ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

6 راه کار سریع برای باز کردن درب سمند بدون کلید

باز کردن درب سمند آن هم زمانی که کلید خودرور را همراه ندارید یکی از مشکلات بزرگی است که هر کسی راه حل آن را نمیداند. برای خیلی از افراد پیش آمده که کلید ماشین خود را جا گذاشته و یا گم میکنند. این مشکل به راحتی قابل حل است و جای نگرانی نیست.

ما در این مقاله به شما باز کردن درب سمند بدون کلید را آموزش می دهیم تا در زمان بروز مشکل بتوانید به راحتی در خودرور را باز کنید. شما با استفاده از روش های پایین می توانید درب انواع خودرو سمند مانند سمند LX، سمند X7، سمند EL، سمند SE، سمند سورن و  سمند EF7 را به راحتی باز کنید و جای نگرانی از بابت باز کردن درب این خودرو ها نیست چرا که همه این ماشین ها به راحتی با روش های پایین باز می شود. برای استفاده از خدمات کلید سازی سیار در تهران کافیه وارد این بخش بشید و از خدمات شاه کلید استفاده کنید.

6 روش برای باز کردن درب سمند بدون کلید

6 روش برای باز کردن درب سمند بدون کلید

در بخش اول می خواهیم به شما روش هایی آموزش دهیم که با این روش ها بتوانید درب ماشین خود را به راحتی باز نمایید. روش هایی که در زیر به شما گفته شده است را با دقت بخوانید، ممکن است بعضی از روش ها کار ساز نباشد و به ماشین یا خودتان آسیب وارد شود. برای استفاده از خدمات کلید سازی شبانه روزی شاه کلید کافیه وارد این بخش بشید.

اول هر کدام از روش ها را با دقت خوانده و سپس به باز کردن درب سمند بدون کلید بپردازید، این روش ها را باید با احتیاط و آرامش انجام دهید. تا به خودتان و ماشین آسیب وارد نشود.

روش هایی که در زیر به شما گفته ایم می تواند درب انواع سمند از جمله: سمند Lx EF7، XU7 و سمند های SE باز کند. فقط تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بدانید از کدام روش برای کدام مدل استفاده نمایید.

اما روشی که تیم ما یعنی شاه کلید تهران به شما پیشنهاد می دهد استفاده از خدمات کلید سازی سیار است این خدمات به صورت شبانه روزی و در تمام نقاط تهران است. افراد ما اماده به خدمت رسانی به شما هستند. برای اعزام نیرو با ما تماس بگیرید.

1 سنجاق یا ناخن گیر

اگر بتوانید این روش را به درستی انجام دهید در کمتر از چند ثانیه ممکن است در ماشین را باز نمایید. در این روش باید از قبل یک سنجاق یا یک ناخن گیر بردارید. توصیه ی ما به شما استفاده از ناخن گیر است چون احتمال گیر کردن و شکسته شدن آن کمتر است.

اما بعد از تهیه ناخن گیر باید ناخن گیر را داخل، جای سوئیچ درب ماشین قرار دهید، به آرامی ناخن نوک ناخن گیر را داخل شیار ها قفل قرار دهید و هر کدام را بالا بیاورید. بعد از بالا آوردن تمام شیار های قفل درب سمند، ناخن گیر کامل داخل قفل میرود، حالا نوبت به آن رسیده است که ناخن گیر را بچرخانید که به راحتی اهرم قفل باز و بسته شود.

2 سیم

یک سیم برداریم، یک طرف سیم را کمی کج کنید، سیمی که برداشتید بهتر است کمی محکم باشد تا زمانی که به قفل گیر داده شد به راحتی بتواند از پس قفل بر بیاید. زمانی که سیم را کج کردید حال نوبت آن رسید که سیم را از دستگیره ی درب وارد درب ماشین شود. داخل درب یک میله ای وجود دارد که باید آن را به بالا فشار دهید. با فشار دادن سیم به سمت بالا قفل مرکزی درگیر می شود و درب ها باز میشود.

سیم را می توانید از بالای درب یعنی بین پنجره و لاستیک آن وارد کنید. و زمانی که به میله ی قفل گیر کرد با سیم را به سمت بالا بکشید. حال می بینید که درب ماشین قفل شده باز شده است.

شما می توانید باز کردن درب سمند با استفاده از برف پاک کن هم با همین روش پیاده سازی کنید. اگر سیم در دسترس نداشتید از برف پاک کن استفاده نمایید.

اگر این روش ها برای شما جواب نداد می توانید به راحتی با تماس با ما از خدمات کلید سازی استفاده کنید. این خدمات به صورت شبانه روزی و در سریع ترین زمان است. برای اطلاعات بیشتر به صفحه کلید سازی شبانه روزی مراجعه نمایید.

3 بند کفش

یکی از دم دست ترین روش ها و ساده ترین روش ها باز کردن درب ماشین با استفاده بند است. بند یکی از وسایلی است که می توان در هر جایی به راحتی پیدا کرد. حتی می توانید از بند کفش خود استفاده کنید در این روش.

اگر بند بلند نداشید بند کفش خود را بردارید، بند را یک گره ای بزنید که فضایی برای قرار گرفتن قفل داخل گره ایجاد شود. سپس بین درب ماشین و بدنه ی ماشین کمی فاصله ایجاد کنید. مراقب باشید تا به ماشین آسیب وارد نشود. بین فاصله ای که ایجاد کرده اید یک وسیله ی پنبه ای یا نرم قرار دهید جوری که نه درب بسته شود، نه به ماشین آسیبی وارد شود.

به آرامی بند را وارد ماشین کنید. زمانی که قفل داخل گره قرار گرفت، دو طرف بند را به گوشه های شیشه ببرید، دو طرف بند را بکشید تا گره محکم شود. بعد می توانید اهرم قفل را به بالا بکشید تا قفل درب باز شود

4 میله یا پیچ گوشتی

این روش مانند بقیه روش ها باید با آرامش انجام شود تا آسیبی به ماشین وارد نشود. در این روش می توانید با داشتن کمی مهارت درب ماشین را سریع باز کنید. اما این نکته هم در نظر داشته باشید که میله یا پیچ گوشتی می تواند به ماشین شما آسیب وارد کند پس بهتر است با احتیاط این کار ار انجام دهید.

پیچ گوشتی را داخل دستگیره درب ببرید، میله را وارد کنید، میله را با قفل درگیر کنید و اهرم قفل را به سمت بالا بکشید تا درب سمند باز شود.

5 اسلیم جم

ابزار اسلیم جم، ابزار حرفه ایی برای باز کردن درب ماشین است. اگر بتوانید ابزار اسلیم جم را پیدا کنید. می توانید به راحتی درب ماشین را بدون دردسر باز کنید.

در این روش کافیه از فضای بین نوار پنجره و لبه ی پنجره اسلیم جم را داخل ماشین ببرید. باید اسلیم جم را به سمت قفل ماشین داخل ماشین ببرید تا این ابزار بتواند، میله ی قفل را بالا بکشد. زمان داخل بردن اسلیم جم به آرامی این کار را انجام دهید تا به سیم کشی و سیستم برقی ماشین آسیب وارد نشود.

زمانی که حس کردید محل قرار گیری قفل را شناسایی کردید می توانید اسلیم جم را به سمت بالا بکشید.

6 تماس با شاه کلید تهران

اما بهترین روش و سریع ترین روش برای باز کردن درب سمند، یا هر خودروی دیگر استفاده از کلید ساز حرفه ای برای این کار است. کلید ساز های حرفه ای در سریع ترین زمان با بهترین کیفیت می توانند درب ماشین را بدون دردسر باز کنند.

کلید سازی شاه کلید تهران می تواند به شما این خدمات کلید سازی که گفتیم را با بهترین قیمت ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر از این خدمات با ما تماس بگیرید.

باز کردن صندوق عقب سمند بدون کلید

باز کردن صندوق عقب سمند بدون کلید

اولین راه و ساده ترین را که برای باز کردن در صندوق عقب سمند، می توانید استفاده کنید کلید یدک ماشین است. فرق این کلید با سوئیچ ماشین این است که کلید یدک نمی تواند ماشین را روشن کند.

اما اگر کلید در دسترس ندارید می توانید از رباه دیگری درب صندوق سمند خود را باز کنید. در این روش شما با استفاده از پیچ گوشتی یا استفاده از یک چاقو می توانید درب صندوق را باز نمایید.

باید پیچ گوشتی را در داخل قفل ببرید و شروع کنید به فشار دادن و بالا پایین کردن پیچ گوشتی به اصطلاح باید بازی کنید با قفل، بعد از چند لحظه پیچ گوشتی با برخورد به مکانیزم قفل درب صندوق را باز می کند.

این روش ممکن است کمی خطر ناک باشد و به قفل شما آسیب برساند، بهترین راه این است از یک متخصص کلید سازی و قفل سازی کمک بگیرید تا بتوانید به راحتی درب صندوق عقب را باز نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

باز کردن درب انواع خودرو

اخرین مقاله ها