ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

باز کردن درب زانتیا

فراموش کردن سوئیچ ماشین یا گم کردن اما اتفاقی است که ممکن است برای شما بی افتد، در همین حین شما به فکر باز کردن درب زانتیا خود می افتید. این اتفاق ممکن است بسته به شرایطی که شما دارید دردسر ساز باشد، و هر چه سریع تر نیاز به باز کردن درب داشته باشید.

این مقاله می تواند به شما در باز کردن درب زانتیا کمک زیادی کند، شما می توانید با خواندن این مقاله از تیم شاه کلید تهران درب زانتیا ی خود را باز نمایید. البته این نکته هم در نظر داشته باشید، این مقاله تنها برای کسانی است که سوئیچ ماشین خود را در ماشین جا یا سوئیچ ماشین را گم کرده باشند. مناسب است و هرگونه سوء استفاده باعث ایجاد اخلال در قوانین می شود. برای استفاده از خدمات کلید سازی سیار شبانه روزی کافیه وارد این بخش بشید و از خدمات ما استفاده کنید.

4 روش برای باز کردن درب زانتیا بدون کلید

4 روش برای باز کردن درب زانتیا بدون کلید

در این بخش است مقاله باز کردن درب زانتیا چندین روش به شما معرفی میکنیم که بتوانید از هر کدام برای باز کردن درب ماشین استفاده نمایید.

1 اسفتاده از بند

یکی از دم دست ترین روش ها و ساده ترین روش ها باز کردن درب ماشین با استفاده بند  است. بند یکی از وسایلی است که می توان در هر جایی به راحتی پیدا کرد. حتی می توانید از بند کفش خود استفاده کنید در این روش. برای استفاده از خدمات کلید سازی سیار در تهران شاه کلید کافیه وارد این بخش بشید و از خدمات ما استفاده کنید.

اگر بند بلند نداشید بند کفش خود را بردارید، بند را یک گره ای بزنید که فضایی برای قرار گرفتن قفل داخل گره ایجاد شود. سپس بین درب ماشین و بدنه ی ماشین کمی فاصله ایجاد کنید. مراقب باشید تا به ماشین آسیب وارد نشود.

به آرامی بند را وارد ماشین کنید. زمانی که قفل داخل گره قرار گرفت، دو طرف بند را به گوشه های شیشه ببرید، دو طرف بند را بکشید تا گره محکم شود. بعد می توانید اهرم قفل را به بالا بکشید تا قفل درب باز شود.

نکته: این روش ممکن است کمی برای باز کردن درب زانتیا مشکل باشد اما در شرایطی امتحان کردن این روش ضرری ندارد.

2 استفاده از اسلیم جم

ابزار اسلیم جم، ابزار حرفه ایی برای باز کردن درب ماشین است. اگر بتوانید ابزار اسلیم جم را پیدا کنید. می توانید به راحتی درب ماشین را بدون دردسر باز کنید.

در این روش کافیه از با استفاده از ابزار یا با استفاده از دست خود فاصله ی کمی بین درب و بدنه ی ماشین ایجاد کنید، فاصله باید به اندازه ای باشد که اسلیم جم از بین بدن و پنجره وارد ماشین شود. مراقب باشید این کار را با احتیاط کامل انجام دهید تا به ماشین خود آسیبی وارد نکنید.

بعد اسلیم جم را از فضای ایجاد شده وارد ماشین کنید. به سمت قفل ببرید و به قفل گیر بدهید، زمانی که به قفل گیر کرد اسلیم جم را به سمت بالا بکشید.

3 استفاده از میله

این روش مانند بقیه روش ها باید با آرامش انجام شود تا آسیبی به ماشین وارد نشود. در این روش می توانید با داشتن کمی مهارت درب ماشین را سریع باز کنید. اما این نکته هم در نظر داشته باشید که میله یا پیچ گوشتی می تواند به ماشین شما آسیب وارد کند پس بهتر است با احتیاط این کار ار انجام دهید.

پیچ گوشتی را داخل دستگیره درب ببرید، میله را وارد کنید، میله را با قفل درگیر کنید و اهرم قفل را به سمت بالا بکشید تا درب زانتیا باز شود.

4 تماس با کلید سازی شاه کلید

بهترین، سریع ترین و بی خطر و امن ترین روش استفاده از یک متخصص با تجربه است. شما با تماس با تیم ما می توانید از سریع ترین خدمات کلید سازی با بهترین قیمت بهره مند شوید.

متخصصان ما به صورت کلید سازی سیار و شبانه روزی به شما خدمات می دهد. که دیگر می توانید 24 ساعته در هفت روز هفته و هر جایی از تهران با ما تماس بگیرد یا به صفحه کلید سازی شبانه روزی مراجعه نمایید.

باز کردن درب صندوق عقب زانتیا

باز کردن درب صندوق عقب زانتیا

زمانی ممکن است می خواهید درب ماشین زانتیا خود را باز کنید. و برای باز کردن هم نیاز به ابزار دارید، اما ابزار شما در صندوق عقب وجود دارد و شما سوئیچ ندارید که درب صندوق عقب خود را باز کنید.

برای باز کردن در صندوق عقب زانتیا، می توانید از کلید یدک استفاده کنید. فرق این کلید با سوئیچ ماشین این است که کلید یدک نمی تواند ماشین را روشن کند.

اما روش بعدی استفاده از پیچ گوشتی است، پیچ گوشتی را داخل قفل یا زیر قفل بگذارید و فشار بیاورید تا قفل بشکند. این روش را پیشنهاد نمیکنیم، چون در این روش هم به درب صندوق آسیب وارد می شود هم ممکن است این روش کار ساز نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

باز کردن درب انواع خودرو

اخرین مقاله ها