ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

باز کردن درب پراید

در مقاله ی باز کردن درب پراید بدون کلید به شما توضیح می دهد که چگونه در زمان گم کردن سوئیچ ماشین پراید خود درب ماشین را بدون آسیب یا با کمترین آسیب باز کنید. این مقاله فقط برای کسانی مناسب است که درب ماشینشان قفل شده و در وضعیت بدی هستند، و هر چه سریع تر می خواهند درب ماشینشان را باز کنند. اما بهترین توصیه ما به شما تماس با کلید سازی است که می توانید با استفاده از صفحه کلید سازی شاه کلید تهران افراد متخصص را پیش خود بیاورید. یا می توانید با ما تماس بگیرید. برای استفاده از خدمات قفل سازی شبانه روزی شاه کلید کافیه وارد این بخش بشید.

روش های باز کردن درب پراید بدون کلید

روش های باز کردن درب پراید بدون کلید

برای باز کردن درب پراید چندین روش مختلف وجود دارد. ماشین پراید به دلیل امنیت پایینی که نسبت به خیلی از ماشین ها دارد می توان گفت به راحتی می تواند درب ماشین پراید را بدون کلید باز کرد.

برای باز کردن درب ماشین پراید باید اول وسایلی دم دست داشته باشید اگر در موقعیت بدی هستید و وسایل زیادی دم دست ندارید. بهتر است هر یک از وسایل مانند: سیم، بند، اسلیم جم، میله، که دم دست تر است استفاده کنید.

هر کدام از روش ها به صورت مختلفی انجام می شود. و در هر کدام به شما توصیه شده است که به آرامی کار را جلو ببرید تا زمانی به ماشین آسیب وارد نشود.

برای استفاده از خدمات قفل سازی سیار کافیه وارد این بخش بشید و از خدمات شاه کلید تهران استفاده کنید.

1 استفاده از سیم

یک سیم برداریم، یک طرف سیم را کمی کج کنید، سیمی که برداشتید بهتر است کمی محکم باشد تا زمانی که به قفل گیر داده شد به راحتی بتواند از پس قفل بر بیاید. زمانی که سیم را کج کردید حال نوبت آن رسید که سیم را از دستگیره ی درب وارد درب ماشین شود. داخل درب یک میله ای وجود دارد که باید آن را به بالا فشار دهید. با فشار دادن سیم به سمت بالا قفل مرکزی درگیر می شود و درب ها باز میشود.

اخطار: این روش فقط برای کسانی است که سوئیچ ماشن خود را گم یا داخل ماشین جا گذاشته باشد. هر گونه سوء استفاده از این روش ها باعث نقص کردن قوانین می شود و پیگرد قانونی دارد.

2 استفاده از بند

یکی از دم دست ترین روش ها و ساده ترین روش ها باز کردن درب ماشین با استفاده بند است. بند یکی از وسایلی است که می توان در هر جایی به راحتی پیدا کرد. حتی می توانید از بند کفش خود استفاده کنید در این روش.

اگر بند بلند نداشید بند کفش خود را بردارید، بند را یک گره ای بزنید که فضایی برای قرار گرفتن قفل داخل گره ایجاد شود. سپس بین درب ماشین و بدنه ی ماشین کمی فاصله ایجاد کنید. مراقب باشید تا به ماشین آسیب وارد نشود.

به آرامی بند را وارد ماشین کنید. زمانی که قفل داخل گره قرار گرفت، دو طرف بند را به گوشه های شیشه ببرید، دو طرف بند را بکشید تا گره محکم شود. بعد می توانید اهرم قفل را به بالا بکشید تا قفل درب باز شود.

3 استفاده از اسلیم جم

ابزار اسلیم جم، ابزار حرفه ایی برای باز کردن درب ماشین است. اگر بتوانید ابزار اسلیم جم را پیدا کنید. می توانید به راحتی درب ماشین را بدون دردسر باز کنید.

در این روش کافیه از فضای بین نوار پنجره و لبه ی پنجره اسلیم جم را داخل ماشین ببرید. باید اسلیم جم را به سمت قفل ماشین داخل ماشین ببرید تا این ابزار بتواند، میله ی قفل را بالا بکشد. زمان داخل بردن اسلیم جم به آرامی این کار را انجام دهید تا به سیم کشی و سیستم برقی ماشین آسیب وارد نشود.

زمانی که حس کردید محل قرار گیری قفل را شناسایی کردید می توانید اسلیم جم را به سمت بالا بکشید.

4 استفاده از میله و پیچ گوشتی

این روش هم مانند روش باز کردن درب ماشین با استفاده از سیم است. با این تفاوت که در این روش می توانید سریع تر درب ماشین را باز کنید. اما این نکته هم در نظر داشته باشید که میله یا پیچ گوشتی می تواند به ماشین شما آسیب وارد کند پس بهتر است با احتیاط این کار ار انجام دهید.

پیچ گوشتی را داخل دستگیره درب ببرید، میله را وارد کنید، میله را با قفل درگیر کنید و اهرم قفل را به سمت بالا بکشید تا درب خودرو باز شود.

باز کردن درب پراید با استفاده از یک متخصص

بهترین روش باز کردن درب پراید، باز کردن درب خودرو با استفاده از یک متخصص است که شاه کلید می تواند این مختصص را به صورت کلید سازی سیار به شما ارائه دهد.

متخصص های ما با توجه به تجربه و تخصصی که دارند در سریع ترین زمان و بهترین و ایمن ترین حالت می توانند درب پراید شما را باز کنند. پس برای باز کردن درب پراید بهتر است با تیم ما یعنی شاه کلید تهران تماس داشته باشید.

باز نشدن درب پراید

باز نشدن درب پراید

اما زمانی ممکن است اصلا درب پراید شما باز نشود یا به اصطلاح مسدود شود. در این زمان به شما توصیه می شود حتما بیش یک متخصص بروید.

اما علت مسدود شدن درب می توانید شکسته شدن گیره ی دستگیره ها باشد. یعنی یکی از گیره ها پلاستکی شکسته و میله از بین رفته، یا ضربه زن یا رله ی درب خراب شده، سیلندر قفل درب آسیب دیده است. این ها مواردی بودند که می تواند درب پراید را مسدود کنند.

باز کردن درب صندوق عقب پراید بدون کلید

باز کردن درب صندوق عقب پراید بدون کلید

زمانی ممکن است می خواهید درب ماشین پراید خود را باز کنید. و برای باز کردن هم نیاز به ابزار دارید، اما ابزار شما در صندوق عقب وجود دارد و شما سوئیچ ندارید که درب صندوق عقب خود را باز کنید.

برای باز کردن در صندوق عقب پراید، می توانید از کلید یدک استفاده کنید. فرق این کلید با سوئیچ ماشین این است که کلید یدک نمی تواند ماشین را روشن کند.

اما روش بعدی استفاده از پیچ گوشتی است، پیچ گوشتی را داخل قفل یا زیر قفل بگذارید و فشار بیاورید تا قفل بشکند. این روش را پیشنهاد نمیکنیم، چون در این روش هم به درب صندوق آسیب وارد می شود هم ممکن است این روش کار ساز نباشد.

باز نشدن درب صندوق عقب پراید

اما زمانی ممکن است شما از کلید یدک برای باز کردن درب صندوق عقب پراید استفاده کنید و با کلید یدک هم درب صندوق باز نشود. در این زمان درب صندوق عقب شما دچار خرابی شده است. که این خرابی می توان از گرفتگی مکانیزم توسط گرد و غبار ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

باز کردن درب انواع خودرو

اخرین مقاله ها