ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

باز کردن درب شاهین

باز کردن درب شاهین، یکی از ماشین های سایپا که از سیستم کیلس استفاده می کند. در ادامه ی مطلب به شما باز کردن درب شاهین در صورت تمام شدن شارژ ریموت یا تمام شدن باتری ماشین را آموزش داده ایم. یکسری روش هایی هم در صورتی که ریموت ماشین را گم کردید به شما گفته ایم تا در صورت عدم وجود ریموت بتوانید درب ماشین شاهین را باز نمایید. برای استفاده از خدمات کلید سازی سیار تهران وارد این بخش بشید.

باز کردن درب شاهین بدون کلید

باز کردن درب شاهین بدون کلید

اگر ریموت خود را گم کردید و حال به دنبال راهی برای باز کردن درب شاهین بدون ریموت میگردید، توصیه ی ما به شما استفاده از یک متخصص است، متخصصان می توانند به راحتی با رعایت نکات ایمنی و حرفه ای و استفاده از ابزار های حرفه ای به راحتی درب شاهین شما را باز نمایند.

برای استفاده از خدمات کلید سازی شبانه روزی در تهران میتوانید وارد این بخش بشید و از خدمات کلید سازی 24 ساعته شاه کلید استفاده کنید.

اما در زیر به شما روش هایی گفته شده است که بتوانید با این روش ها درب شاهین خود را باز نمایید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که این روش ها برای افرادی است که ریموت ماشین خود را گم کرده اند و می خواهند درب ماشین خود را باز نمایند. اگر در غیر این صورت است بهتر است از این روش ها استفاده ننمایید.

باز کردن درب شاهین با سیم یا میله

در این روش از باز کردن درب شاهین، شما باید با استفاده از دست یا یک اهرم به آرامی فاصله ای بین درب و ماشین ایجاد کنید. بین این فاصله ای که ایجاد کرده اید می توانید کیسه ی هوا، چوب، یا چند تکه پنبه قرار دهید. باید جوری باشد که بدون ضربه به درب ماشین، درب ماشین بسته نشود.

بعد از آن باید از یک میله ی بلند یا یک سیخ برای ادامه ی کار استفاده نمایید. میله را از فضای ایجاد شده بین درب و ماشین عبور دهید و به سمت کلید برقی قفل درب بروید. توصیه می کنیم میله ای که بر می دارید کمی قوی باشد.

زمانی که به کلید برقی رسیدید به کلید ضربه های محکم وارد می کنید. تا زمانی که درب ماشین باز شود باید ضربه های خود را وارد نمایید.

باز کردن درب شاهین از طریق تماس با متخصص

اما بهترین روش و سریع ترین روش برای باز کردن درب شاهین، یا هر خودروی دیگر استفاده از کلید ساز حرفه ای برای این کار است. کلید ساز های حرفه ای در سریع ترین زمان با بهترین کیفیت می توانند درب ماشین را بدون دردسر باز کنند.

کلید سازی شاه کلید تهران می تواند به شما این خدمات کلید سازی که گفتیم را با بهترین قیمت ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر از این خدمات با ما تماس بگیرید.

باز کردن درب شاهین با سیستم کیلس

باز کردن درب شاهین با سیستم کیلس
خودروهای مجهز به سیستم کیلس یا بدون کلید، که شاهین هم شامل می شود. این نوع خودرو ها بعد از تمام شدن یا خالی شدن باتری ریموت یا باتری ماشین هایشان دیگر نمی توانید ماشین را با ریموت باز کنید. ولی برای باز کردن این نوع ماشین ها باید از همان ریموت هایشان استفاده کرد.

یک بخش فلزی در ریموت های شاهین برای باز کردن درب برلیاس وجود دارد، برای باز کردن درب شاهین اول باید فلاب قفل روی درب را باز کنید. معمولا فقط در جلو سمت راننده به قفل مکانیکی زیر فلاپ مجهز است. برای باز کردن فلاپ می توانید از کلید پشت ریموت خود هم استفاده نمایید.

یک کلیدی برای باز کردن درب شاهین در پشت ریموت شما نهفته شده است با در آوردن این کلید می توانید کلید را زیر فلاپ در که بقل دستگیره قرار گرفته است قرار دهید و کمی بفشارید. تا فلاپ به بیرون بپرد.

توجه داشته باشید که مراحل بالا را با احتیاط انجام دهید تا زمانی باعث خراش آسیب یا لهشدگی نشود بدنه ی خودروی شما.

بعد از آزاد شدن فلاپ یک جایی برای قرار گرفتن کلید که از ریموت بیرون آوردید مشاهده میکنید. باید آن کلید را داخل قفل قرار دهید و بچرخانید. بعد از چرخاندن شاهد باز شدن قفل در میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

باز کردن درب انواع خودرو

اخرین مقاله ها