ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

باز کردن درب 206

باز کردن درب 206 آن هم زمانی که کلید خودرو را همراه ندارید یک کار بسیار دشوار است. شاید برای شما پیش آمده باشد که کلید خودرو را داخل ماشین جا گذاشته یا گم کرده باشید و نیاز داشته باشید که درب خودرور را باز کنید. باز کردن درب 206 بدون کلید یک کار مشکل است اما جای نگرانی نیست چرا که ما در این مقاله قراره به شما آموزش بدیم که چطور درب خودرو 206 را بدون کلید و اسیب زدن به قفل خودرو باز کنید. با ما همراه باشید تا این روش ها را به شما معرفی کنیم. برای استفاده از خدمات کلید سازی سیار وارد این بخش بشید و از خدمات کلید سازی سیار در تهران استفاده کنید.

6 روش برای باز کردن درب 206 بدون کلید

6 روش برای باز کردن درب 206 بدون کلید

در این بخش به شما روش های برای باز کردن درب 206 یا 206 sd بدون کلید گفته ایم این روش ها را با احتیاط و قدم به قدم انجام دهید. توصیه ما به شما خواندن تمام روش ها بعد استفاده از آنها است، اگر می خواهید به ماشین آسیبی وارد نشود بهتر است، در صورت نداشتن تجربه و دانش با کلید سازی شاه کلید تهران تماس داشته باشید.

1 استفاده از سنجاق یا ناخن گیر

اگر بتوانید این روش را به درستی انجام دهید در کمتر از چند ثانیه ممکن است در ماشین را باز نمایید. در این روش باید از قبل یک سنجاق یا یک ناخن گیر بردارید. توصیه ی ما به شما استفاده از ناخن گیر است چون احتمال گیر کردن و شکسته شدن آن کمتر است. برای استفاده از خدمات کلید سازی شبانه روزی شاه کلید تهران کافیه وارد این بخش بشید و از خدمات کلید سازی 24 ساعته ما استفاده کنید.

اما بعد از تهیه ناخن گیر باید ناخن گیر را داخل، جای سوئیچ درب ماشین قرار دهید، به آرامی ناخن نوک ناخن گیر را داخل شیار ها قفل قرار دهید و هر کدام را بالا بیاورید. بعد از بالا آوردن تمام شیار های قفل درب پژو 206، ناخن گیر کامل داخل قفل میرود، حالا نوبت به آن رسیده است که ناخن گیر را بچرخانید که به راحتی اهرم قفل باز و بسته شود.

2 استفاده از سیم

یک سیم برداریم، یک طرف سیم را کمی کج کنید، سیمی که برداشتید بهتر است کمی محکم باشد تا زمانی که به قفل گیر داده شد به راحتی بتواند از پس قفل بر بیاید. زمانی که سیم را کج کردید حال نوبت آن رسید که سیم را از دستگیره ی درب وارد درب ماشین شود. داخل درب یک میله ای وجود دارد که باید آن را به بالا فشار دهید. با فشار دادن سیم به سمت بالا قفل مرکزی درگیر می شود و درب ها باز میشود.

سیم را می توانید از بالای درب یعنی بین پنجره و لاستیک آن وارد کنید. و زمانی که به میله ی قفل گیر کرد با سیم را به سمت بالا بکشید. حال می بینید که درب ماشین قفل شده باز شده است.

شما می توانید باز کردن درب 206 با استفاده از برف پاک کن هم با همین روش پیاده سازی کنید. اگر سیم در دسترس نداشتید از برف پاک کن استفاده نمایید.

اگر این روش ها برای شما جواب نداد می توانید به راحتی با تماس با ما از خدمات کلید سازی استفاده کنید. این خدمات به صورت شبانه روزی و در سریع ترین زمان است. برای اطلاعات بیشتر به صفحه کلید سازی شبانه روزی مراجعه نمایید.

3 استفاده از بند

یکی از دم دست ترین روش ها و ساده ترین روش ها باز کردن درب ماشین با استفاده بند است. بند یا نخ یکی از وسایلی است که می توان در هر جایی به راحتی پیدا کرد. حتی می توانید از بند کفش خود استفاده کنید در این روش.

اگر بند بلند نداشید بند کفش خود را بردارید، بند را یک گره ای بزنید که فضایی برای قرار گرفتن قفل داخل گره ایجاد شود. سپس بین درب ماشین و بدنه ی ماشین کمی فاصله ایجاد کنید. مراقب باشید تا به ماشین آسیب وارد نشود. بین فاصله ای که ایجاد کرده اید یک وسیله ی پنبه ای یا نرم قرار دهید جوری که نه درب بسته شود، نه به ماشین آسیبی وارد شود.

به آرامی بند را وارد ماشین کنید. زمانی که قفل داخل گره قرار گرفت، دو طرف بند را به گوشه های شیشه ببرید، دو طرف بند را بکشید تا گره محکم شود. بعد می توانید اهرم قفل را به بالا بکشید تا قفل درب باز شود

4 استفاده از میله یا پیچ گوشتی

این روش مانند بقیه روش ها باید با آرامش انجام شود تا آسیبی به ماشین وارد نشود. در این روش می توانید با داشتن کمی مهارت درب ماشین را سریع باز کنید. اما این نکته هم در نظر داشته باشید که میله یا پیچ گوشتی می تواند به ماشین شما آسیب وارد کند پس بهتر است با احتیاط این کار ار انجام دهید.

پیچ گوشتی را داخل دستگیره درب ببرید، میله را وارد کنید، میله را با قفل درگیر کنید و اهرم قفل را به سمت بالا بکشید تا درب کوئیک باز شود.

5 اسلیم جم

ابزار اسلیم جم، ابزار حرفه ایی برای باز کردن درب ماشین است. اگر بتوانید ابزار اسلیم جم را پیدا کنید. می توانید به راحتی درب ماشین را بدون دردسر باز کنید.

در این روش کافیه از فضای بین نوار پنجره و لبه ی پنجره اسلیم جم را داخل ماشین ببرید. باید اسلیم جم را به سمت قفل ماشین داخل ماشین ببرید تا این ابزار بتواند، میله ی قفل را بالا بکشد. زمان داخل بردن اسلیم جم به آرامی این کار را انجام دهید تا به سیم کشی و سیستم برقی ماشین آسیب وارد نشود.

زمانی که حس کردید محل قرار گیری قفل را شناسایی کردید می توانید اسلیم جم را به سمت بالا بکشید.

6 تماس با کلید سازی شاه کلید

اما بهترین روش و سریع ترین روش برای باز کردن درب پژو 206، یا هر خودروی دیگر استفاده از کلید ساز حرفه ای برای این کار است. کلید ساز های حرفه ای در سریع ترین زمان با بهترین کیفیت می توانند درب ماشین را بدون دردسر باز کنند.

کلید سازی شاه کلید تهران می تواند به شما این خدمات کلید سازی که گفتیم را با بهترین قیمت ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر از این خدمات با ما تماس بگیرید

باز کردن صندوق عقب 206 SD

باز کردن صندوق عقب 206 SD

اگر که داخل ماشین نشسته اید با نگه داشتن کلید قفل صندوق به مدت چند ثانیه می توانید در صندوق را باز نمایید، دکمه ی قفل صندوق هم روی کنسول ماشین است.

اولین راه و ساده ترین را که برای باز کردن در صندوق عقب 206sd، می توانید استفاده کنید کلید یدک ماشین است. فرق این کلید با سوئیچ ماشین این است که کلید یدک نمی تواند ماشین را روشن کند.

اما اگر کلید در دسترس ندارید می توانید از رباه دیگری درب صندوق پژو 206 sd خود را باز کنید. در این روش شما با استفاده از پیچ گوشتی یا استفاده از یک چاقو می توانید درب صندوق را باز نمایید.

باید پیچ گوشتی را در داخل قفل ببرید و شروع کنید به فشار دادن و بالا پایین کردن پیچ گوشتی به اصطلاح باید بازی کنید با قفل، بعد از چند لحظه پیچ گوشتی با برخورد به مکانیزم قفل درب صندوق را باز می کند.

این روش ممکن است کمی خطر ناک باشد و به قفل شما آسیب برساند، بهترین راه این است از یک متخصص کلید سازی و قفل سازی کمک بگیرید تا بتوانید به راحتی درب صندوق عقب را باز نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

باز کردن درب انواع خودرو

اخرین مقاله ها