ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

باز کردن درب ساینا

ممکن است زمانی سوئیچ ماشین خود را گم کنید، یا سوئیچ را داخل ماشین قرار دهید و درب ماشین قفل شود. در این زمان شما به فکر باز کردن سریع درب ماشین هستید. در ادامه ی مقاله به شما بهترین و کار ساز ترین روش هایی که ممکن است درب ساینا را با آن باز کنید گفته ایم

اما اگر می خواهید درب ساینای خود را به بهترین نحو و بدون خصارت باز کنید بهتر است با کلید سازی سیار ما یعنی کلید سازی سیار تهران شاه کلید تهران تماس داشته باشید تا در هر کجای تهران که قرار دارید در سریع ترین زمان افراد ما پیش شما بیایند.

چگونگی باز کردن درب ساینا

چگونگی باز کردن درب ساینا

زمانی که سوئیچ ماشین خود را گم کردید و در باز کردن درب هم عجله داشتید. همینجا به شما می گوییم که بهتر است خون سردی خود را حفظ کنید. شما با داشتن آرامش می توانید از تصمیمات اشتباه جلوگیری کنید و به ماشین آسیبی وارد نکنید.

نکته ای که برای خواندن این مقاله باید در نظر داشته باشید استفاده از این مقاله در شراطی است که کلید یا سوئیچ ماشین شما گم شده است و برای باز کردن درب ماشین خود دارید از این مقاله استفاده می کنید. هر گونه سوء استفاده از این مقاله باعث زیر پا گذاشتن قوانین می شود.

اما همان طور که گفتیم بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید. شاید با خود بگویید که الان نصف شب است و متخصص از کجا گیر بیاورم، در جواب باید به شما بگوییم که کلید سازی شبانه روزی تهران شاه کلید می تواند به شما خدمات شبانه روزی در کل تهران ارائه دهد.

باز کردن درب ساینا بدون کلید

باز کردن درب ساینا بدون کلید

بهترین راه و ساده ترین راه برای باز کردن درب ساینا استفاده از کلید یدک ماشین است، خیلی ها از این روش استفاده نمی کنند و در زمان گم کردن ماشین این روش را فراموش می کنند.

اما اگر کلید یدک ماشین در دسترس نیست می توانید با دو روشی که در زیر به شما گفته ایم درب ماشین را باز کنید.

باز کردن درب ساینا با استفاده از نخ یا بند

یکی از دم دست ترین روش ها و ساده ترین روش ها باز کردن درب ماشین با استفاده بند کفش است.بند یکی از وسایلی است که می توان در هر جایی به راحتی پیدا کرد. حتی می توانید از بند کفش خود استفاده کنید در این روش.

اگر بند بلند نداشید بند کفش خود را بردارید، بند را یک گره ای بزنید که فضایی برای قرار گرفتن قفل داخل گره ایجاد شود. سپس بین درب ماشین و بدنه ی ماشین کمی فاصله ایجاد کنید. مراقب باشید تا به ماشین آسیب وارد نشود.

به آرامی بند را وارد ماشین کنید. زمانی که قفل داخل گره قرار گرفت، دو طرف بند را به گوشه های شیشه ببرید، دو طرف بند را بکشید تا گره محکم شود. بعد می توانید اهرم قفل را به بالا بکشید تا قفل درب باز شود.

باز کردن درب ساینا با استفاده از پیچ گوشتی

در این روش باید تمرکز داشته باشید و به آرامی کار را جلو ببرید، این روش می تواند برای قفل آسیب زا باشد پس بهتر است از یک متخصص استفاده کنید. اما اگر می خواهید خودتان کار را انجام دهید به ترتیب مراحل زیر را پیروی کنید.

اول باید یک پیچ گوشتی نازک تهیه کنید بعد دستگیره ی درب را به سمت بالا ببرید، پیچ گوشتی را از زیر دستگیره وارد کنید. و زمانی که حس کردید پیچ گوشتی به اهرم قفل برخورد کرده است، پیچ گوشتی را به سمت بالا بکشید تا قفل درب ساینا باز شود.

باز کردن درب صندوق ساینا بدون کلید

باز کردن درب صندوق ساینا بدون کلید

زمانی ممکن است می خواهید درب ماشین ساینای خود را باز کنید. و برای باز کردن هم نیاز به ابزار دارید، اما ابزار شما در صندوق عقب وجود دارد و شما سوئیچ ندارید که درب صندوق عقب خود را باز کنید.

برای باز کردن در صندوق عقب ساینا، می توانید از کلید یدک استفاده کنید. فرق این کلید با سوئیچ ماشین این است که کلید یدک نمی تواند ماشین را روشن کند.

اما روش بعدی استفاده از پیچ گوشتی است، پیچ گوشتی را داخل قفل یا زیر قفل بگذارید و فشار بیاورید تا قفل بشکند. این روش با پیشنهاد نمیکنیم، چون در این روش هم به درب صندوق آسیب وارد می شود هم ممکن است این روش کار ساز نباشد.

اما زمانی ممکن است شما با داشتن کلید یدک هم نتوانید درب صندوق عقب را باز کنید. این مشکل به دلیل گرفتگی مکانیزم صندوق عقب ساینا است. زمانی که به این مشکل برخورد کردید هیچ راهی بجز تماس با تیم متخصص ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

باز کردن درب انواع خودرو

اخرین مقاله ها