا این قفل ها را در مکانی نصب می کنند که سارق نمی تواند تسلط زیادی بر آن داشته باشد. هر چه تسلط سارق بیشتر باشد به این معنی است که زمان بیشتری هم در اختیار دارد تا بتواند اقدام به باز کردن قفل کند.

قابلیت نصب قاب فلزی به دور قفل

کلید سازی برای قفل های گرد علاوه بر دشواری دارای نکاتی نیز هست. به طور مثال شما می توانید از یک حفاظ و قاب فلزی به دور قفل استفاده کنید. این حفاظ باعث می شود تا سارق ابتدا مجبور باشد قاب و حفاظ را از میان بردارد و سپس به قفل دسترسی پیدا کند. کلید سازی های مختلفی مانند ” کلیدسازی سیار کن ” ، ” کلیدسازی شبانه روزی آزادی ” ، ” کلیدسازی سیار چهاردیواری ” و … می توانند عملیات ساخت قاب فلزی و همچنین نصب قفل گرد را برای شما انجام دهند. این کلید سازی ها به صورت آنلاین فعالیت می کنند و در طول 24 ساعت شبانه روز در حال خدمت به همشهریان خود هستند. بهترین راه برای پیدا کردن کلید سازی های معتبر استفاده از خدمات اینترنتی در این زمینه است. اغلب مشاغل خدماتی مانند کلید سازی سیار فعالیت می کنند و شما می توانید از طریق اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مرتبط آن ها را پیدا کنید.

ابعاد کوچک

در سال های گذشته این تصور وجود داشت که هر چه ابعاد قفل بیشتر باشد به معنای افزایش ایمنی خواهد بود. اما در حال حاضر این تصور تا حد زیادی از بین رفته است. زیرا آلیاژ بکار رفته در قفل از اهمیت بیشتری نسبت به ابعاد آن برخوردار است. یکی از ابزارهایی که سارقین به کمک آن مشغول باز کردن قفل می شوند قیچی است. قیچی های مخصوص قادر به بریدن آهن و آلیاژ های مشابه می باشند. اما از آن جایی که قفل های گرد ابعاد بسیار کوچکی دارند در دهانه قیچی گیر می کنند و سارق نمی تواند به راحتی کار خود را انجام دهد. زبانه قفل های گرد مخفی است و عدم دیدن آن توسط سارق کار را سخت تر می کند.

متریال مرغوب

آلیاژ و مرغوبیت آن در ساخت ابزارهای حفاظتی مانند قفل از اهمیت زیادی برخوردار است. متریال و آلیاژی که در ساخت قفل های گرد استفاده می شود فولاد ابزار خورده سرد است. این نوع از فولاد دارای ویژگی های مختلفی است که این ویژگی ها را به قفل نیز منتقل می کند. مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار از مهم ترین خصوصیات این آلیاژ است. همچنین قابلیت تحمل دمای بالا را نیز دارد و در مواقعی مانند حریق و آتش سوزی به سرعت آب نمی شود.

زبانه کوچک و مخفی

زبانه ها بخش مهمی از قفل های گرد هستند زیرا علاوه بر وظیفه ای که دارند به طور کاملا مخفی طراحی شده اند. همین امر باعث می شود تا سارقین بعد از قفل شدن نتوانند آن را مشاهده کنند. تنها راه برای باز کردن قفل های گرد این است که کلید سازان یا سارقین بتوانند به آن نفوذ کنند و بعد از پیدا کردن رمز ، اقدام به تغییر آن کنند.

حرف آخر!

مجموعه کلید سازی شبانه روزی شاه کلید امیدوار است بعد از خواندن این مطلب به صورت کامل با انواع قفل های گرد و تفاوت آن ها با قفل های معمولی پی برده باشید. مجموعه کلید سازی سیار شاه کلید، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمام ساعات از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. با ما همراه باشید و منتظر آموزش های بیشتر از طرف مجله شاه کلید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

اخرین مقاله ها

باز کردن درب انواع خودرو