ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

کلید سازی آنلاین

شاه کلید | کلید سازی شبانه روزی آنلاین

با شاه کلید کلید دیگر نگران گیر کردن پشت درب نباشید، در هر ساعت از شبانه روز می توانید با ما تماس بگیرید، کلید سازان شاه کلید در سریع ترین زمان ممکن خودشان را به شما می رسانند. تیم شاه کلید تمامی مناطق تهران را به صورت 24 ساعت پوشش می دهند. خدمات ما شامل، ساخت کلید و سوییچ خودرو، باز کردن انواع قفل، تعمیر انواع قفل و گاو صندوق، ساخت ریموت پارکینگ، باز کردن انواع قفل فرمان و… می شود.

الو کلید

مناطق تحت پوشش کلید سازی آنلاین

 کلید سازی آنلاین به طور 24 ساعت اغلب مناطق و محله های تهران در شرق، غرب، شمال و حنوب را پوشش می دهد به طور برخی از این محله، اکباتان، صادقیه، فردوس ، پونک آزادی ، شهرک غرب، جنت آباد، آریاشهر ، طرشت، چیتگر و… را پوشش میدهد و در کمترین زمان ممکن خود را به محل میرساند؛ علاوه بر این محله ها کلیدسازی شاه کلید همه مناطق شمال تهران را با وسعتی حدود 64 کلیومتر مربع را و پوشش میدهد به مناطق شمالی تهران خدمات دهی میکند. محله هایی همچون : ولنجک ، نیاوران ، تجریش ، جماران ، درکه ، باغ فردوس ، ازگل، دربند، زعفرانیه، الهیه، کامرانیه و… همگی مناطق تحت پوشش ما هستند. 

شمال تهران

شرق تهران

الو کلید

جنوب تهران

الو کلید

غرب تهران

کلید سازی شبانه روزی

چرا کلید سازی شاه کلید؟

الو کلید

خدمات 24 ساعته

الو کلید

خدمات سیار

الو کلید

تجربه 10 ساله

الو کلید

سرعت در انجام کار

الو کلید

تیم حرفه ای و مجرب

الو کلید

به صرفه ترین قیمت

سوالات متداول

خدمات کلیدسازی سیار شاه کلید در اکثر مناطق و محله های شمال، جنوب، شرق و غرب ارائه می شود

بسته به موقعیت مکانی شما و فاصله آن از شعبه های ما زمان رسیدن کلیدساز متغیر است اما به طور میانگین 10 الی 30 دقیقه

بله؛ علاوه بر خدمات باز کردن درب و قفل تیم الو کلید خدمات تعمیر قفل و تعمیر گاو صندوق را نیز ارائه میدهد. برای کسب اطلاعات دقیق و جزئی میتوانید با ما تماس بگیرید.

این مورد بستگی به نوع درب دارد مثلا درب چوبی با درب ضد سرقت متفاوت است و طبعیتا درب ضد سرقت زمان بیشتری میبرد تا باز شود ، اما به طور متوسط هر درب در 10 دقیقه یا کمتر زمان میبرد تا باز شود.

سوالات متداول

اخبار شاه کلید در خبرگزاری ها

با قفل مسدودشده چه کار کنیم ؟

با قفل مسدود شده چه کنیم؟
با قفل مسدود شده چه کنیم؟

قطعا برای همه پیش آمده که با قفل مسدود شده مواجه شوند . در گذشته که کلید سازی های آنلاین وجود نداشت ، افراد بعد از مسدود شدن قفل خانه مجبور می شدند ساعت ها به دنبال یک کلید ساز خوب بگردند تا بتواند در را تعمیر کند . اما امروزه کلید سازی های آنلاین و سیاری مانند شاه کلید هستند که میتوانند شبانه روزی در اقصا نقاط کشور به کمک شما بیایند،مثلا اگر در تهران زندگی می کنید می توانید از شاه کلید تهران از هر منطقه ( غرب، شرق، شمال، جنوب ) و در هر ساعتی از شبانه روز  خدمات دریافت کنید . اما اگر به هر دلیلی به کلید ساز دسترسی نداشتید خوب است اطلاعاتی درباره مسدود شدن قفل در داشته باشید تا بتوانید خود ، اقدام به تعمیر آن بکنید . مسدود شدن قفل در ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد ؛ از جمله زنگ زدگی و یا سرد شدن مغزی قفل در اگر در هوای مرطوب باشید و از قفل های قدیمی استفاده می کنید احتمال زنگ زدگی قفل شما بسیار است . همچنین در فصل های سرد سال امکان انبساط مغزی قفل وجود دارد . در ادامه شما را با بهترین راهکار های ممکن آشنا می کنیم . 

با قفل مسدود شده چه کنیم؟

یکی از بهترین راه حل های موجود جهت باز کرد قفل مسدود شده ، استفاده از روان کننده مناسب و یا روغن است . چرا که معمولا مغزی قفل دچار زنگ زدگی شده و دیگر کلید درون قفل نمی رود . جهت رفع این انسداد به کمک گریس ، این به مقدار کافی روغن یا گریس را روی سوراخ قفل ریخته و تا جایی ادامه دهید که رسوبات ایجاد شده درون مغزی قفل جدا شده و خارج شوند . سپس سطح کلید را نیز چرب کرده و مدتی زمان دهید تا رسوبات باقی مانده نیز شل شوند . بعد کلید را به ارامی در قفل برده و اقدام به باز کردن در کنید . اگر از روان کننده مناسب استفاده کرده باشید احتمالا انداد مغزی قفل با روغن کاری حل شود . 

قطعا برای همه پیش آمده که با قفل مسدود شده مواجه شوند . در گذشته که کلید سازی های آنلاین وجود نداشت ، همانطور پیش تر نیز اشاره کردیم ف سرد شدن و انجماد قفل در سرما میتواند باعث مسدود شدن قفل شود . در این شرایط نباید به زور متوسل شوید چون ممکن است هم به قفل و هم به کلیدتان آسیب بزنید . بهترین راه حل در سرما استفاده از حرارت و گرم کردن قفل  است . در صورت امکان با سشوار اقدام به گرم کردن و حرارت دادن قفل و همچنین کلید کنید و بعد از گرم کردن هر دو ، دوباره کلید را در قفل بچرخانید ؛ اگر علت مسدود شدن سرما و انبساط مغزی باشد ف در به راحتی بعد از حرارت دیدن باز خواهد شد .

با قفل مسدود شده چه کنیم؟

نمی توانید مشکل انسداد قفل را رفع کنید ؟ نگران نباشید همین حالا با ما تماس بگیرید

کلید سازی های سیار و آنلاین که 24 ساعته در دسترس اند ، مانند کلید سازی شاه کلید ، کار همه را بسیار راحت کرده اند . نکته جالب درباره کلید سازی آنلاین و یا از طریق اپلیکشین ، مثل شاه کلید ، این است که برخی اوقات اصلا نیازی به حضور کلید ساز نیست و با دادن مشاوره و از راه دور می توانند مشکل شما را حل کنند . و به همین ترتیب حجم زیادی در زمان و انرژی خود صرفه جویی کرده اید.

بررسی ساختار قفل

بررسی ساختار قفل

برعکس چیزی که عموم فکر می کنند قفل ها دارای جنس های متفاوتی هستند و شناخت انواع مختلف آن ها در انتخاب ، خرید و رفتار با آن برای همه حائز اهمیت است و میتواند برایتان مفید باشد . قفل ها معمولا از سه بخش ( بنده ، زبانه و قسمت مکانیزم کلید ) تشکیل شده اند . نکته ای ممکن است تا به حال به آن دقت نکره باشید جنس و آلیاژ به کار رفته در ساخت این سه بخش بسیار مهم در قفل ها است . جنس این بخش ها باید به اندازه ای مرغوب باشد که در برابر پوسیدگی و ضربه بتواند به اندازه کافی مقاومت کند . مثلا استفاده از قفل هایی با بدنه چدنی که از قدیمی ترین آلیاژ های به کار رفته در بدنه قفل ها است ، با اینکه این آلیاژ می تواند دربرابر پوسیدگی و ذوب شدن مقاومت بالایی داشته باشد اما دربرابر ضربه مقاومت کمی داشته و در اثر ضربه می شکند ؛ این موضوع می تواند امنیت محلی که برای آن قفل تهیه کردید را به خطر بیاندازد . درحالی که قفلی از جنس فولاد ساخته شده با کربن بالا که توسط نورد سرد شکل گیری آن صورت گرفته است ، می تواند بهترین انتخاب برای قفل شما باشد .  

مهم ترین کار هایی که در هنگام جا گذاشتن کلید باید انجام دهیم

مهم ترین کار هایی که در هنگام جا گذاشتن کلید باید انجام دهیم

روز به روز با بیشتر شدن مشغله افراد فراموشکاری افراد نیز افزایش یافته . دیگر هم زمان کلید زیر گلدون گذاشتن گذشته ، پس زمانی که پشت در می مانیم باید زمان زیادی را دنبال یک کلید ساز بگردیم . اگر شما هم یکی از افراد فراموشکار هستید و نگران پشت در ماندن  می باشید ، شاه کلید به شما کمک می کند تا در زمان خود صرفه جویی کرده و بعد از تماس با تیم شاه کلید حداکثر تا 30 دقیقه به محل مورد نظر رسیده و اقدام با باز کردن در می کنند . اگر درب شما از نوع ضد سرقت است می توانید با استفاده از کارت عابر بانک اقدام به باز کردن در بکنید (البته اگر در قفل نشده باشد ) . کافیست کارت را در بالای زبانه در قرار داده و سریع به سمت پایین بکشید .  از موارد مهم دیگر میتوان به عدم استفاده از اشیاع تیز اشاره کرد چون به قفل آسیب میزنید و حتی اگر موفق به باز کردن در شوید مغزی در را خراب کرده و مجبور به تعویض آن می شوید . 

مراقبت از سوئیچ

مراقبت از سوئیچ​

سوئیچ ماشین در صورت خراب شدن و آسیب دیدن  زحمت بسیاری می طلبد تا بتوان آن را درست و یا دوباره تهیه کرد ؛ پس بهتر است به خوبی از آن مراقبت کنید تا مجبور نشوید هزینه زیاد و انرژی بالایی جهت تعمیر و یا جایگزینی آن صرف کنید . از راه های پیشنهاد شده توسط کلید سازان ، استفاده از سوئیچ های تاشو است . تاشو بودن سوئیچ به شما این امکان را میدهد تا به راحتی آن را در کیف و یا جیب خود قرار داده بدون این که آسیبی به دندونه های سوئیچ وارد شود . در اصل بعد از تا شدن بدنه سوئیچ از دندونه های آن محافظت می کند . می دانید که مهم ترین قسمت سوئیچ دندونه های آن است چرا که بعد از خراب شدن آن دیگر توانایی روشن کردن ماشین و استارت زدن را نخواهد داشت .

 از دیگر روش هایی که برای محافظت از سوئیچ می توان به آن اشاره کرد ، سیستم کیلس ( keyless ) که در ماشین های جدید بیشتر استفاده می شود است . این سیستم نیاز شما به سوئیچ را از بین می برد و شما با فشار دادن یک دکمه میتوانید ماشین را خاموش و یا روشن کنید . این تکنولوژی جدید دغدغه بسیاری از افراد را در رابطه با خراب شدن سوئیچ از بین برده است . در هنگام خرید ماشین به این نکته نیز توجه کنید . بعد از اشاره به موارد مهم جا دارد یاد آوری کنیم تهیه جاکلیدی ای جدا از کلید ها دیگر ، که به بدنه پلاستیکی سوئیچ آسیب میزند و یا استفاده از گیره برای نصب سوئیچ به جیب و یا گوشه کیف تا از افتادن ، گم شدن و یا ضربه خوردن در اثر ضربه ؛ می تواند طول عمر سوئیچ شما را افزایش دهد .

خدمات کلیدسازی سیار

بازکردن قفل فرمان

در صورتی که به هر دلیلی قفل فرمان و قفل پدال ماشین شما دچار مشکل شد به هیچ وجه خودتان تلاش به بازکردن آنها نکنید چرا که اینکار یک امر تخصصی است و کوچک ترین اشتباهی باعث ایجاد مشکلات جبران ناپذیر بدتر می شود، بنابراین در این هنگام بهتر است تا با یک کلیدساز سیار تماس بگیرید و درخواست کمک کنید.

بازکردن قفل گاو صندق

باز کردن قفل گاوصندق برخلاف هر قفل دیگری بسیار حساس تر، تخصصی تر و دشوارتر است بنابراین باز کردن این قفل کار هر کلیدسازی نیست. 

باز کردن درب های ضدسرقت

همانطور که می دانید درب های پارکینگ ها معمولا ار نوع کرکره برقی هستند که توسط ریموت کنترل می شوند. ساخت و تعمیر این ریموت ها از خدمات کلیدسازی های سیار است. حتی در زمانی که ریموت خود را گم کرده اید کافیست با کلید سازی سیار نزدیک خود تماس بگیرید تا ریموت تان را توسط کلید مادر کددهی کند.

تعویض مغزی قفل

دلایل مختلفی سبب خرابی بخش مهم قفل که همان مغزی قفل است می شود که از جمله آن می توان به استهلاک اشاره کرد. در زمان خرابی مغزی در شما دیگر نمی توانید کلید را در قفل بچرخانید و درب را باز کنید و در این زمان بهترین کار تماس گرفتن با کلیدسازی سیار و درخواست گرفتن خدمات از آنهاست.

انواع کلیدهای پرکاربرد

کلیدهای خانگی

کلیدهای کارتی

کلیدهای کامپیوتری

کلیدهای هوشمند

کلید دیمپل

کلید لوله ای یا بشکه ای

والت کلیدها

کلید ایموبلایزر

معرفی ویژگی های کلیدسازی خوب؟​

معرفی ویژگی های کلیدسازی خوب؟

1. پلیسه گیری
  • 2. توانایی ساخت انواع کلید
  • 3. تعمیر انواع قفل
  • 4. شناخت و توانایی کار با ابزارهای مختلف
  • 5. توانایی باز کردن درب های بسته
  • 6. خارج کردن کلید شکسته از قفل

معرفی ویژگی های کلیدسازی خوب؟​

تعمیر انواع قفل

قفل ها انواع سنتی و دیجیتال دارند که هرکدام ساختار ویژه و متفاوتی از یکدیگر دارند خود را دارند که به مرور زمان دچار اصطکاک و خرابی و خوردگی شوند. کلیدسازان ماهری که چندین سال است در این عرصه فعالیت داشته اند به خوبی با این مشکلات و خرابی ها آشنایی دارند و نحوه رفع این مشکلات را نیز بلد هستند.

پلیسه گیری

اول از همه باید گفت که پلیسه گیری به چه معناست؟ پلیسه گیری یعنی تراشیدن اضافه های کنار کلید و در حقیقت اضافه های کلید درصورتی که پس از ساخت تراشیده نشوندممکن است در نهایت کلید در قفل هنگام استفاده شکسته شود پلیسه گیری از مهارت های بسیار مهم کلیدساز ماهر و خوب است که باید به آن واقف باشد. این کار دستگاه مخصوص به خود را نیز درد که کلیدساز باید کار با آن را بلد باشد.

توانایی ساخت انواع کلید

در کنار تعمیر کلید یک کلیدسازی خوب باید توانایی و قابلیت ساخت انواع کلید را داشته باشد. زیرا کلیدهایی که به عنوان کلیدهای سنتی شناخته می شوندتراش و دندانه های خاص خود را دارند که برای ساختن هرکدام کلیدساز نیازمند مهارت و تجربه هستند.